Ουσιαστικά, αυτό που κάθε φορά καλείστε να διατηρήσετε άβατο είναι το κέντρο της εγκατάστασης, έχοντας ως πολύτιμους βοηθούς δώδεκα κάμερες ασφαλείας που όχι μόνο παρακολουθούν άγρυπνα ειδοποιώντας για την ύπαρξη εχθρών αλλά και πυροβολούν διαλύοντας οποιοδήποτε ρομπότ θελήσει να δοκιμάσει πόσα απίδια χωράει ο σάκος. Στην τηλεόραση, σε κεντρική προβολή, βλέπετε την εκάστοτε ενεργή κάμερα και γύρω από αυτή, σε μικρότερα παράθυρα τις υπόλοιπες. Όχι, δεν πρόκειται για δελτίο ειδήσεων ελληνικού καναλιού, αλλά για τα βασικά μέσα που διαθέτετε για να υπερασπιστείτε την περιουσία του θείου Grippy.
Τα ρομπότ δεν έχουν όλα ως στόχο την κατάκτηση του κέντρου αλλά πολλά από αυτά στέλνονται για να δημιουργήσουν χάος, καταστρέφοντας κάμερες ή θέτοντάς τις προσωρινά σε κατάσταση εκτός λειτουργίας.
Από την άλλη, στο GamePad βλέπετε την κάτοψη του χώρου και τις θέσεις των καμερών, τις οποίες μπορείτε να αλλάζετε όχι μόνο πριν ξεκινήσει κάθε επίπεδο αλλά και κατά τη διάρκεια του gameplay. Επιπλέον, στην μικρή οθόνη φαίνονται οι κινήσεις των εχθρών όπως και η εκάστοτε κατάσταση κάθε κάμερας. Τα ρομπότ δεν έχουν όλα ως στόχο την κατάκτηση του κέντρου αλλά πολλά από αυτά στέλνονται για να δημιουργήσουν χάος, καταστρέφοντας κάμερες ή θέτοντάς τις προσωρινά εκτός λειτουργίας. Για τους λόγους αυτούς μια ματιά σε τακτά χρονικά διαστήματα στο GamePad είναι πολύτιμη.Οι προσεγγίσεις στο gameplay είναι δύο. Μπορείτε, είτε να υποδυθείτε τον άγρυπνο φύλακα που το βλέμμα του δεν χάνει το παραμικρό από τις κινήσεις των εχθρών και να παίζετε στα δάχτυλά σας την εναλλαγή των καμερών, είτε μπορείτε να παραμείνετε στάσιμοι σε θέση τέτοια που να σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τα τεκταινόμενα στο κέντρο της εγκατάστασης και να περιμένετε να πλησιάσουν οι εχθροί για να τους καταστρέψετε. Από τη μια υπάρχει η συγκεκριμένη ελευθερία, από την άλλη οι στόχοι σε κάθε αποστολή παραμένουν ίδιοι και απαράλλακτοι, δηλαδή η εξολόθρευση συγκεκριμένου αριθμού, συγκεκριμένων τύπων ρομπότ. Ναι μεν ο αριθμός αυτός κάθε φορά αυξάνεται κάνοντας το έργο σας πιο δύσκολο, όμως το στοιχείο αυτό δεν είναι ικανό ούτε να αλλάξει τη ρουτίνα που απειλεί να σας εγκλωβίσει από ένα σημείο και μετά, ούτε ανεβάζει σημαντικά την πρόκληση. Υπάρχουν κάποια boss fights που βοηθάνε στην αλλαγή του σκηνικού, όμως η συνολική εικόνα δεν αλλάζει σημαντικά προς το καλύτερο.
Νομίζει ότι δεν τον παρακολουθεί κανεις.
Όσο περισσότεροι αντίπαλοι πέφτουν στα πεδία των μαχών, τόσο περισσότερα μέταλλα μένουν πίσω και στο τέλος κάθε επιπέδου, ο πιστός Ro:bot αναλαμβάνει να τα μαζέψει και να τα μετατρέψει σε πολύτιμες μπάρες. Αυτές χρησιμοποιούνται ως το νόμισμα που αυτομάτως εξαργυρώνεται σε XP points και με τον τρόπο αυτό ανεβαίνετε σιγά σιγά επίπεδο, γεγονός που επιτρέπει όχι μόνο να ξεκλειδώνετε upgrades για τις κάμερες αλλά και επιπλέον επίπεδα. Το "ατυχές" είναι ότι η εταιρεία ανάπτυξης έχει εξ αρχής τοποθετήσει τις αναβαθμίσεις στο δρόμο της ανυποληψίας, καθώς καμία δεν είναι 100% κρίσιμη για την επιβίωσή σας και μπορείτε να τελειώσετε το παιχνίδι δίχως να ασχοληθείτε όχι μόνο με τη χρήση τους αλλά ούτε και με τον τρόπο λειτουργίας τους. Προς ικανοποίηση των απαιτητικών, το παιχνίδι διαθέτει online mode. Φτιάξτε το δικό σας στρατό από ρομπότ και στείλτε τον εναντίον άγνωστων αντιπάλων. Η δόξα περιμένει. Από την άλλη, για όσους ζορίζονται να τα βγάλουν πέρα σε κάποια αποστολή, τη λύση έρχεται να δώσει ο Fox Mc Loud μιας και σκανάροντας το amiibo του στο παιχνίδι μπορείτε να καλέσετε ως ενισχύσεις τις μεγάλες δυνάμεις του γαλαξία.
Τεχνικά, δύσκολα θα βρει κάποιος ψεγάδια. Τα σκηνικά του τίτλου και τα μοντέλα των χαρακτήρων είναι σχεδιασμένα με κάθε λεπτομέρεια, τα διάφορα οπτικά εφέ, όπως οι εκρήξεις και οι αμμοθύελλες αναπαρίστανται με αρκετή δόση ρεαλισμού και παράλληλα οτιδήποτε επενδύει ηχητικά το gameplay δένει άψογα την ατμόσφαιρα που θέλει να δημιουργήσει η Nintendo.
Γενικότερα πάντως...προσοχή. Διότι παρά τη φαινομενική μονοτονία και έχοντας ως δεδομένο ότι η νίκη αποτελεί ένα από τα κύρια συστατικά της χαράς του παιχνιδιού είναι εύκολο να "κολλήσετε" χάρη στην αίσθηση ότι η επιτυχία στις αποστολές εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τη δική σας επίδοση. Δεν αποκλείεται, παίζοντας, να μην καταλάβετε πότε πέρασε ο χρόνος, παρακάμπτωντας τα όσα ειπώθηκαν προηγουμένως περί μονοτονίας. Τέλος, αυτό που θα σας μείνει σίγουρα ως απορία είναι το εάν το Wii U είχε διαφορετική πορεία, αν εξ αρχής η Nintendo αποφάσιζε να πατήσει δυναμικά στις δυνατότητες του GamePad χτίζοντας γύρω του αυτό το κάτι διαφορετικό που ανέμενε το αγοραστικό κοινό.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity