Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Στις 8 Μαΐου η κυκλοφορία του Sonic Rumble (trailer)

VIDEO NEWS
  • 8 ώρες πριν

Marathon: Επίσημα αποκαλυπτήρια και ημερομηνία κυκλοφορίας για το νέο extraction shooter της Bungie (trailer)

VIDEO NEWS
  • 10 ώρες πριν

Έρευνα: To 58% των εσόδων του PC gaming για το 2024 προέρχεται από microtransactions

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Rematch: Ορίστηκε η σέντρα για τον ποδοσφαιρικό τίτλο της δημιουργού του Sifu (trailer)

VIDEO NEWS
  • 14 ώρες πριν

Ο ήχος έναρξης των Windows 95 προστέθηκε στη Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Η COSMOTE φέρνει στην Ελλάδα αποκλειστικά τη συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 20 ώρες πριν

«Easter Family Fun»: Πάσχα στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 20 ώρες πριν

Η Toys For Bob του Crash Bandicoot 4 θέλει να φτιάξει ένα καινούργιο Banjo Kazooie (video)

VIDEO NEWS
  • 20 ώρες πριν

Το Physint του Hideo Kojima στοχεύει να σπάσει το φράγμα μεταξύ videogames και κινηματογράφου

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Το ChatGPT θα θυμάται παλαιότερες συνομιλίες των χρηστών

NEWS
  • 11/04

The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Χωρίς το DLC η Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 11/04
  • 1

Ο Teruyuki Toriyama είναι ο συνιδρυτής της Sirius Studio

NEWS
  • 11/04

The Last of Us: Η τηλεοπτική σειρά έδωσε τεράστια ώθηση στα video games

NEWS
  • 11/04

Δεν θα χρειάζεται PSN account για να παίξετε το Marathon σε PC και Xbox

NEWS
  • 11/04

Γνωρίζουμε τον Monoco του Clair Obscur: Expedition 33 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 11/04

Tsamba_Gamer: Hogwarts Legacy, Blue Prince και άλλα δωρεάν games

FREE GAMES
  • 11/04

Το Disney Illusion Island θα πάψει να είναι αποκλειστικό του Nintendo Switch

NEWS
  • 11/04

Στο ράφι φέρεται να μπήκε η σειρά Tomb Raider της Phoebe Waller-Bridge

NEWS
  • 11/04

“Δεν υπάρχει δια βίου ιδιοκτησία στα video games”, επαναλαμβάνει η Ubisoft

NEWS
  • 11/04

Αυτές είναι οι 5 μεγάλες αλλαγές που φημολογούνται για το iPhone 17 Pro

NEWS
  • 11/04

Διέρρευσε η ημερομηνία κυκλοφορίας του Mafia: The Old Country

NEWS
  • 11/04

Gametech Playground Ep84: "Καπέλο" στην ελληνική τιμή του Nintendo Switch 2!

GAMETECH PLAYGROUND
  • 11/04

Απίστευτο: το τόξο του Τσουμπάκα από το Star Wars πουλήθηκε έναντι 768 χιλιάδων δολαρίων

NEWS
  • 11/04

Πως θα βρείτε φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί για εσάς στο internet

NEWS
  • 11/04

H πιο θρυλική ελληνική τηλεοπτική σειρά μπήκε στο ANT1+ χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανείς

NEWS
  • 11/04
  • 1

Παιχνίδι που προωθούσε σεξουαλική κακοποίηση αφαιρέθηκε από το Steam σε πολλές χώρες

NEWS
  • 11/04

Στο χαμηλότερή τους τιμή έπεσαν οι μετοχές της Ubisoft

NEWS
  • 11/04

Οι δασμοί Trump βάζουν μπλόκο και στις προ-παραγγελίες των προϊόντων της Razer

NEWS
  • 11/04

Ο Reggie Fils-Aimé τη λέει εμμέσως στη Nintendo το επί πληρωμή Welcome Tour του Nintendo Switch 2 (video)

NEWS
  • 10/04

Η δυνατότητα cross-save του Vampire Survivors για PS5 και PS4 καθυστερεί λόγω νομικών θεμάτων

NEWS
  • 10/04

To Nintendo Switch 2 ενδέχεται να πωλείται με «ζημιά» κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 10/04

Ο Neil Druckmann ξεκαθαρίζει εκ νέου την κατάσταση περί The Last of Us Part 3 (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Το The Last of Us Complete είναι γεγονός (trailer)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Η Nintendo ξεκαθαρίζει την κατάσταση με τα cartridges των Switch 2 Edition games

NEWS
  • 10/04

Νέες αυξήσεις στην τιμή του PS Plus ανακοίνωσε η Sony τι συμβαίνει με την Ελλάδα

NEWS
  • 10/04

Shawn Layden: “Η αποκλειστικότητα δικαιολογεί την τιμή των €90 για τα παιχνίδια του Nintendo Switch 2” (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Εμπλουτίζεται η βιβλιοθήκη με τα animated backgrounds του PS5

NEWS
  • 10/04
  • 1

Αμφίβολη, προς το παρόν, η κυκλοφορία του Nintendo Switch 2 στην Κίνα

NEWS
  • 10/04

Το χειρότερο παιχνίδι του Metacritic διαπρέπει πλέον στο Steam

NEWS
  • 10/04

Προσοχή αν δεις αυτήν την ειδοποίηση της Google στο Android smartphone σου

NEWS
  • 10/04

Το ευρωπαϊκό ψηφιακό πορτοφόλι έρχεται για όλους (video)

NEWS
  • 10/04

Atomfall Review

REVIEWS
  • 10/04

Gigabit Voucher: Επιταγή 200 ευρώ για όλους με στόχο την αναβάθμιση του internet τους, τα βήματα

NEWS
  • 10/04

Στο μέλλον ίσως γίνουν κανόνας οι native μεταφορές σε PC τίτλων του PS2

NEWS
  • 10/04

O Jeff Grubb υποστηρίζει πως οι φήμες για το Titanfall 3 είναι εκτός πραγματικότητας

NEWS
  • 10/04

Η Sony παρουσιάζει τρία νέα ηχεία της σειράς ULT POWER SOUND σε σύμπραξη με τον παγκόσμιο σούπερ σταρ Post Malone

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 10/04

Η Women in Games καλεί τη Valve να αφαιρέσει από το Steam παιχνίδι που προωθεί τη σεξουαλική βία

NEWS
  • 10/04

Stephan “Fergus” Beley: Ο game director του The Crew 2

*
Στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που έλαβε χώρα στην Αυστρία και στην πίστα Red Bull Ring της Formula 1, το Enternity είχε τη δυνατότητα να δει για άλλη μια φορά το The Crew 2 και να πάρει μια ακόμη γεύση από τον τίτλο της Ubisoft, λίγες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του. Σε επίπεδο κάλυψης για το ίδιο το παιχνίδι δεν υπάρχει λόγος να καταγράψουμε κάτι ξεχωριστό, αφού έχει καλυφθεί οτιδήποτε ήταν αναγκαίο στο σχετικό hands on preview που έκανε ο Μάνος Βέζος κατά τη διάρκεια της τελευταίας έκθεσης Gamescom. Είχαμε ωστόσο τη δυνατότητα να συνομιλήσουμε με τον Stephan “Fergus” Beley, τον Game Director της νέας παραγωγής και να μας απαντήσει σε μια σειρά από ερωτήματα.



Enternity: Έχετε μιλήσει αρκετές φορές στις παρουσιάσεις του The Crew 2 για την υποστήριξη του πρώτου παιχνιδιού και το νέο περιεχόμενο που προσφέρατε μετά την κυκλοφορία. Αν και είναι σίγουρα νωρίς για κάποια τέτοια συζήτηση για τη νέα παραγωγή, υπάρχει ένα πρώτο πλάνο που μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας;
Stephan Beley: Ναι, είναι όντως αρκετά νωρίς να συζητήσουμε κάτι τέτοιο. Απλά αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως δεν είμαι της λογικής «κυκλοφορούμε ένα game και τέλος». Θέλω να υπάρχει νέο περιεχόμενο για τους παίκτες και να καταλαβαίνουν ότι επένδυσαν σε κάτι που έχει διάρκεια και εμπλουτίζεται συνεχώς. Το community ήταν πάντα ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς και θα συνεχίσει να είναι.

E: Τι από αυτά που σας ζήτησε το κοινό μετά την κυκλοφορία του πρώτου Crew, έχετε ενσωματώσει στο δεύτερο από την αρχή;
SB: Σίγουρα μιλάμε για το θέμα των disciplines. Αλλά αποφασίσαμε μετά το feedback που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια από το πρώτο παιχνίδι να δώσουμε πολλά οχήματα από την αρχή στους παίκτες, να είναι όλα εύκολα προσβάσιμα, να σχεδιάσουμε έναν τεράστιο χάρτη της Αμερικής που μπορεί να διασχίσει ο παίκτης και όλα αυτά με υψηλό βαθμό λεπτομέρειας, σταθερό frame rate και υψηλή ανάλυση γραφικών.

E: Είναι λοιπόν το The Crew 2 πιο εύκολο και πιο προσιτό ως game;
SB: Ναι, μπορούμε να το πούμε με σιγουριά. Κάναμε δοκιμές σε όλα τα επίπεδα με 300 παίκτες κάθε μήνα και καταλήξαμε σε αυτό το επίπεδο ευκολίας ως βάση για όλους.



Ε: Έχοντας υπόψιν το παρελθόν σας (και μελών της ομάδας) με την Eden και το σήμερα της αγοράς, πιστεύετε ότι είναι ρίσκο ένα τόσο διαφορετικό racing game; Δεν θα ήταν πιο λογικό να «πατήσετε» πάνω σε πιο σταθερές βάσεις;
SB: Έχω εργαστεί πολλά χρόνια με την Eden πάνω σε racing games και η φιλοσοφία μου είναι σταθερή πάνω στο κομμάτι των open world racing games. Κάθε φορά παραδίδω στους gamers αυτό που έχω κατά νου. Δεν ήθελα κάποια ιστορία, κάποια συνέχεια, στο The Crew 2. Ήθελα ο παίκτης να μπει, να διαλέξει το αγαπημένο του όχημα, να το σχεδιάσει όπως επιθυμεί και απλά να αγωνιστεί με κάθε τρόπο σε έναν μεγάλο χάρτη.

E: Είναι σχεδόν κλασική η ερώτηση, αλλά πόσο μεγάλο μπορεί να υπολογιστεί ότι είναι το The Crew 2
SB: Για κάποιον που θα θελήσει να κάνει τα βασικά και να φτάσει ως τον τελευταίο αγώνα, έχουμε υπολογίσει ότι χρειάζεται περί τις 40 ώρες gameplay. Αλλά με αυτόν τον τρόπο θα έχει φτάσει στο 50% των activities που υπάρχουν στον τίτλο. Αν κάποιος καταφέρει να τα δει όλα όσα έχουμε ενσωματώσει, θα χρειαστεί να «σπαταλήσει» πάνω από 100 ώρες στο παιχνίδι!

E: Σε ένα παιχνίδι που δεν βασίζεται τόσο στην εξομοίωση, πόσο βάρος έχει η άποψη κάποιων επαγγελματιών οδηγών ή πιλότων; Χρησιμοποιήσατε κάποιους;
SB: Ναι, είναι λογικό να χρησιμοποιούμε την άποψη επαγγελματιών. Αυτό που θελήσαμε να πετύχουμε είναι ένα όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα σε όλα τα επίπεδα: στις πτήσεις, στο drifting, παντού.

E: Να κλείσουμε με κάποιες ερωτήσεις για τις διάφορες εκδόσεις. Τι ξεχωριστό θα έχει το PS4 Pro και το Xbox One X από τις υπόλοιπες; Η έκδοση για PC πόσο «ελεύθερη» θα είναι σε επίπεδο επιλογών;
SB: Οι εκδόσεις PS4 και Xbox One είναι ακριβώς ίδιες, δεν έχουν καμία διαφορά μεταξύ τους και κινούνται στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο σε ανάλυση 1080p. Στα PS4 και Xbox One X -με την μεγαλύτερη ισχύ- έχουμε 4Κ, ενώ στα πιο ισχυρά PCs φτάνουμε και στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο. Αυτό όμως είναι το «ταβάνι», δεν θέλαμε να αφήσουμε ελεύθερο αυτό το κομμάτι.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Reflections

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...