Το σκεπτικό είναι απλό. Ο παίκτης μεταφέρεται σε μια τοποθεσία που χωρίζεται σε τρία τμήματα. Στο καθένα από αυτά τον υποδέχονται λογής λογής εχθροί, σε πολλαπλά κύματα κιόλας. Αφού αντιμετωπιστούν όλα τα κύματα σε κάποιο τμήμα του χάρτη, ανοίγει ο δρόμος για το επόμενο. Όπως φαντάζεται κανείς, κάθε πέρασμα σε νέο στάδιο πηγαίνει μαζί με κλιμάκωση της δυσκολίας. Στην πράξη αυτό μεταφράστηκε κυρίως σε πολυπληθέστερα κύματα εχθρών και τη συχνότερη εμφάνιση ιπτάμενων πλασμάτων που είναι αρκετά αδύναμα αλλά μπορούν να κάνουν μεγάλη ζημιά αν δεν τα προσέξει κανείς καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει και όλα τα πλάσματα που βρίσκονται στο έδαφος. Σε κάθε περίπτωση εννοείται ότι υφίσταται θάλασσα από loot. Παντού υπάρχουν σεντούκια με διάφορα πυρομαχικά και όπλα, με τα όπλα να επιδεικνύουν φοβερή ποικιλία, ειδικά σε στατιστικά, ακριβώς επειδή, όπως συμβαίνει πάντα σε τίτλους Borderlands, συντίθενται δυναμικά και τυχαία. Εννοείται ότι ανάλογα είναι και τα δώρα από κάθε τέρας που πέφτει στο πεδίο της μάχης. Κάνοντας ένα μικρό βήμα προς την πραγματικότητα του shooter, στο Borderlands 3 ο παίκτης δεν καλείται να τρέχει πάνω από το loot και να παίρνει τα αντικείμενα χειροκίνητα στην ουσία. Με το που πλησιάζει loot, μαζεύει αυτόματα όσα είναι χρήσιμα και σχετικά με τα όπλα που κουβαλά πάνω του ανά πάσα στιγμή. Αυτό από μόνο του αλλάζει το ρυθμό της δράσης αλλά και το νεκρό χρόνο από τη μια φάση μιας μάχης στην επόμενη.
Για να έχουν όλα αυτά νόημα βέβαια, ακόμη και με την καλή γενικά αίσθηση που αφήνει η χρήση του οπλισμού και τις διαφοροποιήσεις μεταξύ των χαρακτήρων και των κλάσεών τους (προφανώς και κάθε περίπτωση βασίζεται σε δικό της skill κ.λπ. όπως συμβαίνει έτσι κι αλλιώς και στο είδος και στη σειρά), πρέπει κάπως να μένει σε ένταση ο παίκτης και να έχει λόγο να επιστρέφει ξανά και ξανά σε Proving Grounds. Εκτός από τον προφανή στόχο, δηλαδή την ολοκλήρωση των τριών φάσεων της μάχης και την εξόντωση του boss που περιμένει στο τέλος, όλα σε μισή ώρα, υπάρχουν και επιμέρους, όπως το να γίνουν όλα τα παραπάνω χωρίς να πέσει ούτε μια φορά στο πεδίο της μάχης ο χαρακτήρας του παίκτη. Ουσιαστικά τα επιπλέον ζητούμενα είναι υπάρχουν για να αναγκάζουν τον παίκτη να δοκιμάσει διαφορετικές προσεγγίσεις που επηρεάζουν έμμεσα και τη γενικότερη δυσκολία στα Proving Grounds. Γιατί να επιχειρήσει κανείς να ασχοληθεί όμως με τους επιπλέον στόχους; Μα για Borderlands μιλάμε τόση ώρα, οπότε όσο καλύτερη η επίδοση, όσο πιο γρήγορα πέσει το boss, όσοι περισσότεροι προαιρετικοί στόχοι επιτευχθούν, τόσο καλύτερο το loot που περιμένει τον παίκτη στο τέλος της διαδρομής. Και το loot είναι βασιλιάς στο Borderlands 3. Αλλιώς δεν θα στήριζε καν το όνομά του. Κάποιος πρέπει να είναι βασιλιάς άλλωστε, ειδικά αν το boss της δοκιμής ήταν χαρακτηριστική περίπτωση. Ουσιαστικά αντιμετωπίσαμε μια μεγαλύτερη, ανθεκτικότερη -μιας και δεν έδειχνε να συγκινείται από elemental damage όπως οτιδήποτε άλλο πέρασε από τα μάτια μας όσο παίζαμε- μορφή ενός πιο τυπικού τετράποδου αιλουροειδούς. Το να τα βάζουμε στο τέλος με μια μονάδα ουσιαστικά με αντοχή πλανήτη δεν είναι μεν πρόβλημα, αλλά δεν οδηγεί και σε boss fight που μένει στη μνήμη όσο σε αναμέτρηση της υπομονής. Δεχόμαστε ότι μπορεί αυτές οι αναμετρήσεις να κρύβονται αλλού και απλά να μην είναι η θέση του εδώ κατά την Gearbox. Αν είναι όμως να επισκέπτεται κάποιος, ξανά και ξανά, τα Proving Grounds, τότε δεν θα ήταν ακόμη καλύτερα να θεωρεί ότι το boss fight είναι το κερασάκι στην τούρτα του loot;
Από εκεί και πέρα, πάντως, το πώς στηρίζεται το υπόλοιπο οικοδόμημα της Gearbox θα το μάθουμε σύντομα, μιας και το Borderlands 3 κυκλοφορεί στις 13 Σεπτεμβρίου. Θα επανέλθουμε λοιπόν.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity