Ο Yoshida ανέφερε πως το The Last Guardian «έτρεχε» στα 10-15 fps στο PS3 και όταν η Sony άρχισε την ανάπτυξη του PS4 και έτσι πάρθηκαν διαφορετικές αποφάσεις και έκλεισε λέγοντας πως με άλλον publisher το παιχνίδι δεν θα είχε βγει, αλλά πως όλα αυτά πείσμωσαν και την ομάδα και έτσι αποφάσισαν όλοι μαζί να το βγάλουν ασχέτως κατάστασης.
Shuhei Yoshida shared a story to @IGNJapan about The Last Guardian's troubled 11 year development and his determination to keep it going!
— Genki (@Genki_JPN) January 27, 2025
He said they announced it for PS3 then didn't say anything for a long time so he got many questions about it. He said the truth was they were… pic.twitter.com/WL6g9Tp8W7
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity