Απαντώντας σε ερώτηση αν θα μπορέσει να αντέξει στο χρόνο όσο το Skyrim, ο Spencer απάντησε πως «αυτό είναι ο στόχος μας. Ξέρετε ότι το Skyrim ήταν μια τεράστια επιτυχία της Bethesda. O Todd Howard και η ομάδα του θέλησαν να δώσουν τόσο πολύ αγάπη για το διάστημα και την εξερεύνηση και έχουν ήδη ανακοινωθεί πολλά από όσα έρχονται».
Σε ό,τι αφορά το θέμα του Xbox Game Pass, ο Spencer μίλησε στο Windows Central και ανέφερε τα μεγάλα ποσά που έχουν επενδυθεί: «έχουμε ρίξει πολλά χρήματα στην αγορά, πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια το χρόνο, για να υποστηρίξουμε την υπηρεσία με third part games. Πρόκειται για μια υπηρεσία που υποστηρίζει όλα τα είδη παιχνιδιών, από τα μεγαλύτερα σε άγνωστα indies που δεν ξέρατε ότι υπάρχουν μέχρι να τα παίξετε. Συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε εδώ και πέντε χρόνια. Είναι πλέον η πλατφόρμα στο PC, είναι στο cloud. Είναι σημαντικό μέρος της ταυτότητας του Xbox και θα συνεχίσει να είναι».
Σε ό,τι αφορά τώρα τη διάθεση του Game Pass σε άλλες πλατφόρμες, ο Spencer δήλωσε πως όσοι περιμένουν κάτι τέτοιο θα πρέπει να περιμένουν περισσότερο: «δεν έχουμε σχέδια να φέρουμε το Game Pass στο PlayStation ή την Nintendo».
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity