Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Warriors Orochi 4 Ultimate Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Omega Force

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Koei

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Warriors Orochi 4 Ultimate
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.koeitecmoamerica.com/wo4u/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 4

    ENTERNITY SCORE
*
To Warriors Orochi 4 Ultimate διατίθεται πλέον ως αυτόνομη κυκλοφορία. Αξίζει όμως να ασχοληθείτε μαζί του;

Η παράδοση της Koei Tecmo να διαθέτει δεύτερη, βελτιωμένη έκδοση κάθε δικού της τίτλου Musou συνεχίζει ακάθεκτη. Οπότε το προπέρσινο Warriors Orochi 4 διαδέχεται το Warriors Orochi 4 Ultimate, πράγμα που δεν αποτελεί έκπληξη σε οποιοδήποτε επίπεδο. Ένα πράγμα που διαφέρει πάντως, τουλάχιστον ως προς τον τρόπο διάθεσης της νέας αυτής έκδοσης, είναι οι επιλογές που έχει ο καταναλωτής για την απόκτησή της. Το Warriors Orochi 4 Ultimate διατίθεται λοιπόν ως αυτόνομη κυκλοφορία, επιλογή που εξυπηρετεί περισσότερο όσους δεν αγόρασαν το Warriors Orochi 4 μέχρι τώρα. Παλαιότερα δεν υπήρχε εναλλακτική πάντως, ήταν δεδομένο ότι έπρεπε να αγοράστεί ως ξεχωριστός τίτλος η βελτιωμένη έκδοση. Αυτό είναι που διαφέρει στην προκειμένη, αφού παρέχεται και ξεχωριστά, ως DLC, η αναβάθμιση σε Ultimate, πράγμα που προφανώς βολεύει εκείνους που επένδυσαν στην πρώτη έκδοση του παιχνιδιού.




Σε κάθε περίπτωση, ο πυρήνας του παιχνιδιού παραμένει όπως τον περιγράψαμε στο αντίστοιχο review. Οπότε στην προκειμένη μας απασχολεί το τι νέο φέρνει η έκδοση Ultimate. Σε πρώτη φάση προστίθενται μερικοί χαρακτήρες παραπάνω. Για όποιον θυμάται το ρόστερ του βασικού παιχνιδιού, που έφτανε τους 170 χαρακτήρες, η εξέλιξη αυτή είναι προφανής όσο και αστεία. Προστίθενται ως playable ή ως τελείως νέοι οι Joan Of Arc, Ryu Hayabusa, Achilies, Gaia, Hades, Yang Jian και Perseus. Τι είναι βέβαια 7 χαρακτήρες παραπάνω χαρακτήρες όταν ξεκινάμε με 170, αποτελεί ένα κάποιο θέμα συζήτησης. Ειδικά δε από τη στιγμή που και στην αρχική έκδοση ένα από τα προβλήματα του ρόστερ, αν και αναμενόμενο ως κατάσταση, ήταν πως εντασσόμενοι όλοι οι χαρακτήρες σε τρεις κατηγορίες (Technique, Power, Speed), δεν διέφεραν ιδιαίτερα μεταξύ τους από ένα σημείο κι έπειτα, ακόμη και αν υπολογίσουμε τις μαγικές τους ιδιότητες που συνδέονταν με μοναδικά αντικείμενα που μόνο συγκεκριμένοι χαρακτήρες μπορούσαν να χρησιμοποιούν. Τα λεγόμενα Sacred Treasures, αυτά τα αντικείμενα δηλαδή, είναι ουσιαστικά μια από τις πτυχές του παιχνιδιού που αλλάζουν ελαφρώς αλλά ουσιωδώς στην έκδοση Ultimate. Εκεί που το καθένα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από συγκεκριμένο χαρακτήρα και μόνο, λοιπόν, τώρα μπορεί να συνδυαστεί με τον οποιονδήποτε, άρα υπάρχει το περιθώριο να προστεθούν στο ρεπερτόριο κάθε χαρακτήρα οι μαγικές αυτές επιθέσεις. Κοινώς, ο παίκτης καταλήγει με λίγη ευελιξία παραπάνω ως προς την εξέλιξη των χαρακτήρων που προτιμά. Θα θεωρήσουμε τη συγκεκριμένη αλλαγή βελτίωση.



Ως προς το campaign, αυτό διευρύνεται ελαφρώς, με δυο (αδιάφορα) κεφάλαια ακόμη και μερικά (ακόμη πιο αδιάφορα) side quests. Το νέο υλικό διατίθενται μετά το πέρας του αρχικού περιεχομένου του campaign, δηλαδή μετά το πέμπτο κεφάλαιο. Οπότε, τουλάχιστον, συνεχίζουν τα πράγματα από εκεί που τα αφήσαμε την προηγούμενη φορά αντί να προσπαθούν να ταιριάξουν πιο άχαρα στην κανονική ροή, αναγκάζοντας ενδεχομένως τους βετεράνους να κάνουν τα πάντα από την αρχή. Έτσι κι αλλιώς αυτό το περιεχόμενο αλλά και ο σχεδιασμός των διαφόρων αποστολών δεν ήταν καλά παραδείγματα -ούτε καν για τα δεδομένα τίτλων Musou- κι αυτό δεν αλλάζει ούτε με τις προσθήκες, άρα δεν αλλάζει σε τελική ανάλυση και η ματαιότητα του campaign. Ένα σύστημα που προστίθεται αλλά δεν βλέπουμε πρώτη φορά στη σειρά είναι το Promotion. Το σκεπτικό είναι απλό. Φτάνουμε ένα χαρακτήρα στο υψηλότερο επίπεδο και μετά ξεκινάμε levelling από την αρχή, κρατώντας όμως bonus από την προηγούμενη πρόοδο. Και ο μηχανισμός αυτός ταιριάζει με το νέο Infinity Mode που βάζει τον παίκτη να καταλάβει, ξανά και ξανά, 12 πύργους και τα επίπεδά τους. Ο πραγματικός στόχος εδώ είναι η συλλογή πρώτων υλών για την εξασφάλιση ολοένα και καλύτερων όπλων. Οπότε στο Infinity Mode βρίσκουμε όσα χρειαζόμαστε για καλύτερο εξοπλισμό και παράλληλα πετυχαίνουμε πολλαπλά promotions για όποιον χαρακτήρα έχουμε βάλει στο μάτι. Και δεδομένου ότι μπορούμε να ελέγξουμε πολλαπλούς τη φορά, μεταπηδώντας από τον έναν στον άλλον, το grind προβλέπεται να απαιτεί πάντα πλάνο μακράς πνοής. Η γενική εικόνα, όπως και να ‘χει, είναι πως οι συγκεκριμένες προσθήκες, που είναι και οι τεχνικώς σημαντικότερες, είναι εδώ για να δώσουν νόημα σε ακόμη περισσότερο grinding, αν υποθέσουμε ότι αυτό το νόημα έλειπε από τον παίκτη. Διότι επιχειρήματα άλλα, που να κάνουν ελκυστικότερο έναν εξ αρχής κατώτερο των περιστάσεων τίτλων Musou, δεν προκύπτουν.



Αντιθέτως υπάρχει μια περίπτωση στην οποία η προσέγγιση της Koei Tecmo εξοργίζει με τη λογική της. Μία από τις αλλαγές στο Warriors Orochi 4 Ultimate είναι η αναδιοργάνωση του UI προκειμένου να εξασφαλίζεται κάπως καλύτερη απεικόνιση των πολλών πληροφοριών που εμφανίζονται επί της οθόνης. Τέτοιου είδους αλλαγές έπρεπε να διατίθενται σε όλους, χωρίς επιπλέον χρέωση, αφού αποτελούν περισσότερο διόρθωση παρά οτιδήποτε άλλο. Κάποτε δεν γινόταν να διορθωθεί κάτι κατόπιν εορτής, αλλά η εποχή εκείνη αποτελεί μακρινή πλέον ανάμνηση. Μάλλον, όμως, όχι για όλους.



Όπως γίνεται αντιληπτό ο χαρακτηρισμός «Ultimate» μόνο κυριολεξία δεν είναι στην περίπτωση του Warriors Orochi 4 Ultimate. Στο παρελθόν, ακόμη κι αν περιοριστούμε αποκλειστικά στην προϊστορία τίτλων Musou παραγωγής και έκδοσης Koei Tecmo, οι αλλαγές και το πρόσθετο περιεχόμενο δεν είναι από τα καλύτερα παραδείγματα που έχουμε δει, σίγουρα δεν αντιμετωπίζουν δομικές αδυναμίες της αρχικής έκδοσης για αυτό και καταλήγει σχεδόν σενάριο επιστημονικής φαντασίας το να πεισθεί κάποιος νέος παίκτης που δεν πείσθηκε ή απλά απογοητεύθηκε από την πρώτη εξόρμηση του παιχνιδιού. Οπότε η επίγευση παραμένει ίδια. 

4

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Η επιπλέον ευελιξία με τα Sacred Treasures
  • Ακόμη περισσότεροι χαρακτήρες
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Καμία λύση στις βασικές αδυναμίες
  • Οι προσθήκες στην αφήγηση είναι το ίδιος ανούσιες με όλο το υπόλοιπο περιεχόμενο
  • Όχι αρκετά Ultimate ούτε για τα δεδομένα της ίδιας της σειράς και της Koei Tecmo
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*