Άλμα στη λασπωμένη και γρήγορη Φινλανδία.
Έχει σαφέστατα περισσότερο περιεχόμενο από τον ανταγωνισμό, με τα 14 ράλι της επίσημης σεζόν του WRC να είναι το μεγάλο του όπλο. Πετυχημένα, όπως και πέρσι, τα ράλι έχουν ξεχωριστό χαρακτήρα, απαιτούν διαφορετική αντιμετώπιση ενώ η πληρότητα τους είναι δεδομένη. Αυτό που ξενίζει παρόλα αυτά είναι ότι το WRC 6, αντί να ακολουθήσει έστω και στοιχειωδώς τη σειρά των ειδικών και των σούπερ ειδικών των πραγματικών αγώνων, τις βάζει τυχαία στην σειρά, κάτι που, ειδικά στο career, μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά εκνευριστικό, μιας και άλλη ειδική έχουμε μάθει να περιμένουμε και άλλη εμφανίζει ο τίτλος μετά από τυχόν restart. Από εκεί και πέρα εμφανίζεται και πάλι -βελτιωμένη μεν, ελλιπής δε- η ιστορία με τον καθορισμό της δυσκολίας μέσω δοκιμαστικής διαδρομής στην αρχή του παιχνιδιού. Πέρσι δεν δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα μετά την πρώτη δοκιμαστική διαδρομή και μέναμε κολλημένοι με τις ρυθμίσεις που προέκυπταν εάν τις επιβεβαιώναμε για πρώτη φορά. Φέτος χωρά επανάληψη όσες φορές θέλουμε, αλλά και να ρυθμίσουμε μόνοι μας τις παραμέτρους, οι οποίες όμως είναι πάλι ελάχιστες, μην αφήνοντας το χρήστη να πειράξει όπως θέλει την δυσκολία και τα assists του παιχνιδιού. Αυτό κάνει σε κάποια επίπεδα το αποτέλεσμα ανισόρροπο και μάλλον απογοητεύει.
Ο χώρος προετοιμασίας της ομάδας στο career.
Το άλλο θετικό του τίτλου είναι ότι διαθέτει σαφέστατα αξιοπρεπές μοντέλο οδήγησης και φυσικής, καθώς και ωραιότατη αίσθηση ταχύτητας. Τα αυτοκίνητα φέρονται όπως πρέπει στον δρόμο, ανάλογα με τις συνθήκες, με μοναδική αμαρτία να είναι το πέρασμα από το νερό που φαντάζει πολύ ψεύτικο. Το άλλο θέμα είναι ότι ο τίτλος έχει πάρα πολύ λίγα αυτοκίνητα στη διάθεση του παίκτη, περιοριζόμενος μόνο στα αυτοκίνητα της φετινής σεζόν και μη βάζοντας στο μείγμα, ούτε παλιά κλασικά ραλί ούτε κάποιο rallycross. Στο ίδιο πλαίσιο τα όποια events του τίτλου, περιορίζονται στη σεζόν και τα ράλι και δεν ξεφεύγουν κατά το παραμικρό. Φυσικά αυτό δεν χαλάει καθόλου το εξαιρετικό career mode, το οποίο είναι από τα πιο πλήρη και χορταστικά της πολύπαθης σειράς και ικανοποιεί τον παίκτη χωρίς να τον κουράζει ή να του αφήνει την εντύπωση του λειψού. Μόνο του ψεγάδι, όπως είπαμε, η τυχαία σειρά των ειδικών διαδρομών. Ας δούμε τώρα τη ζυγαριά ρεαλισμού και διασκέδασης.
Τα αυτοκίνητα φέρονται όπως πρέπει στον δρόμο, ανάλογα με τις συνθήκες, με μοναδική αμαρτία να είναι το πέρασμα από το νερό που φαντάζει πολύ ψεύτικο.
Η Kyloton Games επέλεξε, μάλλον επηρεασμένη από το Dirt Rally, να ρίξει ένα κλικ παραπάνω βάρος στο ρεαλισμό, δυσκολεύοντας σε διάφορα επίπεδα τον τίτλο σε σχέση με πέρσι. Εκεί χάλασε την ισορροπία, μιας και -κατά την άποψή μας- racing που θέλει να διασκεδάσει και όχι να εκνευρίσει το 2016, πρέπει να έχει rewind. Εάν δεν έχει rewind απλά προσθέτει τζάμπα νεύρα στον παίκτη και τον αναγκάζει να κάνει restart. Και καλά όλα αυτά σε έναν τίτλο απόλυτα ρεαλιστικό όπως το Dirt. Όταν όμως γίνονται σε τίτλο που στις πιο εύκολες ρυθμίσεις του γίνεται σαφώς πιο προσπελάσιμος, η έλλειψη rewind είναι πρόβλημα. Κατά τα άλλα στις εύκολες ρυθμίσεις ο τίτλος είναι σαφώς πιο διασκεδαστικός ενώ στις δύσκολες «τεχνητά» πιο δύσκολος, μην αφήνοντας πάντα την εντύπωση ότι φταίει ο παίκτης επειδή βγήκε το αυτοκίνητο από το δρόμο.Ένα ταλαιπωρημένο Hyundai κατά το δοκιμαστικό γύρο.
Η μεγαλύτερη όμως αμαρτία του WRC 6 είναι ο παρωχημένος τεχνικός τομέας, με τις πίστες σε επίπεδο να θυμίζουν την προηγούμενη γενιά ου μην και παλαιότερη και πραγματικά απαράδεκτο και μάλλον ανύπαρκτο ήχο. Για κάποιο μυστηριώδη λόγο οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις έχουν τον ήχο της μηχανής πολύ χαμηλά, αλλά και να τον πειράξει κανείς πάλι δεν έχει καλό αποτέλεσμα. Επίσης ο τίτλος πάσχει πολύ από stutter και πτώση του frame rate σε απότομες στροφές ή σημεία με πολύ «υλικό», κάτι μάλλον περίεργο δεδομένης της φτώχιας του τίτλου σε αυτό το επίπεδο.
Μην νομίσετε ότι το WRC 6 είναι κακός τίτλος, ειδικά για τα δεδομένα της σειράς και του ανταγωνισμού, πέρα από το γεγονός ότι δυστυχώς έπεσε πάνω στο Dirt Rally. Μάλλον διαθέτει -με άνεση- το καλύτερο μοντέλο οδήγησης μετά το Dirt αλλά και μεγάλη πληρότητα σε rally και career mode. Πέρα από τα -αρκετά- λάθη του, αυτό που το σκοτώνει είναι η σύγκριση με το αριστούργημα και ο σίγουρα «παλιός» τεχνικός τομέας.
Υπομονή σε 2 χρόνια θα τσιμπήσει 8αρακι οπότε θα είναι καλό racing.
WRC εχω να λιώσω απο ps2...
Τον αυθεντικό τίτλο δεν τον λάτρεψα ποτέ να τον λιώσω...
Και μη ξεχνάμε, το πρώτο με Ελληνική συμμετοχή. Αθανασούλας και Fabia R5
Συμπαθητικο αλλα θα μπορουσε σιγουρα να ειναι πολυ καλυτερο οπως τα αντιστοιχα wrc ειχαν βγει για ps2
Στο ps2 που έπαιζα ήταν τέλειο