Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Αυτοί οι τίτλοι θα λάβουν δωρεάν αναβάθμιση στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 10 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2: Άλλες τιμές οι φυσικές και άλλες οι ψηφικακές εκδόσεις games

NEWS
  • 15 λεπτά πριν

Συνδρομή Nintendo Switch Online: Παιχνίδια GameCube, δωρεάν αναβαθμίσεις και άλλα νέα οφέλη στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 17 λεπτά πριν

Και στο Nintendo Switch 2 το Story of Seasons: Grand Bazaar (trailer)

VIDEO NEWS
  • 46 λεπτά πριν

Η Nintendo θα κυκλοφορήσει μια φθηνότερη έκδοση του Nintendo Switch 2 αποκλειστικά για την Ιαπωνία

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Επί πληρωμή αναβαθμίσεις συγκεκριμένων τίτλων για καλύτερα γραφικά και ρυθμό ανανέωσης (video)

VIDEO NEWS
  • 2 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας για το Daemon X Machina: Titanic Scion (trailer)

VIDEO NEWS
  • 2 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Bravely Default: Flying Fairy HD Remaster (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Προπαραγγελίες Nintendo Switch 2: Προτεραιότητα στους «αφοσιωμένους» fans

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Και στο Nintendo Switch 2 το James Bond game της IO Interactive

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Στα $80 η τιμή του Mario Kart World για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Οι τιμές για τα περιφερειακά που είδαμε στην παρουσίαση

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Μέσα στο 2025 το Hollow Knight: Silksong

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Και το Cyberpunk 2077 στο Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Έρχεται και το Final Fantasy 7 Remake Intergrade για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Έρχεται το Borderlands 4 για Nintendo Switch 2

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Τα παιχνίδια του GameCube έρχονται στο Nintendo Classics του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε και το Split Fiction, που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με την κονσόλα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Έρχεται το Hyrule Warriors Age of Imprisonment στο Nintendo Switch 2 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Υπό ανάπτυξη το Kirby Air Riders με director τον Masahiro Sakurai, φέτος η κυκλοφορία του (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ο Donkey Kong καταστρέφει τα πάντα στο νέο 3D platformer Donkey Kong Bonanza (trailer)

VIDEO NEWS
  • 3 ώρες πριν

Έρχεται το The Duskbloods της FromSoftware αποκλειστικά στο Nintendo Switch 2

VIDEO NEWS
  • 4 ώρες πριν

Παρουσιάστηκε η εξελιγμένη δυνατότητα GameShare για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε έκδοση του Street Fighter 6 με υποστήριξη για Amiibos και αποκλειστικά game modes

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Τα Metroid Prime 4 Beyond, Zelda και Pokémon αποκτούν Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Elden Ring για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Παρουσιάστηκε το νέο Pro Controller με νέα πλήκτρα και χαρακτηριστικά

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 ενεργοποιεί το GameChat, παρουσιάστηκε και η Nintendo Switch 2 Camera

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Ανακοινώθηκε επίσημα το Mario Kart World, αποκλειστικά για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Φάτσα φόρα έβγαλαν στο διαδίκτυο hackers στοιχεία από 200 εκατομμύρια χρήστες του X/Twitter

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Το iOS 18.4 έφερε ένα χαρακτηριστικό που θα σας χαλαρώσει!

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Αποκαλύφθηκε ο νέος χαρακτήρας του Elden Ring Nightreign (trailer)

VIDEO NEWS
  • 8 ώρες πριν

Θέμα χρόνου η προσθήκη του GameCube στο Nintendo Switch Online

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Επιτέλους υποστήριξη για τις Cellular λειτουργίες του Apple Watch στην Ελλάδα με το MultiSIM

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Το Pro Controller του ίσως έρθει με ένα χαρακτηριστικό που ζητούσαν οι fans

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Επίσημο: Ο Keanu Reeves επιστρέφει στο John Wick 5!

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Πέθανε σε ηλικία 65 ετών ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ, o Μπρους Γουέιν του Batman Forever

NEWS
  • 12 ώρες πριν

WWE 2K25 Review

REVIEWS
  • 12 ώρες πριν

Η 7η σεζόν του Black Mirror φέρνει το δεύτερο μέρος σε άλλη μια ανατριχιαστική ιστορία (trailer)

VIDEO NEWS
  • 13 ώρες πριν

Τέλος τα PS4 και PS4 Pro στα καταστήματα της Ιαπωνίας

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Monster Hunter Wilds: Οι πωλήσεις του τον πρώτο μήνα προδιαγράφουν ιστορικό ρεκόρ

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Ανακοινώθηκαν Nintendo Treehouse streams για το Switch 2

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Φήμη: Εντός του 2025 θα κυκλοφορήσει το Assassin's Creed Invictus

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Ομάδα «ειδικών αποστολών» του PlayStation σκανάρει την αγορά για “άγνωστα διαμάντια”

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Επιτέλους, λεπτομέρειες για τη νέα ταινία Resident Evil

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Απολύσεις στην Eidos Montreal που εργάζεται -μεταξύ άλλων- και στο νέο Fable

NEWS
  • 01/04

Karate Kid: Legends – O Ralph Macchio και ο Jackie Chan επιστρέφουν στη δράση (trailer)

VIDEO NEWS
  • 01/04

Επετειακό website για το Final Fantasy 9 επαναφέρει τις συζητήσεις για ένα remake

NEWS
  • 01/04

Το gameplay του Doom: The Dark Ages είναι το καλύτερο της σειράς, σύμφωνα με τα πρόσφατα previews (video)

NEWS
  • 01/04

Πόση ώρα θα είναι η διάρκεια του Nintendo Direct για το Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 01/04

NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 01/04

Starlink στην Ελλάδα από €29 το μήνα!

NEWS
  • 01/04

Προσοχή: Επείγουσα ενημέρωση για δεδομένα Ελλήνων χρηστών στο Dark Web, τι πρέπει να κάνετε

NEWS
  • 01/04

Ακούστε για πρώτη φορά πως είναι η «φωνή» του καρχαρία! (video)

NEWS
  • 01/04

Νέα πατέντα της Sony αποκαλύπτει controllers με μαγνητικά πλήκτρα για μεγαλύτερη αντοχή

NEWS
  • 01/04
  • 1

Gaming κυκλοφορίες: Απρίλιος 2025

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 01/04

Όλο και πιο πιθανή η ύπαρξη mouse controls στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Νέες σημαντικές πληροφορίες για το Ghost of Yotei του PS5

NEWS
  • 01/04

Μάλλον αποκαλύφθηκε τι κάνει το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 και έχει αρκετό ενδιαφέρον

NEWS
  • 01/04

Διέρρευσαν εικόνες από Star Wars strategy game των Respawn και Bit Reactor

NEWS
  • 01/04

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 01/04

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 31/03

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 31/03

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 31/03

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 31/03

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 31/03

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 31/03

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 31/03

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 31/03

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 31/03

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 31/03

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 31/03

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 31/03

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 31/03
  • 4

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 31/03

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 31/03

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 31/03

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 31/03

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 31/03

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Destiny: Το ταξίδι ως τώρα

"Από την μέρα που το Φάντασμά σου σε ξύπνησε, το Φως σου υπήρξε ο φάρος μας. Υπερασπίστηκες αυτήν την πόλη από τα χειρότερα που έστειλε εναντίον μας το Σκοτάδι: τον Aetheon, τον Crota, τον Oryx, τον Aksis...όταν θα ξανακληθείς, θα το ξανακάνεις. Τα παιδιά της Πόλης λένε την ιστορία σου το ένα στο άλλο, προσποιούμενα πως είναι Φύλακες, γίνονται όλο και πιο γενναία, όλο και πιο ισχυρά με κάθε επανάληψη...δεν φοβούνται πια. Τους έδειξες κι έδειξες και σε μένα πως είναι...να ελπίζεις. Μας οδήγησες σε μια νέα εποχή, Φύλακα. Μια εποχή θριάμβου και μνημόνευσης. Σήμερα κι αύριο και κάθε μέρα πολεμάς για εμάς. Πολεμάς για τον Ταξιδιώτη, πολεμάς για όλους όσους έσπευσαν εδώ από χίλια έθνη, ψάχνοντας καταφύγιο. Σε ευχαριστούμε Φύλακα...και ποτέ δεν θα ξεχάσουμε”. Σίγουρα σήμερα, καθώς διανύουμε το τρίτο -και τελευταίο- έτος της ζωής του πονήματος της Bungie το “βιογραφικό" του κάθε Φύλακα που σέβεται τον εαυτό του φαντάζει εντυπωσιακό: φαντασμαγορικές περιπέτειες, απειλητικοί εχθροί, εντυπωσιακά όπλα και τοποθεσίες. Σε μεγάλο βαθμό, πρόκειται για δίκαιο κι ακριβή αντικατοπτρισμό της πραγματικότητας. Ήταν όμως έτσι από την πρώτη μέρα;



Για να κατανοήσουμε το ταξίδι πρέπει να εξετάσουμε τόσο τους δημιουργούς όσο και τους λοιπούς εμπλεκόμενους, συμπεριλαμβανομένων των παικτών. Η Bungie κυκλοφόρησε το Destiny το 2014, το μεγαλύτερο της project από την εποχή που ήταν ένα studio άμεσα κι αποκλειστικά συνυφασμένο με την ανάπτυξη τίτλων Halo. Halo: ένα όνομα τόσο βαρύ, τόσο σημαντικό ώστε την ανέδειξε ως ηγέτιδα στο χώρο των story-driven shooters και την εγκλώβισε σε αυτόν για το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας εικοσαετίας. Μετά το ταξίδι του Master Chief, οι δημιουργοί του αξεπέραστου έπους, έχοντας χρόνια εμπειρία σε θέματα διαχείρισης κοινότητας, αποφάσισαν να πάνε το όραμα τους σε άλλη κλίμακα με ένα ΜΜΟ το οποίο θα ενσωμάτωνε αυτό που ήξεραν να κάνουν τέλεια: να δημιουργούν συμπαγή, καλογυαλισμένα shooters με δυνατή μυθολογία και σενάρια για να τα στηρίξουν και να τα κάνουν αξέχαστα. Για να φτάσουν το εύρος των χρηστών που ήθελαν, θα χρειαζόντουσαν έναν ισχυρό σύμμαχο, μια εταιρεία με τους πόρους και την τεχνογνωσία που θα έβγαζε τον τίτλο δυναμικά σε όλες τις αγορές. Καλώς ή κακώς, τον βρήκαν στο πρόσωπο της Activision. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Το πρόβλημα με την βιομηχανία του gaming είναι ότι βασίζεται στην αγορά άρα έχεις αυτοσκοπό το κέρδος. Σαφώς, το δημιουργικό όραμα είναι κάπου εκεί. Πολλές φορές ωστόσο, χάνεται κάτω από τις επιταγές. Κάπως έτσι η παρουσία της Activision έγινε από νωρίς αισθητή, σκαρφιζόμενη "πλάνο δεκαετίας”. Σαν να έλεγε “ξεκίνα ΤΩΡΑ, επίδοξε Φύλακα και σε δέκα χρόνια από τώρα θα μπορείς να πεις πως ‘ήμουν εκεί από την πρώτη μέρα’”. Ακούγεται καλό, όμως αυτό το πλάνο έφερε μαζί του πολλά προβλήματα.



Ανησυχητικά νέα υπήρχαν από νωρίς. Η Bungie άρχισε να χάνει κόσμο, σημαντικό γα τη σύσταση και την ιστορία της κόσμο. Ο Martin O'Donnel, κλασικός πλέον εντός του χώρου για τις συνθέσεις του, ήταν από τους πρώτους. Ο Joseph Staten, ιδρυτικό μέλος της εταιρείας αποχώρησε αργότερα εφόσον είχε "αποτύχει" να παρέχει σενάριο ικανό να κρατήσει τους παίκτες προσκολλημένους στον τίτλο. Σαφώς, τα πραγματικά κίνητρα ήταν κι εξακολουθούν να είναι σκιώδη. Εδώ άλλωστε μιλάμε για κολοσσιαίες εταιρείες, με τεράστια budgets να κρίνονται με κάθε ανάπτυξη. Το ζήτημα είναι τι προέκυψε από όλες αυτές τις "βελτιστοποιήσεις" στο ανθρώπινο δυναμικό της Bungie. Το Σεπτέμβριο του 2014 το Destiny έκανε την είσοδο του στις ζωές μας με ανάμεικτη αποδοχή. Το "σενάριο" -το υποτιθέμενα ανώτερο από αυτό που είχε ετοιμάσει ο Staten- ήταν ένα χάος από ασύνδετα συμβάντα. Η γραφή τραγική, με φράσεις όπως "αυτός ο Μάγος πρέπει να ήρθε από το φεγγάρι" και «δεν έχω καν χρόνο να εξηγήσω γιατί δεν έχω χρόνο να εξηγήσω» να έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ιστορία ως επικές μπαρούφες, αντάξιες ενός "Jill sandwich". To soundtrack επίσης αδιάφορο, ένα μίγμα από χλιαρές συνθέσεις και κοινώς λειτουργικές ambient παρεμβάσεις. Σίγουρα, οι μηχανισμοί ήταν εκεί, συμπαγείς όπως πάντα μα το περιεχόμενο ήταν...άψυχο. Αδιάφορο. Οι πρώτες μέρες ζωής του τίτλου ήταν και οι χειρότερες καθώς το περιεχόμενο ήταν ελάχιστο. Όλη η κοινότητα περίμενε το πρώτο και μοναδικό ως τότε Raid να ανοίξει προς εξερεύνηση. Όταν εν τέλει αυτό συνέβη βρεθήκαμε μπροστά σε μια εμπνευσμένη δημιουργία, μία ταλανιζόμενη από bugs και glitches ωστόσο, σε βαθμό που "γέννησε" ένα όρος από memes τα οποία επιζούν μέχρι και σήμερα. Είχε ξεχάσει η Bungie να φτιάχνει παιχνίδια; Το πρόβλημα δεν αντιμετωπίστηκε άμεσα. Για τους επόμενους μήνες το μόνο ουσιαστικό αντικείμενο ενασχόλησης του παίκτη αποτελούσε το Crucible, δηλαδή το PvP του Destiny. Ακόμα κι εκεί ωστόσο η μανία της BungieVision απλά να κρατήσει τη βάση χρηστών ενεργή. Οι ανταμοιβές ουδεμία σχέση είχαν με την απόδοση και φαινόμενα κατά τα οποία κάκιστης απόδοσης παίκτες κέρδιζαν καλύτερο loot από όσους "κουβαλούσαν" την ομάδα πλημμύριζαν τα fora. Ήταν σαφές πως το μόνο ζητούμενο ήταν το δέλεαρ προς τον νέο παίκτη, το νέο αίμα το οποίο θα έπρεπε να χαίρεται να παίζει, μιας και οι παλιοί δεν θα φεύγαμε τόσο εύκολα. Ελπίζαμε, βλέπετε, στη συνέχεια του ταξιδιού.



Το The Dark Below -και μαζί του η υπόσχεση της μάχης ενάντια στον θρυλικό Crota- κυκλοφόρησε τρεις μήνες μετά. Να σημειωθεί εδώ σαφώς πως το τι και ποιος ήταν αυτός ο εχθρός θα ήταν γνωστό μόνο σε αυτούς που θα διάβαζαν το κακόφημο Grimoire, το βασικότερο μέσο διάδοσης της ιστορίας του Destiny υπό την μορφή καρτών προς ανάγνωση στο site της εταιρείας. Ακούγεται κουραστικό κι άτοπο; Η συντριπτική πλειοψηφία της κοινότητας θα συμφωνήσει. Το expansion αυτό λοιπόν υπόσχονταν καλύτερη αφήγηση, γραφή και γενικότερα σύστημα προόδου κι ανταμοιβών για όλους τους παίκτες. Τι λάβαμε; Ένα campaign κατά πολύ χειρότερο του αρχικού, με ακαλαίσθητο προς συλλογή εξοπλισμό και ένα δραματικά άστοχο σύστημα αναβάθμισης του ήδη υπάρχοντος οπλοστασίου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του νέου περιεχομένου. Το PvP δέχτηκε μερικές προσθήκες υπό την μορφή χαρτών (3) κι αυτό ήταν όλο. Ξηρασία κι οργή για τους ακόλουθους μήνες. Το εγχείρημα δεν φαινόταν να πηγαίνει καλά.
Πέντε μήνες μετά, υποδεχτήκαμε το νέο expansion με τίτλο House of Wolves. Οι Fallen, ο πρώτος εχθρός που συναντήσαμε ποτέ, και πάλι στο επίκεντρο, μεγάλες προσθήκες στο οπλοστάσιο του τίτλου, έλλειψη νέου Raid μα δύο πολύ ενδιαφέρουσες προσθήκες υπό την μορφή αρένων για PvE & PvP: Το Prison of Elders, ένα είδος Horde mode, προσέφερε στα επίμονα και ικανά Fireteams περιβάλλον υψηλής επικινδυνότητας και ανταμοιβών. Από την άλλη, τα Trials of Osiris θεωρούνται ακόμα και σήμερα ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς κι εμπνευσμένους τρόπους προόδου σε περιβάλλον PvP που έχουμε δει ποτέ σε τίτλο, ανεξαρτήτως genre. Πέραν αυτού, το campaign είχε υπόθεση η οποία όλως παραδόξως έβγαζε νόημα. Φαινόταν επιτέλους Φως. Θα κατάφερνε η Bungie να τραβήξει το παιχνίδι από το Σκοτάδι;



Με την έλευση του The Taken King το Σεπτέμβριο του 2015, στην αυγή του δεύτερου χρόνου ζωής του τίτλου, η Bungie κλήθηκε να αντιμετωπίσει το μεγαλύτερο πρόβλημα του συστήματος προόδου των χαρακτήρων, αυτό της ομοιομορφίας. Το επίπεδο ισχύος του avatar οριζόταν αποκλειστικά από τον εξοπλισμό που φορούσε και το κοινό εξέφραζε επί μεγάλο χρονικό διάστημα δυσαρέσκεια. Όλοι οι Φύλακες στο Destiny, φτάνοντας στο περιεχόμενο υψηλών απαιτήσεων, έμοιαζαν ίδιοι. Ίδιες πανοπλίες, ίδια όπλα, ίδια ζητούμενα όσον αφορά στο τι ήθελαν να έχουν. Οι παραλλαγές ελάχιστες και το τοπίο κουραστικό. Με μια γενναία κίνηση λοιπόν, η εταιρεία "ξήλωσε" το προηγούμενο σύστημα και το αντικατέστησε με νεότερο, που επέτρεπε στους παίκτες να ενισχύουν στο έπακρο του διαθέσιμου επιπέδου προόδου οποιονδήποτε εξοπλισμό και κατέστησε όλο τον παλαιότερο άχρηστο για το endgame της περιόδου. Σαφώς, η στέρηση προόδου για όλους όσους ήταν ήδη έναν χρόνο κοντά στον τίτλο άφησε πικρή γεύση, όμως η Bungie κέρδισε το μακροπρόθεσμα στοίχημα. Η δημιουργική στειρότητα είχε νικηθεί και το νέο expansion έφερε μαζί του περισσότερα από ότι και τα δύο προηγούμενα αθροιστικά: καλύτερη γραφή, μεγαλύτερη κλίμακα, περισσότερα καλούδια για συλλογή, ένα λογικό και λειτουργικό σύστημα διαχείρισης quests καθώς κι ένα νέο, απαιτητικό raid που έμελε να εμπλουτιστεί με challenges για τους πιο αποδοτικούς παίκτες. Επιτέλους στο επίπεδο του role playing το βήμα είχε γίνει, τραβώντας τον τίτλο από την ομιχλώδη ζώνη του "shooter με δευτερεύουσες αποστολές". Σε αυτό το σημείο θα μπορούσε κανείς να πει πως δεν υπήρχε πολύς χώρος για περαιτέρω εμπλουτισμό και πως οι μηχανισμοί του παιχνιδιού είχαν λίγο-πολύ εξαντλήσει τα περιθώρια βελτίωσης τους. Ανά κάποια διαστήματα, με updates, ο τίτλος συνέχισε να αλλάζει, τόσο σε επίπεδο PvE όσο (και πιο δραστικά) σε αυτό του PvP. Ο καιρός περνούσε, μικρο-events έκαναν την εμφάνιση τους κατά την εορταστική περίοδο, όμως η κυκλοφορία του Destiny 2 δεν διαφαινόταν στον ορίζοντα κι ο τίτλος άρχισε να φαντάζει…”στεγνός”. Το μεγαλύτερο μέρος του εργατικού δυναμικού της εταιρείας είχε ήδη εστιάσει στην ανάπτυξη του sequel και οι καταναλωτές το ήξεραν. Τι θα συνέβαινε όμως στο μεσοδιάστημα, μέχρι να περάσουμε και από το τρίτο έτος της διαδρομής;



Σύντομα μετά την ανακοίνωσή του κυκλοφόρησε και το τελευταίο expansion του τίτλου με όνομα Rise of Iron. Δύο χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία, το Σεπτέμβριο του 2016 η Bungie παρουσίασε το τελευταίο μέρος του ταξιδιού, μια προσθήκη που ενθυλάκωνε όλη την πρόοδο που είχε ωφελήσει τον τίτλο της από την γέννησή του κι ύστερα. Χτίζοντας στους μηχανισμούς που εδραίωσε το The Taken King, το Rise Of Iron εμπλούτισε το παιχνίδι ακόμα περισσότερο, τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού όσο και σε quests και NPCs. Να μην προσπεράσουμε σαφώς πως η παρουσία ενός ακόμη social space και των χαρακτήρων που τον γέμιζαν έπαιξε μεγάλο ρόλο στην διάνθιση της αίσθησης συμπαγούς κόσμου, ούτε και το γεγονός πως το Destiny, ένα shooter αν μη τι άλλο, έδωσε στον κόσμο ίσως το πιο περίτεχνο "puzzle" στην ιστορία του gaming: το quest για το Outbreak Prime. Η ύπαρξη και δομή αυτού είναι πλέον θρυλική και θα μας έπαιρνε πολύ ζωτικό χώρο για να αναλύσουμε τι ακριβώς συνεπάγεται, όμως καλό θα ήταν κάθε gamer που ενδιαφέρεται να γνωρίσει σε βάθος τον τίτλο να κάνει τη σχετική έρευνα. Οι πληροφορίες, εγγυημένα, θα συναρπάσουν. Ο κύκλος του Destiny κλείνει τον κύκλο του με θριάμβο. Το "Aetas Triumphi Update" που κυκλοφόρησε πριν από λίγο καιρό ανέβασε το επίπεδο δυσκολίας όλων των παλαιότερων raids στο ανώτατο όριο, κάνοντάς τα και πάλι παραγωγικά για την πρόοδο των χαρακτήρων μας. Νέες εικαστικές παρεμβάσεις, περισσότερα όπλα από αυτά που είχε αφήσει το The Taken King και νέα modes έκαναν την εμφάνιση τους μαζί με άλλες μικροπροσθήκες, δίνοντας ίσως σε κάποιους ένα τελευταίο ίσως κίνητρο για να περάσουν λίγο ακόμα χρόνο στον κόσμο που ευλόγησε ο Ταξιδιώτης. Το κατά πόσο αυτό είναι ή ήταν αρκετό παραμένει ρευστό. Ένα πράγμα ωστόσο είναι σαφές. Το Destiny είναι αυτήν τη στιγμή ένας τίτλος πολύ πιο πλήρης, δελεαστικός κι αξιόλογος από ότι υπήρξε στα πρώτα του βήματα. Πολλά λάθη έγιναν εξ αρχής, άλλα στην πορεία κι ακόμα και σήμερα ο τίτλος από τους δημιουργούς του Master Chief αφήνει την αίσθηση ενός παράξενου υβριδίου, ενός που φορά μια καλογυαλισμένη πανοπλία κάτω από την οποία κρύβεται μια χιλιομπαλωμένη μαριονέτα. Το να βλέπει κανείς τι είναι αυτό που κάνει το εγχείρημα να αναπνέει, τι του δίνει παλμό, ίσως τελικά να κλέβει κάτι από την αίσθηση του συνόλου.



Όπως κι ο Ταξιδιώτης που με το Φως του έσυρε την ανθρωπότητα στο Χρυσό Αιώνα της έτσι και η Bungie, με τη βοήθεια όλων των Φυλάκων, έκανε το Destiny το δημιούργημα που είναι σήμερα: ένα μίγμα από όμορφες αναμνήσεις, εξοργιστικές παραβλέψεις και τόσες, μα τόσες αξιομνημόνευτες περιστάσεις. Ίσως τελικά ο μονόλογος του Ομιλητή κατά την εισαγωγή του Aetas Triumphi να είναι ένα γράμμα αγάπης προς όλους εμάς. Τα βάλαμε με τις δυσκολίες, τα λάθη και τα παραπατήματα των δημιουργών και θριαμβέυσαμε. Θα το δεχτούμε λοιπόν, καθώς πλησιάζουμε στην κυκλοφορία του sequel, αυτό το "ευχαριστώ" προς όλους όσους υπερασπίστηκαν την Πόλη. Και ποτέ δεν θα ξεχάσουμε όλα όσα πήραμε από το ταξίδι.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bungie

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Destiny
    • 16+ pegi 16+
      • 8.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (12)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.bungie.net/ FOLLOWERS 29 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
*
Loading...