Έτσι λοιπόν, το σημαντικό αυτό βραβειο πιστώνονται οι εξής:
Lead narrative designer: John Stafford
Narrative designer: Cameron Suey
Lead writer: Rhianna Pratchett
Additional writer: Philip Gelatt
Υπενθυμίζεται ότι το Rise of the Tomb Raider κυκλοφόρησε για Xbox One και Xbox 360 το Νοέμβριο του 2015, με την έκδοση για PC να ακολουθεί λίγους μήνες αργότερα και συγκεκριμένα τον περασμένο Ιανουάριο. Η έκδοση για PlayStation 4 αναμένεται στα τέλη του 2016.
Εχοντας τερματησει το Rise και το Witcher 3,εχω να πω οτι ΔΕΝ το αξιζε.Δεν ειχε πρωτοτυπο σεναριο,τα ελληνικα που βαλανε μεσα επρεπε να τα εχουν ελεγξει,γιατι οι προφορες και μερικες μεταφρασεις ηταν απαραδεκτες και οι διαλογοι δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο.
Το Witcher απο την αλλη,διαπρεπει στο writing.
Κατα τα αλλα,και τα 2 ηταν πολυ δυνατα παιχνιδια και τα ευχαριστηθηκα.
Πραγματικά, το παιχνίδι αυτό κέρδισε στο writing, όταν στην ίδια κατηγορία ήταν υποψήφιο το The Witcher 3: Wild Hunt; Ας κάνουν μία (και δύο αν θέλουν) κολοτούμπες οι κριτικοί, κι ας ξαναψηφίσουν. Τα κάκιστα ελληνικά είναι μόνο κάποια από τα "προβλήματα" στο writing του Rise of the Tomb Raider, ενώ από την άλλη το μόνο που θα μπορούσε να προσάψει κάποιος εις βάρος του The Witcher 3 είναι πως σε καθήλωνε για έκαστη από τις 300+ ώρες που του αφιέρωσες! Το σενάριο ήταν από τα μεγαλύτερα ατού, ενός από τα καλύτερα RPGs που κυκλοφόρησαν ποτέ (αναφέρομαι στο The Witcher). Κι ύστερα σου λένε πως τα βραβεία gaming είναι αντικειμενικά κι αξιοκρατικά. Αλίμονο!