Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Το The Minecraft Movie είναι πλέον η δεύτερη εμπορικά πιο επιτυχημένη ταινία που βασίζεται σε videogame

NEWS
  • 59 λεπτά πριν

Xiaomi Buds 5 Pro WiFi Review

REVIEWS
  • 2 ώρες πριν

Προσοχή αν σας καλέσουν από αυτόν τον αριθμό!

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Η Nintendo προειδοποιήθηκε για σοκαριστικά επίπεδα δασμών στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 4 ώρες πριν

H Nike τιμά ένα θρυλικό παιχνίδι του Nintendo 64 στα νέα της sneakers (που είναι ήδη sold out)

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Fans της σειράς The Last of Us του HBO εντόπισαν ένα πολύ γλυκό Easter egg του παιχνιδιού στην πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Η Bungie αποφεύγει να αποκαλύψει την τιμή του Marathon

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Age of Empires II: Definitive Edition στο PS5

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Η τιμή του Nintendo Switch 2 αναμένεται να επηρεαστεί από τους δασμούς των Η.Π.Α.

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Indiana Jones and the Great Circle: Τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις στο PS5 Pro υπόσχεται η Machine Games

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Ανακοινώθηκε το single-player turn-based tactics game Star Wars Zero Company

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Δωρεάν για τις επόμενες 48 ώρες θα είναι το Metro 2033 Redux (video)

VIDEO NEWS
  • 16 ώρες πριν

Φήμη: H Sony θα κυκλοφορήσει και φορητό PS6, με επιδόσεις κατώτερες του PS5

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Νέο μηχανισμό για τα boss fights θα εισάγει το Death Stranding 2: On the Beach

NEWS
  • 18 ώρες πριν

To Amazon μετατρέπει τη θρυλική ταινία «Τίγρης και Δράκος» σε σειρά!

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Νέο trailer για τη δεύτερη σεζόν του The Last of Us στο HBO μας προετοιμάζει για τη συνέχεια

VIDEO NEWS
  • 20 ώρες πριν

Η Limited Run Games παρουσίασε συλλεκτική έκδοση των DOOM και το κουτί της μπορεί να «τρέξει» το πρώτο game!

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Παρουσιάστηκε το Anbernic RG 557 με οθόνη AMOLED 5.5 ιντσών (video)

NEWS
  • 22 ώρες πριν

The Last of Us S02E01: Future Days Review

REVIEWS
  • 23 ώρες πριν

Η PS5 retail έκδοση του Indiana Jones and the Great Circle έρχεται σχεδόν με άδειο Blu-ray!

NEWS
  • 24 ώρες πριν
  • 1

Πάνω από 1000 κλασικά PC games σε τιμή «χώμα», το Deus Ex GOTY Edition κάτω από €1!

NEWS
  • 14/04

South of Midnight Review

REVIEWS
  • 14/04

Έτσι θα είναι το Nintendo Switch Online app στο Nintendo Switch 2 (εικόνες)

NEWS
  • 14/04

Με αυτήν την αλλαγή του Netflix θα μπορείς πάντα να βρίσκεις κάτι να δεις

NEWS
  • 14/04

H Sony ανακοίνωσε αύξηση τιμής του PS5 σε Ευρώπη, Αγγλία και Αυστραλία!

NEWS
  • 14/04

Ο Robert Pattinson βρίσκεται σε συζητήσεις για κεντρικό ρόλο στο Dune 3

NEWS
  • 14/04

Ανανεώθηκε για τρίτη σεζόν το Mayfair Witches μεταφέροντας τη μαγική έδρα του!

NEWS
  • 14/04

Η Viola Davis είναι πρόεδρος- κομάντο εναντίων τρομοκρατών στο G20 της Amazon-MGM (trailer)

VIDEO NEWS
  • 14/04

Σημαντική διαρροή για το φετινό Call of Duty: Black Ops 7 και το multiplayer του

NEWS
  • 13/04

Shawn Layden: Αύξηση στις τιμές των video games σε κάθε γενιά για να αντιμετωπιστεί ο πληθωρισμός (video)

VIDEO NEWS
  • 13/04

Νέα φήμη για GTA 6 trailer 2 και GTA 6 κυκλοφορία

NEWS
  • 13/04

Επιτέλους νέα για την ταινία The Matrix 5

NEWS
  • 13/04

Ο Christopher Meloni τα βάζει με διεθνή κυκλώματα στην 5η σεζόν του Law and Order: Organized Crime (trailer)

VIDEO NEWS
  • 13/04

Ένα πολύ συγκεκριμένο Pokémon ετοιμάζεται να αποκτήσει την πρώτη του επίσημη κάρτα Pokémon TCG μετά από 15 χρόνια

NEWS
  • 13/04

Η 4η σεζόν του Love, Death and Robots καταφτάνει σύντομα στο Netflix (trailer)

VIDEO NEWS
  • 13/04

Στις 8 Μαΐου η κυκλοφορία του Sonic Rumble (trailer)

VIDEO NEWS
  • 12/04

Marathon: Επίσημα αποκαλυπτήρια και ημερομηνία κυκλοφορίας για το νέο extraction shooter της Bungie (trailer)

VIDEO NEWS
  • 12/04

Έρευνα: To 58% των εσόδων του PC gaming για το 2024 προέρχεται από microtransactions

NEWS
  • 12/04

Rematch: Ορίστηκε η σέντρα για τον ποδοσφαιρικό τίτλο της δημιουργού του Sifu (trailer)

VIDEO NEWS
  • 12/04

Ο ήχος έναρξης των Windows 95 προστέθηκε στη Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου

NEWS
  • 12/04

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Vicarious Visions

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (7)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.crashbandicoot.com/ FOLLOWERS 7 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
*
Θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε με την ιστορική αναδρομή που όλοι κάνουν σε ένα τέτοιο review. Δεν υπάρχει λόγος. Η σειρά Crash Bandicoot κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα πριν από 20 χρόνια και αυτό δεν ήταν τυχαίο. Το ταλέντο της Naughty Dog ήταν έκδηλο από τότε, ακόμα και στον πρώτο τίτλο που ξεκίνησε σαν πείραμα, σαν βάση για το τι θα ακολουθούσε. Θα μπορούσαμε επίσης να αναρωτηθούμε για το νόημα των remaster, για το πού βαδίζει η βιομηχανία κ.λπ. Δεν υπάρχει λόγος. Άλλωστε το Crash Bandicoot N. Sane Trilogy δεν είναι τυπικό remaster. Η Vicarious Visions δεν “πάτησε” στην αρχική έκδοση, κυρίως γιατί δεν μπορούσε. Ο αρχικός κώδικας δεν ήταν στη διάθεσή της και, έτσι, η ομάδα ανάπτυξης αναγκάστηκε να τα πάρει όλα από την αρχή. Η πιστότητα της αντιγραφής εντυπωσιάζει όταν καταλάβει κανείς πόσο δύσκολο ήταν το έργο της ομάδας. Το αποτέλεσμα τη δικαιώνει πανηγυρικά.



Οι τρεις τίτλοι της Naughty Dog είναι έτσι όπως τους θυμάστε. Όμως πολύ πιο όμορφοι, πιο “καθαροί”, πιο πλούσιοι. Είναι το ίδιο απαίσια δύσκολοι ώρες ώρες, αναγκάζοντας τον παίκτη να ξεβολευτεί από τις ευκολίες του σύγχρονου gaming και να κοιτάζει μία το directional pad (ω ναι) και μία τη σκιά του πρωταγωνιστή με την ελπίδα ότι θα εμφανιστεί στην επόμενη πλατφόρμα, υποδεικνύοντας ένα σωστά μετρημένο άλμα. Αλλά ακόμα και τότε, η υποχώρηση της πλατφόρμας είναι ικανή για επιστροφή στο προηγούμενο checkpoint ή και για πλήρη επανάληψη του επιπέδου. Τα Crash εξακολουθούν να είναι στρυφνά όπως και τότε, να υιοθετούν ένα επίπεδο δυσκολίας που κάθε άλλο παρά επίπεδο είναι, να εκνευρίζουν τον παίκτη όπως και τότε, αλλά να τον πεισμώνουν κιόλας για το επόμενο καταραμένο διαμάντι. Θα μπορούσαμε πάλι να γκρινιάξουμε για τη διαφορετική αίσθηση του άλματος, το οποίο φαίνεται πιο “κοφτό” από το αυθεντικό ή για την τάση του πρωταγωνιστή να γλιστράει από την άκρη της πλατφόρμας, ίσως πιο εύκολα από όσο θα θέλαμε. Αλλά δεν υπάρχει λόγος. Η δουλειά της ομάδας ανάπτυξης παραμένει εξαιρετική, με το στόχο αναβίωσης ενός τόσο κλασικού τίτλου να επιτυγχάνεται σχεδόν απόλυτα. Και εκεί που η αναβάθμιση στα γραφικά δεν επιτρέπει σε κάποιον να διαπιστώσει την εξέλιξη που είχαν οι αρχικοί τίτλοι σε αυτόν τον τομέα τότε, καθώς η Vicarious Visions κατάφερε να τους ενοποιήσει αισθητικά, η εξέλιξη στη σχεδίαση και τη φιλοσοφία του gameplay γίνεται άμεσα φανερή.



Η πρώτη επαφή δεν είναι και η καλύτερη. Άλλωστε, όπως είπαμε, το πρώτο Crash ήταν ένα πείραμα, μια δοκιμή. Δεν συγχωρεί τα λάθη, ακόμα και όταν η ομάδα ανάπτυξης βοηθάει με μικρές, ανεπαίσθητες αλλαγές, και έχει επίπεδα που αποτελούν ακόμα και σήμερα απειλή για τα νεύρα, το χειριστήριο, την τηλεόραση και ό,τι άλλο υπάρχει ανάμεσά τους. Εμφανίζεται κάπως “ξερό” ή μάλλον λιτό και απέριττο, χωρίς βλέψεις για μεγάλη ποικιλία ή βάθος στους μηχανισμούς. Είναι μια έκθεση των βασικών μηχανισμών που τροφοδότησαν ολόκληρη την αρχική τριλογία και, παρόλα αυτά, δεν χάνει τη γοητεία του.
Οι τρεις τίτλοι της Naughty Dog είναι έτσι όπως τους θυμάστε. Όμως πολύ πιο όμορφοι, πιο “καθαροί”, πιο πλούσιοι.
Ναι δεν συγκρίνεται με τα άλλα δύο, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Άλλωστε, οι επόμενοι δύο τίτλοι είχαν κερδίσει την εύνοια του κοινού και το budget της Sony, οπότε ήταν πιο ελεύθεροι να επεκταθούν. Και το έκαναν. Το δεύτερο ήταν -κατά προσωπική άποψη- το πιο ισορροπημένο σε επίπεδο μηχανισμών και ποικιλίας gameplay. Το τρίτο ήταν εξίσου καλό, αν και τα επίπεδα με την οδήγηση εξακολουθούν να μη συναρπάζουν (τουλάχιστον μας έδωσαν το αξιόλογο Crash Team Racing) και προσπάθησε να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία. O Crash έχει πλέον περισσότερες κινήσεις, αποκτά ικανότητες, υπάρχει πιο κατανοητή ιστορία (όσο γίνεται δηλαδή), οι δύο τελευταίοι τίτλοι είναι σίγουρα πιο ολοκληρωμένες παραγωγές.



Και ναι θα μπορούσαμε να γκρινιάξουμε ότι δεν είναι και τα μεγαλύτερα παιχνίδια σε διάρκεια, αλλά η προσπάθεια να συλλέξει κανείς όλα τα διαμάντια και τα υπόλοιπα collectibles την αυξάνει σημαντικά, όχι γιατί πρέπει, αλλά γιατί η πρόκληση που πηγάζει από την προσπάθεια αυτής της συλλογής αναδεικνύει ουσιαστικά τους μηχανισμούς και τη δυσκολία τους. Θα μπορούσαμε σίγουρα να τοποθετήσουμε την αρχική σειρά ανάμεσα σε θρύλους της εποχής, προσπαθώντας να αναδείξουμε τη σύγχρονη εκδοχή της. Αλλά Δεν υπάρχει λόγος. Η Vicarious Visions δείχνει να καταλαβαίνει τι σημαίνει ουσιαστικό remaster και όχι αρπαχτή και φυσικά βοηθάει σε αυτό και το μαγικό άγγιγμα της Naughty Dog.



Ναι δεν είναι ένας σύγχρονος τίτλος. Ναι έχει εξαιρετικά γραφικά, αλλά το gameplay παραμένει δισ-διάστατο σε τρεις διαστάσεις, ό,τι και αν σημαίνει αυτό. Ναι θα μετράτε την κίνηση κάθε πλατφόρμας σαν να μην υπάρχει αύριο, θα σφίγγετε το στομάχι σε κάθε άλμα και θα βρίζετε ασύστολα όταν ο χειρισμός δεν σας ευνοεί, κυρίως γιατί έχετε ξεμάθει. Και θα μπορούσατε σε τέτοιες στιγμές να απορρίψετε το κλασικό και ξεχασμένο (;) gameplay, αλλά δεν υπάρχει λόγος. Και θα ήσασταν και εξαιρετικά άδικοι. 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Εξαιρετική δουλειά στα γραφικά, πραγματική ανανέωση των κλασικών τίτλων
  • Κλασικό gameplay που καταφέρνει και διατηρεί τη γοητεία του ακόμα και σήμερα
  • Υψηλό επίπεδο πρόκλησης
  • Μικρές αλλαγές (όπως το νέο save system) που φέρνουν τον τίτλο πιο κοντά στη σύγχρονη εποχή
  • Βελτιωμένο animation
  • Καθαρόαιμο platform που απαιτεί πολύ συχνά την απόλυτη προσοχή του παίκτη
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Δυσκολία που μπορεί να αποτρέψει πολλούς
  • Ο χειρισμός θέλει αρκετή συνήθεια, κυρίως λόγω της ευαισθησίας στις άκρες των πλατφορμών και του πιο “κοφτού” άλματος σε σχέση με τις αρχικές εκδόσεις (για όσους είχαν λιώσει τα πρώτα), ενώ ο παίκτης πολύ συχνά “παλεύει” ανάμεσα στο directional pad και τους αναλογικούς μοχλούς για να βρει το ιδανικό σύστημα
  • Μικρή δυσκολία (στον πρώτο κυρίως τίτλο) στον υπολογισμό της απόστασης ενός κενού, που μπορεί να οδηγήσει σε ανόητους θανάτους
  • Καθαρόαιμο platform που απαιτεί πολύ συχνά την απόλυτη προσοχή του παίκτη (αρνητικό για τους καλομαθημένους)
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
*
Loading...