Πρώτα απ' όλα οι παίκτες θα έχουν τον πλήρη έλεγχο όσον αφορά τον καθορισμό του μοντέλου χειρισμού, με τη δυνατότητα να κάνουν map τα πλήκτρα όπως ακριβώς τους βολεύει. Επιπλέον θα μπορούν να καθορίσουν και το πως θα πραγματοποιούνται συγκεκριμένες διαδικασίες, όπως για παράδειγμα αν θα πυροβολάνε με τη χρήση ενός πλήκτρου ή ενός trigger. Επίσης θα είναι δυνατή η αυτόματη εναλλαγή στόχων, κάτι που διευκολύνει ιδαίτερα όταν οι εχθροί βρίσκονται στον αέρα.
Όσον αφορά την κίνηση των χαρακτήρων, θα υπάρχει αυτοματοποίηση στη χρήση του glider, οπότε ο κίνδυνος να βρεθεί ο Ratchet ή η River στο κενό θα είναι πολύ μικρός. Επίσης θα υπάρχει επιλογή να τοποθετηθούν περισσότερες από μία κινήσεις σε ένα πλήκτρο, όπως για παράδειγμα το άλμα και το swing.
Στον οπτικό τομέα, πέρα από τις συνήθεις ρυθμίσεις, χρησιμοποιείται ένα σύστημα σκίασης, παρόμοιο με εκείνο που εισήγαγε η Naughty Dog στο The Last of Us: Part II. Έτσι λοιπόν οι παίκτες θα μπορούν να εφαρμόζουν colored shaders τόσο στον χαρακτήρα, όσο στους εχθρούς αλλά και στα αντικείμενα με τα οποία θα μπορεί να υπάρχει αλληλεπίδραση, ώστε να είναι πιο εύκολος ο εντοπισμός τους. Ακόμα παραμετροποιήσιμο θα είναι το μέγεθος του in-game HUD και των button prompts.
Τέλος, αναμένουμε την κυκλοφορία του παιχνιδιού για να δούμε πως ακριβώς εφαρμόζονται όλα τα παραπάνω και στην πράξη.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity