Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Hideki Kamiya: «Το Ōkami θα ήταν η κορωνίδα της Clover Studio, όμως η ομάδα ανάπτυξης ήταν αδύναμη»

*
Το Ōkami κυκλοφόρησε το 2006 και θεωρήθηκε το απόγειο της Clover Studio για την εποχή, όμως ήταν και το κύκνειο άσμα της εταιρείας, η οποία διέκοψε τη λειτουργία της λίγο αργότερα.

Με αφορμή αυτά, ο Hideki Kamiya βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή της Ikumi Nakamura, στο πλαίσιο μιας σειράς εκπομπών που φιλοξενούνται στο κανάλι του στούντιο ανάπτυξης UNSEEN, το οποίο η ίδια έχει ιδρύσει. Οι δυο τους συνεργάστηκαν στο Ōkami, οπότε στο πιο πρόσφατο επεισόδιο αναπολούν την περίοδο ανάπτυξης αλλά και τις τελευταίες μέρες της Clover Studio.


Σε ένα σημείο, ο Kamiya αναφέρει πως το Ōkami υποτίθεται πως θα αναπτυσσόταν από μια “dream team”, αλλά η πραγματικότητα ήταν διαφορετική. Αναφέρεται σε πρώην συναδέλφους, κάποιους εκ των οποίων τιμάει, όμως άλλους… όχι τόσο. Η Nakamura αναφέρει πως, σε ένα πάρτι προς το τέλος της ανάπτυξης, ο Kamiya είπε σε όλους πως «είστε η χειρότερη ομάδα».

Θέλοντας να εξηγήσει περαιτέρω, ο Kamiya αναφέρει πως «το Ōkami θα ήταν η κορωνίδα της Clover Studio. Για αυτό θέλαμε να δημιουργήσουμε μια dream team. Θα είχαμε τους καλύτερους σε κάθε θέση. Αυτό ήταν το πλάνο, όμως στο τέλος, η ομάδα ήταν αδύναμη, όχι ο καθένας ξεχωριστά αλλά συνολικά».

Συνεχίζει προσθέτοντας «δεν ήταν dream team. Υπήρχαν σημαντικές αντιθέσεις μέσα στην ομάδα. Υπήρχαν άνθρωποι χωρίς τους οποίους δεν θα υπήρχε Ōkami. Άτομα τα οποία έλαμψαν. Κάποιοι έλαμψαν περισσότερο από άλλους με τους οποίους είχα συνεργαστεί στο παρελθόν». Εδώ αναφέρει διάφορους συνεργάτες, μεταξύ των οποίων την ίδια την Nakamura.

Προσθέτει ακόμη πως «όταν θυμάμαι τις ομάδες των Viewtiful Joe και Devil May Cry, το πάθος όλων ήταν συνολικά μεγάλο. Αλλά στο Ōkami υπήρχαν μεγάλες αντιθέσεις. Όσοι παίκτες έχουν παίξει το Ōkami ίσως πιστεύουν πως φτιάχτηκε από μια σπουδαία ομάδα, αλλά δεν ισχύει. Αυτή είναι η ειλικρινής μου άποψη».

Μεταξύ άλλων, γίνεται αναφορά στην μεταμόρφωση του Okami από παιχνίδι με φωτορεαλιστικά γραφικά σε έργο τέχνης εν κινήσει. Η συγκεκριμένη αλλαγή αποφασίστηκε μέσα σε ένα τριήμερο, με πηγή έμπνευσης να αποτελεί το σκίτσο ενός εκ των καλλιτεχνών της ομάδας, που ζωγράφισε την Amaterasu με πινέλο.

Ο Kamiya αναφέρει επίσης, πως μετά το remake του Resident Evil που άγγιξε τον φωτορεαλισμό για την εποχή, ήθελε να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο ύφος γραφικών σε ένα παιχνίδι που θα ήταν πιο ελαφρύ, πιο «θεραπευτικό».

Οι πωλήσεις του Ōkami ήταν χαμηλές, κάτι που έπαιξε ρόλο και στο κλείσιμο της Clover Studio. Παρόλα αυτά, το Ōkami κατέχει μοναδική θέση στην καρδιά των Kamiya και Nakamura, με την τελευταία να το αναφέρει ως πηγή έμπνευσης για το επερχόμενο παιχνίδι της, Kemuri.

Το video με την πλήρη συνέντευξη, στην οποία αναφέρονται και τα Bayonetta, Devil May Cry μεταξύ άλλων, βρίσκεται παρακάτω.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    HexaDrive

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Okami HD
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.okami-game.com/ FOLLOWERS 2 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*