Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Η ASUS παρουσιάζει τη σειρά Zenbook Signature Edition με ένα μοναδικό σχέδιο που καταπλήσσει

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 20 λεπτά πριν

Στην Πορτογαλία για τα νέα Philips και AOC monitors

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 27 λεπτά πριν
  • 1

Nintendo Switch 2: Θα μπορείτε να δανείζετε και να πουλάτε τις Game-Key Cards σας, έτσι θα δουλεύουν οι κάρτες

NEWS
  • 57 λεπτά πριν

Nintendo: Νέα διαρροή αποκαλύπτει ένα ακυκλοφόρητο παιχνίδι της Retro Studios και ένα μη ανακοινωμένο Ridge Racer game (video)

VIDEO NEWS
  • 2 ώρες πριν

Tαινία Death Stranding: Αυτός είναι ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της!

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Αυτό θα κάνει η Apple για να αποφύγει την αύξηση τιμής των iPhone λόγω των δασμών του Τραμπ

NEWS
  • 4 ώρες πριν

«Η FromSoftware δεν απομακρύνεται από τα single player games με το The Duskbloods», δηλώνει ο Hidetaka Miyazaki

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Νέα πλάνα από Donkey Kong Bonanza, Kirby, Mario Kart World και άλλα games του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Μοναδική προσφορά της Cosmote: Απεριόριστα GB με μόλις €13!

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Μια ανάρτηση της Square Enix ίσως είναι teaser για remake του Final Fantasy IX

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Φήμη: Η Ubisoft δουλεύει σε ένα turn-based tactics Rainbow Six Siege στο στιλ του XCOM

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Το site της Nintendo μαρτύρησε δύο σημαντικά μυστικά για τα Donkey Kong Bananza και Mario Kart World

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Δεν θα έχει Achievements το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 13 ώρες πριν

H Nintendo υποστηρίζει την απόφασή της να πουλάει video games στα €90

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Εμφανίστηκε και στο eBay το Nintendo Switch 2, με πολύ υψηλό "καπέλο"

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Η Microsoft παρουσίασε ειδική έκδοση του Quake II που φτιάχτηκε με ΑΙ, οι fans αντιδρούν αρνητικά

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Mission: Impossible - The Final Reckoning: Νέο trailer με τον Tom Cruise σε εναέριο stunt

VIDEO NEWS
  • 16 ώρες πριν

Στην Ιαπωνία, μπορούν ήδη κάποιοι να δουν από κοντά το Nintendo Switch 2 (εικόνα)

NEWS
  • 17 ώρες πριν

O Liam Neeson γίνεται ο αστυνόμος της καρδιάς μας στο The Naked Gun 4+1⁄4: Law of Toughness (trailer)

VIDEO NEWS
  • 18 ώρες πριν

Τα Nintendo Switch 2 Edition games θα είναι cartridges του original Switch με download code

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Ταινία Minecraft: Άνοιγμα ρεκόρ για videogame adaptation στις ΗΠΑ

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Πάσχα με προσφορές και προτάσεις σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 21 ώρες πριν

Η Sony ρωτάει τους fans του PlayStation την άποψή τους για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Αλλαγή σχεδίων: Η σειρά Horizon Zero Dawn γίνεται… ταινία

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Το Nintendo Switch 2 φέρεται να πιάνει τις επιδόσεις ενός mid range PC

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Poco F7 Pro Review

REVIEWS
  • 24 ώρες πριν

Επίσημο: στις 12 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια του gameplay για το Marathon της Bungie (video)

NEWS
  • 07/04

Voice actor κάνει tease το remake του original Resident Evil

NEWS
  • 07/04

Δραματική μείωση των αποκλειστικών τίτλων του PS5 σε σχέση με προηγούμενες γενιές

NEWS
  • 07/04

Χιλιάδες συνταγές μαγειρικής στην οθόνη του κινητού σας, εύκολα και απλά

NEWS
  • 07/04

Helldivers 2: Ο CEO της Arrowhead μιλάει για την χειρότερη περίοδο του παιχνιδιού και πώς την αντιμετώπισαν

NEWS
  • 06/04

Η Nintendo δυσκολεύτηκε πολύ σε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό μετά το Wii U

NEWS
  • 06/04

Με το Verdansk, το Call of Duty Warzone επέστρεψε στην κορυφή των streaming charts

FREE GAMES
  • 06/04

Τι είναι τελικά αυτές οι ρίγες που βλέπουμε σε όλες τις πετσέτες;

NEWS
  • 06/04

Λουκέτο στη Ubisoft Leamington

NEWS
  • 06/04

Παίκτης κρασάρει το Super Mario Bros 2 και πετυχαίνει το ταχύτερο 2D Mario speedrun! (video)

NEWS
  • 06/04

Η NASA εντόπισε ένα περίεργο φαινόμενο στον Άρη

NEWS
  • 06/04

Κι όμως η Ελλάδα έχει εφαρμογή τύπου Google Maps για τις χιλιομετρικές αποστάσεις!

NEWS
  • 06/04

Νέο cartridge με arcade games του Neo Geo και κονσόλα ετοιμάζει η δημιουργός του Evercade

NEWS
  • 06/04

Πλέον όλοι μπορούν να φτιάξουν εικόνες σε στυλ Studio Ghibli με το GhatGPT

NEWS
  • 06/04

Το PlayStation φέρεται να σταμάτησε τη συνεργασία με τη Sweet Baby Inc. ακυρώνοντας διάφορα projects (video)

NEWS
  • 06/04

Ένα απομονωμένο σπίτι και δύο αδέρφια σε απόγνωση είναι το νέο σκηνικό του Bring Her Back της Α24 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 05/04

Οι φίλοι της Marvel επιθυμούν διακαώς ο Doctor Doom να αντιμετωπίσει τον Thanos στο Avengers: Doomsday

NEWS
  • 05/04

Το Star Wars: Tales of the Underword μάς ξανασυστηνει τον υπόκοσμο του αγαπημένου σύμπαντος (trailer)

VIDEO NEWS
  • 05/04

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο μαγνητικό πεδίο της Γης

NEWS
  • 05/04

Έρχεται prequel του Killing Eve με πρωταγωνίστρια την Carolyn Martens

NEWS
  • 05/04

Ο πρωταγωνιστης του Iron Fist θέλει άλλη μια ευκαρία στο MCU

NEWS
  • 05/04

F1 2020 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Codemasters

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Deep Silver

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το F1 2020 έρχεται με φόρα και συνεχίζει την πολύ καλή πορεία της σειράς. Καταφέρνει όμως να προσφέρει το κάτι παραπάνω;

Μπορεί η πανδημία να έχει αφήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 στον αέρα, με τους προγραμματισμένους αγώνες τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές να έχουν φτάσει τους δέκα σε αριθμό, όμως αυτά δεν ισχύουν στις ψηφιακές πίστες του F1 2020. Χρονικά, το μειωμένο πρόγραμμα αγώνων βγήκε σε καλό στην περίπτωση του φετινού τίτλου της Codemasters, η κυκλοφορία του οποίου πραγματοποιήθηκε αμέσως μετά την επίσημη έναρξη του πρωταθλήματος με το Γκραν Πρι Αυστρίας στις 5 Ιουλίου.




Παράλληλα με την κανονική σεζόν ξεκινάει εντυπωσιακά και το F1 2020, τονίζοντας μέσω των μενού την ουσιαστικότερη προσθήκη που έχουμε δει εδώ και πολλά χρόνια στη σειρά παιχνιδιών της Codemasters: το My Team. Ένα mode που οι fans ζητούσαν πολλά χρόνια τώρα, όμως η ομάδα ανάπτυξης ήθελε να είναι σίγουρη πως θα παραδώσει χωρίς ελλείψεις και εκπτώσεις στην ποιότητα. Και μπορούμε να πούμε πως σε μεγάλο βαθμό το συγκεκριμένο mode θα ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό. Πέραν των ελλειμματικών σε φαντασία εμβλημάτων της ομάδας μας και τις περιορισμένες επιλογές για το χρωματικό σχεδιασμό του μονοθεσίου μας, δεν μπορούμε να χρεώσουμε περισσότερες αδυναμίες στο My Team. Έχοντας συγκεκριμένο budget σε κάθε σεζόν, καλούμαστε να επιλέξουμε προμηθευτή κινητήρα, συνοδηγό και εγκαταστάσεις. Κατά τη διάρκεια της σεζόν και ανεβαίνοντας επίπεδα ξεκλειδώνονται ακόμα περισσότεροι χορηγοί, οι οποίοι θέτουν τις δικές τους απαιτήσεις για να μας πληρώσουν. Για παράδειγμα, συγκεκριμένη χορηγία απαιτούσε να συγκεντρώσουμε δέκα βαθμούς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, κάτι διόλου εύκολο κατά τη διάρκεια της πρώτης μας χρονιάς.



Τα περισσότερα χρήματα κατά τη διάρκεια της σεζόν ξοδεύονται στη βελτίωση των εγκαταστάσεων της νέας μας ομάδας. Μεγάλα έξοδα από τη μια, όμως μόνο με αυτόν τον τρόπο αποκτούμε τα ανάλογα perks, έτσι ώστε οι βελτιώσεις που παράγουμε να μην αποτυγχάνουν κατά την ανάπτυξη και να έχουμε μια ελπίδα να τερματίζουμε, συστηματικά, στα υψηλότερα σκαλιά του βάθρου. Εκτιμούμε το γεγονός πως η ομάδα ανάπτυξης έχει προσθέσει και την επιλογή για μικρότερες σεζόν, οκτώ ή δεκαέξι αγώνων, δίνοντας άλλο περιθώριο σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με το mode, μα δε μπορούν να διαθέσουν το χρόνο που απαιτεί μια πλήρης. Εξάλλου, μέσα σε μια αγωνιστική περίοδο δεν περιλαμβάνονται μόνο τα Γκραν Πρι, αλλά και άλλες δραστηριότητες, οι οποίες έχουν μεταφερθεί αυτούσιες από τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Checkpoint challenges, time trials, σε διαφορετικές πίστες ανά τον κόσμο και με διαφορετικά μονοθέσια που και αυτά με τη σειρά τους συμβάλλουν στην αναγνωρισιμότητα της ομάδας και φυσικά στα έσοδά της. Αν και οι συνεντεύξεις έχουν επανέλθει σχεδόν αυτούσιες και συνεχίζουν να είναι κάπως βαρετές, έχουμε πλέον τη δυνατότητα να γνωρίζουμε το λόγο για τον οποίο μια απάντηση δεν μπορεί να επιλεγεί. Αυτός συνήθως έχει να κάνει με την πρόοδο της ομάδας μας σε κάποιον από τους ―κλασικούς πια― τέσσερις τομείς: τον κινητήρα, την αεροδυναμική, το σασί και την ανθεκτικότητα του μονοθεσίου μας. Προσθέτοντας στην αυθεντικότητα, κατά τη διάρκεια της σεζόν θα τύχει να μας πάρει συνέντευξη και ο ίδιος ο Will Buxton της Liberty Media, σχολιάζοντας την εξέλιξή μας, ή τη σχέση μας με τους αντιπάλους που έχουμε επιλέξει.



Αφήνοντας το My Team, εξυπακούεται πως το βιντεοπαιχνίδι προσπαθεί για μια ακόμα φορά να είναι πιστό στο πραγματικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Στο Career Mode τα σεναριακά κολπάκια που πρόσθεταν αντιπάλους από το πρωτάθλημα της Formula 2 έχουν εξαφανιστεί, ενώ ο εικονικός μας οδηγός μπορεί να ξεκινήσει την καριέρα του επιλέγοντας να τρέξει ολόκληρη τη σεζόν της μικρότερης κατηγορίας. Μπορεί έτσι το παιχνίδι να διαρκέσει πολύ περισσότερο, όμως η απόλυτη πιστότητα της μεταφοράς ακόμα και της μικρότερης αυτής κατηγορίας δεν θα αφήσει παραπονεμένους όσους επενδύσουν σε αυτήν. Βέβαια το βάρος μοιραία βρίσκεται στη κατηγορία της Formula 1 και εκεί έχουμε μια προσθήκη που οι φαν επίσης ζητούσαν καιρό: τη συνταξιοδότηση των οδηγών μετά από κάποιες σεζόν. Πλέον η ομάδα ανάπτυξης έχει λάβει υπόψιν τις ηλικίες των συμμετεχόντων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, οπότε όσο περνούν οι σεζόν θα βλέπουμε τους μεγαλύτερους εξ αυτών να αφήνουν το σπορ, προκειμένου να κάνουν χώρο για ανερχόμενα ταλέντα από το χώρο της Formula 2. Οι βελτιώσεις του F1 2020 δεν έχουν μείνει μόνο στον τομέα του περιεχομένου. Το οδηγικό μοντέλο έχει και αυτό βελτιώσεις, με τα μονοθέσια πλέον να μας αφήνουν πολύ πιο άμεση αίσθηση στο χειρισμό τους. Είτε αυτό αφορά στην επιτάχυνσή τους, στην αίσθηση της οποίας βέβαια συμβάλλει και ο βελτιωμένος ήχος των κινητήρων, είτε την γρήγορη αλλαγή κατεύθυνσης σε απότομες στροφές ή κατά τη διάρκεια προσπερασμάτων. Επιπροσθέτως, η Codemasters φρόντισε να κάνει το χαρακτηριστικό της μείγμα sim-cade στο μοντέλο χειρισμού ακόμα πιο προσβάσιμο σε νέους παίκτες. Συγκεκριμένα, υπάρχουν περισσότερες διαβαθμίσεις για τα φρένα, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης ακόμα και την αμεσότητα του τιμονιού των μονοθεσίων, ώστε ο κάθε παίκτης να βρει τη χρυσή τομή για αυτόν, ακόμα και αν δεν είχε ξανά επαφή με τίτλους της σειράς. Κατορθώνει δε να κάνει τον τίτλο της το ίδιο διασκεδαστικό τόσο με το gamepad όσο και με κάποια τιμονιέρα, αν και η χρήση της τελευταίας είναι μάλλον ενδεδειγμένη στον υψηλότερο βαθμό δυσκολίας.



Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στο φετινό τίτλο αποτελεί η χρήση του Energy Recovery System, η οποία μετά από συμβουλές από πραγματικούς οδηγούς όπως ο Lando Norris, έγινε πολύ πιο πιστή στη πραγματικότητα. Και ενώ κατά τη διάρκεια της δοκιμής ενός preview build, λίγους μήνες πριν, είχαμε τις ενστάσεις μας, στο τελικό προϊόν το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο ουσιαστικό και δουλεμένο. Πλέον υπάρχει σαφέστατη ένδειξη στο τιμόνι των μονοθεσίων για τη φάση στην οποία βρίσκεται ο ηλεκτρικός μας κινητήρας, με το μηχανικό αγώνα να μας προτείνει να το χρησιμοποιήσουμε ή όχι. Φυσικά η χρήση του ERS έχει άμεσο αντίκτυπο στους χρόνους μας κατά τη διάρκεια ενός Γκραν Πρι, ενώ μπορεί να είναι η καθοριστική διαφορά σε ένα πετυχημένο ή όχι προσπέρασμα. Φτάνοντας και στην αγωνιστική δράση, είδαμε μικρές μα ουσιαστικές βελτιώσεις και στο AI των αντίπαλων οδηγών. Φέτος έχουν τη δυναμική να κάνουν λιγότερα λάθη όταν τους πιέζουμε, ενώ και στις μεταξύ τους μάχες κινούνται πιο ρεαλιστικά και επίμονα όταν βρεθούν να μάχονται για μια θέση. Φυσικά, για ακόμα μια χρονιά δεν είναι όλα ρόδινα. Η Ego Engine κάθε χρόνο που περνά δείχνει όλο και πιο αδύναμη να προβάλει λίγο πιο ρεαλιστικά τα πρόσωπα μηχανικών και οδηγών, είτε στο γκαράζ είτε κατά τη διάρκεια των απονομών. Φέτος είδαμε ένα νέο animation κατά τη διάρκεια των πανηγυρισμών, όμως δεν μπορούμε με τίποτα να πούμε πως κάτι τέτοιο είναι αρκετό για να αναφερθεί ως βελτίωση. Αντίθετα, είδαμε ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες στο σχεδιασμό των μονοθεσίων. Ειδικά με τη χρήση cockpit camera που μας βολεύει, βλέπουμε τις κάμερες που παρακολουθούν τον οδηγό κατά τη διάρκεια των sessions ενώ τα μονοθέσια στο σύνολο τους αποτελούν απίστευτα λεπτομερείς ρέπλικες των πραγματικών. Εδώ η Codemasters έπεσε λίγο θύμα των εξελίξεων βέβαια, καθώς τις τελευταίες εβδομάδες, με διάφορες εξελίξεις να τρέχουν, άλλαξαν οι εμφανίσεις των Williams, McLaren και Mercedes. Και ενώ με το πρώτο μεγάλο update διορθώθηκε η εμφάνιση της πρώτης η οποία έχασε τη χορηγία της Rokit, θα χρειαστεί περαιτέρω δουλειά για να μεταφερθούν οι αλλαγές στα μονοθέσια των άλλων δύο. Η Codemasters έχει καθυσηχάσει βέβαια τους παίκτες, αναφέροντας πως στα επόμενα updates θα αλλάξουν και τα υπόλοιπα μονοθέσια, για να μεταφερθούν στον ψηφιακό κόσμο οι αλλαγές που έγιναν στο πλαίσιο του -ηθικά κάτι παραπάνω από σωστού- κινήματος We Race As One.



Μικρές λεπτομέρειες βέβαια που εν καιρώ θα λυθούν και θα προσθέσουν όσο το δυνατόν περισσότερη πιστότητα στην απεικόνισης του σπορ σε κονσόλες, υπολογιστές και Google Stadia. Και λέμε «όσο το δυνατόν» καθώς με συνεχώς μεταβαλλόμενο πρόγραμμα αγώνων αλλά και μεταφορά του σπορ σε πίστες (Mugello, Portimao) που η Codemasters δεν θα μπορούσε εκ των πραγμάτων να συμπεριλάβει στον προγραμματισμό της ή και τους διπλούς αγώνες, η αυθεντικότητα του τίτλου έχει πληγεί αρκετά. Χωρίς βέβαια να φέρει ευθύνη η ίδια η ομάδα ανάπτυξης, όσοι ασχοληθούν με τον τίτλο καλό θα ήταν να το κάνουν έχοντας κατά νου πως το F1 2020 προσεγγίζει περισσότερο ένα ιδεατό 2020, αυτό χωρίς τη πανδημία που έχει φέρει φέτος τα πάνω κάτω στους περισσότερους τομείς της ζωής όλων μας.



Εμείς με τη σειρά μας ανυπομονούμε για τη μετάβαση της σειράς στη νέα γενιά. Εκτιμούμε τις μικρές βελτιώσεις της Codemasters στο gameplay, αλλά και τη συνεχή προσθήκη νέων στοιχείων, τα οποία πετυχαίνουν το σκοπό τους και με το παραπάνω. Όμως, αν αφαιρέσουμε την ομολογουμένως πετυχημένη και μεγάλη -σε μέγεθος και σημασία- προσθήκη του My Team, λίγες βελτιώσεις μένουν να ξεχωρίζουν το φετινό τίτλο σε σχέση με αυτόν του 2019 και να δικαιολογούν εκ νέου την επένδυση από τους παίκτες. Είναι κρίμα για την ομάδα ανάπτυξης, η οποία φαίνεται ικανή να προσφέρει παραπάνω, όμως φαίνεται να είναι παγιδευμένη τεχνικά σε μια παλιά μηχανή γραφικών, η οποία προσφέρει μεν σταθερότητα στην απόδοση, μα τίποτα ουσιαστικό ως προς την εξέλιξη της απεικόνισης του σπορ. Με τα νέα μηχανήματα των Sony και Microsoft να είναι προ των πυλών, του χρόνου ελπίζουμε να μιλάμε για ένα μεταμορφωμένο franchise. 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Δουλεμένη η προσθήκη του My Team
  • Μικρές βελτιώσεις σε οδηγικό μοντέλο, ΑΙ και πιο πιστή στη πραγματικότητα χρήση του ERS
  • Δυνατότητα επιλογής μικρότερων σε διάρκεια σεζόν σε F2 αλλά και στο My Team
  • Ύπαρξη περισσότερων παραμετροποιήσεων για την εισαγωγή αρχαρίων παικτών στο κόσμο του F1 2020
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • O τεχνικός τομέας είναι -πρακτικά- ίδιος με πέρυσι με τις γνωστές αδυναμίες σε απεικόνιση προσώπων και animations ανθρώπων
  • Η κατάσταση του σπορ αυτήν τη στιγμή αφαιρεί πόντους αυθεντικότητας
  • Εξαιρώντας το My Team, οι υπόλοιπες βελτιώσεις δεν θα δικαιολογήσουν την αγορά του από πολλούς παίκτες
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Spinnet
    • Κατατοπιστικότατο review. Να αναφέρω απλά ότι την front-end μουσική επένδυση την έχει επιμεληθεί ο Μιχάλης Αικατερίνης (καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Miktek).

*
Loading...