Ο design director της Sledgehammer Games Zach Hodson προσθέτει: "Είμαστε εμπνευσμένοι από τις αντιδράσεις μέχρι στιγμής. Η θετικότητα κάνει την προσπάθειά μας να πίασει τόπο και τα αρνητικά σχόλια μας δίνουν έμπνευση να κυκλοφορήσουμε διορθώσεις και βελτιώσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται".
Ο Hodgson αναφέρει πως μερικά αγαπημένα updates στο multiplayer είναι το slide και το reload canceling, κάτι που ζητούσε η κοινότητα εδώ και καιρό. Επιπλέον, τα recoil updates και οι αλλαγές στα loadout creation είναι επίσης αρεστά από την κοινότητα.
Όσον αφορά τις βελτιώσεις, ο Hodson δηλώνει πως η μεγαλύτερη είναι αυτή των spawns: "Τα spawns ήταν η μεγαλύτερη μας βελτίωση. Ακούσαμε από τους παίκτες πως τα spawns δεν είχαν κατέυθυνση και ήταν αδύνατο να ξέρουν από που θα έρθει η επόμενη μάχη. Μεταξύ της Beta και της κυκλοφορίας οι QA, Analysts, Designers και Engineers δούλευαν μαζί για τα spawns ώστε να βελτιώσουν το πρόβλημα αυτό".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity