"Πιστεύω ότι αυτό που πάντα θέλαμε να κάνουμε είναι να πούμε μια ιστορία και η διάρκεια του παιχνιδιού να είναι κατάλληλη για την ιστορία που θέλουμε να διηγηθούμε", δήλωσε στο IGN ο επικεφαλής της Ninja Theory, Dom Matthews. "Επομένως, δεν πρόκειται βάζουμε ως στόχο να δημιουργήσουμε μικρότερες εμπειρίες".
"Νομίζω ότι είναι… Υπάρχει μια ιστορία που θέλουμε να πούμε εδώ με αρχή, μέση και τέλος και ποια είναι η σωστή μορφή και μέγεθος εμπειρίας για να πούμε αυτήν την ιστορία; Κάπως έτσι ξεκινάμε".
Ο Matthews είπε ότι η ψηφιακή διανομή έχει ανοίξει έναν χώρο για "παιχνίδια όλων των μορφών και μεγεθών".
"Επομένως, είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που απολαμβάνουν μια πιο σύντομη εμπειρία, κάτι που μπορούν να καθίσουν κάθε Παρασκευή βράδυ, να βάλουν τα ακουστικά τους, να σβήσουν τα φώτα και να νιώσουν σαν να βυθίζονται σε μια εμπειρία και παίκτες που δεν θέλουν απαραίτητα κάτι που έχει διάρκεια 50 ωρών, 100 ώρων, άρα έχει τη διάρκεια που επιθυμούν. Και είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους, μου αρέσουν τα πιο σύντομα παιχνίδια".
"Νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη πίεση στον κόσμο από πλευράς χρόνου αυτή την εποχή και νομίζω ότι οι fans μας, από ό,τι μαθαίνουμε από αυτούς, απολαμβάνουν ένα πιο σύντομο παιχνίδι όπου πρόθεσή μας είναι ότι κάθε βήμα αυτού του ταξιδιού έχει νόημα… Υπάρχει ένα κοινό που θέλει παιχνίδια που είναι εστιασμένα".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity