Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Η COSMOTE φέρνει στην Ελλάδα αποκλειστικά τη συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 1 ώρα πριν

«Easter Family Fun»: Πάσχα στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 1 ώρα πριν

Η Toys For Bob του Crash Bandicoot 4 θέλει να φτιάξει ένα καινούργιο Banjo Kazooie (video)

VIDEO NEWS
  • 2 ώρες πριν

Το Physint του Hideo Kojima στοχεύει να σπάσει το φράγμα μεταξύ videogames και κινηματογράφου

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Το ChatGPT θα θυμάται παλαιότερες συνομιλίες των χρηστών

NEWS
  • 14 ώρες πριν

The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Χωρίς το DLC η Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Ο Teruyuki Toriyama είναι ο συνιδρυτής της Sirius Studio

NEWS
  • 16 ώρες πριν

The Last of Us: Η τηλεοπτική σειρά έδωσε τεράστια ώθηση στα video games

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Δεν θα χρειάζεται PSN account για να παίξετε το Marathon σε PC και Xbox

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Γνωρίζουμε τον Monoco του Clair Obscur: Expedition 33 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 19 ώρες πριν

Tsamba_Gamer: Hogwarts Legacy, Blue Prince και άλλα δωρεάν games

FREE GAMES
  • 20 ώρες πριν

Το Disney Illusion Island θα πάψει να είναι αποκλειστικό του Nintendo Switch

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Στο ράφι φέρεται να μπήκε η σειρά Tomb Raider της Phoebe Waller-Bridge

NEWS
  • 22 ώρες πριν

“Δεν υπάρχει δια βίου ιδιοκτησία στα video games”, επαναλαμβάνει η Ubisoft

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Αυτές είναι οι 5 μεγάλες αλλαγές που φημολογούνται για το iPhone 17 Pro

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Διέρρευσε η ημερομηνία κυκλοφορίας του Mafia: The Old Country

NEWS
  • 11/04

Gametech Playground Ep84: "Καπέλο" στην ελληνική τιμή του Nintendo Switch 2!

GAMETECH PLAYGROUND
  • 11/04

Απίστευτο: το τόξο του Τσουμπάκα από το Star Wars πουλήθηκε έναντι 768 χιλιάδων δολαρίων

NEWS
  • 11/04

Πως θα βρείτε φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί για εσάς στο internet

NEWS
  • 11/04

H πιο θρυλική ελληνική τηλεοπτική σειρά μπήκε στο ANT1+ χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανείς

NEWS
  • 11/04
  • 1

Παιχνίδι που προωθούσε σεξουαλική κακοποίηση αφαιρέθηκε από το Steam σε πολλές χώρες

NEWS
  • 11/04

Στο χαμηλότερή τους τιμή έπεσαν οι μετοχές της Ubisoft

NEWS
  • 11/04

Οι δασμοί Trump βάζουν μπλόκο και στις προ-παραγγελίες των προϊόντων της Razer

NEWS
  • 11/04

Ο Reggie Fils-Aimé τη λέει εμμέσως στη Nintendo το επί πληρωμή Welcome Tour του Nintendo Switch 2 (video)

NEWS
  • 10/04

Η δυνατότητα cross-save του Vampire Survivors για PS5 και PS4 καθυστερεί λόγω νομικών θεμάτων

NEWS
  • 10/04

To Nintendo Switch 2 ενδέχεται να πωλείται με «ζημιά» κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 10/04

Ο Neil Druckmann ξεκαθαρίζει εκ νέου την κατάσταση περί The Last of Us Part 3 (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Το The Last of Us Complete είναι γεγονός (trailer)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Η Nintendo ξεκαθαρίζει την κατάσταση με τα cartridges των Switch 2 Edition games

NEWS
  • 10/04

Νέες αυξήσεις στην τιμή του PS Plus ανακοίνωσε η Sony τι συμβαίνει με την Ελλάδα

NEWS
  • 10/04

Shawn Layden: “Η αποκλειστικότητα δικαιολογεί την τιμή των €90 για τα παιχνίδια του Nintendo Switch 2” (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Εμπλουτίζεται η βιβλιοθήκη με τα animated backgrounds του PS5

NEWS
  • 10/04
  • 1

Αμφίβολη, προς το παρόν, η κυκλοφορία του Nintendo Switch 2 στην Κίνα

NEWS
  • 10/04

Το χειρότερο παιχνίδι του Metacritic διαπρέπει πλέον στο Steam

NEWS
  • 10/04

Προσοχή αν δεις αυτήν την ειδοποίηση της Google στο Android smartphone σου

NEWS
  • 10/04

Το ευρωπαϊκό ψηφιακό πορτοφόλι έρχεται για όλους (video)

NEWS
  • 10/04

Atomfall Review

REVIEWS
  • 10/04

Gigabit Voucher: Επιταγή 200 ευρώ για όλους με στόχο την αναβάθμιση του internet τους, τα βήματα

NEWS
  • 10/04

Στο μέλλον ίσως γίνουν κανόνας οι native μεταφορές σε PC τίτλων του PS2

NEWS
  • 10/04

O Jeff Grubb υποστηρίζει πως οι φήμες για το Titanfall 3 είναι εκτός πραγματικότητας

NEWS
  • 10/04

Η Sony παρουσιάζει τρία νέα ηχεία της σειράς ULT POWER SOUND σε σύμπραξη με τον παγκόσμιο σούπερ σταρ Post Malone

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 10/04

Η Women in Games καλεί τη Valve να αφαιρέσει από το Steam παιχνίδι που προωθεί τη σεξουαλική βία

NEWS
  • 10/04

Animal Crossing: New Horizons – Το νησί θα μεταφερθεί εύκολα από το Nintendo Switch στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 10/04

Ανάκαμψη για το Devil May Cry 5 μετά τη πρεμιέρα του anime του Netflix

NEWS
  • 10/04

Μόνο με τίτλους του GameCube θα είναι συμβατό το αντίστοιχο controller του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Φήμη: Το Nintendo Switch 2 θα έχει τις ίδιες επιδόσεις με το PlayStation 4 σε third-party games

NEWS
  • 10/04

Πιο φιλική πλατφόρμα όλων το Xbox, αποφάνθηκε το κοινό

NEWS
  • 09/04

Ανακοινώθηκε το roadmap του Diablo 4 μέχρι και το 2026

NEWS
  • 09/04

Εντυπωσιακό mod μεταμορφώνει πλήρως το original Resident Evil του 1997!

NEWS
  • 09/04

GPMI: Ο διάδοχος του HDMI έρχεται από Κίνα με ανάλυση 8Κ και εντυπωσιακές επιδόσεις

NEWS
  • 09/04

PS Portal: Νέες λειτουργίες προστέθηκαν στη beta του cloud streaming για τίτλους του PS5

NEWS
  • 09/04

The Last of Us: Πράσινο φως από το HBO για την τρίτη σεζόν (video)

NEWS
  • 09/04

Με Hogwarts Legacy οι επόμενες προσθήκες στο Game Catalog του PlayStation Plus

FREE GAMES
  • 09/04

Τα οικονομικά δεδομένα δείχνουν ότι το Mario Kart World των 90 δολαρίων ίσως να μην είναι όσο ακριβό πιστεύουμε

NEWS
  • 09/04

Πολλαπλές διακρίσεις για τη Stoiximan στα Sports Marketing Awards 2025

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 09/04

Επιστρέφει το Xbox Games Showcase με έξτρα Direct για το The Outer Worlds 2

NEWS
  • 09/04

Μοναδική προσφορά: δες τώρα Apple TV+ με €4,99 το μήνα!

NEWS
  • 09/04

Η Nintendo λέει πως το καλώδιο HDMI του πρώτου Nintendo Switch δε θα είναι συμβατό με το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 09/04

«Συνεχίζεται η υποστήριξη του original Nintendo Switch», δηλώνει ο Doug Bowser

NEWS
  • 09/04

Αξιολογήθηκαν ηλικιακά νέες εκδόσεις των original Call of Duty: Modern Warfare 2 & 3

NEWS
  • 09/04

Call of Duty: Black Ops 4 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Treyarch

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Call of Duty: Black Ops 4
    • 18+ pegi 18+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.callofduty.com/blackops4 FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
*
Η κριτική του Κωνσταντίνου Καλκάνη για το Call of Duty: Black Ops 4. Πηγαίνει αυτή η νέα προσέγγιση της Treyarch τη σειρά ένα βήμα μπροστά;

Το ότι το Call of Duty είναι αυτό που είναι εδώ και τόσα χρόνια, μόνο τυχαίο δεν μπορεί να θεωρηθεί. Και αυτό γιατί η Infinity Ward βρήκε αρχικά τη συνταγή, η οποία με τα χρόνια ραφιναρίστηκε, και εν τέλει απέκτησε έναν πολύ συγκεκριμένο χαρακτήρα, δημιουργώντας ουσιαστικά μια ολόκληρη σχολή. Μπορεί να μην ήταν το πρώτο που το δοκίμασε, ήταν σίγουρα όμως το πρώτο που έκανε αυτό που έκανε με τέτοια επιτυχία και κατάφερε να τραβήξει το ενδιαφέρον μιας τόσο μεγάλης μερίδας. Για την ακρίβεια, η επιτυχία ήταν τέτοια που η Actıvısıon αφιέρωσε 3 studıos στην ανάπτυξη της σειράς προκειμένου να γίνει ετήσια κυκλοφορία.




Από τα 3 studıos αυτά, και ιδιαίτερα μετά την αποχώρηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συντελεστών της Infinity Ward, η Treyarch ήταν αυτή που ξεχώρισε. Ο λόγος ήταν πολύ απλός. Ήταν το μοναδικό studio που δεν φοβόταν να κάνει -γενναίους- πειραματισμούς με το franchıse, καταφέρνοντας όμως κάθε φορά να κρατήσει ακέραιο τον πυρήνα. Και να λοιπόν που ήρθε για ακόμα μια φορά η σειρά της για να μας παρουσιάσει τον επόμενο τίτλο Call of Duty, το Black Ops IIII. Μπορεί το «4» να φέρνει αυτόματα στο μυαλό την λέξη «επανάληψη», παραδόξως, όμως, το Black Ops IIII είναι ό,τι πιο φρέσκο έχει να επιδείξει το Call of Duty εδώ και πολλά, πολλά χρόνια. Περίπου. Σε πρώτη φάση, έχουμε την παντελή απουσία του single-player mode. Σίγουρα, δεν ξεκινάμε από τα καλά νέα. Ξεκινώντας λοιπόν από το γεγονός ότι η ομάδα ανάπτυξης διάλεξε (;) να αγνοήσει εντελώς το (όποιο) κοινό ενδιαφερόταν για single-player (και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, αν ήταν να έχουμε κάτι ανάλογο με το BO3, τότε μάλλον καλά έκανε), όλο το βάρος πέφτει στο multiplayer, τα zombies και φυσικά την προσθήκη του Blackout, ή αλλιώς την πρόταση του Call of Duty στο Battle Royale, το πιο «καυτό» trend στην gaming σκηνή αυτήν τη χρονική περίοδο.



Battle Royale σε Call of Duty, γίνεται; Κι όμως, γίνεται. Και γίνεται και με μεγάλη επιτυχία. Αυτό γιατί η Treyarch σκέφτηκε πάρα πολύ έξυπνα ότι αν πάρει κανείς στοιχεία από τον ανταγωνισμό και προσθέσει σε αυτά το χαρακτήρα και το core gameplay του Call of Duty, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι θετικό. Ε, αυτή ήταν μια από αυτές τις ιδέες που δούλεψε και στη θεωρία και στην πράξη και έτσι έχουμε ένα Battle Royale mode, με solo, δυάδες και τετράδες, στο μεγαλύτερο χάρτη που έχει παρουσιαστεί ποτέ στη σειρά (προφανώς), με όλα τα χαρακτηριστικά του Battle Royale και άφθονες δόσεις Call Of Duty. Ναι, έχουμε 88 ως 100 παίκτες στο ίδιο πεδίο μάχης να πέφτουν από ελικόπτερα και να ψάχνουν απεγνωσμένα οπλισμό στο έδαφος για να μην τελειώσει η περιπέτειά τους πριν καλά καλά ξεκινήσει. Ναι, η διαθέσιμη περιοχή συνεχώς συρρικνώνεται και αναπόφευκτα η δράση από ένα σημείο και μετά γίνεται φρενήρης, και, ναι, έχουμε οχήματα για να μας βοηθούν να μετακινηθούμε πιο γρήγορα και να τραβάμε φυσικά τα βλέμματα και την προσοχή όλων και όχι για καλό. Κάπου εκεί όμως η ομάδα ανάπτυξης μπολιάζει τη δική της συνταγή και προσθέτει το -κακά τα ψέματα- εξαιρετικά άμεσο και ικανοποιητικό gunplay, με την εξίσου άμεση και σχεδόν διαισθητική κίνηση στον χώρο. Τα perks γίνονται pıck-ups και consumables με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια, όπως και τα abilities/killstreaks. Το αποτέλεσμα; Γρήγορο, άμεσο και ίσως το πιο προσιτό BR που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή.



Κάτι που δικαιολογεί το γεγονός ότι το Blackout είναι από την αρχή το πιο δημοφιλές mode του BO4, αν και αυτό δεν σημαίνει ότι τα άλλα modes υπολείπονται. Μιλώντας για άλλα modes, δεν θα μπορούσαμε να μη σταθούμε στο multiplayer, το οποίο παίρνει γραμμή από το WWII της Sledgehammer και επιστρέφει τη δράση στο έδαφος, με την αντίστοιχη φουτουριστική θεματολογία φυσικά. Τέρμα λοιπόν τα διπλά άλματα και το wall-running. Η ιδέα ήταν καλή, αλλά ορισμένα πράγματα ίσως είναι καλύτερο να μένουν εκτός, όπως αποδείχθηκε εν τέλει. Οι χαρακτήρες πλέον έχουν το απλό, ταπεινό άλμα και πλοηγούνται στο χώρο με σαφώς πιο «ανθρώπινο» τρόπο. Η σημαντικότερη αλλαγή όμως είναι αυτή του auto-healing ή, καλύτερα, της απουσίας αυτού. Αν συνδυαστεί το παραπάνω με το μεγαλύτερο χρόνο που χρειάζεται για να «πέσει» ο αντίπαλος (κάτι που σίγουρα μειώθηκε από την beta, αλλά η διαφορά είναι αντιληπτή), τότε σχηματίζεται μια ενδιαφέρουσα εικόνα.



Το μέσο firefight πάει ως εξής. Δύο ή και περισσότεροι παίκτες συναντιούνται και ένας ή περισσότεροι βγαίνουν νικητές από τη μάχη. Η επόμενη κίνηση μέχρι πρότινος ήταν μια γρήγορη εποπτεία του χώρου και το reload. Σε αυτό ακριβώς το σημείο μπαίνει ο παράγοντας healing. Μπορεί να χρειάζεται μόνο το πάτημα ενός κουμπιού, αλλά οι παίκτες πλέον πρέπει να ζυγίζουν την κατάσταση και να κρίνουν αν είναι προτιμότερο να ανακτήσουν τη χαμένη ενέργεια ή να κάνουν reload πριν συνεχίσουν. Με αυτόν τον τρόπο εφαρμόζεται μια επιπλέον στρώση τακτικής σε κάθε μάχη και είναι πολύ συχνό το κυνηγητό μέσα στο χάρτη και τους στενούς διαδρόμους, με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό. Υπάρχουν διαφορετικοί χαρακτήρες, ο καθένας με τα δικά του abilities, ενώ φυσικά για τη δημιουργία Class ισχύει το κλασικό, δοκιμασμένο και αγαπημένο “Pick 10”. Σε κάθε αγώνα η επιλογή των χαρακτήρων, η συνεργασία και η σωστή συνέργεια των abilities μπορούν να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα σε μια συντριπτική ήττα και μια αποφασιστική νίκη. Και για τους lone wolves υπάρχει χώρος, αλλά η αλήθεια είναι πως -όπως πάντα- όσοι συνεργάζονται σίγουρα περνάνε καλύτερα.
Πρέπει να σημειωθεί πως παρά το γεγονός ότι ο αριθμός κρίνεται ως άκρως ικανοποιητικός, οι βετεράνοι της σειράς θα ανακαλύψουν πολύ γρήγορα ότι οι 4 από αυτούς είναι πρακτικά οι ίδιοι χάρτες με παλιότερους τίτλους Black Ops, ενώ το ίδιο ισχύει για το Blackout, αφού η ανακύκλωση assets και η ενσωμάτωση παλιότερων, ολόκληρων maps δίνει και παίρνει. Και ναι, μπορεί να ξυπνάει όμορφες αναμνήσεις το να παίζουμε team deathmatch στο Shooting Range, αλλά όταν παίζουμε την ίδια πίστα 5 φορές σε ένα sessıon (γιατί για κάποιο λόγο το rotation των χαρτών τρώει…σκαλώματα), τότε αρχίζει να κουράζει. Αν προσθέσουμε σε αυτό και το επιεικώς απαράδεκτο σύστημα spawn που για κάποιο λόγο η Treyarch δείχνει να μην μπορεί να φτιάξει με τίποτα, τότε ερχόμαστε αντιμέτωποι με καταστάσεις που ολόκληροι αγώνες είναι το ακριβώς αντίθετο του ικανοποιητικού. Θα μπορούσε να έχει γίνει καλύτερη δουλειά όσον αφορά και στη σύνδεση, αφού ενώ το hit detection είναι πραγματικά καλό, αυτό δεν μπορεί να τα κάνει όλα όταν υπάρχει θέμα regıstratıon λόγω lag. Και το συγκεκριμένο θέμα δεν το αντιμετώπισε μόνο ο γράφων, αφού ήταν στη γενικότερη αντίληψη όλων όσων έπαιξαν μαζί μας.



Το πακέτο κλείνει με τα zombies και ακόμα μια επέλαση των -κατά τα άλλα συμπαθέστατων- ζωντανών νεκρών, σε ένα «μπουκέτο» 3 χαρτών, κάτι που μόνο ευχάριστη έκπληξη αποτελεί. Και δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι κάποιος «σκαλίζει» όταν ανακαλύψει ότι οι χάρτες κανονικά είναι 4, απλά ο τέταρτος είναι κλειδωμένος πίσω από το Season Pass. Και δεδομένης της όλης κατάστασης με το Season Pass, ότι δηλαδή οι παίκτες δεν θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τα επερχόμενα πακέτα επέκτασης ξεχωριστά, δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το όλο concept. Όπως και να ‘χει, η κατάσταση είναι γνωστή για όσους ασχολούνται με τα zombies στη σειρά. Μια πολύ ευπρόσδεκτη προσθήκη είναι αυτή της δυνατότητας επιλογής sub-mode. Πιο συγκεκριμένα, όσοι θέλουν να σκοτώνουν απλά zombies για όσο αντέχουν, μπορούν να κάνουν ακριβώς αυτό. Όσοι θέλουν να προσπαθήσουν να φτάσουν στο τέλος τις «ιστορίας», μπορούν επίσης να το κάνουν, ενώ υπάρχει και το rush, το οποίο ουσιαστικά μετράει πόντους και μεταφέρει τους παίκτες από σε σημείο σε σημείο στις κλασικές αρένες, όπου και γίνεται…ο κακός χαμός.



Από τεχνικής άποψης είναι ξεκάθαρο ότι ο στόχος της ομάδας ανάπτυξης ήταν τα 60 καρέ το δευτερόλεπτο, κάτι που είναι σήμα κατατεθέν για τη σειρά, με τις όποιες θυσίες έχουν γίνει στον οπτικό τομέα, να έχουν γίνει για ακριβώς αυτόν το λόγο. Όχι πως το αποτέλεσμα είναι κακό (αν και η beta μας είχε ανησυχήσει ιδιαίτερα), αλλά σίγουρα τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι σαφώς καλύτερα, κάτι που γίνεται ιδιαίτερα εμφανές στο Blackout, δεδομένου του μεγέθους του χάρτη και του αριθμού των παικτών. Ηχητικά, τα πράγματα ακολουθούν την γνωστή ποιότητα της σειράς, αν και πρέπει να σημειωθεί ότι είναι προφανές το κοινό στο οποίο στοχεύει η Activision με τις ερμηνείες στο όποιο υποτυπώδες story υπάρχει και ξετυλίγεται στα tutorials. Η ερμηνεία του Woods, ιδιαίτερα, θα κάνει τα μάτια να φτάσουν στο πίσω μέρος του κεφαλιού από το rolling.



Συνοψίζοντας, το Call of Duty: Black Ops 4 είναι σίγουρα το πιο ενδιαφέρον Call of Duty των τελευταίων ετών και αυτό γιατί διάλεξε ουσιαστικά να κάνει κάποια βήματα πίσω, πάντα όμως με την ιδιαίτερη πινελιά της Treyarch, η οποία έχει και τον τρόπο να ξεχωρίζει. Θα περίμενε κανείς ότι μετά από τόσα χρόνια ανάπτυξης στην ίδια σειρά ορισμένες παιδικές ασθένειες θα είχαν ξεπεραστεί μέχρι τώρα, αλλά δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει. Η απουσία του single-player δεν είναι κάτι που καλωσορίζεται, αλλά τουλάχιστον έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στο Blackout, του οποίου η ανάπτυξη, αν συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό, ίσως το καταστήσει πολύ γρήγορα το πιο δημοφιλές BR και όχι άδικα. Σε γενικές γραμμές, το νέο Call of Duty είναι ελαφρώς πιο αργό, πιο tactical, και πιο…ενδιαφέρον εν τέλει. Απλά πρέπει να γίνει το απαραίτητο συμμάζεμα των θεμάτων που προκύπτουν. Και δυστυχώς, αν δεν γίνει άμεσα, μάλλον θα χρειαστεί να περιμένουμε άλλα 3 χρόνια. Αν δεν έχουν αλλάξει μέχρι τότε τα πράγματα και τα πλάνα της Activision. Μέχρι τότε ο τρόπος με τον οποίο το Black Ops IIII έχει αφομοιώσει κομμάτια από άλλους τίτλους και σειρές (όπως για παράδειγμα το BR και το Rainbow Six Siege) το καθιστά μιας πρώτης τάξης πρόταση για το competitive multiplayer το φετινού χειμώνα, τουλάχιστον μέχρι στιγμής. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πιο κοντά στην γνωστή εμπειρία Call of Duty
  • Πλούσιο πακέτο, πολύ περιεχόμενο
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Χωρίς όμως single-player
  • Και χωρίς να έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις παιδικές ασθένειες
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Johnkr08
    • Άλλος ένας ο οποίος είναι σαφώς άσχετος από call of duty, καθώς έρχεται και λέει πως το παιχνίδι είναι αργό, που στη πραγματικότητα είναι το πιο δύσκολο.. Απλά άσχετοι

      • yaponvezos
      • Δηλαδή αν σου πει κάποιος ότι είσαι ελαφρώς ψηλότερος από πέρυσι, θεωρείς ότι σε λέει Mureșan; Στο κείμενο βλέπω «ελαφρώς πιο αργό, πιο tactical και πιο...ενδιαφέρον εν τέλει», όχι «είναι αργό».

*
Loading...