Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Νέα πατέντα της Sony θα φοριέται σαν γάντι και θα προσομοιώνει την αίσθηση διαφόρων αντικειμένων ή θερμοκρασίας, μέσω απτικής ανάδρασης

NEWS
  • 27 λεπτά πριν

Το Hollow Knight: Silksong θα κυκλοφορήσει και στο original Nintendo Switch

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Η Nintendo αποτρέπει τους χρήστες από το να… γλείφουν και να τρώνε τα Nintendo Switch 2 cartridges

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Οι δασμοί φέρνουν ξανά στο προσκήνιο τη σκέψη για απόκτηση iPhone με συνδρομή

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Η Sony προχωράει σε ακυρώσεις και αλλαγές για το PlayStation The Concert

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Εταιρεία αναλύσεων αναθεωρεί τις προβλέψεις πωλήσεων λόγω των δασμών των Η.Π.Α.

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Hades 2: Console exclusive των Nintendo Switch 2 και Nintendo Switch κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Πλήκτρο του Nintendo Switch 2 θα λειτουργεί μόνο με συνδρομή Nintendo Switch Online!

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Φήμη: Κανένας publisher δεν ενδιαφέρεται να στηρίξει την επιστροφή του Deus Ex

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Το eShop του Nintendo Switch 2 δεν θα έχει μουσική υπόκρουση, ούτε θα αποκτήσει στο μέλλον

VIDEO NEWS
  • 8 ώρες πριν

Χωρίς Hall Effects τα Joy-Cons του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 9 ώρες πριν
  • 2

Nintendo Switch 2: YouTuber θα στηθεί έξω από κατάστημα της Nintendo δύο μήνες νωρίτερα!

NEWS
  • 10 ώρες πριν

To νέο patch του Assassin's Creed Shadows βελτιώνει τα γραφικά στο PS5 Pro

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Θα αναβαθμίζει τα γραφικά όχι μόνο με το Nvidia DLSS

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Η ASUS παρουσιάζει τη σειρά Zenbook Signature Edition με ένα μοναδικό σχέδιο που καταπλήσσει

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 12 ώρες πριν

Στην Πορτογαλία για τα νέα Philips και AOC monitors

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 12 ώρες πριν
  • 1

Nintendo Switch 2: Θα μπορείτε να δανείζετε και να πουλάτε τις Game-Key Cards σας, έτσι θα δουλεύουν οι κάρτες

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Nintendo: Νέα διαρροή αποκαλύπτει ένα ακυκλοφόρητο παιχνίδι της Retro Studios και ένα μη ανακοινωμένο Ridge Racer game (video)

VIDEO NEWS
  • 14 ώρες πριν

Tαινία Death Stranding: Αυτός είναι ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της!

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Αυτό θα κάνει η Apple για να αποφύγει την αύξηση τιμής των iPhone λόγω των δασμών του Τραμπ

NEWS
  • 16 ώρες πριν

«Η FromSoftware δεν απομακρύνεται από τα single player games με το The Duskbloods», δηλώνει ο Hidetaka Miyazaki

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Νέα πλάνα από Donkey Kong Bonanza, Kirby, Mario Kart World και άλλα games του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 19 ώρες πριν

Μοναδική προσφορά της Cosmote: Απεριόριστα GB με μόλις €13!

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Μια ανάρτηση της Square Enix ίσως είναι teaser για remake του Final Fantasy IX

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Φήμη: Η Ubisoft δουλεύει σε ένα turn-based tactics Rainbow Six Siege στο στιλ του XCOM

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Το site της Nintendo μαρτύρησε δύο σημαντικά μυστικά για τα Donkey Kong Bananza και Mario Kart World

NEWS
  • 07/04

Δεν θα έχει Achievements το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 07/04

H Nintendo υποστηρίζει την απόφασή της να πουλάει video games στα €90

NEWS
  • 07/04

Εμφανίστηκε και στο eBay το Nintendo Switch 2, με πολύ υψηλό "καπέλο"

NEWS
  • 07/04

Η Microsoft παρουσίασε ειδική έκδοση του Quake II που φτιάχτηκε με ΑΙ, οι fans αντιδρούν αρνητικά

NEWS
  • 07/04

Mission: Impossible - The Final Reckoning: Νέο trailer με τον Tom Cruise σε εναέριο stunt

VIDEO NEWS
  • 07/04

Στην Ιαπωνία, μπορούν ήδη κάποιοι να δουν από κοντά το Nintendo Switch 2 (εικόνα)

NEWS
  • 07/04

O Liam Neeson γίνεται ο αστυνόμος της καρδιάς μας στο The Naked Gun 4+1⁄4: Law of Toughness (trailer)

VIDEO NEWS
  • 07/04

Τα Nintendo Switch 2 Edition games θα είναι cartridges του original Switch με download code

NEWS
  • 07/04

Ταινία Minecraft: Άνοιγμα ρεκόρ για videogame adaptation στις ΗΠΑ

NEWS
  • 07/04

Πάσχα με προσφορές και προτάσεις σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 07/04

Η Sony ρωτάει τους fans του PlayStation την άποψή τους για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 07/04

Αλλαγή σχεδίων: Η σειρά Horizon Zero Dawn γίνεται… ταινία

NEWS
  • 07/04

Το Nintendo Switch 2 φέρεται να πιάνει τις επιδόσεις ενός mid range PC

NEWS
  • 07/04

Poco F7 Pro Review

REVIEWS
  • 07/04

Επίσημο: στις 12 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια του gameplay για το Marathon της Bungie (video)

NEWS
  • 07/04

Voice actor κάνει tease το remake του original Resident Evil

NEWS
  • 07/04

Δραματική μείωση των αποκλειστικών τίτλων του PS5 σε σχέση με προηγούμενες γενιές

NEWS
  • 07/04

Χιλιάδες συνταγές μαγειρικής στην οθόνη του κινητού σας, εύκολα και απλά

NEWS
  • 07/04

Helldivers 2: Ο CEO της Arrowhead μιλάει για την χειρότερη περίοδο του παιχνιδιού και πώς την αντιμετώπισαν

NEWS
  • 06/04

Η Nintendo δυσκολεύτηκε πολύ σε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό μετά το Wii U

NEWS
  • 06/04

Με το Verdansk, το Call of Duty Warzone επέστρεψε στην κορυφή των streaming charts

FREE GAMES
  • 06/04

Τι είναι τελικά αυτές οι ρίγες που βλέπουμε σε όλες τις πετσέτες;

NEWS
  • 06/04

Λουκέτο στη Ubisoft Leamington

NEWS
  • 06/04

Παίκτης κρασάρει το Super Mario Bros 2 και πετυχαίνει το ταχύτερο 2D Mario speedrun! (video)

NEWS
  • 06/04

Η NASA εντόπισε ένα περίεργο φαινόμενο στον Άρη

NEWS
  • 06/04

Κι όμως η Ελλάδα έχει εφαρμογή τύπου Google Maps για τις χιλιομετρικές αποστάσεις!

NEWS
  • 06/04

Νέο cartridge με arcade games του Neo Geo και κονσόλα ετοιμάζει η δημιουργός του Evercade

NEWS
  • 06/04

Πλέον όλοι μπορούν να φτιάξουν εικόνες σε στυλ Studio Ghibli με το GhatGPT

NEWS
  • 06/04

Το PlayStation φέρεται να σταμάτησε τη συνεργασία με τη Sweet Baby Inc. ακυρώνοντας διάφορα projects (video)

NEWS
  • 06/04

Ένα απομονωμένο σπίτι και δύο αδέρφια σε απόγνωση είναι το νέο σκηνικό του Bring Her Back της Α24 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 05/04

Hitman: Intro Pack Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    IO Interactive

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Hitman
    • 18+ pegi 18+
      • 8.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (4)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://hitman.com/ FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
*
Enter a world of assassination. Τουλάχιστον σε αυτό μας προσκαλεί η Io Interactive - και αποδεικνύεται πως η πρόσκληση αυτή χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακή ακρίβεια. Ακρίβεια ως προς την επιλογή των ίδιων των λέξεων που την απαρτίζουν, αφού έχουμε να κάνουμε με ακριβώς αυτό: την εισαγωγή δηλαδή σε έναν κόσμο, αφού η απόφαση της Io Interactive και της Square Enix ήταν ο νέος τίτλος της δημοφιλούς σειράς Hitman να κυκλοφορήσει ως σειρά επεισοδίων. Αυτό σημαίνει αφ’ ενός ότι σε πρώτη φάση ο τίτλος κυκλοφορεί με δύο επιλογές. Αυτήν της αγοράς του Intro Pack, δηλαδή του εισαγωγικού πακέτου, και του “Full Experience”, ή αλλιώς της προαγοράς ολόκληρου του περιεχομένου, που θα κυκλοφορήσει σταδιακά. Το Intro Pack και το Full Experience ταυτίζονται μέχρι στιγμής, με το διαθέσιμο περιεχόμενο να περιορίζεται στα δύο εισαγωγικά επίπεδα και την πρώτη αποστολή του…original assassin, η οποία λαμβάνει χώρα στο Παρίσι. Όπως αναφέρθηκε και στο preview, με τα δύο εισαγωγικά επίπεδα γίνεται μια πολύ έξυπνη αναδρομή στο παρελθόν του Agent 47 και πώς αυτός εντάχθηκε στις τάξεις της ICA, γνώρισε την Diana Burnwood και ξεκίνησε την…καριέρα του στον κόσμο των επί πληρωμή δολοφονιών.


Στα δύο εισαγωγικά επίπεδα γίνεται μια πολύ έξυπνη αναδρομή στο παρελθόν του Agent 47 και το πώς αυτός εντάχθηκε στις τάξεις της ICA.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Io έχει κάνει εξαιρετική δουλειά ως προς το πώς εισάγει τους παίκτες στον κόσμο και τους μηχανισμούς του τίτλου, είτε αυτοί είναι θιασώτες της σειράς, είτε νεοεισερχόμενοι. Από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα γίνεται αντιληπτό ότι η ομάδα ανάπτυξης αποφάσισε να προχωρήσει σε mix and match των στοιχείων που έκαναν γνωστή τη σειρά, κρατώντας τα στοιχεία που ξεχώρισαν σε κάθε τίτλο και αφήνοντας πίσω τα υπόλοιπα. Δε θα ήταν υπερβολή για κάποιον, άλλωστε, να υποστηρίξει ότι το νέο πόνημα της Io Interactive είναι ένα ραφινάρισμα του Blood Money, αναμεμειγμένο με τα θετικά στοιχεία του Absolution - ή έστω χωρίς αυτά που προκάλεσαν τις περισσότερες αντιδράσεις. Τι σημαίνει αυτό; Σε πρώτη φάση έχουμε την ελευθερία κινήσεων που γνωρίσαμε από τους προηγούμενους τίτλους, με τη ρευστότητα και αμεσότητα των κινήσεων του Absolution. Και είναι από τις -λίγες- περιπτώσεις όπου το θεωρητικό συμβαδίζει απόλυτα με την πράξη. Αν τα πράγματα στις δύο πρώτες περιοχές είναι κάπως πιο…περιορισμένα, δεδομένου ότι μιλάμε για εισαγωγή και το ζητούμενο δεν είναι άλλο από την εξοικείωση, η οποία αναπόφευκτα οδηγεί σε καταστάσεις όπου ορισμένες προσεγγίσεις εφαρμόζονται αναγκαστικά, στην (ουσιαστικά) πρώτη -και μοναδική- αποστολή είναι όπου ο τίτλος αποκαλύπτει τις πλήρεις διαστάσεις του.


Από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα γίνεται αντιληπτό ότι η ομάδα ανάπτυξης αποφάσισε να προχωρήσει σε mix and match των στοιχείων που έκαναν γνωστή τη σειρά, κρατώντας τα στοιχεία που ξεχώρισαν σε κάθε τίτλο και αφήνοντας πίσω τα υπόλοιπα.

Με τη δράση να λαμβάνει χώρα σε μια πολυτελή έπαυλη στην Πόλη του Φωτός, ο Agent 47 αναλαμβάνει να εξοντώσει δύο στόχους, χωρίς κάποιον περιορισμό ως προς τον τρόπο. Σε αντίθεση λοιπόν με το Absolution, επιστρέφουμε στην πλήρη ελευθερία προσέγγισης και την αίσθηση πως το κάθε επίπεδο αποτελεί ένα sandbox όπου οι παίκτες επιλέγουν το τι, το πώς και το πότε. Φυσικά, περιορισμοί πάντα υπάρχουν, και εν προκειμένω αυτοί ορίζονται μέσα από τα scripted γεγονότα που λαμβάνουν χώρα, αφού οι στόχοι και οι εκατοντάδες NPCs θα πρέπει να ακολουθήσουν κάποια συγκεκριμένα μοτίβα κίνησης/δράσης, ώστε να υπάρχει κάποιο context.
Το Intro Pack και το Full Experience ταυτίζονται μέχρι στιγμής, με το διαθέσιμο περιεχόμενο να περιορίζεται στα δύο εισαγωγικά επίπεδα και την πρώτη αποστολή του…original assassin, η οποία λαμβάνει χώρα στο Παρίσι.
Σε γενικές γραμμές, για ακόμη μια φορά, ενθαρρύνεται η φιλοσοφία του trial & error, που εν πολλοίς καθόρισε τη σειρά, με κάποιες κατευθυντήριες γραμμές, τις οποίες η Io Interactive φρόντισε να ενσωματώσει με έναν πολύ έξυπνο τρόπο στις αποστολές, ούτως ώστε στις αρχές ενασχόλησης οι χρήστες να μην αισθάνονται χαμένοι. Αυτές έρχονται με δύο μορφές. Η πρώτη είναι τα Opportunities, ή αλλιώς…ευκαιρίες που αποκαλύπτονται στους παίκτες μέσα από την προσεκτική παρατήρηση του τι λένε συγκεκριμένοι NPCs. Από τις συνομιλίες τους, ο Agent 47 μπορεί να ανακαλύψει ένα διαφορετικό τρόπο προσέγγισης κάποιας περιοχής στην οποία απαγορεύεται η πρόσβαση, ή ακόμα και έναν έξυπνο τρόπο εξόντωσης του στόχου. Η δεύτερη είναι μέσα από τα feats, objectives, discoveries και τα challenges που κανείς μπορεί να εξετάσει στο μενού και κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας πριν από κάθε αποστολή, όπου και επιλέγεται ο τρόπος με τον οποίο ο 47 θα διεισδύσει στον χώρο, τον εξοπλισμό που θα φέρει και κάποια πιθανή έξωθεν βοήθεια, με τη μορφή κρυμμένων όπλων σε συγκεκριμένα σημεία του επιπέδου.


Τα Opportunities αποκαλύπτουν έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης κάποιας περιοχής όπου η πρόσβαση απαγορεύεται, ή ακόμα και έναν έξυπνο τρόπο εξόντωσης του στόχου.

Για τους…πουριτανούς, κάθε μορφής διευκόλυνση είναι καθαρά προαιρετική, κάτι που καθιστά το Hitman έναν εξαιρετικά παραμετροποιήσιμο τίτλο ως προς το μέχρι ποιο σημείο παρέχεται βοήθεια στους παίκτες. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το “instinct” mode, με το οποίο ο 47 μπορεί να αποκτά μια γενικότερη εικόνα του γύρω του χώρου, ακόμα και μέσα από τοίχους, αλλά καλύπτει μικρή ακτίνα. Η ευχάριστη έκπληξη σε όλα τα παραπάνω είναι το πώς η ομάδα ανάπτυξης κατάφερε να εξασφαλίσει το πολυπόθητο replayability στο ομολογουμένως -λιγοστό- περιεχόμενο. Σε πρώτη φάση, φυσικά, έχουμε την προαναφερθείσα ελευθερία κινήσεων, η οποία και παρακινεί τους παίκτες να δοκιμάσουν διαφορετικές προσεγγίσεις και τρόπους εξόντωσης του στόχου τους. Μεταμφίεση σε σερβιτόρο και δηλητήριο στο αγαπημένο ποτό του οικοδεσπότη; Ένα τραγικό «ατύχημα», όπου και ο στόχος ήταν στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή; Ή μήπως τήρηση των…αποστάσεων και χρήση του sniper rifle υπό την κάλυψη των πυροτεχνημάτων, για πιο…παραδοσιακές καταστάσεις; Τα πάντα είναι στη διάθεση των παικτών, και ο τίτλος τους προκαλεί να δοκιμάσουν κάθε φορά κάτι καινούριο, κάτι διαφορετικό. Οτιδήποτε μπορεί κανείς να σκεφτεί και καταλήγει στην απώλεια ζωής του στόχου είναι λίγο-πολύ εφικτό, όσο «επαγγελματικό» ή ακόμα και αστείο μπορεί να είναι αυτό.
Ακόμα πιο ευχάριστο είναι το γεγονός ότι όλο αυτό το grinding δεν πάει χαμένο, αφού με την επίτευξη διαφορετικών τρόπων εκτέλεσης και την ανακάλυψη διαφορετικών τοποθεσιών ή τρόπων πρόσβασης σε αυτούς, οι παίκτες επιβραβεύονται με πόντους, οι οποίοι με τη σειρά τους καθορίζουν το mastery του επιπέδου. Αυτό μεταφράζεται σε νέους τρόπους εισαγωγής και νέα διαθέσιμα όπλα και gadgets, κάτι που δίνει το κίνητρο της επιστροφής και δοκιμής ακόμη ενός τρόπου, ακόμη μιας διαδρομής. Και εν τέλει, η ευχαρίστηση που προκύπτει από την άρτια εκτέλεση ενός σχεδίου που απαιτεί υπομονή, επιμονή, αλλά και λίγη…τύχη είναι πραγματικά μεγάλη, ενώ προσφέρει και κάποια σκηνικά που δύσκολα κανείς συναντά, όπως για παράδειγμα την εξόντωση και των δύο στόχων, σπρώχνοντας τον πρώτο στόχο από το μπαλκόνι με τέτοιο συγχρονισμό ώστε αυτός να πέσει πάνω στο δεύτερο, την ώρα που βρίσκεται από κάτω (ή αλλιώς, ο ορισμός του «με έναν σμπάρο, δυο τρυγόνια»).


Εν τέλει, η ευχαρίστηση που προκύπτει από την άρτια εκτέλεση ενός σχεδίου που απαιτεί υπομονή, επιμονή, αλλά και λίγη…τύχη είναι πραγματικά μεγάλη.

Κάποτε όμως, αναπόφευκτα, έρχεται ο κορεσμός, ιδίως όταν έχουμε να κάνουμε ουσιαστικά με μία αποστολή, και η ομάδα ανάπτυξης συνεχίζει να εντυπωσιάζει, αφού έχει φροντίσει και για αυτό. Τα Escalation Contracts έρχονται για να προσφέρουν ένα ακόμα επίπεδο πρόκλησης σε όσους θεωρούν πως έχουν μάθει την κάθε αποστολή σαν το πίσω μέρος της παλάμης τους, ξεκινώντας με έναν απλό στόχο (με περιορισμούς ως προς την αμφίεση και τον τρόπο εξόντωσης) και σταδιακά προσθέτοντας objectives και επιπλέον στόχους, αλλά και περιορισμούς (όπως, για παράδειγμα, την απαγόρευση κάθε είδους αλληλεπίδρασης με άλλον NPC πέραν των στόχων, ή την απόκρυψη των πτωμάτων μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο).
Για τους…πουριτανούς, κάθε μορφής διευκόλυνση είναι καθαρά προαιρετική, κάτι που καθιστά το Hitman έναν εξαιρετικά παραμετροποιήσιμο τίτλο ως προς το μέχρι ποιο σημείο παρέχεται βοήθεια στους παίκτες.
Επιπρόσθετα, την επιστροφή τους κάνουν και τα Contracts που δημιουργούνται από τους ίδιους τους παίκτες, με ένα γρήγορο και κατανοητό tutorial, και τη δυνατότητα καθορισμού οποιουδήποτε NPC ως στόχου, δεδομένου πάντα ότι και οι ίδιοι έχουν καταφέρει το συγκεκριμένο kill. Τα Elusive Targets είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ιδέα, βάσει της οποίας οι παίκτες θα έχουν μια ευκαιρία να εξοντώσουν συγκεκριμένο στόχο και μόνο για λίγες ώρες, ωστόσο μέχρι τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές, το συγκεκριμένο mode δεν ήταν ακόμη διαθέσιμο. Και πράγματι, όλα είναι όσο απολαυστικά ακούγονται, χωρίς τους περιορισμούς και τα γραμμικά κομμάτια του παρελθόντος (βλ. Absolution). Απλά, σχεδόν μινιμαλιστικά, αφού ακόμα και το ίδιο το HUD φροντίζει να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν μικρότερο χώρο στην οθόνη, επιτρέποντας την πλήρη εποπτεία της δράσης. Το ιδανικό, βέβαια, θα ήταν όλα τα παραπάνω να συμβαίνουν απροβλημάτιστα, κάτι που δυστυχώς δε συμβαίνει. Αυτό, σε πρώτη φάση γιατί οι χρόνοι loading είναι αδικαιολόγητα μεγάλοι. Σε άλλες περιπτώσεις, οι μεγάλοι χρόνοι loading δε θα ήταν λόγος ανησυχίας, όταν όμως μιλάμε για τίτλο που λίγο-πολύ στηρίζεται στην φιλοσοφία του trial & error, πολύ γρήγορα αντιλαμβάνεται κανείς ότι δημιουργείται πρόβλημα. Ακόμα πιο ενδιαφέρον (και όχι με τη θετική έννοια της λέξης) είναι το γεγονός ότι και η επιστροφή στο menu, ή η αλλαγή καρτέλας μέσα σε αυτό συνοδεύεται από χαρακτηριστικό lag, το οποίο μπορεί να φτάσει μέχρι και κάποια δευτερόλεπτα.


Τα πάντα είναι στη διάθεση των παικτών, και ο τίτλος τους προκαλεί να δοκιμάσουν κάθε φορά κάτι καινούριο, κάτι διαφορετικό.

Τουλάχιστον έχει γίνει αρκετά καλή δουλειά στον τεχνικό τομέα, αν κανείς δεν μπορεί παρά να αισθάνεται ότι η Glacier Engine θα μπορούσε να τα έχει καταφέρει καλύτερα, δεδομένου ότι έχουμε να κάνουμε με το ντεμπούτο της σειράς στην τρέχουσα γενιά συστημάτων. Η επιλογή ξεκλειδώματος του frame-rate είναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη και πράγματι, ορισμένες φορές ο ρυθμός ανανέωσης της οθόνης φτάνει στα πολυπόθητα 60 καρέ το δευτερόλεπτο, αυτές οι φορές όμως είναι πολύ λίγες και εν τέλει είναι προτιμότερο να υπάρχει «κλείδωμα», κάτι που προσφέρει σταθερά καρέ και αποτρέπει τις κάθε είδους δυσάρεστες καταστάσεις που προκύπτουν από την αυξομείωση των frames. Τέλος, γι’ ακόμη μια φορά, η δουλειά που έχει γίνει στο ηχητικό κομμάτι είναι εξαιρετική, με το voice-over των χαρακτήρων και δη (παραδόξως) των «συμπληρωματικών» NPCs να κλέβει την παράσταση.



Εν τέλει, η επιλογή των λέξεων αποδεικνύεται «κλειδί» ως προς τον χαρακτηρισμό του νέου τίτλου της δημοφιλούς σειράς της IO Interactive. Η επιστροφή στις φόρμες του παρελθόντος παραπέμπει σε ένα είδος σύγχρονου reboot - και πράγματι, η ελευθερία που προσφέρεται στους παίκτες δεν αργεί να θυμίσει κάτι από Blood Money, αλλά με την ευκολία και τον αδιαμφισβήτητα καλύτερο και αμεσότερο χειρισμό του Absolution, μαζί με κάποια άλλα, θετικά στοιχεία του μέχρι πρότινος τελευταίου τίτλου της σειράς. Ταυτόχρονα, είναι ακριβώς μια εισαγωγή στον κόσμο του Hitman, αφού το περιεχόμενο λειτουργεί ως το απόλυτο ορεκτικό, αφήνοντάς μας να θέλουμε περισσότερο, αλλά με τον καλύτερο τρόπο που θα μπορούσε να ειπωθεί κάτι τέτοιο.


 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Υψηλό replayability
  • Ελευθερία προσέγγισης
  • Πλούσιος, λεπτομερής κόσμος
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Θέματα στο ΑΙ
  • Μεγάλοι χρόνοι loading, ανεξήγητο lag στα menus
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • T_K_L_L_LUIGI
    • Κώστα περίμενα να βάλεις στα αρνητικά αυτό που λέει ο seventyone καθώς και την τραγική πολιτική να δώσουν στο κοινό τέτοιο παιχνίδι με τέτοιο τρόπο.Δεν μπορείς να περιμένεις σε τέτοιο τίτλο πότε θα βγει η συνέχεια του,χάνει το ενδιαφέρον του.

    • mariodm22
    • Για μενα το απαραδεκτο του παιχνιδιου ειναι οτι το δινουν σε δοσεις ,,, Τετοιο παιχνιδι δεν μπορεις να το παιξεις ετσι ...

*
Loading...