Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Η δυνατότητα cross-save του Vampire Survivors για PS5 και PS4 καθυστερεί λόγω νομικών θεμάτων

NEWS
  • 44 λεπτά πριν

To Nintendo Switch 2 ενδέχεται να πωλείται με «ζημιά» κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Ο Neil Druckmann ξεκαθαρίζει εκ νέου την κατάσταση περί The Last of Us Part 3 (video)

VIDEO NEWS
  • 2 ώρες πριν

Το The Last of Us Complete είναι γεγονός (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Η Nintendo ξεκαθαρίζει την κατάσταση με τα cartridges των Switch 2 Edition games

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Νέες αυξήσεις στην τιμή του PS Plus ανακοίνωσε η Sony- Τι συμβαίνει με την Ελλάδα

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Shawn Layden: “Η αποκλειστικότητα δικαιολογεί την τιμή των €90 για τα παιχνίδια του Nintendo Switch 2” (video)

VIDEO NEWS
  • 6 ώρες πριν

Εμπλουτίζεται η βιβλιοθήκη με τα animated backgrounds του PS5

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Αμφίβολη, προς το παρόν, η κυκλοφορία του Nintendo Switch 2 στην Κίνα

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Το χειρότερο παιχνίδι του Metacritic διαπρέπει πλέον στο Steam

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Προσοχή αν δεις αυτήν την ειδοποίηση της Google στο Android smartphone σου

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Το ευρωπαϊκό ψηφιακό πορτοφόλι έρχεται για όλους (video)

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Atomfall Review

REVIEWS
  • 12 ώρες πριν

Gigabit Voucher: Επιταγή 200 ευρώ για όλους με στόχο την αναβάθμιση του internet τους, τα βήματα

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Στο μέλλον ίσως γίνουν κανόνας οι native μεταφορές σε PC τίτλων του PS2

NEWS
  • 14 ώρες πριν

O Jeff Grubb υποστηρίζει πως οι φήμες για το Titanfall 3 είναι εκτός πραγματικότητας

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Η Sony παρουσιάζει τρία νέα ηχεία της σειράς ULT POWER SOUND σε σύμπραξη με τον παγκόσμιο σούπερ σταρ Post Malone

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 15 ώρες πριν

Η Women in Games καλεί τη Valve να αφαιρέσει από το Steam παιχνίδι που προωθεί τη σεξουαλική βία

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Animal Crossing: New Horizons – Το νησί θα μεταφερθεί εύκολα από το Nintendo Switch στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Ανάκαμψη για το Devil May Cry 5 μετά τη πρεμιέρα του anime του Netflix

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Μόνο με τίτλους του GameCube θα είναι συμβατό το αντίστοιχο controller του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 22 ώρες πριν

Φήμη: Το Nintendo Switch 2 θα έχει τις ίδιες επιδόσεις με το PlayStation 4 σε third-party games

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Πιο φιλική πλατφόρμα όλων το Xbox, αποφάνθηκε το κοινό

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Ανακοινώθηκε το roadmap του Diablo 4 μέχρι και το 2026

NEWS
  • 09/04

Εντυπωσιακό mod μεταμορφώνει πλήρως το original Resident Evil του 1997!

NEWS
  • 09/04

GPMI: Ο διάδοχος του HDMI έρχεται από Κίνα με ανάλυση 8Κ και εντυπωσιακές επιδόσεις

NEWS
  • 09/04

PS Portal: Νέες λειτουργίες προστέθηκαν στη beta του cloud streaming για τίτλους του PS5

NEWS
  • 09/04

The Last of Us: Πράσινο φως από το HBO για την τρίτη σεζόν (video)

NEWS
  • 09/04

Με Hogwarts Legacy οι επόμενες προσθήκες στο Game Catalog του PlayStation Plus

FREE GAMES
  • 09/04

Τα οικονομικά δεδομένα δείχνουν ότι το Mario Kart World των 90 δολαρίων ίσως να μην είναι όσο ακριβό πιστεύουμε

NEWS
  • 09/04

Πολλαπλές διακρίσεις για τη Stoiximan στα Sports Marketing Awards 2025

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 09/04

Επιστρέφει το Xbox Games Showcase με έξτρα Direct για το The Outer Worlds 2

NEWS
  • 09/04

Μοναδική προσφορά: δες τώρα Apple TV+ με €4,99 το μήνα!

NEWS
  • 09/04

Η Nintendo λέει πως το καλώδιο HDMI του πρώτου Nintendo Switch δε θα είναι συμβατό με το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 09/04

«Συνεχίζεται η υποστήριξη του original Nintendo Switch», δηλώνει ο Doug Bowser

NEWS
  • 09/04

Αξιολογήθηκαν ηλικιακά νέες εκδόσεις των original Call of Duty: Modern Warfare 2 & 3

NEWS
  • 09/04

Πανικός στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές σπεύδουν να αγοράσουν iPhone πριν τις αυξήσεις

NEWS
  • 09/04

Άρχισαν οι προ-παραγγελίες Nintendo Switch 2 στην Ελλάδα, αυξημένη η τιμή στη χώρα μας

NEWS
  • 09/04
  • 2

Nintendo Switch 2 και GTA 6 εκτινάσσουν την βιομηχανία gaming σε ρεκόρ ανάπτυξης το 2027

NEWS
  • 09/04

Μεγάλη διαρροή: έτσι θα είναι το iOS 19 (video)

NEWS
  • 09/04

Commandos: Origins Review

REVIEWS
  • 09/04

Astro Bot: Ο τίτλος του PlayStation σάρωσε και τα BAFTA Game Awards 2025

NEWS
  • 09/04

Ημερομηνία πρεμιέρας απέκτησε η ταινία Predator: Killer of Killers (trailer)

VIDEO NEWS
  • 09/04

H Lexar παρουσίασε τη δική της κάρτα microSD Express 1TB για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 09/04

Ανανεώθηκαν δημοφιλείς σειρές του ABC για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν

NEWS
  • 09/04

Καθυστερούν οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 και στον Καναδά

NEWS
  • 09/04

Ο CEO της Epic Games αρνείται πως το Fortnite θα αποκτήσει δική του ταινία

NEWS
  • 08/04

Νέα πατέντα της Sony θα φοριέται σαν γάντι και θα προσομοιώνει την αίσθηση διαφόρων αντικειμένων ή θερμοκρασίας, μέσω απτικής ανάδρασης

NEWS
  • 08/04

Το Hollow Knight: Silksong θα κυκλοφορήσει και στο original Nintendo Switch

NEWS
  • 08/04

Η Nintendo αποτρέπει τους χρήστες από το να… γλείφουν και να τρώνε τα Nintendo Switch 2 cartridges

NEWS
  • 08/04

Οι δασμοί φέρνουν ξανά στο προσκήνιο τη σκέψη για απόκτηση iPhone με συνδρομή

NEWS
  • 08/04

Η Sony προχωράει σε ακυρώσεις και αλλαγές για το PlayStation The Concert

NEWS
  • 08/04

Nintendo Switch 2: Εταιρεία αναλύσεων αναθεωρεί τις προβλέψεις πωλήσεων λόγω των δασμών των Η.Π.Α.

NEWS
  • 08/04

Hades 2: Console exclusive των Nintendo Switch 2 και Nintendo Switch κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 08/04

Πλήκτρο του Nintendo Switch 2 θα λειτουργεί μόνο με συνδρομή Nintendo Switch Online!

NEWS
  • 08/04

Φήμη: Κανένας publisher δεν ενδιαφέρεται να στηρίξει την επιστροφή του Deus Ex

NEWS
  • 08/04

Το eShop του Nintendo Switch 2 δεν θα έχει μουσική υπόκρουση, ούτε θα αποκτήσει στο μέλλον

VIDEO NEWS
  • 08/04

Χωρίς Hall Effects τα Joy-Cons του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 08/04
  • 2

Nintendo Switch 2: YouTuber θα στηθεί έξω από κατάστημα της Nintendo δύο μήνες νωρίτερα!

NEWS
  • 08/04

To νέο patch του Assassin's Creed Shadows βελτιώνει τα γραφικά στο PS5 Pro

NEWS
  • 08/04

Nintendo Switch 2: Θα αναβαθμίζει τα γραφικά όχι μόνο με το Nvidia DLSS

NEWS
  • 08/04

Η ASUS παρουσιάζει τη σειρά Zenbook Signature Edition με ένα μοναδικό σχέδιο που καταπλήσσει

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 08/04

Στην Πορτογαλία για τα νέα Philips και AOC monitors

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 08/04
  • 1

Nintendo Switch 2: Θα μπορείτε να δανείζετε και να πουλάτε τις Game-Key Cards σας, έτσι θα δουλεύουν οι κάρτες

NEWS
  • 08/04

Nintendo: Νέα διαρροή αποκαλύπτει ένα ακυκλοφόρητο παιχνίδι της Retro Studios και ένα μη ανακοινωμένο Ridge Racer game (video)

VIDEO NEWS
  • 08/04

Tαινία Death Stranding: Αυτός είναι ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της!

NEWS
  • 08/04

Αυτό θα κάνει η Apple για να αποφύγει την αύξηση τιμής των iPhone λόγω των δασμών του Τραμπ

NEWS
  • 08/04

«Η FromSoftware δεν απομακρύνεται από τα single player games με το The Duskbloods», δηλώνει ο Hidetaka Miyazaki

NEWS
  • 08/04

Νέα πλάνα από Donkey Kong Bonanza, Kirby, Mario Kart World και άλλα games του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 08/04

Μοναδική προσφορά της Cosmote: Απεριόριστα GB με μόλις €13!

NEWS
  • 08/04

Μια ανάρτηση της Square Enix ίσως είναι teaser για remake του Final Fantasy IX

NEWS
  • 08/04

Φήμη: Η Ubisoft δουλεύει σε ένα turn-based tactics Rainbow Six Siege στο στιλ του XCOM

NEWS
  • 07/04

Control: Συνέντευξη με την Narrative Director/Designer Brooke Maggs

*
Λίγες μόλις μέρες πριν την κυκλοφορία του Control, στην Gamescom 2019, καθίσαμε με την Brooke Maggs, τη Narrative Director και Narrative Designer του παιχνιδιού, για μια γρήγορη κουβέντα σχετικά με την Jesse Faden, την ηρωίδα του παιχνιδιού, το ότι η δημιουργία του κόσμου προηγήθηκε της δημιουργίας της ιστορίας και άλλα. Απολαύστε.

Μάνος Βέζος: Λοιπόν. Θα το πιάσω από κάτι άκυρο. Την πρώτη φορά που άκουσα για το παιχνίδι και συνειδητοποίησα ότι όλα λαμβάνουν χώρα στο ίδιο κτίριο, το μυαλό μου πήγε αμέσως, για κάποιος λόγο, στο Batman: Arkham Asylum.
Brooke Maggs: Ωραία!


Μάνος Βέζος: Διότι μου άρεσε το παιχνίδι και πώς κατάφερνε να χτίζει ένταση και ατμόσφαιρα μέσα στα όρια του σανατορίου. Αντιλαμβάνομαι ότι το Oldest House δεν είναι τόσο περιορισμένο στην πραγματικό αλλά είναι κατά βάση χαρακτήρας.
Brooke Maggs: Είναι χαρακτήρας, ναι.

Μάνος Βέζος: Νομίζω λοιπόν ότι καλό είναι να επεκταθείτε σε αυτό το θέμα διότι είναι... αν θυμάμαι καλά, πρώτα χτίστηκε ο κόσμος και η ιστορία ήρθε δεύτερη, σωστά;
Brooke Maggs: Ναι.

Μάνος Βέζος: Με βάση τον κόσμο που δημιουργήσατε. Ας ακούσουμε λοιπόν περισσότερα για τη διαδικασία αυτή.
Brooke Maggs: Ναι. Πολύ καλή πρώτη ερώτηση, κάτι που με ευχαριστεί. Λοιπόν, δεδομένου ότιι το Control είναι νέο IP για την Remedy, ξεκινήσαμε με το χτίσιμο του κόσμου πρώτα, οριοθετώντας πάνω κάτω έναν κόσμο μέσα στον οποίο θα μπορούσαμε να πούμε πολλές ιστορίες, και αρχίσαμε να σκεφτόμαστε σε τι είδος θέλουμε να καταλήξουμε, τι είναι το Federal Bureau of Control, ποιοι είναι οι Hiss και τι θέλουν και πώς λειτουργεί μια τέτοια κρατική υπηρεσία μέσα στο Oldest House που είναι "Place of Power". Για αυτό το Oldest House δεν είναι αυτό που φαίνεται, τροποποιείται και αλλάζει, είναι κάτι σαν, νομίζω, μέρος απείρων πιθανοτήτων, ήταν πολύ ενδιαφέρον το να δουλέψουμε με αυτόν τον κόσμο αλλά και να υπονοούμε τι συμβαίνει παραέξω. Καθώς παίζει το Control βρίσκεις περιοχές του Oldest House που ίσως αναφέρονται σε άλλα παράξενα πράγματα που συμβαίνουν, αλλά πέραν της κρίσης που αντιμετωπίζει, οπότε υπάρχουν πολλά για να ανακαλύψουν και να εξερευνήσουν οι παίκτες. Το Oldest House έχει 4 διαφορετικούς τομείς, έχει Research, Maintenance, Containment και Executive. Μπορείς να εδώ το χάρτη του Executive εδώ και αυτός είναι μάλλον ο μικρότερος τομέας που έχουμε, οπότε (οι άλλοι) μπορούν και είναι αρκετά μεγάλοι. Ως προς το χτίσιμο του κόσμου πάντως, είχαμε την ευκαιρία να σκεφτούμε με τι μπορεί να μοιάζει μια κυβερνητική υπηρεσία όταν προσπαθεί να ερευνήσει, να περιορίσει και ίσως να ελέγξει ανεξήγητες και απόκοσμες δυνάμεις. Οπότε είναι... υπάρχει πολλή ενδιαφέρουσα γραφειοκρατία που συνδέεται με ανεξήγητα, περίεργα φαινόμενα που συμβαίνουν μέσα στο κτίριο. Αυτό καθιστά το περιβάλλον πολύ ενδιαφέρον. Η άλλη σου ερώτηση ήταν το χτίσιμο του κόσμου και το ότι η ιστορία ακολούθησε.

Μάνος Βέζος: Ναι. Είμαι περισσότερο περίεργος για το πώς καταλήξατε στην επιλογή να κινηθείτε έτσι, με το χτίσιμο του κόσμου πρώτα και μετά...
Brooke Maggs: Ναι. Καλή επισήμανση. Βλέπεις, τώρα, σε προηγούμενα παιχνίδια είχαμε... είναι αρκετά γραμμικά ως προς τη ροή του και το πώς κινείται ο παίκτης μέσα σε αυτά. Στο Control η κεντρική ιστορία είναι γραμμική, αλλά επειδή το Oldest House το ίδιο, με το πέρασμα του χρόνου, (οδηγεί) σε gameplay τύπου Metroidvania, που σημαίνει ότι οι παίκτες επιστρέφουν σε διάφορες περιοχές που επισκέφθηκαν προηγουμένως, όταν αποκτούν τη δύναμη της αιώρησης, μπορούν να φτάσουν νέες περιοχές του κτιρίου, τόσο ψηλά όσο και χαμηλά, πράγμα που σημαίνει ότι ο χτίσιμο του κόσμου έπρεπε να στηρίξει αυτού του είδους playstyle. Οπότε σχεδιάσαμε και ένα νέο, δυναμικό σύστημα μάχης, οπότε δεν είναι scripted ουσιαστικά, δεν έχει λίγη ιστορία, λίγη σκηνοθετημένη μάχη μετά λίγη ιστορία, λίγη σκηνοθετημένη μάχη. Είναι πιο ρευστό το αποτέλεσμα, όλα γίνονται βάσει των άλλων. Μπορεί να βρεις side missions, για παράδειγμα, καθώς εξερευνάς, οι οποίες ανοίγουν νέες περιοχές του κτιρίου και σου δίνουν και νέες ικανότητες.

Μάνος Βέζος: Πάντα πρέπει να υπάρχει μια βασική δομή όμως.
Brooke Maggs: Σίγουρα. Υπάρχει μια βασική δομή για τις κεντρικές αποστολές, ακολουθείς τη βασική ιστορία και τα side missions προσφέρουν ιστορίες για τους χαρακτήρες, για τον κόσμο, χτίζουν πάνω σε αυτόν. Έχουμε επίσης audio logs, βίντεο αλλά και έγγραφα που μπορεί να μαζέψεις στην πορεία. Υπάρχουν περισσότερα να ανακαλύψεις. Πραγματικά προτρέπουμε τους παίκτες να είναι περίεργοι για τον κόσμο και για το Oldest House.

Μάνος Βέζος: Κατά κάποιον τρόπο πάντα για... ίσως για τη γενική αίσθηση του πρώτου BioShock. Τότε ο κόσμος ήταν νέος, έπρεπε να κυνηγήσουμε την πληροφορία, να καταφέρουμε να καταλάβουμε...
Brooke Maggs: Δεν θέλαμε να θέσουμε ευθείες ερωτήσεις, να εξηγήσουμε απλά τα πράγματα στους παίκτες και αυτή είναι σίγουρα μια φιλοσοφία που διαπερνά το gameplay και την ιστορία. Αυτό δεν σημαίνει ότι στόχος είναι να μπερδέψουμε. Το είδος New Weird όμως έχει να κάνει με το να απαντάς σε ένα ερώτημα με ένα άλλο ερώτημα. Δηλαδή, πήρα την απάντησή μου αλλά τώρα υπάρχουν τόσα ακόμη που θέλω να μάθω και, σε αντίθεση με το fantasy, που μπορεί να είναι πολύ, πολύ, κατά μία έννοια, ανάλαφρο, ή πολύ... είναι δύσκολο να το εξηγήσω. Υποθέτω πως το New Weird είναι περισσότερο ριζωμένο στην πραγματικότητα, αλλά δεν μπορείς να δεις τα πάνα να απαντώνται, είναι σκόρπια στον κόσμο. Ήταν πρόκληση για εμάς το να φροντίσουμε αυτό το είδος ιστορίας να εκφράζεται μέσω της καλλιτεχνικής διεύθυνσης καθώς η ιστορία αποτυπώνει το ξεδίπλωμα της περιέργειας της Jesse για τον κόσμο. Ο λόγος που διαλέξαμε την ιστορία της Jesse είναι διότι είναι ξένη για το Bureau. Δεν έχει ξαναβρεθεί σε αυτό το μέρος. Αλλά δεν είναι ξένη προς το αλλόκοτο.
Μάνος Βέζος: Παρά ταύτα είναι η διευθύντρια;
Brooke Maggs: Ναι.

Μάνος Βέζος: Και πώς προέκυψε αυτό;
Brooke Maggs: Η Jesse Haden έχει μυστηριώδες παρελθόν αλλά έχασε τον αδελφό της και προσπαθεί να τον βρει. Έρχεται στο Oldest House αναζητώντας απαντήσεις από το Federal Bureau of Control, όλο το κτίριο έχει καταληφθεί από του Hiss, οπότε, καθώς ερευνά βρίσκει τον διευθυντή νεκρό και παίρνει το όπλο του, το οποίο την επιλέγει ως νέα διευθύντρια.

Μάνος Βέζος: Αχά.
Brooke Maggs: Οπότε δεν αντιλαμβάνεται επαρκώς σε τι μεταφράζεται αυτό μέχρι που... είναι και αυτό το θέμα της ιστορίας, η κατανόηση του ρόλου αυτού, η προσπάθεια για την εύρεση του αδελφού της και η ανάληψη του ελέγχου του κτιρίου.

Μάνος Βέζος: ΟΚ. Το όπλο έχει τη δική του θέληση; Διότι το είδα να αλλάζει σχήματα κι ελπίζω να έχω τον έλεγχό του στην πράξη. Κάτι όμως για τα side missions. Τροφοδοτούν με κάποιον τρόπο την κεντρική ιστορία, από άποψη αφήγησης δηλαδή, ή είναι ξεχωριστές, αυτοτελείς ιστορίες που δίνουν βάθος στο παρασκήνιο;
Brooke Maggs: Είναι σχετικά ξεχωριστές, οπότε μπορείς να δεις όλη την ιστορία, την κεντρική ιστορία, να μην κάνεις κανένα side mission και να καταλάβει και πάλι τι συμβαίνει, αλλά προτείνω στους παίκτες να δουν αυτά τα side missions αφού έχουν και μερικές πολύ καλές ικανότητες, πρωτίστως, αλλά εκεί συναντάς και άλλους NPC που μπορούν να σου πουν περισσότερο για τον κόσμο, μπορεί να σου δώσουν και μερικές καλές ανταμοιβές για τη βοήθειά σου, που μπορεί να φανούν χρήσιμες στη βασική ιστορία. Από αυτήν την άποψη υποστηρίζουν τη ανάπτυξη του κόσμου, των χαρακτήρων και βοηθούν και στο gameplay.

Μάνος Βέζος: Έχω μια ερώτηση για κάτι από τη δική σας σκοπιά. Θα προτιμούσατε, θεωρητικά μιλώντας, να έχετε την ευκαιρία, ας πούμε, να «αναγκάσετε» τον παίκτη να βιώσει όλα τα μέρη της αφήγησης; Όχι απαραίτητα στην περίπτωση του Control αλλά γενικότερα.
Brooke Maggs: Νομίζω, γενικά, πως όχι, δεν θα ήθελα να αναγκάσω τον παίκτη να δει όλη την αφήγηση. Νομίζω εξαρτάται από το παιχνίδι. Σε μερικά παιχνίδια, προκειμένου να τα εκτιμήσεις επαρκώς, είναι σημαντικό να δεις την ιστορία τους, εφόσον είναι παιχνίδια που εστιάζουν στην ιστορία, αλλά, θεωρώ, γνωρίζοντας πώς παίζω εγώ, θέλω να βλέπω όση περισσότερη ιστορία γίνεται αλλά ξέρω πως υπάρχουν παίκτες που απλά θέλουν να μάθουν τα απαραίτητα και ύστερα να προχωρήσουν και ίσως να εστιάσουν στο gameplay, την εξερεύνηση, την εύρεση πραγμάτων. Πιστεύω πως όλοι μας έχουμε διαφορετικό σκοπό. Στο Control συγκεκριμένα, αφιερώσαμε πολύ χρόνο στη δημιουργία του κόσμου, στις δόσεις αφήγησης που μπορείς να βρεις στο χώρο, σε audio logs και βίντεο. Οπότε, νομίζω, αν οι παίκτες ενδιαφέρονται, θέλουν να βρουν όλα αυτά που θα τους προσφερθούν. Μπορούν να μιλήσουν επίσης με χαρακτήρες, για πρώτη φορά σε παιχνίδι της Remedy, μπορείς να συζητήσεις μαζί τους, να τους ρωτήσεις περισσότερα για τον κόσμο και τους ίδιους, αν το θελήσεις.

Μάνος Βέζος: Η βασική τους λειτουργία είναι να προσφέρουν πληροφορίες ή κάνουν κάτι πέραν αυτού όταν τους μιλάς;
Brooke Maggs: Προσφέρουν πληροφορίες για το ποιοι είναι, το ρόλο τους, τον κόσμο και μπορούν επίσης να σε βοηθήσουν αν έχεις αφήσει (για ένα διάστημα) το παιχνίδι και θες να το ξαναπιάσεις και να θυμηθείς σε ποιο σημείο είσαι, να εγκλιματιστείς και πάλι με κάποιες από τις ιδέες του, οι NPC μπορούν να σε βοηθήσουν σε αυτό. Η Jesse, λοιπόν, συνεργάζεται σίγουρα με άλλους ανθρώπους του Bureau για να σταματήσει του Hiss οπότε... Ναι, καλή ερώτηση, δεν νομίζω ότι θα ανάγκαζα τους παίκτες να κάνουν οτιδήποτε, αλλά πιστεύω ότι η περιέργεια για την ιστορία κάνει την εμπειρία πλουσιότερη.

Μάνος Βέζος: Θα το δούμε σε λίγες μέρες.
Brooke Maggs: Ναι!

Μάνος Βέζος: Λοιπόν, ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο σας.
Brooke Maggs: Εγώ ευχαριστώ πολύ. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Remedy Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    505 Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Control
    • 18+ pegi 18+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://controlgame.com FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...