Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Η Nintendo αποτρέπει τους χρήστες από το να… γλείφουν και να τρώνε τα Nintendo Switch 2 cartridges

NEWS
  • 1 λεπτό πριν

Οι δασμοί φέρνουν ξανά στο προσκήνιο τη σκέψη για απόκτηση iPhone με συνδρομή

NEWS
  • 46 λεπτά πριν

Η Sony προχωράει σε ακυρώσεις και αλλαγές για το PlayStation The Concert

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Εταιρεία αναλύσεων αναθεωρεί τις προβλέψεις πωλήσεων λόγω των δασμών των Η.Π.Α.

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Hades 2: Console exclusive των Nintendo Switch 2 και Nintendo Switch κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Πλήκτρο του Nintendo Switch 2 θα λειτουργεί μόνο με συνδρομή Nintendo Switch Online!

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Φήμη: Κανένας publisher δεν ενδιαφέρεται να στηρίξει την επιστροφή του Deus Ex

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Το eShop του Nintendo Switch 2 δεν θα έχει μουσική υπόκρουση, ούτε θα αποκτήσει στο μέλλον

VIDEO NEWS
  • 6 ώρες πριν

Χωρίς Hall Effects τα Joy-Cons του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 7 ώρες πριν
  • 2

Nintendo Switch 2: YouTuber θα στηθεί έξω από κατάστημα της Nintendo δύο μήνες νωρίτερα!

NEWS
  • 8 ώρες πριν

To νέο patch του Assassin's Creed Shadows βελτιώνει τα γραφικά στο PS5 Pro

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Θα αναβαθμίζει τα γραφικά όχι μόνο με το Nvidia DLSS

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Η ASUS παρουσιάζει τη σειρά Zenbook Signature Edition με ένα μοναδικό σχέδιο που καταπλήσσει

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 10 ώρες πριν

Στην Πορτογαλία για τα νέα Philips και AOC monitors

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 10 ώρες πριν
  • 1

Nintendo Switch 2: Θα μπορείτε να δανείζετε και να πουλάτε τις Game-Key Cards σας, έτσι θα δουλεύουν οι κάρτες

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Nintendo: Νέα διαρροή αποκαλύπτει ένα ακυκλοφόρητο παιχνίδι της Retro Studios και ένα μη ανακοινωμένο Ridge Racer game (video)

VIDEO NEWS
  • 12 ώρες πριν

Tαινία Death Stranding: Αυτός είναι ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της!

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Αυτό θα κάνει η Apple για να αποφύγει την αύξηση τιμής των iPhone λόγω των δασμών του Τραμπ

NEWS
  • 14 ώρες πριν

«Η FromSoftware δεν απομακρύνεται από τα single player games με το The Duskbloods», δηλώνει ο Hidetaka Miyazaki

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Νέα πλάνα από Donkey Kong Bonanza, Kirby, Mario Kart World και άλλα games του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 17 ώρες πριν

Μοναδική προσφορά της Cosmote: Απεριόριστα GB με μόλις €13!

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Μια ανάρτηση της Square Enix ίσως είναι teaser για remake του Final Fantasy IX

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Φήμη: Η Ubisoft δουλεύει σε ένα turn-based tactics Rainbow Six Siege στο στιλ του XCOM

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Το site της Nintendo μαρτύρησε δύο σημαντικά μυστικά για τα Donkey Kong Bananza και Mario Kart World

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Δεν θα έχει Achievements το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 23 ώρες πριν

H Nintendo υποστηρίζει την απόφασή της να πουλάει video games στα €90

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Εμφανίστηκε και στο eBay το Nintendo Switch 2, με πολύ υψηλό "καπέλο"

NEWS
  • 07/04

Η Microsoft παρουσίασε ειδική έκδοση του Quake II που φτιάχτηκε με ΑΙ, οι fans αντιδρούν αρνητικά

NEWS
  • 07/04

Mission: Impossible - The Final Reckoning: Νέο trailer με τον Tom Cruise σε εναέριο stunt

VIDEO NEWS
  • 07/04

Στην Ιαπωνία, μπορούν ήδη κάποιοι να δουν από κοντά το Nintendo Switch 2 (εικόνα)

NEWS
  • 07/04

O Liam Neeson γίνεται ο αστυνόμος της καρδιάς μας στο The Naked Gun 4+1⁄4: Law of Toughness (trailer)

VIDEO NEWS
  • 07/04

Τα Nintendo Switch 2 Edition games θα είναι cartridges του original Switch με download code

NEWS
  • 07/04

Ταινία Minecraft: Άνοιγμα ρεκόρ για videogame adaptation στις ΗΠΑ

NEWS
  • 07/04

Πάσχα με προσφορές και προτάσεις σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 07/04

Η Sony ρωτάει τους fans του PlayStation την άποψή τους για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 07/04

Αλλαγή σχεδίων: Η σειρά Horizon Zero Dawn γίνεται… ταινία

NEWS
  • 07/04

Το Nintendo Switch 2 φέρεται να πιάνει τις επιδόσεις ενός mid range PC

NEWS
  • 07/04

Poco F7 Pro Review

REVIEWS
  • 07/04

Επίσημο: στις 12 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια του gameplay για το Marathon της Bungie (video)

NEWS
  • 07/04

Voice actor κάνει tease το remake του original Resident Evil

NEWS
  • 07/04

Δραματική μείωση των αποκλειστικών τίτλων του PS5 σε σχέση με προηγούμενες γενιές

NEWS
  • 07/04

Χιλιάδες συνταγές μαγειρικής στην οθόνη του κινητού σας, εύκολα και απλά

NEWS
  • 07/04

Helldivers 2: Ο CEO της Arrowhead μιλάει για την χειρότερη περίοδο του παιχνιδιού και πώς την αντιμετώπισαν

NEWS
  • 06/04

Η Nintendo δυσκολεύτηκε πολύ σε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό μετά το Wii U

NEWS
  • 06/04

Με το Verdansk, το Call of Duty Warzone επέστρεψε στην κορυφή των streaming charts

FREE GAMES
  • 06/04

Τι είναι τελικά αυτές οι ρίγες που βλέπουμε σε όλες τις πετσέτες;

NEWS
  • 06/04

Λουκέτο στη Ubisoft Leamington

NEWS
  • 06/04

Παίκτης κρασάρει το Super Mario Bros 2 και πετυχαίνει το ταχύτερο 2D Mario speedrun! (video)

NEWS
  • 06/04

Η NASA εντόπισε ένα περίεργο φαινόμενο στον Άρη

NEWS
  • 06/04

Κι όμως η Ελλάδα έχει εφαρμογή τύπου Google Maps για τις χιλιομετρικές αποστάσεις!

NEWS
  • 06/04

Νέο cartridge με arcade games του Neo Geo και κονσόλα ετοιμάζει η δημιουργός του Evercade

NEWS
  • 06/04

Πλέον όλοι μπορούν να φτιάξουν εικόνες σε στυλ Studio Ghibli με το GhatGPT

NEWS
  • 06/04

Το PlayStation φέρεται να σταμάτησε τη συνεργασία με τη Sweet Baby Inc. ακυρώνοντας διάφορα projects (video)

NEWS
  • 06/04

Ένα απομονωμένο σπίτι και δύο αδέρφια σε απόγνωση είναι το νέο σκηνικό του Bring Her Back της Α24 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 05/04

Daemon X Machina Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Marvelous AQL

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Daemon X Machina
    • 16+ pegi 16+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://daemonxmachina.nintendo.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
*
Η συγκεκριμένη κριτική είναι ευκολότερη από όσο θα έπρεπε, από όσο ελπίζαμε. Το Daemon X Machina δεν είναι καμιά τυχαία παραγωγή. Αναπτύχθηκε από το Marvelous First Studio της Marvelous, καθαρά ως αποκλειστικότητα για το Nintendo Switch, με την Marvelous να διατηρεί τα δικαιώματα έκδοσης στην ιαπωνική αγορά και η Nintendo να τα αναλαμβάνει οπουδήποτε αλλού. Ο ιθύνων νους, στην προκειμένη, είναι ο Kenichiro Tsukuda, ο «νονός» της σειράς Armored Core και ξεκάθαρος λάτρης αλλά και ειδικός των mecha games. Κι η αλήθεια είναι ότι η κατηγορία έχει μείνει χωρίς εκπρόσωπο εδώ και χρόνια, ενώ, γενικότερα, εύκολα μπορεί να υποστηριχθεί ότι ποτέ δεν βρήκε το βηματισμό της στα αλήθεια, εμποδικά ή δημιουργικά. Οπότε το Daemon X Machina, μαζί του κι ο Tsukuda, είχαν πράγματα να αποδείξουν, ένα είδος να εκσυγχρονίσουν, ματιές και μυαλά να κερδίσουν. Και ποιος καλύτερος τρόπος υπάρχει να φανεί αυτό παρά με συνεργασίες με γνωστούς σχεδιαστές mecha ακόμη και με ηθοποιούς που είναι γνωστοί για τη συνεισφορά τους σε αντίστοιχα anime; Μόνο τον Shhōji Kawamori να υπολογίσουμε, δεν είναι λίγο να έχει κανείς στη δούλεψή του το σχεδιασή της σειράς Macross.



Οι συνεργασίες αυτές αποδεικνύονται ευεργετικές. Ο σχεδιασμός των mecha (Arsenals) και των πιλότων τους (Outers) είναι μοντέρνος, χωρίς εμμονές με πλαστό ρεαλισμό όπως στο Armored Core, η κίνηση των ρομπότ απελευθερωμένη κι ευχάριστη, ο κόσμος, παρότι ρημαγμένος και όχι ιδιαίτερα εντυπωσιακός τεχνικά, πολύχρωμος, σχεδόν ευχάριστος, ακόμη και όταν, σε μεγάλες μάχες, το frame rate χάνεται όπως και το soft lock στη στόχευση: με σχετική ευκολία. Δεν είναι και λίγο, δεδομένου ότι η ιστορία αποτελεί σπουδή στην παντοκρατορία της μπούρδας, οι χαρακτήρες-πιλότοι δεν πάνε πουθενά, παρότι αναβαθμιζόμενοι υποτίθεται ότι χάνουν σιγά σιγά την ανθρωπιά τους πράγμα που αποτυπώνεται στην εμφάνισή τους και θα απασχολούσε έστω κάποιον σε τέτοιο περιβάλλον, ενώ φίλοι κι εχθροί είναι αντίπαλοι, όλοι με «κρυφά κίνητρα wink wink δεν ξέρω γιατί σας κλείνω το μάτι έτσι μου είπαν» και πάντα μισθοφόροι, παρότι υποτίθεται ότι προσπαθούν να σώσουν την ανθρωπότητα από δολοφονική τεχνητή νοημοσύνη που στράφηκε εναντίον της. Το χειρότερο με την ιστορία και την αφήγησή της δεν είναι καν το επίπεδο στο οποίο κινείται. Τα πρωτεία εδώ έχει η συνεχής προσποίηση ότι κάτι κινείται και κάπου οδηγεί. Ούτε η σκηνοθεσία δεν μένει στον ίσιο δρόμο, με cut-scenes να διακόπτουν μάχες με άχαρο τρόπο ή να τις ανακόπτουν αφού ο παίκτης έχει πάρει φόρα, απλά για να σιγουρευτούν όλοι ότι θα ακούσετε μια ατάκα που καταλήγει να μην έχει καμία αξία. Ευτυχώς για όλους, υπάρχει πλήκτρο για παράκαμψη των διαλόγων.



Τα συστήματα του παιχνιδιού σίγουρα τα πάνε καλύτερα. Κάθε mecha είναι έτοιμο για «πείραγμα» και αναβαθμίσεις, ένα όπλο σε κάθε χέρι, ένα εφεδρικό σετ για παν ενδεχόμενο, δυο ακόμη στην πλάτη και, γενικά, κάθε παρέμβαση του παίκτη στη σύνθεση επηρεάζει τα στατιστικά του mecha και, φυσικά, ενθαρρύνεται εμπράκτως. Ο πειραματισμός είναι η μόνη λογική οδός καθώς οι αντίπαλοι παρουσιάζουν διαφορετικά προτερήματα, ενώ και κάθε μάχη είναι ανοιχτή σε διαφορετικές προσεγγίσεις. Ο βαρύς οπλισμός κόβει ευελιξία, αλλά αν μπορεί κάποιος να εξασφαλίσει προσοχή και ακρίβεια, μπορεί να βγει σε καλό. Ταχύτητα και μπαράζ σε σχεδόν τυχαίες κατευθύνσεις είναι ό,τι πρέπει κόντρα σε πολλούς μικρούς εχθρούς ή κάποιο αντίπαλο AI που δεν λέει να σταθεί σε ένα σημείο με τίποτα. Πειραματισμό σηκώνουν ακόμη περισσότερο τα boss fights κόντρα σε πελώρια mecha που κάνουν εκείνο του παίκτη να μοιάζει με νεοσύλλεκτο αιμοσφαίριο σε κυκλοφορικό απατόσαυρου. Στη μάχη η κάμερα δεν συνεργάζεται πάντα, ωστόσο η απόλαυση μιας καλοβαλμένης στρατηγικής που ωθείται από το κατάλληλο loadout σηματοδοτεί το απόγειο του Daemon X Machina. Περιέργως, τα boss fights, σε γενικές γραμμές, δεν κινούνται στα ποιοτικά επίπεδα που περιμένει κανείς από την ιαπωνική σχολή, την ώρα που και οι βασικές αποστολές δύσκολα αποφεύγουν την επανάληψη από ένα σημείο κι ύστερα, παρότι στο άνοιγμα του παιχνιδιού, που η εναλλαγή είναι γρήγορη προκειμένου να εξοικειωθεί ο παίκτης, δημιουργούνται άλλες ελπίδες. Μεγαλύτερο αμάρτημα το ότι το AI δεν διακρίνεται για τις εναλλακτικές τακτικές του, οπότε η δυσκολία ανεβαίνει δίνοντας σε εχθρούς HP σε κοσμικές ποσότητες, ώστε ο παίκτης να δείχνει πρώτα πόσο αντέχει και ύστερα τι κατέχει.



Η ποικιλία σε εξαρτήματα είναι απίθανη βέβαια και, προς τιμήν της Marvelous, δεν αποτελεί ευκαιρία για παράλογες επενδύσεις, ούτε καν στην οικονομία του ίδιου του παιχνιδιού. Συχνά είναι καλά τα εξαρτήματα που βρίσκει κανείς στο κουφάρι ενός αντιπάλου. Κι επειδή δεν μπορεί να πάρει τα πάντα μαζί του, ο παίκτης αναγκάζεται να σκέφτεται και λίγο παραπάνω για το κόστος ευκαιρίας. Η ευκαιρία υφίσταται λοιπόν, η ποικιλία είναι μεγάλη, καλύτερα να μην πούμε όμως σε ποιο κύκλο της κολάσεως ανήκει το UI, το μενού μέσω του οποίου διαχειρίζεται κανείς όλα αυτά. Ακόμη και η σύγκριση εξαρτημάτων είναι μαρτύριο. Το κακό UI σε τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι περίεργο σε ιαπωνικές παραγωγές, αυτό βέβαια δεν το κάνει και πιο ευχάριστο στην πράξη. Αυτή η τιμή ανήκει στα co-op missions. Μπορεί να μην είναι σωστά ισορροπημένα για τη συμμετοχή έως και 4 παικτών, αλλά με συνεννόηση εντυπωσιακές μανούβρες τα αποτελέσματα μπορεί να είναι εκπληκτικά. Ευτυχώς αναμένονται κι άλλες τέτοιες αποστολές στο μέλλον, ενώ δεν είναι καν υποχρεωτικό το καρέ πραγματικών παικτών, μπορεί να καληφθεί και με AI το κενό, με την ειρωνεία, δεδομένου του lore, να μην περνά απαρατήρητη. Στα συν υπολογίζουμε και το PvP mode που προστέθηκε εσχάτως, για παρόμοιους λόγους. Άλλη χάρη να υπάρχει παίκτης στην άλλη άκρη. Βέβαια και στα multiplayer modes συναντήσαμε κουφά, όπως πλήρη αδυναμία αλλαγής loadout άπαξ και μπει κάποιος στο mode. Πρέπει να βγει για να αλλάξει το οτιδήποτε ή να δεχθεί ότι θα ψάξει για αποστολές που είναι κομμένες και ραμμένες στο loadout που έχει τη δεδομένη στιγμή.



Κάπως έτσι καταλήγει να γίνεται εύκολη αυτή η κριτική. Ο Tsukuda δεν είχε άσχημη ιδέα, η κατεύθυνση που διάλεξε είναι σωστή. Στο σύστημα μάχης είναι καλό, ο σχεδιασμός όμορφος, η ελευθερία κινήσεων ευχάριστη, τα co-op missions θετική υπόθεση, το ίδιο και το PvP που ήρθε κατόπιν εορτής. Και από εκεί και πέρα το παιχνίδι φαίνεται να λέει «ώστε έτσι ε;» και ρίχνει στον παίκτη ιστορία και αφήγηση της κακιάς ώρας, κάμερα με σπαστό ωράριο, μενού-πολιτική αλληγορία από την Κόλαση του Δάντη, ασταθή τεχνικό τομέα και, περιέργως, όχι και πολύ μεγαλειώδη bosses, άσχετα που ώρες ώρες δεν χωράνε στην οθόνη. Κάτι καλό υπάρχει εδώ, αλλιώς όμως περιμέναμε το συνδυασμό μηχανής και δαίμονα.

Υ.Γ.: Ένας άνθρωπος να αντιγράψει με τρόπο χρήσιμο στοιχεία του ZOE. Ένας. Δίνουμε παράσημο και για αντιγραφή στο σημείο που έχουμε φτάσει. 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ωραία σχέδια σε mecha
  • Καλό σύστημα κίνησης και μάχης
  • Μεγάλη ποικιλία στην τροποποίηση
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Ιστορία, αφήγηση και χαρακτήρες για κλάματα
  • Οι δυνατές αναμετρήσεις είναι δυνατές με λάθος τρόπο
  • Μενού προσιτό σαν AutoCAD
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...