Παρ’ όλα αυτά, αν θέλουμε να μπούμε σε λίγες επιπλέον λεπτομέρειες, η έκδοση του Skyrim για το Nintendo Switch οπτικά καταλήγει κάπου ανάμεσα σε αυτή των συστημάτων της προηγούμενης και της τρέχουσας γενιάς. Αυτό σημαίνει ότι αρκετές από τις βελτιώσεις βρήκαν το δρόμο τους προς το υβριδικό σύστημα της Nintendo, με τις εκδόσεις για PS4 και Xbox One όμως να προσφέρουν το κάτι παραπάνω όσον αφορά στον οπτικό τομέα. Είτε αυτό είναι εφέ περιβάλλοντος και spells, είτε πλουσιότερη βλάστηση, είτε λιγότερο pop-in. Όλα αυτά, βέβαια, δε σημαίνουν ότι το αποτέλεσμα είναι άσχημο. Κάθε άλλο. Το Skyrim δείχνει εξαιρετικό στο Nintendo Switch, όσο εξαιρετικός θα μπορούσε βέβαια να δείξει ένας τίτλος του 2011. Ιδίως σε handheld mode, η εικόνα είναι εντυπωσιακή. Σημαντικότερες όλων είναι οι επιδόσεις, αφού ως επί το πλείστο ο τίτλος τρέχει σταθερά σε 30 καρέ το δευτερόλεπτο, με μερικές εξαιρέσεις για τις οποίες όμως τις περισσότερες φορές ευθύνεται η μηχανή γραφικών και όχι το hardware. Από την άλλη, τόσο το πρωτότυπο περιεχόμενο, όσο και όλα τα πακέτα επέκτασης δίνουν το «παρών», με μοναδική εξαίρεση την υποστήριξη για mods που απολαμβάνουν οι άλλες (σύγχρονες) εκδόσεις.
Δε θα μπορούσαν να απουσιάζουν και χαρακτηριστικά που είναι αποκλειστικά στο Switch, και φυσικά αυτά δεν είναι άλλα από την υποστήριξη των motion controls και amiibo. Τα motion controls είναι σίγουρα ενδιαφέροντα, με το lock-picking να είναι αδιαμφισβήτητα η πιο ενδιαφέρουσα εμπειρία, ενώ στη χρήση σπαθιού και ασπίδας υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση μεταξύ input και εκτέλεσης, κάτι που φυσικά δεν υπάρχει με τη «συμβατική» χρήση των Joy-Cons ή του Pro Controller. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η χρήση των motion controls είναι καθαρά προαιρετική, έτσι μπορείτε να συνεχίσετε να παίζετε όπως ξέρετε όταν για οποιονδήποτε λόγο το θελήσετε. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι, σε αντίθεση με το DOOM, η χρήση των joy-cons σε handheld mode ή grip χρειάζεται μικρότερη εκμάθηση, αν και το Pro Controller για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ο πιο εύκολος και άμεσος τρόπος για να απολαύσετε την περιπέτειά σας. Τέλος, υπάρχει και η υποστήριξη amiibo, τα οποία και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να απολαύσετε το loot που αυτά προσφέρουν όταν χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση, ενώ τα amiibos του Legend of Zelda προσφέρουν τη δυνατότητα ξεκλειδώματος των τριών αποκλειστικών, Zelda-themed, αντικειμένων.
Αναπόφευκτα, εκεί που καταλήγουν όλα είναι στο κατά πόσο η έκδοση του Skyrim για το Nintendo Switch αποτελεί μια ελκυστική επιλογή – και για ποιο κοινό. Δεδομένου ότι ο τίτλος έχει κυκλοφορήσει σχεδόν για κάθε σύστημα που υπήρξε από το 2011 (και η Bethesda μάλλον σχεδιάζει να βγάλει port και για φούρνο μικροκυμάτων), ποιοι θα επιλέξουν να ξεκινήσουν μια ακόμη περιπέτεια στον κόσμο του; Το Skyrim στο Switch είναι ένα εξαιρετικό port, με όλο το περιεχόμενο, αλλά και -εμβληματικά πλέον- bugs που το χαρακτηρίζουν σαν σύνολο, και σίγουρα η σκέψη του να μπορεί ο παίκτης να παίρνει μαζί του την κονσόλα για μια γρήγορη «δόση» περιπέτειας εν κινήσει, είναι κάτι παραπάνω από δελεαστική. Όπως και να ‘χει, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για αυτούς που δεν είχαν ασχοληθεί μέχρι τώρα με τον τίτλο, να το κάνουν, αλλά και για αυτούς που διψάνε για μια ακόμα επίσκεψη στο μαγικό κόσμο του Skyrim. Απλά θα πρέπει πάντα να έχουμε υπ’ όψιν ότι έχουμε να κάνουμε με έναν τίτλο του 2011, και τους συμβιβασμούς που συνεπάγεται αυτό (gameplay, design, bugs κ.λπ.).
Ωραία, γλαφυρή περιγραφή. Το παιχνίδι είναι κορυφαίο όπως και να το κάνουμε, απλά σε σχέση με pc και κονσόλες το switch έχει μερικές ''αδυναμίες''. Είναι ευκαιρία για όποιον έχει το switch και δεν είχε πιάσει στο χέρι του το Skyrim να το πιάσει τώρα!
9 από μένα επειδή παίζω πρώτη φορά το παιχνίδι και το βρίσκω εξαιρετικό στο Nintendo Switch και στην τηλεόραση και στο τραίνο, χωρίς να με ενδιαφέρει αν έχει άλλο ένα επιπρόσθετο pixel ή ένα ακόμα χορταράκι στο βάθος σε άλλες εκδόσεις :)
πολυ καλο παιχνιδι
Έτσι μια και τα 2 είναι RPGs, τι θα προτείνατε μεταξύ Skyrim + Xenoblade 2;