Αυτό ονομάζεται The Avenger, είναι εξωγήινης προέλευσης και κατά τα λεγόμενα έχει τις δικές του σκέψεις. Ο Commander έχει πλέον και μερικά implants, οι επιδράσεις των οποίων δεν είναι ιδιαίτερα γνωστές και ξεκάθαρες. Αυτό βέβαια είναι μια απλή δικαιολογία ώστε να έχει το περιθώριο ο παίκτης να κάνεις τις επιλογές του στο skill tree καθώς προχωρά. Το σκάφος είναι το δικό του metagame ουσιαστικά. Χωρίζεται σε τμήματα που, αν απομακρύνουμε αρκετά την κάμερα, θα θυμίσουν, έστω και λίγο, περιπτώσεις τύπου Fallout Shelter. Εδώ ο παίκτης φροντίζει να μοιράσει τους πάντα περιορισμένους του πόρους σε κάθε είδους βελτίωση. Το σκάφος θέλει δουλειά, η δουλειά μπορεί να γίνει πιο γρήγορα με επιπλέον μηχανικούς, πρέπει να γίνουν έρευνες για skills, πρέπει να προστεθούν στην ομάδα στρατιώτες με διαφορετικές ειδικότητες, κάποιος πρέπει να φροντίσει τα του οπλισμού κ.ά. Από εδώ ο Commander, ο παίκτης δηλαδή, μπορεί να κινηθεί σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου για να αναλάβει αποστολές. Πρέπει όμως να έρθει σε επαφή και με επαναστατικούς πυρήνες διότι διαφορετικά χάνεται κάθε ελπίδα συντονισμού της επανάστασης. Και σιγά σιγά, αυτός είναι ο στόχος τουλάχιστον, ο παίκτης ελέγχει ολοένα και μεγαλύτερο μέρος του χάρτη.
Είδαμε λοιπόν επαναστατικούς θύλακες στη Σαουδική Αραβία και τη Βόρειο Αφρική (κι όμως, δεν υπάρχει μόνο η Αμερική στο χάρτη) αλλά με τα πολλά φτάσαμε και στη Δυτική Ευρώπη (στην οποία ανήκουμε και δεν ανήκουμε). Δεν οδηγούν όλες οι διαδρομές σε νέες συγκρούσεις. Ο Commander επιλέγει αν θα επιχειρήσει να έρθει σε επαφή με επαναστάτες, αν θα εμπλακεί σε μάχη, αν θα επιχειρήσει να συγκεντρώσει πολύτιμες πληροφορίες για τα σχέδια και τις κινήσεις του εχθρού κ.λπ. Ο παίκτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προτεραιοτήτων. Πρέπει όμως να έχει κατά νου και πως οι επιθέσεις του εχθρού δίνουν και παίρνουν και δεν υπάρχει χρόνος για όλα. Άρα, με το σκεπτικό του αγαπητού Risk, πρέπει να έχει το νου και στις περιοχές που είναι πιο πολύτιμες για την όλη προσπάθεια και να κινηθεί αναλόγως. Διότι όλα χρειάζονται. Και οι θυσίες. Δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε ακριβώς πώς μεταφράζονται όλα αυτά στο κλασικό πρόσωπο του XCOM βέβαια μιας και η παρουσίαση ήταν εξαιρετικά σύντομη, χωρίς δυνατότητα για hands on. Πάντως τα νέα στοιχεία που είδαμε είμαστε σίγουροι ότι κάνουν τη Larian Studios να ανεβάζει λίγο πυρετό για τη μοίρα του Dragon Commander. Μια σκέψη κάναμε.
Πιο πολυαναμενόμενο παιχνίδι για μένα από τώρα ως τα Χριστούγεννα, περισσότερο και από Fallout 4. Καταπληκτική δουλειά στο Enemy Unknown, ωραίες ιδέες αλλά κάπως άνισο το Enemy Within, περιμένω μεγάλα πράγματα από το 2.
Επίσης δε νομίζω πως μπαίνει θέμα επιμονής του να μείνει σε PC. Το EU / EW είχε κυκλοφορήσει κανονικά σε κονσόλες και παρά τις κριτικές δεν πήγε ιδιαίτερα καλά από πλευράς πωλήσεων - μάλλον έπεσε βαρύ και περίεργο σε μερικά στομάχια. Προκειμένου να δαπανήσουν πόρους για ένα δεύτερο port προτίμησαν να τους αφιερώσουν στο καθεαυτό παιχνίδι και επιπλέον να βάλουν και στοιχεία προσανατολισμένα καθαρά στο PC. Επικροτώ και άξια θα πάρουν τα χρήματά μου.
Θα συμφωνούσα πιο εύκολα αν δεν χάλαγε τη θεωρία ένα άλλο περίεργο. Όχι μόνο έγινε port σε iOS (και Android πιο μετά αν θυμάμαι καλά), αλλά ήταν ακριβό για mobile app και η 2K έλεγε ότι πήγε καλύτερα από ότι περίμενε.
Οπότε, in the end, I'm not sure για το σκεπτικό.
Προσωπικά, επειδή έπαιξα τον τίτλο (XCOM 1) και σε κονσόλα, μπορώ να πω ότι ήταν πολύ πιο εύχρηστο απ'όσο περίμενα.
το προηγουμενο το επαιξα πρωτα στη κονσολα και μετα απο αρκετο καιρο το PC oταν το βρηκα τσαμπα (συμμετειχα σε ενα τεραστιο ερωτηματολογιο για κατι βραβεια gaming σε ενα ξενο σαιτ και πηρα δωρεαν key για το steam). Στη κονσολα ηταν οχι απλα ευχρηστο αλλα σε πολλα πραματα μολις συνηθιζες το χειρισμο , ηταν ταχυτερο απο το πληκτρολογιο mouse. Αλλα λογικα να μη πουλησε. Οι κονσολαδες δε γουσταρουν παιχνιδια της υπομονης και εχει αποδειχτει αυτο απο τις πωλησεις. Απορω δηλαδη πως σαρωσε το minecraft κιολας