Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

E3 2015 Press Conferences: The Aftermath

*
Η Ε3 2015 γράφτηκε πλέον στην ιστορία με τη φετινή χρονιά να είναι αρκετά σημαντική για το θεσμό. Φαίνεται πως οι εταιρείες έβαλαν τα δυνατά τους για να κάνουν τους gamers να ασχοληθούν ξανά έντονα με το τι θα πρέπει να περιμένουν μέσα στους επόμενους μήνες. Οι ανακοινώσεις που έγιναν στις συνεντεύξεις Τύπου ήταν στο επίκεντρο των συζητήσεων και ο Παύλος Παπαπαύλου (που τις έζησε από κοντά), καταγράφει τις εντυπώσεις και τις σκέψεις του από τα όσα έζησε στο Los Angeles μέσα σε 15 λεπτά.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
56 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Tobajaras
    • Πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση αλλά όχι η καλύτερη που έχουμε δει.

      Νομίζω πάντως πως οι ανεξάρτητες παρουσιάσεις Τύπου των εταιριών είχαν περισσότερο ενδιαφέρον από αυτές των Sony, Microsoft (για Nintendo ούτε λόγος).

    • Koel700
    • για μενα αυτο που εγινε με το shenmue 3 ηταν απλη ξεφτιλα..πας στο kickstarter ..ζητας την βοηθεια του κοσμου και τα λεφτα του..ΔΕΝ αναφερεις ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΗΝ ΣΟΝΥ εκει...και λες στην Ε3 εκει οτι ειναι backed up απο την σονυ ΑΝ φταναμε ενα συγκεκριμενο αριθμο υποψηφιων πελατων...
      Οσοι ξερουν απο shenmue ξερουν οτι πρωτων ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ παιχνιδια ετσι οι λιγοι μας μονοχνωτοι που λεγαμε κατι βρωμαει βγηκαμε σωστοι..ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ γινετε να γινει shenmue 3 μεσω crowd-funding .. ΤΕΛΟΣ.
      Αρα τα λεφτα γιατι τα πηραν απο το kickstarter κοροιδευοντας τον κοσμο ??..μαλλον γιατι απλα μπορουσαν..free-moneyyyyy...διοτι για να φτιαχτι ενα shenmue 3 xωρις 30+ μυρια δεν γινετε...αρα τα χρηματα του kickstarter οπως ειπα δεν παιζουν ρολο σχεδον καθολου... καλυτερα θα ηταν να βαζατε υπερβολικα μικροτερα ποσα...ωστε να δειξετε οτι αλλου το πατε..διοτι τωρα δειχνουν σαν γελοιοι γιατι υπαρχουν ας πουμε μεσα ατομα που δωσαν 10000$ γιατι ετσι γουσταραν και για να πανε να φανε με την ομαδα που φτιαχνει το παιχνιδι..το οποιο ουσιαστικα χανει το νοημα του διοτι τα λεφτα του ΔΕΝ παιζουν κανενα ρολο...θα μπορουσε να δωσει πχ 5$ και θα ειχε τον ιδιο αντικτυπο αφου στο τελος μονο η παρουσια του μετρουσε ως υποψηφιως πελατης

    • Geovra
    • Εξαιρετικο recap Παυλο...2 δε ποιντ. Μεγαλη απογοητευση η Nintendo ,ευχαριστη εκπληξη η Microsoft και μετρια η Sony (βαση προσδοκιων). Για το Shenmue ενταξει....ολοκληρο thread και δικαιωματικα

    • Harkyn
    • Πολυ ωραια συνοψη Παυλο.Συμφωνω οτι η microsoft εκανε την πιο ουσιαστικη και γεματη παρουσιαση και απο τους 3rd publishers η Sqaure Enix.Για το Shenmue χωραει πολυ κουβεντα...

    • warlock
    • Σωστός ο βετεράνος παπαπαυλου, υπάρχουν πραγματάκια για συζήτηση άλλα γενικά οκ!
      Ευχαριστούμε που μας ενημερώνετε! :)

    • Roronoa
    • @koel700

      Συμφωνα με οσα ξερουμε και με το AMA του yu suzuki στο kickstarter δεν ισχύει πως η sony θα το χρηματοδοτησει πληρως. Θα υπαρχουν και αλλοι επενδυτες περα απο την sony (λογικο) και η πλειοψηφια των χρηματων θα ειναι απο τους backers στο kickstarter. Μαλιστα ανεφερε πως τα 2εκ ειναι το minimum για την υπαρξη του παιχνιδιου, στα 5εκ θα μπορεσει να κανει καποια πραγματα που ηθελε και πως αν φτασει τα 10εκ τοτε θα ειναι το παιχνιδι open world. Λογικα η sony βαζει χρηματα αλλα θα πρεπει να ειναι μικρο ποσο.
      Εκτος βεβαια αν λεει ψεματα.

      http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1067382

      http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=169158119&postcount=6940

    • PORTAL
    • Ωραιο recap και με αντικειμενικοτητα. Εγω αυτο που κραταω απο την Ε3 ειναι οτι η Microsoft επανηλθε δυναμικα και εχει πεταξει απο πανω της σχεδον ολοκληρωτικα την αρρωστηλα του One. Οταν κανει και ενα redesign στην κονσολα θα ξεχασουμε τελειως το αρχικο εκτρωμα. Μακαρι να του δωσει και ενα αλλο ονομα οταν βγει, γιατι κακα τα ψεματα, πιο ηλιθιο ονομα απο το One δεν παιζει. Και δεν θα μου εκανε εντυπωση αν στην επομενη Ε3 παρουσιαζε και αναβαθμιση hardware με καποιο add on... Το μονο που ειχαν να κανουν ηταν να βγαλουν το επομενο 360... τελος παντων.

    • hide
    • Εχει πλακα που το σταματημα υποστηριξης του πολυδιαφημισμενου kinect περναει στα ψιλα, οπως και η συνεχιση υποστηριξης του move απο την sony με το morpheus βεβαιως βεβαιως. Ε και τι εγινε?

      Αντιθετα, για το μπαμ του shenmue, ενα gaming σαιτ ειδησεων εχει γινει η... ''δικη της δευτερας του gaming'' και ασχολειται σε συντρηπτικο ποσοστο με το παρασκηνιο και ελαχιστα με το ιδιο το gaming μπαμ που εσκασε στην Ε3. :-|

      Για το νεο ip horizon που οι περισσοτεροι το θεωρουν παιχνιδι της E3 ελαχιστες αναφορες, οπως και για το νεο ip της πολυβραβευμενης Media Molecule.

      Απογοητευτηκα για πρωτη φορα με το enternity και ειναι το μοναδικο gaming site ειδησεων που εχω σε σελιδοδεικτη.

      Δεν θελω καποια απαντηση, απλα εκφραζω τη γνωμη μου για τo σχολιο και θεση του site πανω στην E3.Oχι απαραιτητα για το παραπανω βιντεο.

    • AnimaPura
    • @hide
      Το θέμα με το Kinect 2.0 δεν συζητείται γενικά στην παγκόσμια σκηνή γιατί η MS το σκότωσε από όταν το έβγαλε από το πακέτο και μπορούσε κανείς να αγοράζει την κονσόλα σκέτη στα $400. Αν θέλεις να συζητήσουμε πιο συγκεκριμένα σε αυτό, μπορείς πολύ εύκολα να ανοίξεις ένα νέο θέμα στο forum, όπου και συζητάμε όλα όσα δεν καλύπτουμε με άρθρα ή αναλύσεις (και μη βεβαίως βεβαίως). Ειδικά εγώ θα μπορούσα να πω κάποια πράγματα, μιας και είμα κάτοχος της κονσόλας και με Kinect από τον Φεβρουάριο του '14. Δεν προσπαθούμε να κρύψουμε κάτι, απλά δεν είχε νόημα να το συζητήσουμε σε τέτοιο βαθμό.

      Σχετικά με το Shenmue, αλλά και τα νέα IP's της Sony, δεν είδα κάποια διαφοροποίηση όσον αφορά την βαρύτητα που έδωσε το site στα εν λόγω θέματα σε σχέση με site του εξωτερικού. Γενικότερα όσος ντόρος έγινε για το Shenmue, τόσο λίγο απασχολήθηκε ο Τύπος και με τα προαναφερθέντα παιχνίδια.

      Γενικότερα προσπαθούμε να καλύψουμε τα πάντα γύρω από την Ε3, αλλά κάποιες φορές κάποια πράγματα δεν συνειδητοποιούμε ότι δεν τα αναλύσαμε αρκετά ή ότι φαίνεται κάπως η αντιμετώπισή μας απέναντι σε κάποιο θέμα που απασχολεί την επικαιρότητα. Ευχαριστούμε πολύ για το feedback πάντως, να είσαι σίγουρος ότι κάθε μέρα κοιτάμε να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι.

    • evergrey
    • @hide συμφωνω απολυτα μαζι σου.
      Στo Shenmue "εξω",ελαχιστα ασχολειτε με την "kickstarter" φαση που εγινε στην παρουσιαση της Sony.
      Το Horizon πραγματι με οσα εχω διαβασει απο εντυπωσεις αναμενεται εντυπωσιακο.
      Οσο για το VR gaming που μας περιμενει θεωρω οτι αν τσουζουν οι τιμες τους θα πανε ακλαφτες αν ειναι να παιζεις Minecraft και να παιζεις Puzzle games.(Αν και δυστυχως δεν θα ζω για να ζησω εποχες οπως το Anime,Sword Art Online!)
      Παντος για το site,τα παιδια εδω ειναι πολυ μπροστα απο "αλλους".Ειτε ειναι E3,ειτε ειναι οτιδηποτε αλλο.Ευτυχως ο καθενας εχει την αποψη του και το Google-αρισμα για να ψαχνεται και να συμπληρωνει οτι τον "αγγιζει".

    • hide
    • Για το kinect. Δεν ειναι σκοπος μου να πω κατι ασχημο για την πολιτικη της MS , απλα δε μπορω να μη σχολιασω την επιμονη που υπαρχει μονο σε συγκεκρικριμενα πραγματα συγκεκριμενω εταιριων, ενω αφηνουμε στην ακρη αλλα.

      Για το shenmue ως gamers θελω να πιστευω οτι μας ενδιαφερει περισσοτερο η ανακοινωση για το game παρα το γιατι και πως θα βγει. Απο το τελος της Ε3 και μετα το πρωτο θεμα στο enternity ειναι το ποσο τραγικη ηταν η κινηση της sony. H για το οτι δεν μιλησε για BC, λες και μπορει να υλοποιηθει τεχνικα κατι τετοιο.

      Καταλαβαινω οτι θα ηταν καλο να συζητηθουν αυτα σε καποιο βαθμο, αλλα οχι να ειναι το πρωτο θεμα σε ενα game site με news.

    • Harkyn
    • Φίλε hide σίγουρα από οτι έχω διαβάσει και εγώ το BC είναι κατι που λόγω αρχιτεκτονικης(νομίζω επεξεργαστή) ειναι δύσκολο να γινει απο τη Sony.Δεν παύει ομως να αποτελεί μια πολυ καλή κίνηση απο πλευράς Microsoft και να αποδεικνύει οτι μπορούσε να γινει και απο την κυκλοφορία του xbox.Αυτη τη χρονική στιμη που το κανει η Microsoft θελει να πιασει τους κατόχους 360 που δεν εχουν περάσει σε αυτη τη γενια ακόμα αλλα και να επιβραβεύσει όσους ειχαν 360 και τωρα εχουν παρει One.

      Όσο αναφορά το Shenmue προσωπικά θεωρω πρόστυχο ενας κολοσσός οπως η Sonyνα βάζει το κοσμο να πληρώνει για καιτι που δεν υπάρχει αυτη τη στιγμη με τη προοπτική να φτιαχτεί στο μέλλον χωρις να ξέρουμε πως θα ειναι.Δηλαδη είναι σαν να σου λεει η Ford, θελεις καινούργιο Fiesta ε πληρωσε το μου απο πριν να στο βγαλω.Ε δεν πάει ετσι ρε παιδια.Στην αγορα βγάζεις ενα προϊόν, ρισκάρεις και απο εκει και περα ειναι στο χερι του καταναλωτή αν το πάρει και εσύ βγάλεις κέρδος.

    • AnimaPura
    • @hide
      Και αυτό όμως είναι νεο. Επομένως θα πρέπει να σχολιαστεί. Ο Παύλος έκανε το παραπάνω recap αναφέροντας αυτά που θεώρησε εκείνος ως πιο σημαντικά γεγονότα. Από πλευράς αρθρογραφίας δεν έχουμε δώσει περισσότερη σημασία στα κακώς κείμενα της Sony, γιατί από αν κατάλαβα καλά αυτό σε ενόχλησε. Τα σχόλια όλων εσας από κάτω είναι άλλη υπόθεση, καθώς όντως στο άρθρο με το Shenmue 3 έχουν γίνει πολλά σχόλια.

      Όταν προσπαθούμε να καλύψουμε ένα event όπως η Ε3, προσπαθούμε να γράψουμε/μιλήσουμε για διάφορα πράγματα που μας άρεσαν ή δεν μας άρεσαν. Αναγκαστικά κάποια θα αναφερθούν πολλές φορές, όπως το θέμα του Shenmue 3. Σκοπός μας δεν είναι η εστίαση σε κάποιο αρνητικό γεγονός, απλά αναφέρουμε αυτά που θεωρούμε ότι προκάλεσαν και την μεγαλύτερη έκπληξη.

    • Tobajaras
    • To Shenmue και το Kickstarter του δεν προβλήθηκε περισσότερο ή λιγότερο από την ειδησειογραφία που του αναλογούσε. Όταν υπήρχε κάποιο νέο ανέβαινε και ως εκεί, και σχολιάστηκε μαζί με όλη την άλλη επικαιρότητα. Δεν ανεβάσαμε στα γρήγορα κάποιο blog, κάποιο preview, κάποιο ειδικό θέμα ή κάποιο banner ώστε να το προβάλουμε περισσότερο από κάτι άλλο. Ήταν μια σημαντική είδηση και ως εκεί. Τώρα, αν το κριτήριο είναι το πόσα σχόλια πήρε ή το ποιοί συντάκτες έγραψαν που, δε θα μπω σε τέτοια συζήτηση γιατί δε λέει απολύτως τίποτα.

      Για τα previews, έχουμε ήδη ανεβάσει τα πρώτα αλλά ο μεγάλος όγκος των hands - off και hands - on έρχεται την άλλη εβδομάδα. Αυτή την περίοδο θελήσαμε να καλύψουμε σε πραγματικό χρόνο τα νέα και τις παρουσιάσεις των εταιριών, οι τίτλοι που είδε ο Παύλος από κοντά θα συζητηθούν ξεχωριστά με τον τρόπο που τους αξίζει και όχι μέσα στο χαμό. Υπάρχει ξεχωριστό κείμενο για κάθε συνέντευξη Τύπου που συζητούνται πολλά από τα όσα αναφέρθηκαν, και με σχολιασμό.

      Για το Kinect δε σταμάτησε η υποστήριξη ή η παραγωγή του και δεν υπήρξε καμία σχετική ανακοίνωση πέρα από το ότι τα παιχνίδια του 360 δε θα είναι συμβατά με του One. υπήρξε επίσης σχετικό δελτίο τύπου της Microsoft. Αυτό που συνέβη είναι πως εξαφανίστηκε, παίρνοντας δεύτερο και τρίτο ρόλο στην παρουσία της εταιρίας, κατά ανάλογο τρόπο με το Vita και το U (τηρουμένων των αναλογιών). Και,κατά τη γνώμη μου, σα site και στο παρόν βίντεο και αλλού το σχολιάσαμε περισσότερο από όσο του αναλογεί σαν περιφερειακό ενώ έχουμε τοποθετηθεί επανειλημμένα από την κυκλοφορία του One και μετά για το ρόλο του.

      Δεν υπήρξε κάποια μεροληψία υπέρ ή κατά κάποιας είδησης ή εταιρίας, και μάλιστα φέτος καλύψαμε τα τεκταινόμενα πιο ικανοποιητικά από κάθε άλλη χρονιά.

    • hide
    • Harkyn

      φυσικα και ειναι καλη κινηση απο την MS για το BC, αλλα ας δωσουμε και τη πραγματικη διασταση
      σε αυτο το ''megaton''.
      Οταν τα περισσοτερα ΑΑΑ games βγαινουν σε remastered εκδοσεις, οταν απο οτι διαβαζω δεν μιλαμε για ολα τα παιχνιδια και τελος η αναλυση του DF μιλαει για τρελο framedrop ,τοτε δινεται και μια διαφορετικη διασταση στην ανακοινωση απο τη σκετη ταμπελα ''bc στο one''.
      Φυσικα και παραμενει καλη κινηση. Απλα αναρωτιεμαι ποιος ο λογος του sticky θεματος οτι η sony δεν ειπε τιποτα για bc. Φυσικα και δε θα πει. Εδω τους βγαινει το λαδι να τα μεταφερουν σε ps4 σαν ολοκληρωμενες δουλειες, θελουμε και bc?
      Δε ξερω αν θα γινει καποιο θαυμα στο μελλον αλλα απο cell σε ps4 δε περιμενω θαυματα.

      Για το shenmue μπορεις να το πεις σε αυτους που πληρωσαν. Eγω δε το εκανα, αλλα χαιρομαι για την ανακοινωση
      και να σου πω τη αληθεια δεν με νοιαζει το πως και γιατι.

    • Harkyn
    • Βρε μαζι σου και εγω χαιρομαι για το Shenmue 3, και το οτι θα βγει επιτελους.Ουτε τα εχω με αυτους που πληρωσανε στο kickstarter.Απλα το kickstarter ειναι για να βοηθούσαμε καποια μικρα στουντιο ωστε να βγαζουν τα indie παιχνιδια τους οχι να βοηθαμε μεγαλες εταιριες που δεν εχουν τετοια αναγκη.Αυτο μας ελειπε να μας λενε σε λιγο θες νεο halo?Πληρωνε gamer!

    • hide
    • Tobajaras
      διαφωνουμε, ειδικα οσον αφορα και το πως αποδοθηκαν οι ειδησεις(ως θεσεις), αλλα και γενικα διαφωνω καθετα με τον σχολιασμο για την E3.
      Αλλα το τελευταιο εχει να κανει με μενα. Το site μπορει να εχει οτι αποψη θελει.

      Harkyn
      Πραγματικα η κατασταση του Shenmue σαν σειρα δεν πιστευω οτι διαφερει απο καποιοι παιχνιδι μικρου studio.
      Να εισαι σιγουρος οτι η SEGA θα το ειχε κυκλοφορησει ηδη σε αντιθετη περιπτωση.
      Απο κει και περα εγω δε καταλαβαινω γενικα το kickstarter. Θελω και εγω, θα σας στειλω φωτο απο νεο πολυκαταστημα που θελω να ανοιξω και αρχιστε να με πληρωνεται. Δεν εχω δει καπου κατι αρνητικο για αυτη τη λογικη, μονο οταν το εκανε η sony για να αναστησει ενα game που κανεις δεν ηθελε να το αναλαβει..

    • GamingFun
    • Η ενημέρωσή σου Παύλο μου άρεσε αλλά με προβλημάτισε σχετικά με τη Nintendo βασικά όχι ότι είμαι κάποιος οπαδός της, αλλά επειδή στο μυαλό μου, για την gaming βιομηχανία όσον αφορά τις κονσόλες, έχω ότι υπάρχουν 3 παίκτες (Microsoft, Nintendo και Sony).
      Είπες ότι φαίνεται ότι τα παρατάει. Το WiiU ναι μεν φαίνεται ότι δεν τραβάει αλλά δεν θα το υποστηρίξει μέχρι να κυκλοφορήσει η κονσόλα νέας γενιάς;
      Γνωρίζω οτι οι οπαδοί της Nintendo είναι πολύ πιστοί και η εταιρεία στο παρελθόν δεν τους απογοήτευσε.
      Οπότε είναι πολυ περίεργο που έκανε τη χειρότερη δυνατή παρουσίαση. Αυτό σημαίνει για εμένα 3 πράγματα.
      1) Πράγματι να έχει σοβαρά προβλήματα και να έχει χάσει τον εαυτό της. Στην περίπτωση αυτή, εύχομαι να βρει γρήγορα τις ισορροπίες της.
      2) Η κίνηση της Microsoft να την αποπροσανατόλισε. Βεβαίως αυτό το σενάριο είναι το λιγότερο πιθανο.
      3) Να το έκανε επίτηδες. Γιατί να κάψει τον εαυτό της; Να θεωρεί ότι δεν είναι η κατάλληλη ώρα; Δεν ξέρω. Η αλήθεια είναι ότι δεν θεωρείται υπολογίσιμη δύναμη από τους αντιπάλους της. Ίσως σε αυτό υπολογίζει και να κάνει την έκπληξη .
      Τέλος θέλω να σας συγχαρώ για ότι κανετε για την ενημέρωσή μας.

    • Dural
    • @hide: Μα ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα, η εμπλοκή της Sony "χαλάει" την λογική του kickstarter. H διαφορά είναι ότι το "πολυκατάστημα" παρουσιάστηκε στην σκηνή του "Μπόμπολα" και το εν λόγω πολυκατάστημα θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί εξ ολοκλήρου από τον "Μπόμπολα". Και όταν ένα project ξεκινάει μέσα σε μία αβεβαιότητα του ποιοι συμμετέχουν ακριβώς από πίσω, πόσα δίνει η Sony, συγνώμη αλλά κατά την άποψή μου χαλάει τον όποιο ρομαντισμό υπήρχε πίσω από το Kickstarter. Γι' αυτό και δεν χοροπηδάμε γεμάτο χαρά, γιατί αυτή την στιγμή κάθε μέρα ακούμε και κάτι διαφορετικό. Ευχαρίστως να δώσω χρήματα στον Yu Suzuki αν ήταν μόνος του, αλλά από την στιγμή που εμπλέκεται και η Sony, προσωπικά νιώθω λες και τσοντάρω με άσχημο τρόπο.

      Επίσης, το site είχε το νέο του Shenmue 3 sticky για μέρες αν θυμάμαι σωστά. Το ότι ένα κομμάτι του κόσμου και των συντακτών δεν χοροπηδάει από την χαρά του και κάνει δεύτερες σκέψεις, εγώ το θεωρώ εξαιρετικό στοιχείο. Και πέρα του σκοταδιού που επικρατεί γύρω από το θέμα της χρηματοδότησης, προσωπικά κρατάω μία πισινή για το όλο project γιατί και τα χρήματα που ζητούνται μου φαίνονται "αστεία" σαν ποσό, τουλάχιστον σ' ότι αφορά την ανάπτυξη του "Shenmue που ονειρευόμαστε". Το Shenmue 3 διαφέρει ΣΕ ΟΛΑ από ένα παιχνίδι μικρού studio, είναι ένα καθαρό ΑΑΑ παιχνίδι, επιπέδου Uncharted. Τουλάχιστον αυτό ήταν οι προκάτοχοί του.

      Πρέπει να το σκεφτείς κάπως έτσι: Η Nintendo σταματάει να βγάζει κονσόλες και θάβει το Zelda. Μετά από χρόνια, έρχεται ο Αονούμα στο stage της Microsoft και ζητάει μόνο 2 εκατ. για να φτιάξει το επόμενο Zelda, με τα προηγούμενα να κοστίζουν δεκάδες εκατομμύρια παραπάνω. Παράλληλα, αιωρείται ότι κάποια χρήματα τα δίνει η Microsoft και ποιος ξέρει ποιος άλλος. Και ο Αονούμα ενώ βρίσκεται στην σκηνή της Microsoft, ζητάει από τον κόσμο λεφτά. Μετά τον πρώτο ενθουσιασμό, δεν πρέπει να δημιουργούνται ερωτήματα; Υπάρχουν πολλά "αλλά', πολλές "ερωτήσεις", δεν μπορείς να το προσπεράσεις έτσι, ούτε να το αντιμετωπίσεις σαν μία κανονική, ξεκάθαρη ανακοίνωση ανάπτυξης ενός ΑΑΑ τίτλου όπου τα πάντα βρίσκονται στο τραπέζι.

      Για το Backward Compatibility δεν ξέρω τι λέει το DF και οποιοσδήποτε άλλος (γιατί υπάρχουν πολλοί που μιλούν για την εξαιρετική απόδοση του Mass Effect 1), αλλά μιλάμε για μία υπηρεσία που βρίσκεται σε preview φάση, 6 μήνες πριν βγει στην αγορά. Λογικό να υπάρχουν θεματάκια. Το "BC στο One" είναι ίσως ότι καλύτερο μπορούσε να συμβεί αυτή την στιγμή. Αν πετύχει και το αγκαλιάσει ο κόσμος, ωθείς τις εταιρίες να ψάχνουν για τρόπους να συμπεριλάβουν το εν λόγω feature στα συστήματά τους. Μπορεί βέβαια να μην θέλουμε φθηνές εναλλακτικές στα 40ρια των remasters και στις ακριβές υπηρεσίες όπως το PS Now...

      Τέλος, εκτός από τα Kinect, Move και Morpheus που αναφέρεις, υπήρξε και κάτι άλλο στην φετινή η Ε3: μερικά εκατομμύρια χρήστες του PS Vita εγκαταλείφθηκαν. Η κονσολίτσα μπορεί να θάφτηκε πέρσι, αλλά φέτος μας "τελείωσε" μία και καλή. Σιωπηλά και γρήγορα

    • Sephiroth
    • Μόλις προσγειώθηκα Ελλάδα, θα επανέλθω αναλυτικά αύριο βράδυ στην τοποθέτηση του hide, απλά για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις :)

    • hide
    • @φιλε dural

      kickstarter.
      Oπως ειπα, δε καταλαβαινω γενικα το kickstarter για παιχνιδια και δε θα πληρωσω ποτε μικρους/μεγαλους devs για να φτιαξουν ενα παιχνιδι, οπως δεν εχω και την απαιτηση να μαζεψετε λεφτα για να μου χτισετε μια μελλοντικη επιχειρηση ενω εγω ο μικρος indie επιχειρηματιας θα σας ανεβαζω φωτο απο τα υπεροχα σαντουιτς που θα πληρωνετε για να φατε...
      Απο κει και περα δε βλεπω καμια διαφορα σε αυτο που εκανε η sony. Επελεξε να μη παρει ενα ρισκο που δεν τολμησαν να παρουν ουτε οι ''γονεις'' του παιχνιδιου για το παιδι τους, η SEGA για το shenmue. Η sony γιατι να το παρει χωρις την ασφαλεια ενος kickstarter? Δεν μπορω να δω κατι παραλογο.
      Για τα υπολοιπα που λες μπορει να εχεις δικιο. Δεν εδωσαν πληροφοριες, μαζι σου. Μη πληρωνεις αν σε ενοχλει. Ουτε εγω πληρωσα αλλα για αλλους λογους που γραφω παραπανω. Γιατι πρεπει να με νοιαζει για ποιους λογους πληρωσαν οι αλλοι και γιατι να τους υποτιμησω αυτους τους λογους. Ο αλλος μπορει να κοιμοταν με κουκλα Ryo αγκαλια καθε βραδυ επι 17 χρονια, ποιος ειμαι εγω και εσυ που θα υποτιμησουμε την επιλογη του να τα σκασει η το πως δουλευει η ζυγαρια για αυτον.
      Υπαρχουν καποια δεδομενα. Σου δινουν αυτες τις πληροφοριες ΑΝ θες πληρωνεις. Δικαιο.

      Μαζι σου να γινει αναφορα στις δευτερες σκεψης περι S3. αλλα οχι πρωτο θεμα καθε μερα. Για games μιλαμε. Προσωπικα θεωρω οτι οι αποψεις αυτες επηρεασαν το poll. Oχι οτι εχει σημασια.

      Δεκτος ο προβληματισμος σου για το παραδειγμα με zelda αλλα ιδου η ροδος.. πληρωνεις η δε πληρωνεις.
      Δεν θα υποτιμησω την επιλογη σου να πληρωσεις, αλλα ουτε αυτη του να μη πληρωσεις. Εσυ κρινεις και ξερεις καλυτερα τι χρειαζεσαι για να σε πεισει να το κανεις. Εμενα για παραδειγμα δε με πειθει ποτε και κανενα kickstarter.

      To ΒC σε οποια μορφη και να καταληξει ειναι πολυ καλο να υπαρχει ως επιλογη, αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι πρεπει να τα ακουσει η sony για κατι που δεν ειναι εφικτο στη κονσολα της να γινει.
      http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-19-dont-hold-your-breath-for-ps4-backwards-compatibility
      Δεν υπαρχει λογος ουτε για ξεχωριστο θεμα στο τι λεει η sony και μαλιστα με τοση συμμετοχη. Γιατι να χτυπησεις τη sony, πες μπραβο στη MS.

      Για το vita μαλιστα. Εδω ειμαστε. Μπορεις να τα χωσεις πολυ ασχημα ως site, εσυ, εγω κλπ. Αλλα για το ps4 ε οχι ρε παιδια. Ειναι απο τις καλυτερες pc που εχει κανει η sony απο την εποχη του psone μεχρι σημερα. Αν ασχοληθουμε καθαρα με τα παιχνιδια και οχι με την ροη, με το αν το χτενισμα του Spencer ηταν ανωτερο η με το αν ειχε καλυτερο φωτισμο η pc της MS.(Αυτα λογικα απασχολουν τους managers και τους σκηνοθετες) δε μπορω να δω κατι διαφορετικο οση προσπαθεια και να καταβαλλω.


      @Sephiroth
      Δεν μιλησα για την αναλυση σου συγκεκριμενα.

    • Dural
    • @hide: ναι, αυτό είναι που με ενοχλεί. Ότι η Sony με τα billions επιθυμεί "σιγουριά" μέσω του kickstarter, δηλαδή μέσω του απλού κόσμου. Το kickstarter δεν ξεκίνησε έτσι, δηλαδή με τέτοιου είδους εμπλοκή πολυεθνικών με το καλημέρα. Αλλά το γεγονός ότι γενικά δεν σε συγκινεί το kickstarter σαν concept ίσως και να παίζει ρόλο που το βλέπεις διαφορετικά απ' ότι εγώ.

      Στο θέμα που θίγεις με το τι πληρώνει ο καθένας, μαζί σου χίλια τα 100 και γι αυτό δεν σχολιάζω αρνητικά όσοι δίνουν λεφτά εκεί. Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ κάνει ο καθένας με τα λεφτά του και πολύ καλά κάνουν και τα δίνουν για ένα παιχνίδι που αγαπούν.

    • Roronoa
    • https://twitter.com/CedricBiscay/status/612352032851259392

      "SONY will not get any money from the KS, they will help to finance the PS4 version and will also help for advertisement."

    • hide
    • @Dural
      Βρε συ αφου δε μπορουσε κανενας 17 χρονια τωρα να ρισκαρει να επενδυσει σε αυτο το game(ουτε η ιδια η SEGA το παιδι της- ΘΕΟ για την εποχη του Yu suzuki), γιατι πρεπει να μπορεσει η sony? Αυτα τα 17 χρονια γιατι περασαν αερας χωρις να ασχοληθει κανεις? Δεν θα υπαρχουν λογοι?
      Εμενα μπορει να μη μου αρεσει το kickstarted αλλα η ιστορια εδειξε οτι μαλλον ηταν ο μονος τροπος. Δυστυχως.

    • yaponvezos
    • @hide

      "http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-19-dont-hold-your-breath-for-ps4-backwards-compatibility
      Δεν υπαρχει λογος ουτε για ξεχωριστο θεμα στο τι λεει η sony και μαλιστα με τοση συμμετοχη. Γιατι να χτυπησεις τη sony, πες μπραβο στη MS."

      Εξισώνεις τη δημοσίευση δήλωσης που έγινε από επίσημα χείλη με επιλογή για επίθεση. Και δεν αντιλαμβάνομαι το γιατί. Με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό πρέπει να αγνοούμε πάμπολλες δηλώσεις. Μπορεί να μη σε ενδιαφέρει τι λέει και τι πιστεύει μια εταιρεία. Δεκτό. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι δηλώσεις, όπως και οι κινήσεις, δεν συνδέονται με πλάνο και με corporate culture που τελικά διαμορφώνουν πορεία και προϊόντα.

      Σημειωτέον, στη Sony, και στην κάθε Sony, κανείς δεν κάνει δηλώσεις, κανείς δεν έχει το ΟΚ να πάρει δημοσίως θέση ως προς τα της εταιρείας χωρίς να περάσει από internal training για επικοινωνία με media. Για τη Sony πάντως μπορώ και το λέω με κάθε σιγουριά διότι είμαι σε θέση να έχω την πληροφορία.

      Η χειραγώγηση του μηνύματος που θα βγει προς τα media και το κοινό είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι. Το ξέρουμε. Όπως και οι εταιρείες κατανοούν ότι και τα media ψάχνονται να δουν πίσω από την προσπάθεια αυτή και να διαβάσουν ανάμεσα στις γραμμές. Κανείς δεν το παίρνει προσωπικά. Ούτε εμείς, ούτε εκείνοι. Διότι είναι κατανοητό, εκατέρωθεν, ότι κάποια πράγματα είναι όντως μέσα στο όλο παιχνίδι, ότι κάποια πράγματα είναι fair game.

      It's just business.

      @Roronoa

      Εννοείται ότι δεν θα πάρει χρήματα από εκεί ως Sony. Απλά και αυτά τα χρήματα θα πέσουν στο production που έτσι κι αλλιώς στοχεύει και στο PC. Επίσης το ότι ξέρουμε για τη Sony δεν σημαίνει ότι αποκλείεται να υπάρχουν και άλλοι που βάζουν χρήμα.

      @all

      Ξανά. Το πρόβλημα, δεν είναι το Kickstarter. Αυτό που έκανε η Sony στο Kickstarter το κάνουν πολλοί. Έγινε και στο Bloodstained και σε πολλά ακόμη. Το foul δεν είναι το Kickstarter. Το foul είναι η επικοινωνία για το ποιόν της συνεργασίας.

    • hide
    • @yaponvezos

      Για ολα υπαρχει μια εξηγηση μαζι σου. Το αποτελεσμα ηταν αυτο που δεν ηταν οκ για μενα ως αναγνωστη ας πουμε. Φαινεται( και δε λεω οτι υπαρχει προθεση) οτι μετα απο μια πολυ καλη Ε3 για τη sony και για τις περισσοτερες εταιριες, δινεται βαση στο παρασκηνιο πισω απο ενα kickstarter, στο τι ειπε η sony για το BC (μια δηλωση που δεν καμια απολυτως αξια και για τους λογους που εγραψα παραπανω,ουτε που τη διαβασα) και αλλα τετοια. Το αποτελεσμα λοιπον βγαινει περιεργο σαν γενικη εικονα.
      Οσον αφορα την αποψη σας για τις PC διαφωνω γιατι εχω την εντυπωση οτι βγαινει η αποψη οτι η sony εκανε μετρια pc (αυτο ειναι insane για μενα, δε ξερω τι αλλο επρεπε να δειξει πραγματικα) και οτι η MS σαρωσε. Aλλα εδω οκ ειναι αποψη σας, μου φαινεται τρελη αλλα ειναι αποψη:P
      Ειναι δικο μου προβλημα το αν χανω η οχι την εμπιστοσυνη μου στις αποψεις σας γιατι μπορει να κανω εγω λαθος.

      ''Το foul είναι η επικοινωνία για το ποιόν της συνεργασίας.''

      Κανενα προβλημα, οποιος θελει πληρωνει οπως εγραψα παραπανω. Οταν διαβαζω ομως ελαχιστα πραγματα για το ιδιο το παιχνιδι, εστω speculations, και μενουμε στο ποσο ντροπιαστικο ηταν το ολο σκηνικο που αμαυρωσε μια pc με 4-5 για μενα megatons που απο μονα τους θα εσωζαν οποιαδηποτε conference. Τι να πω.
      Απλα διαφωνω και το ειπα:P

    • hide
    • ''Σου θυμίζω τον τυπάκο του Oculus που εν τέλει ξεπουλήθηκε στην Facebook, κάτι που δεν θα γινόταν χωρίς αυτούς που τον στήριξαν οικονομικά στο Kickstarter:''

      Σωστο point.

      πληρωνεις καποιον ''ταπεινο και φτωχο'' για τον βοηθησεις οικονομικα τον ''ταλαιπωρο'' να αναδειξει το ταλεντο του και σου γινεται...Facebook.
      Φαντασου με καποιο τροπο να σε παρακολουθει μετα και απο πανω χαχα.

    • yaponvezos
    • @hide

      Διαφωνείς, no worries. Κι εγώ κάνω πάντα κέφι συζήτηση για αυτό και επανέρχομαι.

      Θα ήταν χρησιμότερο είναι να το ρίξουμε σε speculations για το παιχνίδι από το να ασχοληθούμε με κάποιο πραγματικό γεγονός;

      Συν τοις άλλοις, υπήρξαν χρονιές που η MS τα έκανε μαντάρα και άκουσε τα σχολιανά της. Και δικαίως. Το ίδιο και η Nintendo. Το ίδιο και η Sony. Κύκλους κάνουν αυτά τα πράγματα διότι δεν είναι όλοι για πάντα at the top of their game. Και κανένας δεν είναι υπεράνω κριτικής. Χρειάζεται για να κινητοποιείται ο οποιοσδήποτε.

      Ακόμη και στην MS PC έγραψα κανονικότατα ότι επικοινωνιακό μπαμ το BC μεν, αλλά μικρής σημασίας σε χρόνου. Για αυτό και δεν καταλαβαίνω πώς προκύπτει ότι κάνουμε κριτική στον έναν από τη μία και παίρνουμε ό,τι λέει ο άλλος σε face value. Στο ίδιο κείμενο έγραψα και για την ανυπαρξία του Kinect.

      Ως προς το BC, πού κατακρίνουμε ως site τη Sony για το ότι δεν κάνει ανάλογη κίνηση; Και για να ξεκαθαρίσω και κάτι, το BC είναι εφικτό στην κονσόλα της, σε τεχνικό επίπεδο. Η προσπάθεια όμως δεν αξίζει τον κόπο και το χρήμα δεδομένου ότι, εφόσον η Sony δεν είναι software company αλλά κυρίως hardware company, δεν έχει καν τους software engineers, σε αριθμό και επίπεδο, για να πετύχει κάτι τέτοιο. Αυτό δεν αναφέρεται για κακό. Αναφέρεται επειδή είναι γεγονός. Και ο Andrew House λέει ότι δεν υπάρχουν αρκετοί software engineers για όλους σε αυτόν τον κόσμο. Για τον ίδιο λόγο Nvidia και AMD γαζώνουν σε GPU, τα μερεμέτια είναι στην Imagination και η Intel έχει ό,τι ξέφυγε από τους άλλους hardware engineers με εξειδίκευση σε GPUs. Απλά δεν γίνεται να τα έχει κανείς όλα. Ανθρώπινο είναι. Αν το να το λέμε θεωρείται επίθεση, θα πρέπει να μην αναφέρουμε ποτέ κανένα μειονέκτημα κανενός, μόνο τα προτερήματα.

      Και οι ίδιες οι εταιρείες δεν έχουν πρόβλημα με την κριτική. Έχουν πρόβλημα με τους ανυπόστατους και κακοπροαίρετους ισχυρισμούς, δηλαδή με πράγματα με τα οποία είναι λογικό να έχει πρόβλημα ο καθένας. Κι εσύ μας ασκείς κριτική σε αυτή τη φάση. Και καλά κάνεις. Again, no problem there. Ίσα ίσα, βλέπεις ότι σου κάνω και ερωτήσεις γιατί το ζήτημα είναι να κατανοήσω την κριτική, το σκεπτικό πίσω από αυτήν.

      That's the point of it all.

      Μπορεί να μη σε ενδιαφέρουν οι παρουσιάσεις ως παρουσιάσεις, αλλά μόνο ως λίστα ανακοίνωσης προϊόντων και να πορεύεσαι αναλόγως. Και πάλι ΟΚ. No problem. Οι παρουσιάσεις αυτές όμως στήνονται για να πετύχουν κάποια πράγματα, όχι μόνο για να γίνουν ένα μάτσο ανακοινώσεις. Προσπαθούν να δημιουργήσουν μια εικόνα που, σε μεγάλο βαθμό, είναι πλαστή και ταυτόχρονα ενδεικτική του τι ακολουθεί. Για όλους. Οι ισορροπίες είναι που αλλάζουν από χρόνο σε χρόνο. Καλά να μη σε νοιάζει. Αλλά γιατί πρέπει να μη νοιάζει και κανέναν άλλον;

    • hide
    • @yaponvezos

      Τονισα το τι φαινεται και οχι το τι ''ειναι''. Μπορει να εχει καποιος τις καλυτερες προθεσεις, απλα θεωρω οτι τελικα τραβηχτηκε η θεματολογια σε μονοπατια που βγαζουν περιεργη γενικη εικονα μετα το τελος μιας τετοιας Ε3. Προσωπικα ειναι αρνητικη για μενα γι αυτο και το ειπα. Απο κει και περα μια αποψη ενος ατομου απο τα εκατονταδες του site, μπορει να τη κανει κανεις οτι θελει. Να μη δωσει σημασια, να τη λαβει υποψη του, να τον εκνευρισει. Οτι θελει και ολα καλα κανενα προβλημα.

      Για το τελευταιο τωρα. θελω να πιστευω οτι μας ενδιαφερουν περισσοτερο οι τιτλοι παρα το αν παρουσιαστηκαν με ομορφο τροπο. Καλο ειναι να υπαρχει κριτικη και για το ''φαινεσθε'' δε λεω, αλλα το Α και το Ω κατ'εμε πρεπει να ειναι τα ιδια τα games. Δεκτες βεβαια και οι αλλες αποψεις.

    • Maxus
    • @hide
      Δεν ξερω αν μπαινεις σε ξενα sites αλλα οι ιδιες ειδησεις που εκαναν ντορο εδω εκαναν και εκει.Πχ εσενα μπορει να μην σε νοιαζει το BC αλλα νοιαζει πολυ κοσμο εξου και τα 5000 σχολια στο θεμα οτι η Sony δεν το κανει(ign).Πρωτo θεμα εγινε και στο gamespot kτλ κτλ
      Δεν μπορω να καταλαβω γιατι σου εκανε τοσο αρνητική εντυπωση εδω.

      Προσωπικά περιμενα πιο πολλα απτην Sony.Κραταω το Horizon που μου αρεσε.FF7,Shenmue δεν ειναι exclusive γιαυτο δεν τα αναφερω.
      Κατα τα αλλα....DOOM, FALLOUT4!!

    • Dimcar
    • @hide. Το μεγαλύτερο θέμα με τη pc της Sony ήταν το γεγονός ότι δεν ανακοίνωσε ούτε ένα παιχνίδι για φέτος. Από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα.

    • hide
    • @maxus
      Η αναλογια του χειροκροτηματος για αυτα που ειδαμε σε συγκριση με τους προβληματισμους για το kickstarter ειναι 10 προς 1 στα ξενα sites που μπαινω.

      @Dimcar
      Δεν εμαι και πολυ της αποψης οτι η E3 αφορα την ιδια χρονια αλλα το μελλον περισσοτερο. Aν και τα multiplatform που εδειξαν , φετος βγαινουν τα περισσοτερα, οπως και παιχνιδια που δεν εδειξε στην pc αλλα υπηρχαν σαν Ε3 trailers, θα βγουν φετος. Για παραδειγμα το Εverybody has gone to the Rapture, The Tomorrow Children κ.α

    • Pirederas
    • Η φετεινή Ε3 ήταν πιστεύω η καλύτερη των τελευταίων λίγων ετών που παρακολουθώ, αν και μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα. Από την μία χάρηκα που αναστήθηκαν τα The Last Guardian, Final Fantasy VII remake και Shenmue 3, μου άρεσε η ανακοίνωση του Horizons: Zero Dawn από την Guerrilla, με ιντρίγκαρε το Dreams της Media Molecule, με εντυπωσίασε το Uncharted 4, το Phantom Pain δεν σταματά να εντυπωσιάζει, μου άρεσαν κάποιες ανακοινώσεις της Microsoft (Elite controller, Hololens, B.C.)...

      ...αλλά από πραγματικά νέες ιδέες είδαμε λίγα πράγματα. Sequels (MGS V, Forza 6, Street Fighter V, Fallout 4, Doom 4, AC Syndicate, FIFA 2016, Call of Duty Black Ops 3, κλπ), reboots (Mirror's Edge Catalyst, Star Wars Battlefront), και remasters (Dishonored, Ratchet and Clank, Gears of War, κλπ) είχαμε ως επί το πλείστον. Το VR που έχει τρελάνει (αδικαιολόγητα θα έλεγα, αλλά τέσπα) την βιομηχανία είναι κάτι που δεν μπορούμε να δούμε από trailer στο youtube και πρέπει να φορέσουμε κάσκα για να βγάλουμε συμπέρασμα. Anyway, ελπίζω στο μέλλον να δούμε περισσότερα και ακόμη καλύτερα πράγματα.

    • Dimcar
    • @hide τα multiplatform βγαίνουν... σε όλες τις πλατφόρμες και γι αυτό δε τα βάζω στο ίδιο ζύγι.. πχ εγώ που είμαι και PCας θα τα απολαύσω σε 1440p στα 60fps... τα first party είναι αυτά που ξεχωρίζουν και εκεί μας κρέμασε η Sony. Γι αυτό λέω εγώ ότι απογοητεύτηκα. είναι φανερό ότι η Sony πατάει αυτή τη στιγμή στη μεγαλύτερη εγκατεστημένη βάση που έχει και στο γεγονός ότι 9/10 multiplatform παιχνίδια που βγαίνουν σε PS4/XB1, στο PS4 παίζουν καλύτερα... οπότε φαίνεται να μην έχει πίεση να βγάλει κάτι δικό της. Φέτος τουλάχιστον. Βέβαια υπάρχει χρόνος και άλλες εκθέσεις, όταν όμως η Sony λέει ότι δε θα μετέχει σαν SCEE στη Gamescom αλλά σαν Sony Γερμανίας και όταν η έκθεση του Παρισιού είναι τέλος Οκτώβρη, δε φαίνεται να έχει για φέτος κάποιο "κρυμμένο" χαρτί να ανοίξει. Από την άλλη, η MS άνοιξε μπόλικα χαρτιά, έχει αρκετά First party για τη περίοδο Σεπτέμβρη-Δεκέμβρη, κάνει και το PR stunt με το backward compatibility και... τσουπ, κλέβει τις εντυπώσεις. Αναγκαίο βέβαια, γιατί θέλει να αυξήσει πωλήσεις. Προφανώς και περιμένω πως και πώς το Last Guardian, το FF VII remake και το RPG (που witcher-δείχνει).. αλλά μέχρι τα Χριστούγεννα έχω να περιμένω μόνο ένα GoW3 Remaster, ένα Uncharted Trilogy Remaster και το Until Dawn...

    • hide
    • Dimcar
      Mα οι προσωπικες επιλογες για το τι και που θα παιξεις το καθε παιχνιδι δεν εχουν να κανουν με το τι εχει να δωσει μια κονσολα στο συνολο για φετος. Και στο συνολο αυτο μπαινουν και τα multiplatform.

      ''αλλά μέχρι τα Χριστούγεννα έχω να περιμένω μόνο ένα GoW3 Remaster, ένα Uncharted Trilogy Remaster και το Until Dawn...''
      +
      Tearaway Unfolded
      Persona 5
      Everybody's Gone to the Rapture
      Disgaea 5: Alliance of Vengeance
      Tomorrow children
      Dragon Quest Heroes

      '' Από την άλλη, η MS άνοιξε μπόλικα χαρτιά έχει αρκετά First party για τη περίοδο Σεπτέμβρη-Δεκέμβρη''

      Ποια ειναι αυτα?

    • Sephiroth
    • @hide, σχετικά με τα του Kinect και του Move (τώρα συνήλθα από τον ύπνο και το jet lag, sorry for the late post). Το Kinect νομίζω ότι ήταν κλινικά νεκρό εδώ και μήνες. Δεν περιμέναμε την E3 για να το καταλάβουμε. Απλά επιβεβαιώθηκε μέχρι κεραίας. Αν κυκλοφορούσε κάτι μέχρι το καλοκαίρι, θα καταλάβαινα να είχε νόημα να τονιστεί κάτι τέτοιο. Σχετικά με το PS Move τώρα, παίζει έντονα το σενάριο, τα move controllers που θα παίζουν με το Project Morpheus να είναι ΑΛΛΑ από αυτά που έχουν κυκλοφορήσει. Οπότε, πάνω σε αυτό που είπες περί στήριξης έχουμε και τα + και τα -. Γενικά πάντως μιλάμε για κάτι που δεν έχει ξεκαθαρίσει από πλευράς Sony. Δεν είναι τυχαίο ότι είπαν και ελάχιστα στην Press Conf για το θέμα.

      Σχετικά με το θέμα που λέει ο Δημήτρης για περίοδο Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου, αναφέρεται στα Halo 5 και Rise of the Tomb Raider κυρίως. Αντίστοιχα, τέτοιας δυναμικής games η Sony δεν έχει για αυτή την περίοδο. Καλό και χρυσό το GoW 3 Remaster και το Uncharted Trilogy remaster, αλλά μιλάμε για remasters. Το Until Dawn είναι αμφιβόλου ποιότητας από τις τεράστιες αλλαγές που έχουν γίνει στην πορεία του development. Θα φανεί αν θα είναι καλό game, μακάρι δηλαδή. Απλά σούπερ αποκλειστικά games μέχρι το τέλος του 2015 για το PS4 δεν υπάρχουν.

    • hide
    • Για τα move controlers μπορει να ειναι και ετσι. Το εχω διαβασει και εγω καπου, εσυ θα το ειδες και εκει ,οποτε εχεις καλυτερη αποψη.
      Αυτο δε σημαινει οτι παυει να υποστηριζει τα υπαρχοντα move το ps4. Οποτε δεν αλλαζει κατι.

      Για το Halo δεκτο, το Tomb raider θα βγει και σε ps4 μετα τις γιορτες καποια στιγμη.

      Αλλα διπλα στα αλλα που προσθεσα πριν τι υπαρχει απο πλευρας MS?

    • hide
    • για να βοηθησω

      Sony:
      Tearaway Unfolded
      Persona 5
      Everybody's Gone to the Rapture
      Disgaea 5: Alliance of Vengeance
      Tomorrow children
      Dragon Quest Heroes
      Ενα tales, δε θυμαμαι ονομα
      GoW3 Remaster
      Uncharted Trilogy Remaster
      Until Dawn.

      ΜS:
      Ηalo 5
      Tomb raider( που ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα βγει σε ps4)

      Aλλο? μπορει να ξεχναω κανενα γι αυτο ρωταω.

    • Sephiroth
    • Αν τα Move Controllers είναι άλλα ΔΕΝ υποστηρίζει η Sony τα υπάρχοντα στο PS4. Υποστηρίζει ένα νέο περιφερειακό που μόνο με αυτό θα δουλεύει το Morpheus. Μιλάμε για εξέλιξη που αλλάζει αρκετά τη φράση "στηρίζει ή όχι η Sony το PS Move Controller".

      Για τα games τώρα. Από εμπορικής ισχύος (τίτλου δηλαδή που πουλάει κονσόλα), και αυτά τα δύο μόνο να είχε η Microsoft πάλι θα λέγαμε ότι έχει προβάδισμα σε αυτό το επίπεδο σύγκρισης. Τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις για Sony έχουν εξαιρετικά ειδικό κοινό και τα remaster είναι πάντα ρίσκο ως προς το ποιος θα τα αγοράσει.

    • yaponvezos
    • @hide

      Το 40% των τίτλων που έχεις υπολογίσει από μεριάς Sony, τα εκδίδουν άλλοι, όχι η ίδια. 20% Είναι remasters. Και 10% remake.

      Με τέτοιο σκεπτικό και η MS μπορεί να μιλάει για GOW Ultimate Edition, Rare Replay. Μπορεί να βάλει μέσα και το Fable Legends. Άσε που ξέχασες το Forza Motorsport 6. You get the point.

      Να το βγάλουμε το ζύγι, δεν λέω. Αλλά κάπως να ορίσουμε τι μετράμε στην τελική και να μετρήσουμε με τον ίδιο τρόπο εκατέρωθεν.

      Όσο για τα PS Move και τη στήριξή του στο PS4. Πιο πολύ το έχει υποστηρίξει η Ubi με τα Just Dance παρά η Sony. Η Sony ασχολήθηκε τελευταία φορά το 2013 αν δεν κάνω λάθος. Οπότε η μέχρι τώρα υποστήριξη του PS Move στο PS4 εκ μέρους Sony από τι προκύπτει; Από το ότι συγχρονίζει με το μηχάνημα;

    • hide
    • @Sephiroth
      ''Αν τα Move Controllers είναι άλλα ΔΕΝ υποστηρίζει η Sony τα υπάρχοντα στο PS4. Υποστηρίζει ένα νέο περιφερειακό που μόνο με αυτό θα δουλεύει το Morpheus. Μιλάμε για εξέλιξη που αλλάζει αρκετά τη φράση "στηρίζει ή όχι η Sony το PS Move Controller".''

      PlayStation Move Was "Ahead of Its Time," Will Be Important for Project Morpheus, Says Sony Exec(Shuhei Yoshida)
      http://www.gamespot.com/articles/playstation-move-was-ahead-of-its-time-will-be-imp/1100-6421842/

      E3 2015
      https://www.youtube.com/watch?v=tMI2Swxc1EM

      @yaponvezos

      Για αυτο ρωτησα τι εχω ξεχασει. Συμφωνω οτι ειναι οκ αυτα τα παιχνιδια ομως ειναι οκ και αυτα της sony( Δεν καταλαβαινω για πιο λογο πρεπει να με νοιαζει αν ειναι first party η third party exclusives.

      Οσο για το move. Τα περισσοτερα morpheus demos παιζουν με ενα περιφερειακο που βγηκε για το ps3, ενω η MS παρατησε ήδη το kinect που βγηκε για One και μου κανεις μια τετοια ερωτηση?

      οποτε

      Sony για το υπολοιπο 2015
      Tearaway Unfolded
      Persona 5
      Everybody's Gone to the Rapture
      Disgaea 5: Alliance of Vengeance
      Tomorrow children
      Dragon Quest Heroes
      Ενα tales, δε θυμαμαι ονομα
      GoW3 Remaster
      Uncharted Trilogy Remaster
      Until Dawn.

      ΜS για το υπολοιπο 2015:
      Ηalo 5
      Tomb raider(δεν θα ειναι exclusive αλλα το βαζω)
      GOW Ultimate Edition,
      Rare Replay.
      Fable Legends.
      Forza Motorsport 6

      Που θελω να καταληξω? Τα πραγματα δεν ειναι ετσι οπως τα παρουσιαζετε παραπανω. Και εγω σε εκεινο το ποστ απαντησα που μιλαγε μονο 2 remastered παιχνιδια για το 2015 στο ps4.

    • vagos1983
    • δυνατη η Ε3 και απο την σονυ και απο την μικρομαλακην αλλα πιστευω η σονυ κερδισε σε μακροπροθεσμα σχεδια,
      η μικρο κερδιζει επι του παροντος και εντος του 2015 εχει δυνατα χαρτια.
      η σονυ τα δυνατα της οπλα πανε 2016

      το μεγαλυτερο μπαμ για μενα ηταν μακραν final fantasy 7 remake.ταρακουνηθηκε το συμπαν με αυτην την ανακοινωση!!!shen mue 3 επος επισης!!! last guardian επιτελουςςςςςςςςςςςςς!!!

    • yaponvezos
    • @hide

      Πρέπει να σε νοιάζει διότι όταν ψάχνουμε τι κάνει η Sony και τι η Microsoft, δεν ψάχνουμε τι κάνει η Square Enix, η Atlus και άλλοι. Είναι τελείως άλλο θέμα. Αλλά αν είναι να το ενσωματώσεις, πρέπει να κάνεις για τη λίστα τίτλων του XO τον ίδιο κόπο που έκανες και για τη λίστα του PS4. Και αυτό τουλάχιστον είναι φως-φανάρι ότι δεν το έκανες.

      Για τα PS Move και το πως τα παρουσιάζουμε. Η Sony δεν έχει ετοιμάσει ούτε έναν τίτλο με υποστήριξη PS Move για το PS4. Παραπάνω λοιπόν λες το εξής:

      "Για τα move controlers μπορει να ειναι και ετσι. Το εχω διαβασει και εγω καπου, εσυ θα το ειδες και εκει ,οποτε εχεις καλυτερη αποψη.
      Αυτο δε σημαινει οτι παυει να υποστηριζει τα υπαρχοντα move το ps4. Οποτε δεν αλλαζει κατι."

      Για να πεις ότι δεν παύει η υποστήριξη σε κάτι, πρέπει για αρχή να έχει υπάρξει. So far, δεν υφίσταται. Δεν μετράει το τι θα γίνει του χρόνου ως υποστήριξη από το 2013 μέχρι σήμερα. Για τον ίδιο λόγο που δεν μετράμε στα σοβαρά τα λόγια της MS ότι ετοιμάζονται τίτλοι για το Kinect, ειδικά με δεδομένη την προϊστορία και το καταποντισμένο attach rate του περιφερειακού. Αν επίσης έχει βάση το ενδεχόμενο να χρειάζονται άλλα μοντέλα PS Move για το Morpheus, τότε η υποστήριξη που λες ότι δεν μπορούμε να πούμε ότι έχει πάψει για την ώρα, δεν θα έχει υπάρξει ποτέ.

      Ακόμη και στην περίπτωση του Tomb Raider, μεροληπτείς. Το εκδίδει η MS και έρχεται φέτος. Του χρόνου ας βγει παντού. Από τη στιγμή που μιλάμε για φέτος, μιλάμε για φέτος. Οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση ξεφεύγει από το πλαίσιο που ο ίδιος έθεσες για τη συζήτηση.

    • hide
    • ''Αλλά αν είναι να το ενσωματώσεις, πρέπει να κάνεις για τη λίστα τίτλων του XO τον ίδιο κόπο που έκανες και για τη λίστα του PS4. Και αυτό τουλάχιστον είναι φως-φανάρι ότι δεν το έκανες.''

      Δεν σε καταλαβαινω. Αυτο τον αποκλεισμο(για sony-ms τον εβαλες μονος σου, οχι εγω). Η λιστα μου απο την αρχη ηταν ξεκαθαρη και αφορουσε τα Exclusives. Απο κατω ειχα το ξεκαθαρο επισης ερωτημα ''ποια ειναι τα αντιστοιχα παιχνιδια του One?''. Ρωτησα κανονικοτατα, χωρις ειρωνεια και περιμενα να μπουν παιχνιδια με τους ιδιους ΑΚΡΙΒΩΣ ορους. Αφου με κατηγορησες 2 φορες χωρις λογο οτι τα βαζω οπως με βολευει ,παρε την πρωτη κιτρινη:P

      Τωρα για το move το τραβας με νυχια και με δοντια για να φανει οτι κανω λαθος.
      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αλλο χειριστηριο ΣΗΜΕΡΑ(αφου θελεις να μεινουμε στο τωρα και οχι στο τι θα γινει). Το move και το dualshock ειναι τα βασικα χειριστηρια του morpheus, δηλωμενο απο sony. Aυτο ειναι ολο δεν εχει αλλο.
      Απο κει και περα σε πειραζει το 2013-15 που το ps3 ηταν ετσι και αλλιως στα τελευταια του και το συγκρινεις με τη κατασταση του kinect. Μαλιστα.

      Αν και διαφωνω με την αποψη σου για το TR(γιατι στη συζητηση μπηκαν οι αποκλειστικοτητες) το ΕΒΑΛΑ μεσα στη λιστα οπως ειδες.
      3ο φαουλ.

      Aυτα:P

    • hide
    • Για να τελειωνουμε με το move. 4 μερες πριν:



      Εngadget: Is there a redesigned Move coming in terms of ergonomics?

      Yoshida:No, no, no. It just works.

      Εngadget: So the standard one we have will look the same?

      Yoshida: Absolutely.

      Εngadget: So that Move 2 leak was nothing?

      Yoshida: It's not a leak. It was a fake. ... some design studio or something.

      http://www.engadget.com/2015/06/17/an-intimate-chat-with-sony-playstation-shuhei-yoshida/

    • yaponvezos
    • @hide

      Man. Εξ αρχής διαφωνείς με τα περί τίτλων ΤΗΣ Sony για το 2015. Και για να στηρίξεις τη θέση σου χρησιμοποιείς ΚΑΙ τίτλους τρίτων. Αλλά έγραψα κιόλας, αν είναι να ενσωματωθούν και αυτοί, πρέπει να υπολογιστούν και για τις δύο πλευρές. Και για κάποιο λόγο θεωρείς δεδομένο κάτι περίεργο. Θεωρείς ότι πρέπει να σου πούμε εμείς ποιους τίτλους ξεχνάς από XO, αλλά όχι να κάνεις με ανάλογη θέρμη της έρευνά σου και για τις δύο πλευρές, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ να υποστηρίξεις ακόμη καλύτερα αυτό που θες.

      Τον κόπο που είπα ότι δεν έκανες, δεν τον έκανες.
      Το ότι μιλάμε για το 2015 και υπολογίζεις εξελίξεις που αφορούν στο 2016 παραμένει.
      Επίσης δεν μίλησα για PS3 και Move αλλά για PS4 και Move.

      "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αλλο χειριστηριο ΣΗΜΕΡΑ(αφου θελεις να μεινουμε στο τωρα και οχι στο τι θα γινει). Το move και το dualshock ειναι τα βασικα χειριστηρια του morpheus, δηλωμενο απο sony. Aυτο ειναι ολο δεν εχει αλλο. "

      ΣΗΜΕΡΑ δεν υπάρχει τίποτα, γιατί δεν υπάρχει Morpheus ως εμπορικό προϊόν. Δεν είναι τελικό. Κάποτε η Sony είχε δείξει το "boomerang" για το PS3. Δεν δεν έγινε ποτέ υπαρκτό σε εκείνη τη μορφή. Ούτε τότε, ούτε ποτέ.

      Τα πράγματα παύουν να είναι ρευστά όταν γίνει commit σε final design.

      Δεν έκανα καμιά σύγκριση με Kinect. Το ανέφερα για να φανεί πως το τι μπορεί να γίνει στο μέλλον δεν μετρά ως αναδρομική υποστήριξη. Αλλά αφού θες να κάνω, θα την κάνω, μόνο και μόνο για να δεις ότι χρησιμοποιώντας το σκεπτικό σου για το Move, μπορώ να επιχειρηματολογήσω ότι το Kinect υποστηρίζεται ακόμη, παρότι θεωρώ τη σκέψη αυτή αυτόματο ανέκδοτο.

      Το Move υποτίθεται ότι έχει τόσο καιρό υποστήριξη επειδή κάτι θα γίνει με αυτό στο μέλλον.

      Ωραία λοιπόν. Και το Kinect υποστηρίζεται ακόμη γιατί υποτίθεται ότι έρχονται νέοι τίτλοι από την MS αλλά και τρίτους (βάσει επίσημης δήλωσης).

      Δεν πρέπει να μας απασχολήσει ότι 2 χρόνια το PS Move είναι άφαντο.

      ΟΚ λοιπόν. Άρα το ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε δει τίτλους Kinect (ο τελευταίος πριν από 8 μήνες), και από MS και από άλλους, πρέπει να θεωρηθεί καλύτερο. Αναγκαστικά. Εκτός αν η ανάπτυξη τίτλων Kinect για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, δείχνει ότι η υποστήριξη είναι μικρότερη.

      Η MS έχει ήδη βγάλει το Kinect από το κουτί.

      Ωραία και πάλι. Η Sony δεν έβαλε ποτέ το PS Move στο βασικό πακέτο. Ούτε στο PS3 δεν έγινε default bundle με PS Move. Μόνο περιστασιακά.

      Για το Move δεν τραβάω τίποτα με νύχια και με δόντια. Απλά μετράω τίτλους. Μηδέν τίτλοι Sony για PS4 με PS Move support από το λανσάρισμα μέχρι σήμερα. Μηδέν. Μόνο η Ubisoft έκανε τον κόπο. Με το μηδέν δεν γίνεται να λέμε με straight face ότι η Sony το υποστηρίζει μέχρι σήμερα, πόσο μάλλον να καθόμαστε και να ψάχνουμε αν είπαμε ότι σταματά αυτή η υποστήριξη από τη στιγμή που δεν έχει καν ξεκινήσει ακόμη.

      Τέτοιες σκέψεις δεν κάνει ούτε η Sony για τον εαυτό της. Που έχει και συμφέρον να τις κάνει.

      Είναι σαν να λέμε ότι έχουν να μας πληρώσουν δυο χρόνια στη δουλειά, αλλά επειδή μας λένε ότι θα μας δώσουν ένα μισθό στο μέλλον, γίνει δεν γίνει, λέμε "εντάξει, καλοί εργοδότες"

    • hide
    • Αναφορα τιτλων που θα βγουν μονο στο ps4 εκανα και εννοουσα, αλλιως δεν θα εκανα λιστα που δεν θα ειχε καθαρα sony games. Θα ηταν ανοητο.
      Το μονο που ηθελα να υποστηριξω ειναι οτι το υπολοιπο 2015 δεν ειναι αυτο που εχει περασει και διαβαζω εδω μεσα για τη sony. Tονισα και σε προηγουμενο ποστ αφου εκανα τη λιστα, το ΓΙΑΤΙ την εκανα. Η λιστα μου λοιπον ηταν υπεραρκετη για να υποστηριξει αυτο που ηθελα να πω. Το ερωτημα μου για τα υπολοιπα παιχνιδια του One ηταν συμπληρωματικο κατα καποιον τροπο. Δεν ηταν υποχρεωμενος καποιος να απαντησει. Εγω ειχα τελειωσει με οτι ειχα να πω.

      Για το move συνεχιζουμε και παιζουμε...
      Δες δηλωσεις Yoshida 4ων ημερων στο πανω ποστ μου. Δεν ειναι κακο να παραδεχομαστε καποιες φορες οτι καναμε λαθος.

      Τελικα:
      Εχω move απο το ps3, θα παιζει στο ps4? Ναι.
      Eχω kinect απο το 360 , θα παιζει στο One? Oχι.
      Tελειωνει εδω η ιστορια της υποστηριξης. Toυλαχιστον για το ειδος της υποστηριξης που σταθηκα εγω.

      Για μενα δεν υποστηριχθηκε κανενα απο τα 2 στη προηγουμενη γενια αν το παμε εκει, αλλα το οτι μπορω να βγαλω το move απο το συρταρι και να παιξω στο morpheus θα ειναι fact και περναει στα ψιλα.

      Παμε στην ουσια τωρα και κρατα αυτο:
      Το move απουσιαζε απο την εκθεση?Οχι.
      Το kinect απουσιαζε?Ναι
      Για την εκθεση δεν μιλαμε?Ναι.
      Ποιο απο τα 2 ειχε υποστηριξη στην εκθεση? Το move ή το Kinect? Το Move...
      Απλα μαθηματικα.

      Για αυτη την υποστηριξη μιλαω. Αν θελουμε να βγω με το ζορι λαθος, το τραβαμε μεχρι και μεχρι το μεσημερι, αλλα νυσταξα:P


      πηγες:
      -At E3 2015, Microsoft Left The Kinect Behind
      http://www.forbes.com/sites/davidthier/2015/06/19/at-e3-2015-microsoft-left-the-kinect-behind/

      -''Εngadget: Is there a redesigned Move coming in terms of ergonomics?
      Yoshida:No, no, no. It just works.
      Εngadget: So the standard one(move) we have will look the same?
      Yoshida: Absolutely.''
      http://www.engadget.com/2015/06/17/an-intimate-chat-with-sony-playstation-shuhei-yoshida/

    • yaponvezos
    • Holy mother of God.

      Όχι δεν είδαμε το δάσος, αλλά το κάψαμε, ξεχάσαμε καπάκι ότι το κάψαμε και τώρα ηγούμαστε έρευνας για τον εντοπισμό του εμπρηστή.

      "Το μονο που ηθελα να υποστηριξω ειναι οτι το υπολοιπο 2015 δεν ειναι αυτο που εχει περασει και διαβαζω εδω μεσα για τη sony".

      Μόνο που διαφωνείς για κάτι που λέμε εξ αρχής για τις παραγωγές ΤΗΣ Sony. Όσες παραγωγές τρίτων και να βάλεις στη λίστα, όσα remasters και να μετρήσεις, μεγάλος τίτλος για το 2015 από τη Sony την ίδια δεν έρχεται.

      Όσο για το Kinect, εξήγησα κιόλας ότι θα επιχειρηματολογήσω εφαρμόζοντας τη δική σου λογική, με την οποία δεν συμφωνώ, για να δεις πώς αλλιώς εφαρμόζονται οι ορισμοί σου και σε τι λογικά άλματα οδηγούν. Και παρόλα αυτά μου απαντάς λες και τα εννοώ. Και η πηγή είναι opinion piece που λέει πράγματα που έχουμε γράψει κι εμείς ως Enternity αλλά και εγώ συγκεκριμένα.

      Επίσης, για τις δηλώσεις. Όλα επιβεβαιώνονται στο τέλος. Στο final design. Δεν λέω πουθενά ότι αποκλείεται το PS Move, ως έχει, να λειτουργεί με Morpheus, εσύ όμως θες να θεωρήσουμε παντελώς απίθανο να αλλάξει οτιδήποτε στην πορεία.

      Έφερα λοιπόν το παράδειγμα του boomerang controller για να δεις ότι κάποια πράγματα είναι ρευστά. Μπορεί να αλλάξουν, μπορεί και να μην αλλάξουν. Αν ένα χρόνο πριν από την κυκλοφορία προϊόντος θεωρούσαμε ΔΕΔΟΜΕΝΟ πως όλα είναι απολύτως fixed και set in stone, θα έπρεπε να γράφουμε reviews από τα hands on της E3, όχι previews.

      Πράγματα που έχουν ειπωθεί/παρουσιαστεί επίσημα και η πραγματικότητα τα διέψευσε:

      Kinect με on board CPU (επί 360)
      Xbox Vision (από που να το πιάσει κανείς...)
      Το Kinect είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Xbox One
      Boomergang PS3 controller
      Apple: Όχι, δεν φτιάχνουμε τηλέφωνο (Ένα χρόνο μετά, iPhone)
      Apple: Όχι, δεν φτιάχνουμε tablet (το σχεδίαζαν πριν το iPhone)
      Palm: Σε λίγες εβδομάδες βγαίνει το Foleo (ακυρώθηκε λίγο αργότερα)
      HP: Ετοιμάζουμε πολλές συσκευές με webOS (πουλάει το OS σε άλλη εταιρεία)
      "Το PS2 έχει γραφικά επιπέδου Toy Story"
      "Fully destructible environments". (A true classic)
      "Το 3D είναι το επόμενο βήμα στην ψυχαγωγία". (όχι μία εταιρεία εν τω μεταξύ αλλά το άπαν σύμπαν)
      "Κανείς ποτέ δεν θα χρειαστεί πάνω από 4KB RAM".
      Killzone 2 (Φαντάζομαι πως δεν θέλει εξήγηση)
      Nintendo: Ετοιμάζουμε το Wii Vitality Sensor (not anymore)
      Nintendo: Έρχονται τίτλοι που αξιοποιούν πραγματικά το GamePad
      Sapphire crystal displays στο iPhone 6 (oops, φαλήρισε ο ένας και μοναδικός προμηθευτής)
      OLED TVs μέσα στο 2012 (δεν έβγαιναν τα κουκιά για χρόνια)
      Το No Man's Sky θα κυκλοφορήσει πρώτα στο PS4.
      Οθόνη Crystal LED. Να το πρωτότυπο, περισσότερα στο μέλλον (ούτε άχνα στο μέλλον)

      Και η λίστα δεν τελειώνει ποτέ.

      Αλλά no worries. Όπως αγαπάς. Δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ τίποτα από την ανακοίνωση/παρουσίαση ενός προϊόντος μέχρι την κυκλοφορία του. Είναι αδύνατο. Προφανώς.

    • hide
    • @yaponvezos

      Το εχουμε κουρασει και οι 2.:P

      Ολος ο πλανητης γνωριζει οτι το move θα ειναι βασικο χειριστηριο του morpheus(ανεξαρτητα αν ερθει και redesign) και εσυ μου μιλας για μπουμερανγκ.:P

      Eπειδη ακριβως τα γνωριζω αυτα που λες και τα εχω ζησει οπως και εσυ ''live'' εκεινες τις περιοδους, δεν κερδιζεις κατι με το να μου κανεις μια λιστα με τετοιες ανακοινωσεις. Καταλαβαινουμε και οι 2 τη βαρυτητα της ανακοινωσης του καθε μπουμερανγκ η των PR ''Toy story'' γραφικων και αντιστοιχα του move για το morpheus(βλεπε λαμπα που μοιαζει με αυτη του D4, βλεπε το proτοtype που ειχε γινει με moves καρφωμενα πανω στο κεφαλι σου, βλεπε demos μεχρι και τη τελευταια Ε3 και και και)

      Μπορω να σου πω και εγω οτι παιζει να ερθουμε σε επαφη με παραλληλο συμπαν και να δουμ τη Sony να αγορασει τη MS.
      Mπορουμε να μεινουμε ρεαλιστες ομως?
      Το move του PS3 ηταν και θα ειναι προφανως χειριστηριο του morpheus. Ειναι τοσο δυνατο αυτο το δεδομενο ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, που ο κοσμος να γυρισει αναποδα δε μπορεις να μου πεις οτι κακως το υποστηριξα ως δεδομενο ΤΩΡΑ που κανω αυτο το ποστ.
      Αντιθετα δεν θα επεμενα ποτε οτι θα δω toy story γραφικα στο ps2 η οτι το χειριστηριο του ps3 θα ειναι αυτο που ειδα στην ΠΡΩΤΗ παρουσιαση του ps3.

      Η ουσια ειναι εδω(copy paste απο πριν)

      Το move απουσιαζε απο την εκθεση?Οχι.
      Το kinect απουσιαζε?Ναι
      Για την εκθεση δεν μιλαμε?Ναι.
      Ποιο απο τα 2 ειχε υποστηριξη στην εκθεση? Το move ή το Kinect? Το Move...
      Απλα μαθηματικα.

      Για αυτη την υποστηριξη μιλαω.

      ΥΓ. Oσο για τα παιχνιδια του 2015 δε θα επιμεινω αλλο. Θα ηθελα να ειχα γινει κατανοητος αλλα δε πειραζει:)
      ΥΓ2. Για να κλεισω οπως αρχισε η βασικη διαφωνια μου σε αλλο θεμα. Η MS ειχε πολυ καλη PC και δεν ειναι αυτο το προβλημα μου, το θεμα ειναι οτι διαβαζοντας το site, για x-ψ λογους( χωρις απαραιτητα να εχει γινει κατι επιτηδες) μια απο τις καλυτερες PC της ιστοριας κατ'εμε(sony) ,περναει σαν μετριοτητα.
      Αλλα οπως ειπα αυτη ειναι η δικη μου αποψη την οποια μπορω να υποστηριξω με δικα μου επιχειρηματα. Επισης μονο στα δικα μου ματια φαινεται καπως, για αλλους μπορει να ειναι ολα οκ.
      Παρακολουθω το enternity και το authority(πριν γινει η ενωση) απο την αρχη τους, δεν ειχα παρατηρησει ποτε κατι αναλογο που θα μου εκανε κακη εντυπωση. Δεν ειμαι ο τυπας που γκρινιαζει σε καθε δημοσιευση σας. Δε το εχω κανει ποτε ξανα.

      Τεσπα καλη καρδια. Ευχαριστω για τις απαντησεις:)

    • Sephiroth
    • Στο YΓ2 σου πάντως νομίζω πως απάντησα με το vlog. Σημείωσα το ότι το BC του Xbox One δεν είναι system seller. Είναι ένα wow χαρακτηριστικό, αλλά δεν θα πουλήσει κονσόλες. Και ως εκ τούτου, δεν υπήρχε για μένα "νικητής". Νομίζω ότι η Sony χειρίστηκε αρκετά καλά την PC της και έχωσε δύο τρία κομμάτια που απλά έφεραν το πράγμα στα ίσια, να μην πω ότι το γύρισαν υπέρ της. Δεν νομίζω πάντως να δώσαμε την εντύπωση για κάτι διαφορετικό. Anyway, νομίζω ότι γίναμε όλοι κατανοητοί στο τι θέλαμε να πούμε :)

*