Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Έρευνα: To 58% των εσόδων του PC gaming για το 2024 προέρχεται από microtransactions

NEWS
  • 35 λεπτά πριν

Rematch: Ορίστηκε η σέντρα για τον ποδοσφαιρικό τίτλο της δημιουργού του Sifu (trailer)

VIDEO NEWS
  • 4 ώρες πριν

Ο ήχος έναρξης των Windows 95 προστέθηκε στη Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Η COSMOTE φέρνει στην Ελλάδα αποκλειστικά τη συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 9 ώρες πριν

«Easter Family Fun»: Πάσχα στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 9 ώρες πριν

Η Toys For Bob του Crash Bandicoot 4 θέλει να φτιάξει ένα καινούργιο Banjo Kazooie (video)

VIDEO NEWS
  • 10 ώρες πριν

Το Physint του Hideo Kojima στοχεύει να σπάσει το φράγμα μεταξύ videogames και κινηματογράφου

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Το ChatGPT θα θυμάται παλαιότερες συνομιλίες των χρηστών

NEWS
  • 22 ώρες πριν

The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Χωρίς το DLC η Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 23 ώρες πριν
  • 1

Ο Teruyuki Toriyama είναι ο συνιδρυτής της Sirius Studio

NEWS
  • 24 ώρες πριν

The Last of Us: Η τηλεοπτική σειρά έδωσε τεράστια ώθηση στα video games

NEWS
  • 11/04

Δεν θα χρειάζεται PSN account για να παίξετε το Marathon σε PC και Xbox

NEWS
  • 11/04

Γνωρίζουμε τον Monoco του Clair Obscur: Expedition 33 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 11/04

Tsamba_Gamer: Hogwarts Legacy, Blue Prince και άλλα δωρεάν games

FREE GAMES
  • 11/04

Το Disney Illusion Island θα πάψει να είναι αποκλειστικό του Nintendo Switch

NEWS
  • 11/04

Στο ράφι φέρεται να μπήκε η σειρά Tomb Raider της Phoebe Waller-Bridge

NEWS
  • 11/04

“Δεν υπάρχει δια βίου ιδιοκτησία στα video games”, επαναλαμβάνει η Ubisoft

NEWS
  • 11/04

Αυτές είναι οι 5 μεγάλες αλλαγές που φημολογούνται για το iPhone 17 Pro

NEWS
  • 11/04

Διέρρευσε η ημερομηνία κυκλοφορίας του Mafia: The Old Country

NEWS
  • 11/04

Gametech Playground Ep84: "Καπέλο" στην ελληνική τιμή του Nintendo Switch 2!

GAMETECH PLAYGROUND
  • 11/04

Απίστευτο: το τόξο του Τσουμπάκα από το Star Wars πουλήθηκε έναντι 768 χιλιάδων δολαρίων

NEWS
  • 11/04

Πως θα βρείτε φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί για εσάς στο internet

NEWS
  • 11/04

H πιο θρυλική ελληνική τηλεοπτική σειρά μπήκε στο ANT1+ χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανείς

NEWS
  • 11/04
  • 1

Παιχνίδι που προωθούσε σεξουαλική κακοποίηση αφαιρέθηκε από το Steam σε πολλές χώρες

NEWS
  • 11/04

Στο χαμηλότερή τους τιμή έπεσαν οι μετοχές της Ubisoft

NEWS
  • 11/04

Οι δασμοί Trump βάζουν μπλόκο και στις προ-παραγγελίες των προϊόντων της Razer

NEWS
  • 11/04

Ο Reggie Fils-Aimé τη λέει εμμέσως στη Nintendo το επί πληρωμή Welcome Tour του Nintendo Switch 2 (video)

NEWS
  • 10/04

Η δυνατότητα cross-save του Vampire Survivors για PS5 και PS4 καθυστερεί λόγω νομικών θεμάτων

NEWS
  • 10/04

To Nintendo Switch 2 ενδέχεται να πωλείται με «ζημιά» κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 10/04

Ο Neil Druckmann ξεκαθαρίζει εκ νέου την κατάσταση περί The Last of Us Part 3 (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Το The Last of Us Complete είναι γεγονός (trailer)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Η Nintendo ξεκαθαρίζει την κατάσταση με τα cartridges των Switch 2 Edition games

NEWS
  • 10/04

Νέες αυξήσεις στην τιμή του PS Plus ανακοίνωσε η Sony τι συμβαίνει με την Ελλάδα

NEWS
  • 10/04

Shawn Layden: “Η αποκλειστικότητα δικαιολογεί την τιμή των €90 για τα παιχνίδια του Nintendo Switch 2” (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Εμπλουτίζεται η βιβλιοθήκη με τα animated backgrounds του PS5

NEWS
  • 10/04
  • 1

Αμφίβολη, προς το παρόν, η κυκλοφορία του Nintendo Switch 2 στην Κίνα

NEWS
  • 10/04

Το χειρότερο παιχνίδι του Metacritic διαπρέπει πλέον στο Steam

NEWS
  • 10/04

Προσοχή αν δεις αυτήν την ειδοποίηση της Google στο Android smartphone σου

NEWS
  • 10/04

Το ευρωπαϊκό ψηφιακό πορτοφόλι έρχεται για όλους (video)

NEWS
  • 10/04

Atomfall Review

REVIEWS
  • 10/04

Gigabit Voucher: Επιταγή 200 ευρώ για όλους με στόχο την αναβάθμιση του internet τους, τα βήματα

NEWS
  • 10/04

Στο μέλλον ίσως γίνουν κανόνας οι native μεταφορές σε PC τίτλων του PS2

NEWS
  • 10/04

O Jeff Grubb υποστηρίζει πως οι φήμες για το Titanfall 3 είναι εκτός πραγματικότητας

NEWS
  • 10/04

Η Sony παρουσιάζει τρία νέα ηχεία της σειράς ULT POWER SOUND σε σύμπραξη με τον παγκόσμιο σούπερ σταρ Post Malone

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 10/04

Η Women in Games καλεί τη Valve να αφαιρέσει από το Steam παιχνίδι που προωθεί τη σεξουαλική βία

NEWS
  • 10/04

Animal Crossing: New Horizons – Το νησί θα μεταφερθεί εύκολα από το Nintendo Switch στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 10/04

Ανάκαμψη για το Devil May Cry 5 μετά τη πρεμιέρα του anime του Netflix

NEWS
  • 10/04

Μόνο με τίτλους του GameCube θα είναι συμβατό το αντίστοιχο controller του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Φήμη: Το Nintendo Switch 2 θα έχει τις ίδιες επιδόσεις με το PlayStation 4 σε third-party games

NEWS
  • 10/04

Πιο φιλική πλατφόρμα όλων το Xbox, αποφάνθηκε το κοινό

NEWS
  • 09/04

Ανακοινώθηκε το roadmap του Diablo 4 μέχρι και το 2026

NEWS
  • 09/04

Εντυπωσιακό mod μεταμορφώνει πλήρως το original Resident Evil του 1997!

NEWS
  • 09/04

Red Dead Redemption 2 Hands On Preview

*
Η θέση της Rockstar Games στη βιομηχανία είναι αδιαμφισβήτητα ψηλά και αυτό έρχεται ως αποτέλεσμα της δουλειάς που κάνει στα διάφορα franchises της. Εκπρόσωποι της εταιρείας βρέθηκαν στη χώρα μας και το Enternity ήταν ένα από τα ελάχιστα ΜΜΕ που προσκλήθηκαν για να δοκιμάσουν ένα demo του Red Dead Redemption 2, καθώς μπαίνουμε στην τελική ευθεία πριν την κυκλοφορία του τίτλου.



Είναι σημαντικό να τονιστεί πως αυτή είναι η πρώτη φορά που η Rockstar Games έρχεται στη χώρα μας για να κάνει κάποιο hands-on demo στα media, ακολουθώντας -αυτήν τη φορά- το πρόγραμμα παρουσιάσεων που έχει ξεκινήσει από το εξωτερικό με επιλεγμένους συνεργάτες της ανά χώρα. Οι άνθρωποι της εταιρείας σημείωσαν πως δεν εμφανίζονται σε εκθέσεις κυρίως γιατί το setting με όλον αυτόν το χαμό δεν βοηθάει στο να παρουσιαστούν τα προϊόντα τους όπως είναι σωστό και, ως εκ τούτου, ετοιμάστηκε ένας ειδικός χώρος στο κέντρο της Αθήνας, όπου είδαμε το παιχνίδι μόνοι μας για 2,5 ώρες καθισμένοι απέναντι από μία τεράστια τηλεόραση με ανάλυση 4K και με HDR.



Οι πυλώνες πάνω στους οποίους βασίζεται το Red Dead Redemption 2 είναι συγκεκριμένοι: χαρακτήρες, ατμόσφαιρα, ιστορία. Το παιχνίδι δημιουργήθηκε χωρίς σημαντικούς περιορισμούς, καθώς δεν υπάρχουν πλέον τα παλαιότερα συστήματα στην επικαιρότητα. Μας τονίστηκε δηλαδή πως το γεγονός ότι η κυκλοφορία θα γίνει μόνο σε new-gen συστήματα, βοήθησε αρκετά στο να χρησιμοποιηθούν όλες οι τεχνολογίες χωρίς bottlenecks. Με αυτόν τον τρόπο δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στο κομμάτι της απεικόνισης, της λεπτομέρειας, των φωτισμών, αλλά κυρίως στην τεχνητή νοημοσύνη που πραγματικά δίνει σάρκα και οστά σε ένα ζωντανό κόσμο που αντιδρά και εξελίσσεται, είτε ο παίκτης μπορεί να το δει με τα μάτια του είτε όχι.



H παρουσία της συμμορίας, μέλος της οποίας είναι ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, είναι πιο έντονη από ποτέ και αυτό θα κάνει τους παίκτες να βλέπουν συχνά πυκνά αποστολές με μεγάλο αριθμό εμπλεκομένων. Παρόλα αυτά, ο πυρήνας της ιστορίας παραμένει σταθερός στη solo δράση. Η συμμετοχή όλων των studios της Rockstar Games ανά τον κόσμο ξεκίνησε με την ιδέα ότι θα χρησιμοποιηθούν μηχανισμοί που έχουν εμφανιστεί κατά κόρον σε άλλα franchises. Η σάρωση ενός αντικειμένου, η παρατήρησή του από όλες τις πλευρές και η εμφάνιση διάφορων επιλογών έρχονται από το LA Noire. Το κομμάτι του shooting, αντίστοιχα, έχει ρίζες στα Grand Theft Auto V και Max Payne 3. Έτσι, είδαμε την kill cam στο τελευταίο χτύπημα κάθε μάχης να κάνει πιο εντυπωσιακό το τελείωμα, ενώ η υιοθέτηση του bullet time έρχεται μέσω του μηχανισμού Dead Eye, όπου τυπικά ο ήρωας μπορεί να παγώσει το χρόνο και να σημαδέψει έναν ή περισσότερους αντιπάλους ορίζοντας μια σειρά από πυροβολισμούς.



Μέσα στην όλη περιπέτεια, οι παίκτες πρέπει πλέον να αποφασίζουν και για την ηθική των πράξεων του πρωταγωνιστή. Μπορεί π.χ. (όπως και κάναμε) να «τραμπουκίσετε» και να ληστέψετε κάποιον…ταλαίπωρο που θα δείτε στην άκρη μιας πόλης, αλλά αν σας δει κανείς και μαρτυρήσει την πράξη σας στο σερίφη, θα έχετε πλέον πρόβλημα στην αντιμετώπιση όλων των NPC της περιοχής. Μέχρι τουλάχιστον να τους αποδείξετε (μέσα από διάφορες υποαποστολές) το αντίθετο. Η αλληλεπίδραση με τον κόσμο έχει μεγαλύτερο βάθος από ποτέ, κάτι που σημαίνει πως κάθε πράξη σας μπορεί να έχει μια σειρά από αποτελέσματα, τόσο στην ίδια την εξέλιξη της ιστορίας, όσο και στην παρουσία σας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα σε μια περιοχή. Το κομμάτι του ΑΙ δε είναι αυτό που εντυπωσιάζει ως προς το αποτέλεσμα που φέρνει. Αν π.χ. φτάσετε σε μια πόλη με ένα ζώο σκοτωμένο για να το πουλήσετε, υπάρχει περίπτωση οι πιο φτωχοί κάτοικοι να εξετάσουν το ενδεχόμενο να σας την πέσουν και να σας ληστέψουν. Αντίστοιχα, όσοι σας παρατηρούν, αλληλεπιδρούν μαζί σας γνωρίζοντας ότι έχετε κυνηγήσει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα από ελαφριάς μορφής interaction στη λογική ενός σχετικού με το κυνήγι διαλόγου έως και την εμφάνιση συγκεκριμένων υποαποστολών. Αντίστοιχα, οι κάτοικοι μιας πόλης που θα σας δουν γεμάτο αίματα μετά από κάποια μάχη ή ανταλλαγή πυροβολισμών, θα είναι από διστακτικοί έως και φοβισμένοι απέναντί σας.
Το παιχνίδι έρχεται από την πρώτη ημέρα με δυνατότητα προβολής από κάμερα πρώτου προσώπου (για όποιον βολεύεται με αυτήν την επιλογή), ενώ ενδιαφέρουσα είναι και η σχέση που πρέπει να αναπτύξετε με το άλογό σας. Πλέον δεν έχουμε να κάνουμε με ένα απλό όχημα, αλλά με ένα ον που έχει χαρακτηριστικά που είτε θα σας διευκολύνουν, είτε θα σας δημιουργήσουν πρόβλημα. Το άλογο χρειάζεται φροντίδα σε τακτά χρονικά διαστήματα, τάισμα και περιποίηση, αλλιώς παρουσιάζει πεσμένα στατιστικά και σε περίπτωση που χρειαστείτε το maximum των δυνατοτήτων του (π.χ. κυνηγώντας κάποιον κλέφτη), θα δείτε να ζορίζεται πολύ περισσότερο απ’ όσο θα έπρεπε.



Το θέμα του ζωντανού οργανισμού που σημειώνουμε πιο πάνω έρχεται να αποδειχτεί με σχεδόν κωμικό τρόπο. Στη βόλτα μας με το άλογο σε μια βουνοπλαγιά, ένας εκ των ανθρώπων της Rockstar μάς πρότεινε να σκοτώσουμε ένα ελάφι. Κατεβήκαμε από το άλογο (στο οποίο υπάρχει ξεχωριστό inventory με όσα όπλα δεν μπορείτε να κουβαλάτε πάνω σας), πήραμε το τόξο και προσπαθήσαμε να πλησιάσουμε σιγά. Ενεργοποιώντας ένα μηχανισμό σάρωσης του περιβάλλοντος, είδαμε τη φορά και την ένταση του αέρα και ενημερωθήκαμε για το πώς αυτοί οι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά του θηράματος. Αν π.χ. στεκόμαστε κόντρα στον άνεμο, η μυρωδιά μας είναι πιο εύκολο να φτάσει στο ζώο, κάτι που σημαίνει ότι μικραίνει αρκετά η δυνατότητα προσέγγισής του για πιο εύκολη εξόντωση με ένα ή δύο χτυπήματα. Αντίστοιχα, με τον ίδιο μηχανισμό σάρωσης του περιβάλλοντος (που δείχνει να ταιριάζει απόλυτα σε ένα wild west game) μπορούμε να εντοπίσουμε τα ίχνη ενός ζώου που έχουμε τραυματίσει, αλλά και χάσει μέσα στην πυκνή βλάστηση.



Θα μπορούσε να πει κανείς ότι αυτές οι λεπτομέρειες είναι αρκετές για να δώσουν ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον στο κυνήγι. Έχει κι άλλο όμως. Το πώς θα σκοτώσετε ένα άγριο ζώο έχει άμεση επίπτωση στα χρήματα που θα λάβετε από την πώληση του πτώματος σε έναν κρεοπώλη. Ένα χτυπημένο με σφαίρες σώμα και κεφάλι αξίζει λιγότερα χρήματα από ένα που έχει δεχτεί ένα χτύπημα με βέλος. Ενδιαφέρουσα προσέγγιση που σίγουρα θα προσθέσει αρκετές έξτρα ώρες σε όσους θέλουν να έχουν το μέγιστο όφελος από τα θηράματά τους. Επόμενη στάση που κάναμε ήταν σε μια ήρεμη πόλη. Μπήκαμε σε ένα κατάστημα και απειλήσαμε με όπλο τον καταστηματάρχη για να μιλήσει. Δεν μας είπε τίποτα. Προσεγγίσαμε το πίσω μέρος του καταστήματός του και καταλάβαμε ότι σε κρυφό δωμάτιο γίνονται παράνομα παιχνίδια. Χτυπήσαμε. Δεν μας άνοιξαν. Πήγαμε ξανά, τον απειλήσαμε ότι θα μιλήσουμε για το δωμάτιο. Μας βοήθησε να μπούμε. Εξοντώσαμε τους εμπλεκόμενους, πήραμε τα λάφυρα, αλλά είχε ειδοποιηθεί η αστυνομία. Αν είχαμε κινηθεί γρήγορα, θα είχαμε ξεφύγει. Προτιμήσαμε να ανταλλάξουμε πυρά και να φτάσουμε σε σημείο απέναντι από τον σερίφη. Είχαμε την επιλογή να παραδοθούμε. Το κάναμε, μείναμε στη φυλακή, πληρώσαμε το αντίτιμο του bounty και αφεθήκαμε ελεύθεροι. Αν δεν το κάναμε, bounty hunters σε όλον τον χάρτη θα άνοιγαν πυρ εναντίον μας όπου και να μας συναντούσαν. Όσο μεγαλύτερο αριθμό θυμάτων είχαμε αφήσει δε πίσω μας (και όσο μεγαλύτερο χρηματικό ποσό είχαμε κλέψει), τόσο μεγαλύτερη θα ήταν και η επικήρυξή μας. Σημαντική παράμετρος: αν είχαμε χρησιμοποιήσει μαντήλι στο πρόσωπό μας, οι bounty hunters θα μας αναγνώριζαν σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας πιο δύσκολα.



Αφού τελειώσαμε και με αυτό, μας παρουσιάστηκε η διαδικασία ενίσχυσης του εξοπλισμού μας και η δυνατότητα αγοράς νέου. Ακολουθώντας κλασικούς μηχανισμούς βελτίωσης των όπλων μας (και όχι μόνο), μπορούμε να πειράξουμε τμήματα που βελτιώνουν τα διάφορα στατιστικά ή αλλάζουν και αισθητικά το κάθε αντικείμενο που έχουμε στη διάθεσή μας. Το ενδιαφέρον στοιχείο που υπάρχει εδώ είναι πως επειδή αυτή η διαδικασία μπορεί να φανεί αγγαρεία σε πολλούς, δεν είναι απαραίτητη. Δηλαδή μπορείτε απλά να προχωρήσετε την ιστορία με τα όπλα που βρίσκετε, στην κατάσταση που τα βρίσκετε. Α, μιας και είπαμε για κατάσταση. Τα όπλα σας φθείρονται όσο τα χρησιμοποιείτε, άρα η αναθεώρησή τους σε τακτά χρονικά διαστήματα και η φροντίδα τους πρέπει να μπουν στην καθημερινότητά σας. Αλλιώς, θα πρέπει απλά να σκοτώνετε όποιον βρείτε και να κλέβετε τον οπλισμό του.



Αφού είδαμε και αυτόν το μηχανισμό, πήγαμε στο camp της συμμορίας μας. Εκεί εντοπίσαμε ένα καραβάνι που είχε σταματήσει σε ένα ψηλό σημείο της περιοχής (στρατηγικής σημασίας όπως μας τονίστηκε) και είδαμε μια κοινότητα να ζει τη δική της καθημερινότητα. Οφείλουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα να κάνουμε donate χρήματα, όπλα και αντικείμενα που βρίσκουμε και να βοηθάμε τους υπολοίπους. Το camp αυτό αλλάζει θέσεις στη διάρκεια της ιστορίας και αποτελεί τη βάση του πρωταγωνιστή για να ξεκουραστεί, να φάει, να παίξει σε διάφορα mini games ή και να κάνει μπάνιο και να ξυριστεί. Τελευταίο στοιχείο που μας παρουσιάστηκε στο τέλος του hands on demo ήταν η κάμερα. Η Rockstar Games έχει ενσωματώσει μια κινηματογραφικού τύπου camera που μπορεί να ενεργοποιήσει ο παίκτης πατώντας ένα συγκεκριμένο πλήκτρο (στο PS4, το touchpad). Με αυτό, η κίνηση στο χώρο παρουσιάζεται από διάφορες κάμερες με κινηματογραφικό τρόπο που χρησιμοποιεί πολλές ξεχωριστές γωνίες λήψης. Το έχουμε ξαναδεί, απλά και πάλι σε αυτόν τον κόσμο μας έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση.



Το Red Dead Redemption 2 είναι ένα τεράστιο στοίχημα για την Rockstar Games. Φαίνεται η εμπλοκή πολλών και διαφορετικών studios της, φαίνονται πώς και πότε εφαρμόζονται ιδέες από άλλα franchises της και όλο αυτό το πακέτο δένει αρμονικά. Ο ζωντανός κόσμος και η δουλειά που έχει γίνει στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και στο πώς αυτός επηρεάζει την καθημερινότητα του παίκτη είναι σίγουρο ότι θα αφήσουν εποχή, αν τουλάχιστον όσα είδαμε εφαρμοστούν με έξυπνο τρόπο από την αρχή έως και το τέλος. Η Άγρια Δύση του 1889 περιμένει τους παίκτες να βιώσουν ένα ξεχωριστό ταξίδι και πλέον πλησιάζουμε στην τελική ευθεία. Υπομονή, μερικές εβδομάδες ακόμη.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rockstar Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Take Two Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*
Loading...