Δύσκολο να καταλάβεις τι σημαίνει το βλέμμα του Finn.
Δίχως να το καταλάβουν, τα δυο παιδιά βρίσκονται σ' ένα φανταστικό κόσμο. Μια μυστηριώδης φιγούρα, ένα τρένο, ένα δεντρόσπιτο, ένα νησί και διάφορα άλλα συνθέτουν το περιβάλλον του Blackwood Crossing. To παιχνίδι ανήκει στην κατηγορία των first person narrative adventures και θα λέγαμε ότι πρόκειται περισσότερο για μια interactive κινηματογραφική εμπειρία, παρά για ένα παιχνίδι όπου θα χρειαστεί να καταναλώσετε φαιά ουσία για να δείτε τους τίτλους τέλους. Ως Scarlet καλείστε να χορέψετε στους ρυθμούς του Finn, δίνοντάς του την προσοχή που αναζητάει, κάνοντάς του τα χατίρια κατά κάποιο τρόπο. Τα όποια puzzles υπάρχουν και τα οποία είναι υποχρεωτικό να λυθούν για να προχωρήσει παρακάτω η αφήγηση, δεν αποτελούν ιδιαίτερη πρόκληση. Ακόμα και όσοι δεν γνωρίζουν αγγλικά για να καταλαβαίνουν τι ζητείται, θα μπορέσουν να τα επιλύσουν κάνοντας δοκιμές με διαφορετικό συνδυασμό κάθε φορά. Κοινώς, με trial and error.
To τρένο κρύβει πολλά μυστήρια.
Αυτό που θα προβληματίσει έντονα σε αρκετές περιπτώσεις είναι ο χειρισμός. Τουλάχιστον στο Xbox One, όπου είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε το παιχνίδι, το να φέρουμε το σύμβολο που παίζει το ρόλο του κέρσορα στο κατάλληλο σημείο για να αλληλεπιδράσει κάποιος με τα σημεία ενδιαφέροντος, μπορεί να καταλήξει σε σπάσιμο νεύρων, λόγω της ακρίβειας που απαιτείται. Από την άλλη, ενώ υπάρχουν ορισμένες έξυπνες ιδέες, σχετικές με τις ικανότητες της Scarlet, η ομάδα ανάπτυξης επέλεξε να μην επεκταθεί ιδιαίτερα, δίνοντας περισσότερο χώρο σε ανούσιους γρίφους του τύπου «βρες ποιος μιλάει σε ποιόν», που, σα να μην έφτανε η ύπαρξή τους, επαναλαμβάνονται κιόλας.
Ως Scarlet καλείστε να χορέψετε στους ρυθμούς του Finn, δίνοντάς του την προσοχή που αναζητάει, κάνοντάς του τα χατίρια κατά κάποιο τρόπο.
Στην εκμετάλλευση των έξυπνων ιδεών σίγουρα δε βοηθάει η μικρή διάρκεια του παιχνιδιού που είναι κάτι παραπάνω από δύο ώρες. Όχι ότι η διάρκεια είναι σημαντικός παράγοντας για την όλη εμπειρία. Εκτός αν έχετε τη δική μας τύχη να πέσετε σε σημείο δίχως επιστροφή που λέμε, οπότε αναγκαστικά το παιχνίδι ξεκινάει και πάλι από το μηδέν. Πάντοτε με ανοιχτό το ενδεχόμενο να συμβεί το ίδιο, με αποτέλεσμα το uninstall για να αδειάσει ο χώρος στο δίσκο να είναι η πιο λογική συνέχεια.Ποιος δεν θα ήθελε ένα δεντρόσπιτο;
Αν εξαιρεθεί η κίνηση της Scarlet που είναι αργή, αισθητικά δύσκολο να βρεθεί κάτι αρνητικό. Παρόλο που πρόκειται για indie παραγωγή, το στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι τα voice overs των πρωταγωνιστών. Όχι ότι τα γραφικά υστερούν σε ποιότητα. Ο κόσμος του παιχνιδιού θα μείνει για πολύ καιρό χαραγμένος στο μυαλό σας. Θα υπάρξουν στιγμές που θα νομίζετε πως ό,τι βλέπετε στην οθόνη αποτελεί φυσική προέκταση του χώρου που βρίσκεστε.
Αρκούν όσα θετικά αναφέρθηκαν παραπάνω για να αξίζει η ενασχόληση με το Blackwood Crossing; Δύσκολο να το αποσαφηνίσουμε Παραπάνω λεπτομέρειες για το σενάριο δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε. Οτιδήποτε επιπλέον ειπωθεί, κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ως spoiler. Όμως οφείλουμε να σημειώσουμε την κυριαρχία προβλέψιμων καταστάσεων. Ναι μεν το σενάριο αγγίζει ευαίσθητες χορδές, όμως η έλλειψη αγωνίας για τη συνέχεια είναι σταθερή. Οι όποιες εναλλακτικές υπάρχουν στους διαλόγους ελάχιστα ως καθόλου συμβάλλουν στη διαφοροποίηση της «ανάπτυξης» των χαρακτήρων. Το replayability το ξεχνάμε, εκτός αν είστε κυνηγοί achievements και σας ξεφύγουν κάποια από τα λιγοστά και δίχως επιπλέον αξία collectibles. Με τα δεδομένα αυτά, μένει σε εσάς να αποφασίσετε αν η όλη ιδέα αξίζει την επένδυση ή όχι.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity