Ο CFO του Xbox, Tim Stuart, δήλωσε πως «στόχος της Microsoft είναι να φέρει την υπηρεσία σε κάθε κονσόλα και πλατφόρμα που συνδέεται ή έχει οθόνη και μπορεί να παίξει games, ακόμη και σε ανταγωνιστικά συστήματα. Είναι μια διαφορετική στρατηγική. Δεν ανακοινώνουμε κάτι συγκεκριμένο εδώ, αλλά στόχος μας είναι να φέρουμε τις first-party κυκλοφορίες και τις υπηρεσίες μας σε κάθε οθόνη που μπορεί να παίξει games. Αυτό σημαίνει smart TVs, αλλά και ανταγωνιστές μας όπως το PlayStation και η Nintendo».
Η εξήγηση αυτή μόνο τυχαία δεν είναι αφού τα περιθώρια κέρδους από τις υπηρεσίες και δη το Game Pass είναι αρκετά υψηλότερα από την παραδοσιακή κυκλοφορία hardware.
Όλα αυτά έρχονται βέβαια και μετά την ολοκλήρωση εξαγοράς της Activision Blizzard που θα δώσει σίγουρα άλλη ώθηση και περισσότερους άσσους στο μανίκι για την Microsoft να διαπραγματευτεί κάθε σχετική συνεργασία, ακόμη και με σημερινούς ανταγωνιστές της.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity