Όπως αναφέρει το Consumer Counsil της Νορβηγίας, σύμφωνα με το Consumer Rights Directive της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι πελάτες πρέπει να μπορούν να αποζημιωθούν για ψηφιακές αγορές, τη στιγμή που η Nintendo ισχυρίζεται πως το Nintendo eShop της Ευρώπης είναι απολύτως υπάκουο στους ευρωπαϊκούς νόμους.
Η Nintendo κέρδισε δίκη σχετικά με τις ακυρώσεις digital pre-orders και δεν υποχρεώνεται να αποζημιώνει
Όπως αναφέρει το Consumer Counsil της Νορβηγίας, σύμφωνα με το Consumer Rights Directive της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι πελάτες πρέπει να μπορούν να αποζημιωθούν για ψηφιακές αγορές, τη στιγμή που η Nintendo ισχυρίζεται πως το Nintendo eShop της Ευρώπης είναι απολύτως υπάκουο στους ευρωπαϊκούς νόμους.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 23/01/20
Οι αρχές των καταναλωτών της Νορβηγίας και της Γερμανίας έκαναν μήνυση στη Nintendo επειδή η ιαπωνική εταιρεία δεν επιτρέπει την ακύρωση των digital pre-orders στο Nintendo eShop.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity