Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PlanetBase Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Madruga Works

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Madruga Works

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Planetbase
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://planetbase.madrugaworks.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
*
Ο αποικισμός άλλων πλανητών από το ανθρώπινο είδος είναι μία ιδέα που έχει απασχολήσει σημαντικό αριθμό ανθρώπων, εδώ κι αρκετές δεκαετίες. Μπορεί να μην έχει υλοποιηθεί μέχρι σήμερα και πολύ δύσκολα θα γίνει μέσα στα επόμενα χρόνια, αλλά η σκέψη και μόνο μια τέτοιας αποστολής συναρπάζει. Μεταξύ αυτών των ανθρώπων λοιπόν φαίνεται ότι ήταν κι οι εκείνοι της Madruga Works, που σχεδίασαν κι υλοποίησαν το PlanetBase, ένα παιχνίδι στρατηγικής και προσομοίωσης που περιστρέφεται γύρω από την κατασκευή αποικίας σε μακρινούς και αρκετά αφιλόξενους πλανήτες.



Με το ξεκίνημα του παιχνιδιού παρουσιάζεται ένα πληθωρικό tutorial που εξηγεί στον παίκτη ότι στόχος του είναι να δημιουργήσει μια βιώσιμη και πλήρως λειτουργική αποικία σε κάθε έναν από τους πλανήτες που προσφέρονται. Για να το κάνει αυτό χρειάζεται να ενώσει τις προμήθειες που διαθέτει από το ταξίδι, αλλά και τα ορυκτά που βρίσκει σε κάθε κόσμο για να χτίσει είτε εγκαταστάσεις, όπως δωμάτια, εστιατόρια και ιατρικά κέντρα, είτε κατασκευές που αποθηκεύουν ενέργεια, όπως ηλιακούς συσσωρευτές ή ανεμογεννήτριες. Σε πρώτο στάδιο, αυτό μοιάζει αρκετά απλό, αλλά σύντομα γίνεται αντιληπτό πως, για να λειτουργήσουν όλα αυτά, πρέπει οι 2 τύποι των κατασκευών να είναι σε ισορροπία ανά πάσα στιγμή. Ένα λάθος μπορεί να οδηγήσει είτε σε υπερκατανάλωση ενέργειας και πολλαπλές εκρήξεις, είτε σε μη παροχή ενέργειας που σημαίνει και τη διακοπή ροής οξυγόνου, άρα και θάνατο των αποίκων. Φυσικά δεν λείπουν και τα φυσικά φαινόμενα, αφού χιονοστιβάδες, αμμοθύελλες και καταιγίδες μπορούν να προκύψουν ανά πάσα στιγμή και δοκιμάζουν την αντοχή των κτιρίων, αλλά και του παίκτη.



Η επιτυχία του αποικισμού προσελκύει περισσότερους ανθρώπους στον πλανήτη, κάτι που σημαίνει και ανάγκη επέκτασης της αποικίας. Αυτό συνεχίζεται μέχρις ενός σημείου, οπότε και ο κόσμος θεωρείται πια κατοικήσιμος. Βέβαια, δεν υπάρχει η παραμικρή εξέλιξη τόσο στους ανθρώπους, όσο και στα κτίρια, τα οποία παραμένουν ίδια σε όλη τη διάρκεια της αποίκησης, κάτι που σίγουρα θα μπορούσε να συμβαίνει, αφού προέκυπτε στην έκδοση για PC, που κυκλοφόρησε το 2015. Σταδιακά, με την πρόοδο του παίκτη ξεκλειδώνονται και νέοι κόσμοι, που έχουν διαφορετικές συνθήκες, άρα και διαφορετικές απαιτήσεις ενέργειας. Η συνταγή διατήρησης της πολύ λεπτής ισορροπίας σε έναν κόσμο δεν σημαίνει πως λειτουργεί το ίδιο και στους υπόλοιπους, κάτι που δίνει καλή ποικιλία στους συνδυασμούς που μπορεί να επιλέξει ο παίκτης για να ξεκινήσει την εκάστοτε αποικία. Το κακό είναι ότι ο αριθμός των 5 διαθέσιμων πλανητών είναι πολύ μικρός για να δώσει το απαραίτητο βάθος στον τίτλο.



Πρακτικά, μετά τις πρώτες ώρες, που περνάνε αρκετά διασκεδαστικά, αρχίζει να επικρατεί η βαρεμάρα, καθώς η διαρκής επανάληψη και η έλλειψη εξέλιξης τόσο των ανθρώπων, όσο και των κτιρίων, δεν μπορούν παρά να φέρουν την μονοτονία. Ανούσια είναι κι η ύπαρξη ενός levelling system το οποίο δεν προσφέρει πραγματικά τίποτα στον τίτλο, εκτός από εκνευρισμό καθώς εμφανίζεται συνεχώς σε τυχαίες στιγμές στην οθόνη, ακόμη και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Πολύ δυνατό κομμάτι του τίτλου είναι ο τεχνικός τομέας. Οι πλανήτες είναι ιδιαίτερα προσεγμένοι στη σχεδίασή τους, τα χρώματα πλημμυρίζουν την οθόνη και σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής δεν παρατηρήθηκε ούτε το παραμικρό πρόβλημα.



Η δουλειά που έχει γίνει και στον ηχητικό τομέα είναι εξαιρετική, προσδίδοντας μια πολύ όμορφη αισθητική, σπάνια σε αντίστοιχους τίτλους. Συνολικά, η γενική εικόνα του τίτλου είναι πολύ διαφορετική τις πρώτες ώρες του, σε σχέση με αυτή που δημιουργείται προχωρώντας. Η έλλειψη βάθους στο PlanetBase αφαιρεί λίγο από το εντυπωσιακό ξεκίνημα του, αλλά η χαμηλή του τιμή σε συνδυασμό με το ελάχιστο μέγεθος του -κάτι παραπάνω από 500MB- μπορούν να δώσουν μια πολύ ευχάριστη, αν και σύντομη, εμπειρία. 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Εξαιρετική απεικόνιση των πλανητών, κάθε ένας είναι πολύ διαφορετικός από τους υπόλοιπους
  • Έξοχος κι απροβλημάτιστος τεχνικός τομέας
  • Χαμηλή τιμή και πολύ μικρό μέγεθος στον δίσκο που επιτρέπουν με άνεση την δοκιμή του τίτλου
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Ελάχιστος αριθμός κόσμων που οδηγεί τελικώς στη μονοτονία και μειώνει σημαντικά τις ώρες ενασχόλησης
  • Έλλειψη αναβαθμίσεων στην έκδοση του Xbox One
  • Ανούσιο κι εκνευριστικό levelling system
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*