Αν και ο developer είχε εξηγήσει πως όλα οφείλονται στο πιο αδύναμο από τα συστήματα τις Microsoft, οι θεωρίες συνεχίστηκαν και μέσω της πλατφόρμας Weibo, ο game director Feng Ji σημείωσε πως δεν παίζει κάποιο θέμα αποκλειστικότητας: «Το μόνο πράγμα που λείπει είναι το Xbox. Μοιάζει λάθος όλο αυτό, αλλά αυτά τα 10GB shared μνήμης -χωρίς να έχουμε εμπειρία ετών στο optimization- είναι αρκετά δύσκολο να το κάνουμε να δουλέψει».
Το Xbox Series S έχει 10GB GDDDR6 RAM που μοιράζεται ανάμεσα σε CPU και GPU και είναι και από τα ζητήματα που αντιμετώπισε πρόσφατα και η Larian Studios με το Baldur’s Gate 3. Παράλληλα, η Microsoft απαιτεί όλα τα games να «τρέχουν» και στις δύο εκδόσεις του Xbox Series για να κυκλοφορήσουν εκεί και δεν γίνεται κάποιος τίτλος να βγει μόνο για το Xbox Series X.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity