Μετά τις αντιδράσεις, ο νέος δημιουργικός διευθυντής του παιχνιδιού, Drew Rechner, ανακοίνωσε αλλαγές για να βελτιωθεί η εμπειρία των παικτών.
"Η επιλογή του παίκτη ήταν πάντα κεντρικό σημείο του Star Wars Outlaws, αλλά ακούγοντας τα σχόλιά σας, συνειδητοποιήσαμε ότι μπορούμε να σας δώσουμε ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία", δήλωσε ο Rechner.
Οι αποστολές που απαιτούσαν υποχρεωτικό stealth, όπως "Μην ενεργοποιήσετε τον συναγερμό" ή "Μην σας εντοπίσουν", αφαιρούνται σχεδόν εξ ολοκλήρου. Εάν οι παίκτες γίνουν αντιληπτοί, δεν θα αποτυγχάνουν αυτόματα, αλλά θα μεταβαίνουν ομαλά σε μάχη. Το stealth παραμένει σαν επιλογή, αλλά πλέον δεν θα είναι υποχρεωτικό, επιτρέποντας στους παίκτες να επιλέγουν το στυλ που προτιμούν για κάθε αποστολή.
Η Ubisoft είχε ανακοινώσει τον Σεπτέμβριο ότι εργάζεται σε ενημερώσεις για τη βελτίωση του παιχνιδιού πριν την εορταστική περίοδο. Παράλληλα, η απόφαση της εταιρείας να καθυστερήσει την κυκλοφορία του Assassin’s Creed Shadows από τον Νοέμβριο στο Φεβρουάριο του 2025 οφείλεται εν μέρει στη μη ικανοποιητική εμπορική πορεία και στην κριτική που δέχτηκε το Star Wars Outlaws λόγω έλλειψης polishing.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity