Με δεδομένο ότι το preview session ήταν χτισμένο με βάση την έκδοση για υπολογιστές, το πρώτο πράγμα στο οποίο θα θέλαμε να σταθούμε είναι η ποιότητα των γραφικών και ο "γεμάτος" κόσμος, δίχως να παρατηρούνται εκπτώσεις στις επιδόσεις. Το σενάριο θα μας μεταφέρει στη Βαγδάτη το 870 μ.Χ. Πρωταγωνιστής είναι ο Basim, ένας άσημος κλεπταποδόχος που περιφέρεται στα σοκάκια και τις αγορές της πόλης παρέα με τη Nehal κλέβοντας πορτοφόλια. Το πρώτο μέρος του preview θα λέγαμε πως ήταν ένα πολύ βασικό tutorial, με οδηγίες για την κίνηση του χαρακτήρα και το parkour, τη χρήση του Eagle Vision που βοηθάει τα μέγιστα στον εντοπισμό των στόχων και υποψήφιων θυμάτων αλλά και στον τρόπο προσέγγισης όσων είναι απρόσεκτοι και έχουν το πουγκί τους σε δημόσια θέα, απροστάτευτο, λες και φωνάζουν έλα να με κλέψεις. Το τμήμα αυτό του preview ήταν αρκετά σύντομο και πέρα από το διαφορετικό τοπίο και τους χαρακτήρες, δεν είδαμε κάτι που δεν γνωρίζαμε από παλαιότερους τίτλους της σειράς.
Μετά από ένα χρονικό κενό, η δράση μεταφέρθηκε στο κάστρο Alamut, την έδρα των Hidden Ones. Εκεί κάνει την πρώτη της εμφάνιση η Roshan, που έχετε δει ως τώρα στα trailers του παιχνιδιού, μέντορας του Basim και ταυτόχρονα θα λυθεί η όποια απορία για το αν υπάρχει η όχι το εμβληματικό Leap of Faith. Τα μαθήματα συνεχίζονται και εκτός από την ανάβαση μέσω parkour, θα μυηθείτε στα "μυστικά" του συστήματος μάχης. Τίποτα άγνωστο για άλλη μια φορά, με τις γνωστές επιθετικές και αμυντικές κινήσεις, όπως parry, dodge κλπ να βρίσκονται ανάμεσα στις ικανότητες του πρωταγωνιστή. Πάντως σε αντίθεση με το Valhalla, τόσο οι ισχυρές, όσο και οι μη ισχυρές επιθέσεις έχουν μεταφερθεί σε ένα πλήκτρο. Η κάθε μια απαιτεί διαφορετικό ποσό stamina, οπότε η χρήση τους πρέπει να γίνεται με σύνεση. Σε περίπτωση τώρα που η μπάρα της ζωής σας έχει πέσει επικίνδυνα, θα μπορέσετε να την αναπληρώσετε αν έχετε προηγουμένως συγκεντρώσει προμήθειες, όπως φρούτα. Λίγο πριν τη μύηση του Basim πραγματοποιήσαμε και την πρώτη μας περιπολία, στη διάρκεια της οποίας τα βάλαμε με μια σειρά από εχθρούς (που δεν αργούν να σαν αντιληφθούν), τόσο με τη γνωστή τακτική του κρύβομαι σε υψηλή βλάστηση, σφυρίζω, έρχεται κοντά ο εχθρός, τον δολοφονώ, όσο και με μάχες σώμα με σώμα, η ροή των οποίων δείχνει αρκετά καλή. Πριν περάσουμε στο τρίτο και μεγαλύτερο κομμάτι του preview, θα θέλαμε να κάνουμε αναφορά στο skill tree. Σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν, τα πράγματα είναι πολύ πιο "μαζεμένα". Δεν υπάρχει το χάος του Valhalla, που έπρεπε κάποιος να μελετήσει εγκυκλοπαίδεια για να βγάλει άκρη. Τρεις κατηγορίες, με επτά παρακλάδια η καθεμιά, ανάλογα το που θέλει ο καθένας να δώσει βάση επενδύοντας τα skill points που κερδίζει. Μάλιστα η μία σχετίζεται με τον Enidu, τον αετό που θα έχει μαζί του ο Basim αφότου γίνει επίσημο μέλος των Hidden Ones.
Στο τρίτο κομμάτι, κληθήκαμε να λάβουμε μέρος σε μια αποστολή από εκείνες που χαρακτηρίζονται ως κύριες και αποτελούν τμήμα της εξέλιξης του σεναρίου. Όλα ξεκίνησαν με τον κλασσικό συγχρονισμό από το υψηλότερο σημείο της περιοχής, με την κάμερα να περιστρέφεται ως συνήθως, παρέχοντας μια εντυπωσιακή πανοραμική όψη από τα περίχωρα. Στην εξίσωση μπήκε η αναζήτηση πληροφοριών, είτε μιλώντας με NPCs (κάποιοι ίσως απαιτήσουν και κάποιο θεληματάκι για να ανοίξουν το στόμα τους), είτε μέσω της συλλογής στοιχείων. Η μεγάλος αριθμός των εχθρών και η διασκόρπισή τους, κάνουν για άλλη μια φορά τη χρήση της γνωστής τακτικής, κρύβομαι, σφυρίζω, προσελκύω, δολοφονώ, must για την επίτευξη κάθε στόχου χωρίς καθυστερήσεις και επαναλήψεις που κουράζουν. Ο αετός αποκαλύπτει και πάλι την ακριβή θέση των στόχων, όμως αν στην περιοχή υπάρχει κάποιος τοξότης, δεν θα είναι δυνατό να τον χρησιμοποιήσετε, λόγω του κινδύνου να σκοτωθεί από τα αντίπαλα βέλη. Κατά τα άλλα, στάμνες με πετρέλαιο που χρησιμοποιούνται ως εκρηκτικά για να διαλυθούν πέτρινοι τοίχοι, η ανάμιξη με το πλήθος για να περνάει ο Basim απαρατήρητος, η χρήση στιλέτων, το κρύψιμο σε παραβάν, η μετακινήσεις δια μέσου του νερού είτε σε βάρκα, είτε κολυμπώντας, το σκίσιμο αφισών για να μειωθεί το λεγόμενο notoriety level, ο βαθμός συναγερμού στον οποίο βρίσκονται οι εχθρικές δυνάμεις, είναι στοιχεία που ναι μεν εμπλουτίζουν το gameplay, όμως σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν ούτε αυτά κάτι νέο.
Ο περιορισμένος χρόνος που είχαμε στη διάθεσή μας και η επιθυμία να φτάσουμε όσο το δυνατό πιο κοντά στο τέλος, παρέα με κάποια τεχνικά προβλήματα, όπως διακοπές στη σύνδεση, δεν μας επέτρεψαν να εξερευνήσουμε όσο θέλαμε για να ανακαλύψουμε τι άλλες δραστηριότητες υπάρχουν, ούτε και side quests. Τα όσα είδαμε, ούτε μας άφησαν με ανοιχτό το στόμα, ούτε μας απογοήτευσαν. Είμαστε απλά υποχρεωμένοι να περιμένουμε την τελική έκδοση για να αποκτήσουμε εμπεριστατωμένη άποψη.
ΥΓ: Μιας και το ελληνικό στοιχείο στη Βαγδάτη της εποχής εκείνης, σε κάθε αγορά θα ακούσετε φράσεις όπως, «φρέσκα ψάρια», ενώ η γνωστή και μη εξαιρετέα ελληνική λέξη (θυμηθείτε το Odyssey) θα κοσμήσει και πάλι τα χείλη αρκετών NPSs.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity