"Το Skull and Bones δεν είναι βασισμένο στην αφήγηση. Πάντως, υπάρχουν κομμάτια αφήγησης, θα συναντήσετε σημαντικούς NPCs που ονομάζονται Kingpins οι οποίοι έχουν τις δικές τους ιστορίες, τις οποίες θα μαθαίνετε καθώς αναπτύσσετε δεσμούς μαζί τους, μέσω της ανάληψης αποστολών. Υπάρχει ενδιαφέρουσα ιστορία, μέσω της οποίας έχει δημιουργηθεί ο κόσμος, όμως αυτό δεν είναι το βασικό στοιχείο του gameplay. Θέλουμε οι παίκτες να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες και επιλέξουν τον τύπο του πειρατή στον οποίο θέλουν να εξελιχθούν.
"Έτσι λοιπόν, αυτό που θα καθοδηγεί τους παίκτες μέσω του συστήματος προόδου που ονομάζεται Infamy, είναι το γεγονός ότι θα έχουν πρόσβαση σε σχέδια για διαφορετικούς τύπους πλοίων, όπλων κλπ, τα οποία θα είναι απαραίτητα καθώς κινείστε και εξερευνείτε τον κόσμο, προκειμένου να είστε αποτελεσματικοί εναντίον των εχθρών", συμπλήρωσε ο Barnard.
Ακόμα, π Barnard αναφέρθηεκ και στο gameplay, λέγοντας ότι παρά το γεγονός ότι τα γεγονότα θα διαδραματίζονται κατά βάση στη θάλασσα, θα υπάρχουν πολλά οχυρά που θα ανακαλύψουν οι παίκτες, περιλαμβανομένων καταυλισμών με διαφορετικές παρατάξεις και θησαυρούς, οπότε θα υπάρχει και αρκετή δράση στη στεριά.
Σχετικά με το γιατί το παιχνίδι δεν θα κυκλοφορήσει σε κονσόλες προηγούμενης γενιάς, ο Barnard σημείωσε: "Πιστεύω ότι με τον κύκλο ανάπτυξής μας και τη διάρκεια της υποστήριξης που θέλουμε να προσφέρουμε, είχε νόημα να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι μόνο σε κονσόλες νέας γενιάς".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity