Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Στις 8 Μαΐου η κυκλοφορία του Sonic Rumble (trailer)

VIDEO NEWS
  • 39 λεπτά πριν

Marathon: Επίσημα αποκαλυπτήρια και ημερομηνία κυκλοφορίας για το νέο extraction shooter της Bungie (trailer)

VIDEO NEWS
  • 2 ώρες πριν

Έρευνα: To 58% των εσόδων του PC gaming για το 2024 προέρχεται από microtransactions

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Rematch: Ορίστηκε η σέντρα για τον ποδοσφαιρικό τίτλο της δημιουργού του Sifu (trailer)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Ο ήχος έναρξης των Windows 95 προστέθηκε στη Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Η COSMOTE φέρνει στην Ελλάδα αποκλειστικά τη συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 12 ώρες πριν

«Easter Family Fun»: Πάσχα στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 12 ώρες πριν

Η Toys For Bob του Crash Bandicoot 4 θέλει να φτιάξει ένα καινούργιο Banjo Kazooie (video)

VIDEO NEWS
  • 13 ώρες πριν

Το Physint του Hideo Kojima στοχεύει να σπάσει το φράγμα μεταξύ videogames και κινηματογράφου

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Το ChatGPT θα θυμάται παλαιότερες συνομιλίες των χρηστών

NEWS
  • 11/04

The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Χωρίς το DLC η Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 11/04
  • 1

Ο Teruyuki Toriyama είναι ο συνιδρυτής της Sirius Studio

NEWS
  • 11/04

The Last of Us: Η τηλεοπτική σειρά έδωσε τεράστια ώθηση στα video games

NEWS
  • 11/04

Δεν θα χρειάζεται PSN account για να παίξετε το Marathon σε PC και Xbox

NEWS
  • 11/04

Γνωρίζουμε τον Monoco του Clair Obscur: Expedition 33 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 11/04

Tsamba_Gamer: Hogwarts Legacy, Blue Prince και άλλα δωρεάν games

FREE GAMES
  • 11/04

Το Disney Illusion Island θα πάψει να είναι αποκλειστικό του Nintendo Switch

NEWS
  • 11/04

Στο ράφι φέρεται να μπήκε η σειρά Tomb Raider της Phoebe Waller-Bridge

NEWS
  • 11/04

“Δεν υπάρχει δια βίου ιδιοκτησία στα video games”, επαναλαμβάνει η Ubisoft

NEWS
  • 11/04

Αυτές είναι οι 5 μεγάλες αλλαγές που φημολογούνται για το iPhone 17 Pro

NEWS
  • 11/04

Διέρρευσε η ημερομηνία κυκλοφορίας του Mafia: The Old Country

NEWS
  • 11/04

Gametech Playground Ep84: "Καπέλο" στην ελληνική τιμή του Nintendo Switch 2!

GAMETECH PLAYGROUND
  • 11/04

Απίστευτο: το τόξο του Τσουμπάκα από το Star Wars πουλήθηκε έναντι 768 χιλιάδων δολαρίων

NEWS
  • 11/04

Πως θα βρείτε φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί για εσάς στο internet

NEWS
  • 11/04

H πιο θρυλική ελληνική τηλεοπτική σειρά μπήκε στο ANT1+ χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανείς

NEWS
  • 11/04
  • 1

Παιχνίδι που προωθούσε σεξουαλική κακοποίηση αφαιρέθηκε από το Steam σε πολλές χώρες

NEWS
  • 11/04

Στο χαμηλότερή τους τιμή έπεσαν οι μετοχές της Ubisoft

NEWS
  • 11/04

Οι δασμοί Trump βάζουν μπλόκο και στις προ-παραγγελίες των προϊόντων της Razer

NEWS
  • 11/04

Ο Reggie Fils-Aimé τη λέει εμμέσως στη Nintendo το επί πληρωμή Welcome Tour του Nintendo Switch 2 (video)

NEWS
  • 10/04

Η δυνατότητα cross-save του Vampire Survivors για PS5 και PS4 καθυστερεί λόγω νομικών θεμάτων

NEWS
  • 10/04

To Nintendo Switch 2 ενδέχεται να πωλείται με «ζημιά» κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 10/04

Ο Neil Druckmann ξεκαθαρίζει εκ νέου την κατάσταση περί The Last of Us Part 3 (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Το The Last of Us Complete είναι γεγονός (trailer)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Η Nintendo ξεκαθαρίζει την κατάσταση με τα cartridges των Switch 2 Edition games

NEWS
  • 10/04

Νέες αυξήσεις στην τιμή του PS Plus ανακοίνωσε η Sony τι συμβαίνει με την Ελλάδα

NEWS
  • 10/04

Shawn Layden: “Η αποκλειστικότητα δικαιολογεί την τιμή των €90 για τα παιχνίδια του Nintendo Switch 2” (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Εμπλουτίζεται η βιβλιοθήκη με τα animated backgrounds του PS5

NEWS
  • 10/04
  • 1

Αμφίβολη, προς το παρόν, η κυκλοφορία του Nintendo Switch 2 στην Κίνα

NEWS
  • 10/04

Το χειρότερο παιχνίδι του Metacritic διαπρέπει πλέον στο Steam

NEWS
  • 10/04

Προσοχή αν δεις αυτήν την ειδοποίηση της Google στο Android smartphone σου

NEWS
  • 10/04

Το ευρωπαϊκό ψηφιακό πορτοφόλι έρχεται για όλους (video)

NEWS
  • 10/04

Atomfall Review

REVIEWS
  • 10/04

Gigabit Voucher: Επιταγή 200 ευρώ για όλους με στόχο την αναβάθμιση του internet τους, τα βήματα

NEWS
  • 10/04

Στο μέλλον ίσως γίνουν κανόνας οι native μεταφορές σε PC τίτλων του PS2

NEWS
  • 10/04

O Jeff Grubb υποστηρίζει πως οι φήμες για το Titanfall 3 είναι εκτός πραγματικότητας

NEWS
  • 10/04

Η Sony παρουσιάζει τρία νέα ηχεία της σειράς ULT POWER SOUND σε σύμπραξη με τον παγκόσμιο σούπερ σταρ Post Malone

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 10/04

Η Women in Games καλεί τη Valve να αφαιρέσει από το Steam παιχνίδι που προωθεί τη σεξουαλική βία

NEWS
  • 10/04

Animal Crossing: New Horizons – Το νησί θα μεταφερθεί εύκολα από το Nintendo Switch στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 10/04

Ανάκαμψη για το Devil May Cry 5 μετά τη πρεμιέρα του anime του Netflix

NEWS
  • 10/04

Μόνο με τίτλους του GameCube θα είναι συμβατό το αντίστοιχο controller του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Φήμη: Το Nintendo Switch 2 θα έχει τις ίδιες επιδόσεις με το PlayStation 4 σε third-party games

NEWS
  • 10/04

Hitman: Episode 3 Marrakesh Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    IO Interactive

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Hitman
    • 18+ pegi 18+
      • 8.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (4)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://hitman.com/ FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
*
Ο Agent 47 εγκαταλείπει την Sapienza απαρατήρητος και συνεχίζει το ταξίδι του στο Μαρόκο, και πιο συγκεκριμένα το Μαρακές. Η διαφορετικότητα της κατάστασης είναι εμφανής από τα πρώτα λεπτά, ακόμα και αν η Io Interactive φαίνεται πως έχει βάλει τη δράση «στον αυτόματο», με την καλύτερη δυνατή έννοια. Οι στόχοι είναι και πάλι δύο. Ο πρώτος είναι ο Claus Strandberg, ένας Σουηδός τραπεζίτης που αφότου έκλεψε 7 δισεκατομμύρια δολάρια από τον μαροκινό λαό, κατάφερε να ξεφύγει της αστυνομικής συνοδείας και πλέον κρύβεται στη σουηδική πρεσβεία. Μπροστά στην πρεσβεία πλήθος κόσμου έχει μαζευτεί και ζητά την έκδοση του Strandberg, ούτως ώστε ο εγκληματίας να λογοδοτήσει για τις πράξεις του και να αντιμετωπίσει τη δικαιοσύνη.


Δύο διαφορετικοί στόχοι, λοιπόν, σε δύο διαφορετικά σημεία του επιπέδου, και ο Agent 47 ξεκινά στο παζάρι του Μαρακές, κρυμμένος σε κοινή θέα.

Ο δεύτερος στόχος είναι ο άνθρωπος που τον βοήθησε να δραπετεύσει, ο στρατηγός Reza Zaydan. Ο Zaydan φυσικά και δεν το έκανε από την καλή του την καρδιά, αλλά για να χρησιμοποιήσει την κατακραυγή και την ενδεχόμενη λαϊκή εξέγερση σαν αφορμή για να προβεί σε πραξικόπημα. Ο ίδιος μάλιστα υποκινεί λαϊκές αντιδράσεις, χρησιμοποιώντας προβοκάτορες και προσπαθώντας με αφίσες και σκηνοθετημένα ξεσπάσματα βίας να ανάψει τη σπίθα. Ο Zaydan βρίσκεται στην άλλη μεριά του χάρτη, σε ένα εγκαταλελειμμένο σχολείο, το οποίο και χρησιμοποιεί ως πρόχειρη βάση. Δύο διαφορετικοί στόχοι, λοιπόν, σε δύο διαφορετικά σημεία του επιπέδου, και ο Agent 47 ξεκινά στο παζάρι του Μαρακές, κρυμμένος σε κοινή θέα. Πολύ γρήγορα γίνεται αντιληπτό ότι ο βαθμός δυσκολίας ανεβαίνει για αυτήν την αποστολή, αφού και στις δύο τοποθεσίες είναι εξαιρετικά δύσκολο για τον πρωταγωνιστή να μην κινήσει υποψίες, δεδομένων των καταστάσεων που επικρατούν. Οι ευκαιρίες, βέβαια, πάντα υπάρχουν, και θα χρειαστεί αρκετή εξερεύνηση, υπομονή και επιμονή από πλευράς παικτών για να καταφέρουν να φτάσουν κοντά στους στόχους τους και να εκπληρώσουν την αποστολή τους αφήνοντας μόνο δύο πτώματα στο πέρασμά τους και όλα τα υπόλοιπα ακριβώς στη θέση τους, σαν να μην πέρασαν ποτέ εκεί.


Από μια σφαίρα ανάμεσα στα μάτια όταν κανείς δε βλέπει, μέχρι ένα μοιραίο «ατύχημα» ή κάτι εντελώς αθώο όπως ένα μασάζ χαλάρωσης, οι δύο στόχοι θα μείνουν με κάποιο τρόπο ευάλωτοι.

Όταν τελικά αυτές οι ευκαιρίες ανακαλυφθούν, τότε τα πράγματα αρχίζουν και παίρνουν το δρόμο τους. Και αν το να εισχωρήσουμε σε κάθε μία από τις δύο τοποθεσίες είναι δύσκολο, το να εκτελέσουμε τους στόχους περιπλέκει ακόμη περισσότερο τα πράγματα, αλλά, και πάλι, ο 47 θα βρει τον τρόπο. Από μια σφαίρα ανάμεσα στα μάτια όταν κανείς δε βλέπει, μέχρι ένα μοιραίο «ατύχημα» ή κάτι εντελώς αθώο όπως χαλαρωτικό μασάζ, οι δύο στόχοι θα μείνουν αργά ή γρήγορα ευάλωτοι, και είναι στα χέρια των παικτών να τους παρακολουθήσουν και να βρουν το «που», το «πως» και το «πότε».
Η Io Interactive, πάντως, φαίνεται πως έχει βρει τη φόρμα και «πατάει» σε όλα αυτά που έκαναν το Hitman απολαυστικό, τόσο στα τελευταία δύο επεισόδια, όσο και στη μέχρι τώρα πορεία του franchise.
Από καθαρά τεχνικής άποψης, η κατάσταση στο μεγαλύτερο μέρος της παραμένει ως έχει. Η Io καταφέρνει για ακόμη μια φορά να «χωρέσει» δεκάδες NPCs στο επίπεδο χωρίς να επηρεάζονται (στην πλειοψηφία των περιπτώσεων) οι επιδόσεις, ενώ οι χρόνοι loading παραμένουν το ίδιο μεγάλοι – κάτι στην καλύτερη περίπτωση εκνευριστικό, αφού τουλάχιστον κατά τη διάρκεια των πρώτων προσπαθειών θα χρειαστούν πολλές δοκιμές για την ανακάλυψη του πλέον ενδεδειγμένου τρόπου δράσης για την κάθε περίσταση. Το ΑΙ επιμένει να επιδίδεται στα ίδια «λάθη», αν και αυτήν τη φορά είναι λίγο πιο αυστηρό, ενώ μικροβελτιώσεις έχουν γίνει στα menus και UI του τίτλου, οι οποίες μπορεί αρχικά να περνούν απαρατήρητες, στη συνέχεια όμως αναγνωρίζεται η χρησιμότητά τους.


Το τρίτο επεισόδιο τα έχει όλα. Εξερεύνηση, stealth, πολύ χιούμορ, και φυσικά replayability.

Σχεδιαστικά, πάλι, οι χάρτης χωρίζεται σε τρεις διαφορετικές περιοχές, οι οποίες όμως δεν έχουν συνδεθεί μεταξύ τους με τον καλύτερο τρόπο, αφήνοντας την αίσθηση τριών διαφορετικών κομματιών που απλά ενώθηκαν χωρίς ιδιαίτερο κόπο και προσπάθεια. Μικροπράγματα, θα μπορούσε να πει κανείς, όταν όμως έχει γίνει κάτι ανάλογο σε προηγούμενο επεισόδιο (Sapienza) και με πολύ καλύτερο τρόπο, τότε πρέπει να αναφερθεί. Ο ήχος παραμένει σε εξαιρετικά επίπεδα, αν και είναι απορίας άξιο πώς γίνεται οι μαροκινοί στρατιώτες να μιλούν με αμερικανική προφορά.



Η Io Interactive, πάντως, φαίνεται πως έχει βρει τη φόρμα και «πατάει» σε όλα αυτά που έκαναν το Hitman απολαυστικό, τόσο στα τελευταία δύο επεισόδια, όσο και στη μέχρι τώρα πορεία του franchise. Το τρίτο επεισόδιο τα έχει όλα. Εξερεύνηση, stealth, πολύ χιούμορ, και φυσικά replayability, μέσα από τα contracts που συνεχώς εμπλουτίζονται και δίνουν στους παίκτες ευκαιρίες να επιστρέφουν, με τους διαφορετικούς στόχους και τις ανταμοιβές που δίνουν μετά την επιτυχή εκτέλεσή τους. Η ιστορία που εκτυλίσσεται βέβαια μέσω των cutscenes μετά από κάθε επεισόδιο ακόμα δε βγάζει κάποιο νόημα, αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα συμβεί και αυτό. Όχι ότι η ιστορία ήταν ποτέ το δυνατό χαρτί του Hitman, αλλά σίγουρα βοηθάει.


 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ενδιαφέρον concept στόχων/setting
  • Stealth, σχεδιασμός, εκτελέσεις
  • Replayability
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Τεχνικά θέματα (ΑΙ, loading)
  • Οι περιοχές του χάρτη μοιάζουν ασύνδετες μεταξύ τους
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
*
Loading...