Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Πανικός στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές σπεύδουν να αγοράσουν iPhone πριν τις αυξήσεις

NEWS
  • 10 λεπτά πριν

Άρχισαν οι προ-παραγγελίες Nintendo Switch 2 στην Ελλάδα, αυξημένη η τιμή στη χώρα μας

NEWS
  • 58 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 και GTA 6 εκτινάσσουν την βιομηχανία gaming σε ρεκόρ ανάπτυξης το 2027

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Μεγάλη διαρροή: έτσι θα είναι το iOS 19 (video)

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Commandos: Origins Review

REVIEWS
  • 3 ώρες πριν

Astro Bot: Ο τίτλος του PlayStation σάρωσε και τα BAFTA Game Awards 2025

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Ημερομηνία πρεμιέρας απέκτησε η ταινία Predator: Killer of Killers (trailer)

VIDEO NEWS
  • 5 ώρες πριν

H Lexar παρουσίασε τη δική της κάρτα microSD Express 1TB για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Ανανεώθηκαν δημοφιλείς σειρές του ABC για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Καθυστερούν οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 και στον Καναδά

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Ο CEO της Epic Games αρνείται πως το Fortnite θα αποκτήσει δική του ταινία

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Νέα πατέντα της Sony θα φοριέται σαν γάντι και θα προσομοιώνει την αίσθηση διαφόρων αντικειμένων ή θερμοκρασίας, μέσω απτικής ανάδρασης

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Το Hollow Knight: Silksong θα κυκλοφορήσει και στο original Nintendo Switch

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Η Nintendo αποτρέπει τους χρήστες από το να… γλείφουν και να τρώνε τα Nintendo Switch 2 cartridges

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Οι δασμοί φέρνουν ξανά στο προσκήνιο τη σκέψη για απόκτηση iPhone με συνδρομή

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Η Sony προχωράει σε ακυρώσεις και αλλαγές για το PlayStation The Concert

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Εταιρεία αναλύσεων αναθεωρεί τις προβλέψεις πωλήσεων λόγω των δασμών των Η.Π.Α.

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Hades 2: Console exclusive των Nintendo Switch 2 και Nintendo Switch κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Πλήκτρο του Nintendo Switch 2 θα λειτουργεί μόνο με συνδρομή Nintendo Switch Online!

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Φήμη: Κανένας publisher δεν ενδιαφέρεται να στηρίξει την επιστροφή του Deus Ex

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Το eShop του Nintendo Switch 2 δεν θα έχει μουσική υπόκρουση, ούτε θα αποκτήσει στο μέλλον

VIDEO NEWS
  • 21 ώρες πριν

Χωρίς Hall Effects τα Joy-Cons του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 22 ώρες πριν
  • 2

Nintendo Switch 2: YouTuber θα στηθεί έξω από κατάστημα της Nintendo δύο μήνες νωρίτερα!

NEWS
  • 23 ώρες πριν

To νέο patch του Assassin's Creed Shadows βελτιώνει τα γραφικά στο PS5 Pro

NEWS
  • 08/04

Nintendo Switch 2: Θα αναβαθμίζει τα γραφικά όχι μόνο με το Nvidia DLSS

NEWS
  • 08/04

Η ASUS παρουσιάζει τη σειρά Zenbook Signature Edition με ένα μοναδικό σχέδιο που καταπλήσσει

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 08/04

Στην Πορτογαλία για τα νέα Philips και AOC monitors

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 08/04
  • 1

Nintendo Switch 2: Θα μπορείτε να δανείζετε και να πουλάτε τις Game-Key Cards σας, έτσι θα δουλεύουν οι κάρτες

NEWS
  • 08/04

Nintendo: Νέα διαρροή αποκαλύπτει ένα ακυκλοφόρητο παιχνίδι της Retro Studios και ένα μη ανακοινωμένο Ridge Racer game (video)

VIDEO NEWS
  • 08/04

Tαινία Death Stranding: Αυτός είναι ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της!

NEWS
  • 08/04

Αυτό θα κάνει η Apple για να αποφύγει την αύξηση τιμής των iPhone λόγω των δασμών του Τραμπ

NEWS
  • 08/04

«Η FromSoftware δεν απομακρύνεται από τα single player games με το The Duskbloods», δηλώνει ο Hidetaka Miyazaki

NEWS
  • 08/04

Νέα πλάνα από Donkey Kong Bonanza, Kirby, Mario Kart World και άλλα games του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 08/04

Μοναδική προσφορά της Cosmote: Απεριόριστα GB με μόλις €13!

NEWS
  • 08/04

Μια ανάρτηση της Square Enix ίσως είναι teaser για remake του Final Fantasy IX

NEWS
  • 08/04

Φήμη: Η Ubisoft δουλεύει σε ένα turn-based tactics Rainbow Six Siege στο στιλ του XCOM

NEWS
  • 07/04

Το site της Nintendo μαρτύρησε δύο σημαντικά μυστικά για τα Donkey Kong Bananza και Mario Kart World

NEWS
  • 07/04

Δεν θα έχει Achievements το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 07/04

H Nintendo υποστηρίζει την απόφασή της να πουλάει video games στα €90

NEWS
  • 07/04

Εμφανίστηκε και στο eBay το Nintendo Switch 2, με πολύ υψηλό "καπέλο"

NEWS
  • 07/04

Η Microsoft παρουσίασε ειδική έκδοση του Quake II που φτιάχτηκε με ΑΙ, οι fans αντιδρούν αρνητικά

NEWS
  • 07/04

Mission: Impossible - The Final Reckoning: Νέο trailer με τον Tom Cruise σε εναέριο stunt

VIDEO NEWS
  • 07/04

Στην Ιαπωνία, μπορούν ήδη κάποιοι να δουν από κοντά το Nintendo Switch 2 (εικόνα)

NEWS
  • 07/04

O Liam Neeson γίνεται ο αστυνόμος της καρδιάς μας στο The Naked Gun 4+1⁄4: Law of Toughness (trailer)

VIDEO NEWS
  • 07/04

Τα Nintendo Switch 2 Edition games θα είναι cartridges του original Switch με download code

NEWS
  • 07/04

Ταινία Minecraft: Άνοιγμα ρεκόρ για videogame adaptation στις ΗΠΑ

NEWS
  • 07/04

Πάσχα με προσφορές και προτάσεις σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 07/04

Η Sony ρωτάει τους fans του PlayStation την άποψή τους για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 07/04

Αλλαγή σχεδίων: Η σειρά Horizon Zero Dawn γίνεται… ταινία

NEWS
  • 07/04

Το Nintendo Switch 2 φέρεται να πιάνει τις επιδόσεις ενός mid range PC

NEWS
  • 07/04

Poco F7 Pro Review

REVIEWS
  • 07/04

Επίσημο: στις 12 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια του gameplay για το Marathon της Bungie (video)

NEWS
  • 07/04

Voice actor κάνει tease το remake του original Resident Evil

NEWS
  • 07/04

Δραματική μείωση των αποκλειστικών τίτλων του PS5 σε σχέση με προηγούμενες γενιές

NEWS
  • 07/04

Χιλιάδες συνταγές μαγειρικής στην οθόνη του κινητού σας, εύκολα και απλά

NEWS
  • 07/04

Helldivers 2: Ο CEO της Arrowhead μιλάει για την χειρότερη περίοδο του παιχνιδιού και πώς την αντιμετώπισαν

NEWS
  • 06/04

Η Nintendo δυσκολεύτηκε πολύ σε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό μετά το Wii U

NEWS
  • 06/04

Με το Verdansk, το Call of Duty Warzone επέστρεψε στην κορυφή των streaming charts

FREE GAMES
  • 06/04

Τι είναι τελικά αυτές οι ρίγες που βλέπουμε σε όλες τις πετσέτες;

NEWS
  • 06/04

Λουκέτο στη Ubisoft Leamington

NEWS
  • 06/04

Παίκτης κρασάρει το Super Mario Bros 2 και πετυχαίνει το ταχύτερο 2D Mario speedrun! (video)

NEWS
  • 06/04

Η NASA εντόπισε ένα περίεργο φαινόμενο στον Άρη

NEWS
  • 06/04

Call of Duty: Black Ops 4 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Treyarch

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Call of Duty: Black Ops 4
    • 18+ pegi 18+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.callofduty.com/blackops4 FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
*
Η κριτική του Κωνσταντίνου Καλκάνη για το Call of Duty: Black Ops 4. Πηγαίνει αυτή η νέα προσέγγιση της Treyarch τη σειρά ένα βήμα μπροστά;

Το ότι το Call of Duty είναι αυτό που είναι εδώ και τόσα χρόνια, μόνο τυχαίο δεν μπορεί να θεωρηθεί. Και αυτό γιατί η Infinity Ward βρήκε αρχικά τη συνταγή, η οποία με τα χρόνια ραφιναρίστηκε, και εν τέλει απέκτησε έναν πολύ συγκεκριμένο χαρακτήρα, δημιουργώντας ουσιαστικά μια ολόκληρη σχολή. Μπορεί να μην ήταν το πρώτο που το δοκίμασε, ήταν σίγουρα όμως το πρώτο που έκανε αυτό που έκανε με τέτοια επιτυχία και κατάφερε να τραβήξει το ενδιαφέρον μιας τόσο μεγάλης μερίδας. Για την ακρίβεια, η επιτυχία ήταν τέτοια που η Actıvısıon αφιέρωσε 3 studıos στην ανάπτυξη της σειράς προκειμένου να γίνει ετήσια κυκλοφορία.




Από τα 3 studıos αυτά, και ιδιαίτερα μετά την αποχώρηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συντελεστών της Infinity Ward, η Treyarch ήταν αυτή που ξεχώρισε. Ο λόγος ήταν πολύ απλός. Ήταν το μοναδικό studio που δεν φοβόταν να κάνει -γενναίους- πειραματισμούς με το franchıse, καταφέρνοντας όμως κάθε φορά να κρατήσει ακέραιο τον πυρήνα. Και να λοιπόν που ήρθε για ακόμα μια φορά η σειρά της για να μας παρουσιάσει τον επόμενο τίτλο Call of Duty, το Black Ops IIII. Μπορεί το «4» να φέρνει αυτόματα στο μυαλό την λέξη «επανάληψη», παραδόξως, όμως, το Black Ops IIII είναι ό,τι πιο φρέσκο έχει να επιδείξει το Call of Duty εδώ και πολλά, πολλά χρόνια. Περίπου. Σε πρώτη φάση, έχουμε την παντελή απουσία του single-player mode. Σίγουρα, δεν ξεκινάμε από τα καλά νέα. Ξεκινώντας λοιπόν από το γεγονός ότι η ομάδα ανάπτυξης διάλεξε (;) να αγνοήσει εντελώς το (όποιο) κοινό ενδιαφερόταν για single-player (και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, αν ήταν να έχουμε κάτι ανάλογο με το BO3, τότε μάλλον καλά έκανε), όλο το βάρος πέφτει στο multiplayer, τα zombies και φυσικά την προσθήκη του Blackout, ή αλλιώς την πρόταση του Call of Duty στο Battle Royale, το πιο «καυτό» trend στην gaming σκηνή αυτήν τη χρονική περίοδο.



Battle Royale σε Call of Duty, γίνεται; Κι όμως, γίνεται. Και γίνεται και με μεγάλη επιτυχία. Αυτό γιατί η Treyarch σκέφτηκε πάρα πολύ έξυπνα ότι αν πάρει κανείς στοιχεία από τον ανταγωνισμό και προσθέσει σε αυτά το χαρακτήρα και το core gameplay του Call of Duty, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι θετικό. Ε, αυτή ήταν μια από αυτές τις ιδέες που δούλεψε και στη θεωρία και στην πράξη και έτσι έχουμε ένα Battle Royale mode, με solo, δυάδες και τετράδες, στο μεγαλύτερο χάρτη που έχει παρουσιαστεί ποτέ στη σειρά (προφανώς), με όλα τα χαρακτηριστικά του Battle Royale και άφθονες δόσεις Call Of Duty. Ναι, έχουμε 88 ως 100 παίκτες στο ίδιο πεδίο μάχης να πέφτουν από ελικόπτερα και να ψάχνουν απεγνωσμένα οπλισμό στο έδαφος για να μην τελειώσει η περιπέτειά τους πριν καλά καλά ξεκινήσει. Ναι, η διαθέσιμη περιοχή συνεχώς συρρικνώνεται και αναπόφευκτα η δράση από ένα σημείο και μετά γίνεται φρενήρης, και, ναι, έχουμε οχήματα για να μας βοηθούν να μετακινηθούμε πιο γρήγορα και να τραβάμε φυσικά τα βλέμματα και την προσοχή όλων και όχι για καλό. Κάπου εκεί όμως η ομάδα ανάπτυξης μπολιάζει τη δική της συνταγή και προσθέτει το -κακά τα ψέματα- εξαιρετικά άμεσο και ικανοποιητικό gunplay, με την εξίσου άμεση και σχεδόν διαισθητική κίνηση στον χώρο. Τα perks γίνονται pıck-ups και consumables με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια, όπως και τα abilities/killstreaks. Το αποτέλεσμα; Γρήγορο, άμεσο και ίσως το πιο προσιτό BR που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή.



Κάτι που δικαιολογεί το γεγονός ότι το Blackout είναι από την αρχή το πιο δημοφιλές mode του BO4, αν και αυτό δεν σημαίνει ότι τα άλλα modes υπολείπονται. Μιλώντας για άλλα modes, δεν θα μπορούσαμε να μη σταθούμε στο multiplayer, το οποίο παίρνει γραμμή από το WWII της Sledgehammer και επιστρέφει τη δράση στο έδαφος, με την αντίστοιχη φουτουριστική θεματολογία φυσικά. Τέρμα λοιπόν τα διπλά άλματα και το wall-running. Η ιδέα ήταν καλή, αλλά ορισμένα πράγματα ίσως είναι καλύτερο να μένουν εκτός, όπως αποδείχθηκε εν τέλει. Οι χαρακτήρες πλέον έχουν το απλό, ταπεινό άλμα και πλοηγούνται στο χώρο με σαφώς πιο «ανθρώπινο» τρόπο. Η σημαντικότερη αλλαγή όμως είναι αυτή του auto-healing ή, καλύτερα, της απουσίας αυτού. Αν συνδυαστεί το παραπάνω με το μεγαλύτερο χρόνο που χρειάζεται για να «πέσει» ο αντίπαλος (κάτι που σίγουρα μειώθηκε από την beta, αλλά η διαφορά είναι αντιληπτή), τότε σχηματίζεται μια ενδιαφέρουσα εικόνα.



Το μέσο firefight πάει ως εξής. Δύο ή και περισσότεροι παίκτες συναντιούνται και ένας ή περισσότεροι βγαίνουν νικητές από τη μάχη. Η επόμενη κίνηση μέχρι πρότινος ήταν μια γρήγορη εποπτεία του χώρου και το reload. Σε αυτό ακριβώς το σημείο μπαίνει ο παράγοντας healing. Μπορεί να χρειάζεται μόνο το πάτημα ενός κουμπιού, αλλά οι παίκτες πλέον πρέπει να ζυγίζουν την κατάσταση και να κρίνουν αν είναι προτιμότερο να ανακτήσουν τη χαμένη ενέργεια ή να κάνουν reload πριν συνεχίσουν. Με αυτόν τον τρόπο εφαρμόζεται μια επιπλέον στρώση τακτικής σε κάθε μάχη και είναι πολύ συχνό το κυνηγητό μέσα στο χάρτη και τους στενούς διαδρόμους, με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό. Υπάρχουν διαφορετικοί χαρακτήρες, ο καθένας με τα δικά του abilities, ενώ φυσικά για τη δημιουργία Class ισχύει το κλασικό, δοκιμασμένο και αγαπημένο “Pick 10”. Σε κάθε αγώνα η επιλογή των χαρακτήρων, η συνεργασία και η σωστή συνέργεια των abilities μπορούν να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα σε μια συντριπτική ήττα και μια αποφασιστική νίκη. Και για τους lone wolves υπάρχει χώρος, αλλά η αλήθεια είναι πως -όπως πάντα- όσοι συνεργάζονται σίγουρα περνάνε καλύτερα.
Πρέπει να σημειωθεί πως παρά το γεγονός ότι ο αριθμός κρίνεται ως άκρως ικανοποιητικός, οι βετεράνοι της σειράς θα ανακαλύψουν πολύ γρήγορα ότι οι 4 από αυτούς είναι πρακτικά οι ίδιοι χάρτες με παλιότερους τίτλους Black Ops, ενώ το ίδιο ισχύει για το Blackout, αφού η ανακύκλωση assets και η ενσωμάτωση παλιότερων, ολόκληρων maps δίνει και παίρνει. Και ναι, μπορεί να ξυπνάει όμορφες αναμνήσεις το να παίζουμε team deathmatch στο Shooting Range, αλλά όταν παίζουμε την ίδια πίστα 5 φορές σε ένα sessıon (γιατί για κάποιο λόγο το rotation των χαρτών τρώει…σκαλώματα), τότε αρχίζει να κουράζει. Αν προσθέσουμε σε αυτό και το επιεικώς απαράδεκτο σύστημα spawn που για κάποιο λόγο η Treyarch δείχνει να μην μπορεί να φτιάξει με τίποτα, τότε ερχόμαστε αντιμέτωποι με καταστάσεις που ολόκληροι αγώνες είναι το ακριβώς αντίθετο του ικανοποιητικού. Θα μπορούσε να έχει γίνει καλύτερη δουλειά όσον αφορά και στη σύνδεση, αφού ενώ το hit detection είναι πραγματικά καλό, αυτό δεν μπορεί να τα κάνει όλα όταν υπάρχει θέμα regıstratıon λόγω lag. Και το συγκεκριμένο θέμα δεν το αντιμετώπισε μόνο ο γράφων, αφού ήταν στη γενικότερη αντίληψη όλων όσων έπαιξαν μαζί μας.



Το πακέτο κλείνει με τα zombies και ακόμα μια επέλαση των -κατά τα άλλα συμπαθέστατων- ζωντανών νεκρών, σε ένα «μπουκέτο» 3 χαρτών, κάτι που μόνο ευχάριστη έκπληξη αποτελεί. Και δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι κάποιος «σκαλίζει» όταν ανακαλύψει ότι οι χάρτες κανονικά είναι 4, απλά ο τέταρτος είναι κλειδωμένος πίσω από το Season Pass. Και δεδομένης της όλης κατάστασης με το Season Pass, ότι δηλαδή οι παίκτες δεν θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τα επερχόμενα πακέτα επέκτασης ξεχωριστά, δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το όλο concept. Όπως και να ‘χει, η κατάσταση είναι γνωστή για όσους ασχολούνται με τα zombies στη σειρά. Μια πολύ ευπρόσδεκτη προσθήκη είναι αυτή της δυνατότητας επιλογής sub-mode. Πιο συγκεκριμένα, όσοι θέλουν να σκοτώνουν απλά zombies για όσο αντέχουν, μπορούν να κάνουν ακριβώς αυτό. Όσοι θέλουν να προσπαθήσουν να φτάσουν στο τέλος τις «ιστορίας», μπορούν επίσης να το κάνουν, ενώ υπάρχει και το rush, το οποίο ουσιαστικά μετράει πόντους και μεταφέρει τους παίκτες από σε σημείο σε σημείο στις κλασικές αρένες, όπου και γίνεται…ο κακός χαμός.



Από τεχνικής άποψης είναι ξεκάθαρο ότι ο στόχος της ομάδας ανάπτυξης ήταν τα 60 καρέ το δευτερόλεπτο, κάτι που είναι σήμα κατατεθέν για τη σειρά, με τις όποιες θυσίες έχουν γίνει στον οπτικό τομέα, να έχουν γίνει για ακριβώς αυτόν το λόγο. Όχι πως το αποτέλεσμα είναι κακό (αν και η beta μας είχε ανησυχήσει ιδιαίτερα), αλλά σίγουρα τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι σαφώς καλύτερα, κάτι που γίνεται ιδιαίτερα εμφανές στο Blackout, δεδομένου του μεγέθους του χάρτη και του αριθμού των παικτών. Ηχητικά, τα πράγματα ακολουθούν την γνωστή ποιότητα της σειράς, αν και πρέπει να σημειωθεί ότι είναι προφανές το κοινό στο οποίο στοχεύει η Activision με τις ερμηνείες στο όποιο υποτυπώδες story υπάρχει και ξετυλίγεται στα tutorials. Η ερμηνεία του Woods, ιδιαίτερα, θα κάνει τα μάτια να φτάσουν στο πίσω μέρος του κεφαλιού από το rolling.



Συνοψίζοντας, το Call of Duty: Black Ops 4 είναι σίγουρα το πιο ενδιαφέρον Call of Duty των τελευταίων ετών και αυτό γιατί διάλεξε ουσιαστικά να κάνει κάποια βήματα πίσω, πάντα όμως με την ιδιαίτερη πινελιά της Treyarch, η οποία έχει και τον τρόπο να ξεχωρίζει. Θα περίμενε κανείς ότι μετά από τόσα χρόνια ανάπτυξης στην ίδια σειρά ορισμένες παιδικές ασθένειες θα είχαν ξεπεραστεί μέχρι τώρα, αλλά δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει. Η απουσία του single-player δεν είναι κάτι που καλωσορίζεται, αλλά τουλάχιστον έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στο Blackout, του οποίου η ανάπτυξη, αν συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό, ίσως το καταστήσει πολύ γρήγορα το πιο δημοφιλές BR και όχι άδικα. Σε γενικές γραμμές, το νέο Call of Duty είναι ελαφρώς πιο αργό, πιο tactical, και πιο…ενδιαφέρον εν τέλει. Απλά πρέπει να γίνει το απαραίτητο συμμάζεμα των θεμάτων που προκύπτουν. Και δυστυχώς, αν δεν γίνει άμεσα, μάλλον θα χρειαστεί να περιμένουμε άλλα 3 χρόνια. Αν δεν έχουν αλλάξει μέχρι τότε τα πράγματα και τα πλάνα της Activision. Μέχρι τότε ο τρόπος με τον οποίο το Black Ops IIII έχει αφομοιώσει κομμάτια από άλλους τίτλους και σειρές (όπως για παράδειγμα το BR και το Rainbow Six Siege) το καθιστά μιας πρώτης τάξης πρόταση για το competitive multiplayer το φετινού χειμώνα, τουλάχιστον μέχρι στιγμής. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πιο κοντά στην γνωστή εμπειρία Call of Duty
  • Πλούσιο πακέτο, πολύ περιεχόμενο
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Χωρίς όμως single-player
  • Και χωρίς να έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις παιδικές ασθένειες
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
*
Loading...