Οι δοκιμές ήταν καταστροφικές επειδή η πλειοψηφία των παικτών κόλλησε σε μια συγκεκριμένη διαδρομή. Περίπου το 80% των παικτών είδαν έναν Sheikah Tower σε απόσταση και κόλλησαν σε έναν δρόμο που οδηγούσε κατευθείαν στον προορισμό, χωρίς να απομακρυνθούν ποτέ από το μονοπάτι που είχαν διαλέξει. Η Nintendo στόχευε για το ακριβώς αντίθετο από αυτό - έναν ανοιχτό κόσμο που ενθάρρυνε την εξερεύνηση και τον πειραματισμό.
Η Nintendo θεώρησε ότι αυτό ήταν ένα σοβαρό πρόβλημα και άρχισε να το διορθώνει. Αυτό στο οποίο κατέληξαν ήταν η θεωρία των "τριγώνων" - μπλοκάροντας την οπτική γωνία του παίκτη στον ορίζοντα με μικρότερα εμπόδια και άλλα πιο μεγάλα, όπως λόφους ή δέντρα, για να δελεάσουν τον παίκτη να εξερευνήσει γύρω από αυτά να δει τι έκρυβαν, αποκτώντας σταδιακά καλύτερη άποψη για αυτό που έκρυβαν.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity