Ξεχωρίσαμε τη στιγμή που η Chloe βρισκόταν σε μία μάντρα και προσπαθούσε να επιδιορθώσει ένα χαλασμένο φορτηγάκι. Θέλοντας να προσθέσει τη δική της πινελιά στη διακόσμηση του εσωτερικού του οχήματος, είχε τη δυνατότητα να επιλέξει τα αντικείμενα που εκείνη επιθυμούσε. Ανάλογα με τα αντικείμενα που θα επιλέξει, λοιπόν, ο παίκτης θα διαμορφωθεί αντιστοίχως και ο διάλογος που θα επακολουθήσει με τη Rachel, η οποία θα προσέξει και θα σχολιάσει τις επιλογές διακόσμησης. Μία ακόμη σκηνή που ξεχωρίσαμε ήταν όταν η Chloe, θέλοντας και μη, βρέθηκε σε μία σχολική παράσταση μη γνωρίζοντας φυσικά τις στιχομυθίες και τους διαλόγους. Στο σημείο αυτό, ο παίκτης μπορεί να επιλέξει τις ατάκες που θα πει η Chloe και να παρακολουθήσει σε πρώτο χρόνο τον αντίκτυπο που θα έχει στα λόγια των λοιπών ηθοποιών καθώς και στην εξέλιξη της παράστασης. Ο βασικός μηχανισμός του Life is Strange: Before the Storm, το backtalk, δηλώνει δυναμικά και σε αυτό το επεισόδιο το «παρών» κάνοντας την κάθε στιχομυθία πιο έντονη αλλά και με πιο σημαντικές και άμεσες συνέπειες. Φαίνεται να έχει αυξηθεί λίγο ο χρόνος που έχει ο παίκτης για να επιλέξει (γρήγορα) τη σωστή ατάκα αλλά και πάλι θεωρούμε πως θα ήταν συνετό να υπάρχει μία επιλογή που να κλείνει οριστικά το χρονικό παράθυρο ή έστω που να ρυθμίζει την ταχύτητα της κλεψύδρας. Αλλά ίσως αυτό να έχει γίνει ηθελημένα έτσι για να υπάρχει και το αντίστοιχο suspense.
Το χιούμορ, η αθυροστομία και τα απρόβλεπτα ξεσπάσματα της Chloe είναι κυρίαρχα στοιχεία του αντισυμβατικού αλλά συναισθηματικού χαρακτήρα της που πραγματικά της χαρίζουν απλόχερα τα εφόδια να στηρίξει και αυτό το επεισόδιο με μοναδικά κυρίαρχο τρόπο και να ξεχωρίσει σαν πρωταγωνίστρια, χωρίς να επισκιάζεται από την Max που γνωρίσαμε στο πρώτο Life is Strange. Παρόλο που το φινάλε του πρώτου αλλά και το φινάλε του δεύτερου επεισοδίου άφησαν ένα αμυδρό υπονοούμενο για το μεταφυσικό στοιχείο, τελικά κάτι τέτοιο δεν έχει επαληθευθεί ακόμη. Όμως, το να μην επισκιάζεται το σενάριο από τις δυνάμεις, που είχε Max στην αρχική κυκλοφορία, φανερώνει τις δυνατότητες των δημιουργών να πουν μία ιστορία και να παραδώσουν έναν τίτλο που καταφέρνει να διατηρήσει το ενδιαφέρον και την περιέργεια του παίκτη ακόμα κι αν αυτός ο τίτλος παραμερίζει το μεταφυσικό στοιχείο που κυριάρχησε στον αρχικό τίτλο. Τουλάχιστο για την ώρα.
Το A Brave New World χρωματίζει με πιο έντονες αποχρώσεις κοινωνικά θέματα που βρίσκονται στον καμβά της σύγχρονης πραγματικότητας που ζούμε, προσπαθώντας να περάσει με το δικό του μοναδικό τρόπο μηνύματα σχετικά με το bullying, τη διαφορετικότητα, την παρανομία, τις κοινωνικές και πολιτικές τάξεις, την απώλεια καθώς και τη συμβίωση. Είναι δύσκολο να μην ταυτιστεί ο παίκτης με μία από τις πολλές καταστάσεις που επικρατούν στον κόσμο του τίτλου. Κι αυτό είναι που κάνει το Life is Strange μοναδικό και προσωπικό για τον καθένα που θα επιλέξει να ασχοληθεί μαζί του. Εν αναμονή για το τρίτο επεισόδιο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity