Εχθρικές δυνάμεις έχουν καταλάβει έναν αστρικό στόλο και έχουν στρέψει τα ρομπότ εναντίον του πληρώματος. Αποστολή των παικτών είναι να απενεργοποιήσουν τα ρομπότ και να σώσουν τις ανθρώπινες ζωές. Για τον σκοπό αυτό ελέγχουν μια συσκεή που ονομάζεται Influence Device, η οποία συνδέεται με τον ηλεκτρονικό εγκέφαλο των droids που πρέπει να βγουν από τη μέση. Καθένα από αυτά παριστάνεται με έναν κύκλο και τρία ψηφία γύρω του, που αντιπροσωπεύουν τη δύναμή του. Όσο πιο μεγάλα τα νούμερα, τόσο πιο δύσκολη η αντιμετώπιση των droids και συνολικά, υπάρχουν 24 διαφορετικά είδη.
Η καταστροφή ενός droid επιτυγχάνεται μέσω ενός mini-game που περιλαμβάνει ηλεκτρονικά κυκλώματα και πηγές ενέργειας. Κατορθώνοντας να κατακτήσει ένα νέο droid, ο παίκτης αποκτάει τον πλήρη έλεγχό του, περιλαμβανομένων των όπλων, του εξοπλισμού και των πηγών ενέργειας και το προηγούμενο καταστρέφεται. Με τον τρόπο αυτό, σταδιακά, αποκτά πρόσβαση σε όλο και πιο ισχυρα ρομπότ, μόνο που δεν μπορεί να ελέγχει το καθένα παρά για περιορισμένο χρονικό διάστημα, οπότε θα πρέπει πολύ γρήγορα να εντοπίζει τον επόμενο στόχο. Μόνο όσα droids βρίσκονται στο οπτικό πεδίο του παίκτη είναι ορατά.
Το διαστημόπλοιο αποτελείται από 20 πατώματα, με πολλαπλά δωμάτια, που συνδέονται με πόρτες και ανελκυστήρες και συνολικά υπάρχουν πάνω από 400 οθόνες. Σε μερικά από τα δωμάτια υπάρχουν τερματικά με χάρτες για το εκάστοτε πάτωμα και πληροφορίες για τα droids. Μονάχα όμως για εκείνα που είναι ίδιου ή χαμηλότερου επιπέδου από αυτό που ελέγχει τη στιγμή εκείνη ο παίκτης.
Εκτός από την επίτευξη high score, υπάρχει ένας ακόμα στόχος που είναι η εξολόθρευση όλων των ρομποτ σε ένα ή περισσότερα διαστημόπλοια, οπότε πραγματοποείται η επιτυχής μεταφορά από το 001 Influence Device στο ασταθές 999 droid. Παρά τα όσα αναφέρονταν πρακτικά το παιχνίδι δεν τελειώνει ποτέ στον Commodore 64. Έχοντας ολοκληρώσει τα πάντα στο "Itsnotardenuff", δηλαδή το όγδοο διαστημόπλοιο, οι παίκτες επανέρχονται σε αυτό με αντιπάλους ανώτερα droids σε κάθε κατάστωμα.
Η δημιουργία του Paradroid επηρεάστηκε από αρκετά διαφορετικά video games και ταινίες, όπως το Survive της GEC Marconi. Σε συνέντευξή του Retro Gamer, ο Andrew Braybrook είχε αναφέρει ότι η ιδέα της εναλλαγής των droids προήλθε από ένα arcade game, το Front Line, όπου ο παίκτης έλεγχε ένα tank, το οποίο έπρεπε να εγκαταλείψει σε περίπτωση που δεχόταν πυρά. Από την άλλη, το εξώφυλλο του δίσκου Technical Ecstasy των Black Sabbath αποτέλεσε μια ακόμα πηγή έμπνευσης, όπως επίσης και οι αεραγωγοί από την ταινία corridors. Τέλος, η ανάπτυξη ξεκίνησε όταν ολοκληρώθηκε το Gribbly's Day Out, επίσης του Braybrook, που μετέφερε μέρος του κώδικα στο Paradroid.
Για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους, αναφέρουμε ότι το Paradroid ανήκει στην κατηγορία των παιχνιδιών που απέσπασαν μία από τις υψηλότερες βαθμολογίες της εποχής, 97% από το περιοδικό Zzap!64.
Πηγές: YouTube, Wikipedia, MobyGames
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity