Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Battleborn Preview

*
Ο Randy Pitchford άκουσε μια φορά την έκφραση “πουλάει πάγο σε Εσκιμώους” και νόμιζε ότι επρόκειτο για κυριολεξία. Μετά αφιερώθηκε τόσο στην τελειοποίηση του pitching που μας έπεισε ότι οι Εσκιμώοι έχουν μεγάλες ανάγκες, καθημερινά, σε πάγο. Μπορεί να μην αφορά αυτό το συμπέρασμα το ίδιο το Battleborn και όσα είδαμε και δοκιμάσαμε στην Gamescom 2015, αλλά είναι αδύνατο να ξεχάσουμε πόσο διαβολικά καλός πωλητής είναι ο επικεφαλής της Gearbox Software. Σοβαρά. Σας τρώει όλα τα bonus ακόμη και αν πιάσετε εσείς το στόχο που έθεσε η επιχείρηση. Το ταλέντο αυτό αποδεικνύεται ιδιαίτερα σημαντικό στην περίπτωση του Battleborn. Αποτελεί άλλωστε μόλις το τρίτο original franchise της Gearbox Software. Συν τοις άλλοις, αντλώντας έμπνευση από τίτλους MOBA, όπως με το Borderlands πηγή έμπνευσης ήταν τα RPGs, η εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει την αντίληψη ότι ετοιμάζει άλλο ένα MOBA ή έστω κάτι που μοιάζει υπερβολικά με MOBA. Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι.



Ο κόσμος του Battleborn δεν είναι στα καλά του. Ούτε κυριολεκτικά, αλλά ούτε και μεταφορικά. Όλα τα ηλιακά συστήματα έχουν πεθάνει και πολλές διαφορετικές εξωγήινες φυλές προσπαθούν να διεκδικήσουν για τον εαυτό τους το σύστημα Solus, όπου βρίσκεται και το τελευταίο ενεργό άστρο που τελεί χρέη ζωοδότη ήλιου. Μια προσέγγιση είναι ο ανοιχτός πόλεμος. Μια άλλη είναι η διαπαιδαγώγηση πολεμιστών με σκοπό ζωής την επικράτηση στη μάχη, οι οποίοι συναντώνται μόνοι στο πεδίο και κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να επικρατήσει η πλευρά τους. Δεν είναι όλες οι παρατάξεις ίδιες. Άλλοι θέλουν το σύστημα για τον εαυτό τους, άλλοι θέλουν να το εξερευνήσουν, να το μελετήσουν, κάποιοι άλλοι βιάζονται να έρθει το τέλος του κόσμου και θέλουν να το επισπεύσουν και…η τρέλα πάει στα βουνά και στα άστρα. Αν όλο αυτό ακούγεται πολύ σοβαρό, απλά σημειώνουμε ότι ένας από τους 25 διαθέσιμους χαρακτήρες (αν και έχουν αποκαλυφθεί οι μισοί περίπου), είναι...πολεμοχαρές μανιτάρι. Και το ρομπότ με look βγαλμένο από high society δεν πάει πίσω πάντως. Άλλωστε μιλάμε για τους δημιουργούς του Borderlands. Η ομάδα προσπαθεί ώστε κάθε χαρακτήρας να έχει σημαντικές διαφορές σε χαρακτηριστικά και αίσθηση. Κατά τον Randy Pitchford, ο Oscar Mike για παράδειγμα θα φανεί αμέσως γνώριμος σε εκείνους που έχουν φάει ψωμί κι αλάτι με τον Master Chief. Η Raina μπορεί να είναι από tank μέχρι support. Η Melka χρησιμοποιεί μαγεία με το ένα χέρι και πυροβόλο όπλο με το άλλο. Ο Umbra είναι ο wizard της υπόθεση και αν χάσει την υπομονή του ρίχνει στα κεφάλια και αστεροειδή. Ο Benedict είναι…αετός με ability που λέγεται “Hawk ’n’ Awe”.



Εδώ στην ουσία εντοπίζεται η επιρροή από MOBA. Στο Borderlands η λογική ήταν “έχουμε ΟΛΑ τα όπλα”. Στο Battleborn κάθε χαρακτήρας έχει συγκεκριμένα όπλα και αίσθηση που δεν αλλάζουν. Αυτό που συμβαίνει όμως είναι ότι ακολουθείται διαφορετική λογική στην ανάπτυξη του χαρακτήρα. Τα skill points συγκεντρώνονται γρήγορα όμως και το skill tree έχει δύο κλάδους με διαφορετικό προσανατολισμό. Σε κάθε επίπεδο η επιλογή είναι δυαδική, άρα το ένα ενδεχόμενο αποκλείει αυτόματα το άλλο. Άρα είναι πολύ εύκολο να αναβαθμιστεί γρήγορα ένας χαρακτήρας, όπως είναι πολύ εύκολο να αναβαθμιστεί με αισθητά διαφορετικό τρόπο, ξανά και ξανά, ανάλογα με την περίπτωση. Πριν ξεκινήσει το μακελειό διαλέγουμε 3 gear (ή μένουμε στα presets). Το gear σχηματίζεται τυχαία και επηρεάζει τα στατιστικά, κάτι που ισχύει και για το loot. Στο αρκετά απροσδιόριστο ακόμη metagame (ο Pitchford ανέφερε ανάπτυξη του χαρακτήρα και εκτός του πεδίου της μάχης) είναι δυνατή ακόμη και η αντικατάσταση skills. Άρα η ψύχωση με το loot είναι πιθανό να αντικατασταθεί από ψύχωση με το skill tree. Γιατί όμως δεν ταιριάζει μέσα σε όλα αυτά ο χαρακτηρισμός MOBA; Διότι υπάρχει μεν PvP από τη μία, υπάρχει όμως και campaign με υποστήριξη για co-op play. Ειδικά στην έκδοση για τις κονσόλες θα υποστηρίζεται και split screen μάλιστα. Συν τοις άλλοις μιλάμε πάντα για κατά βάση first person shooter άρα…πόσο να μοιάζει με τυπικό MOBA;



Αξίζει να σταθούμε βέβαια σε κάτι τελείως διαφορετικό που αντιλαμβανόμαστε γιατί αποτέλεσε μέρος της παρουσίασης του Pitchford, ειδικά δε από τη στιγμή που το είδαμε και λίγο αργότερα καθώς παίζαμε, σε co-op, αποστολή του campaign. Ναι η βασική αισθητική θυμίζει έντονα το Borderlands. Άλλωστε ο art director είναι ο Scott Kester του Borderlands, αλλά η μαγεία κρύβεται αλλού. Τα περισσότερα από τα πάμπολλα ειδικά εφέ δεν είναι ένα μάτσο από particle effects, 3D ή ψεύδο 3D φλόγες και λοιπά, αλλά σχέδια που έχουν γίνει στο χέρι, καρέ καρέ, από τον Michel Gaumie που δούλεψε μαζί με τον Don Bluth στο Iron Giant, έβαλε το χέρι του στο Braid, ενώ τώρα εργάζεται στην Pixar. Ο ίδιος μάλιστα δηλώνει ενθουσιασμένος με τη δουλειά που κάνει για την Gearbox, για λόγο που μόνο ένας δημιουργός μπορεί να σκεφτεί. Μπορεί να πασχίζει να φτιάξει κάτι καρέ καρέ, αλλά αυτό χρησιμοποιείται πολλές φορές στο παιχνίδι, όχι μία ή μία και κάτι σε μια ταινία κινουμένων σχεδίων. Μπορεί αλλιώς να μην πήγαινε το μάτι σας σε τέτοια λεπτομέρεια, αλλά αξίζει να προσέξετε και κάτι τέτοιο την επόμενη φορά που θα βρεθεί μπροστά σας πλάνο από το Battleborn. Και μετά…skills. Παντού.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Gearbox Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    2K Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Battleborn
    • 16+ pegi 16+
      • 7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (1)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://battleborn.com/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*