Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Αξιολογήθηκαν ηλικιακά νέες εκδόσεις των original Call of Duty: Modern Warfare 2 & 3

NEWS
  • 39 λεπτά πριν

Πανικός στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές σπεύδουν να αγοράσουν iPhone πριν τις αυξήσεις

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Άρχισαν οι προ-παραγγελίες Nintendo Switch 2 στην Ελλάδα, αυξημένη η τιμή στη χώρα μας

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 και GTA 6 εκτινάσσουν την βιομηχανία gaming σε ρεκόρ ανάπτυξης το 2027

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Μεγάλη διαρροή: έτσι θα είναι το iOS 19 (video)

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Commandos: Origins Review

REVIEWS
  • 5 ώρες πριν

Astro Bot: Ο τίτλος του PlayStation σάρωσε και τα BAFTA Game Awards 2025

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Ημερομηνία πρεμιέρας απέκτησε η ταινία Predator: Killer of Killers (trailer)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

H Lexar παρουσίασε τη δική της κάρτα microSD Express 1TB για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Ανανεώθηκαν δημοφιλείς σειρές του ABC για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Καθυστερούν οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 και στον Καναδά

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Ο CEO της Epic Games αρνείται πως το Fortnite θα αποκτήσει δική του ταινία

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Νέα πατέντα της Sony θα φοριέται σαν γάντι και θα προσομοιώνει την αίσθηση διαφόρων αντικειμένων ή θερμοκρασίας, μέσω απτικής ανάδρασης

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Το Hollow Knight: Silksong θα κυκλοφορήσει και στο original Nintendo Switch

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Η Nintendo αποτρέπει τους χρήστες από το να… γλείφουν και να τρώνε τα Nintendo Switch 2 cartridges

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Οι δασμοί φέρνουν ξανά στο προσκήνιο τη σκέψη για απόκτηση iPhone με συνδρομή

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Η Sony προχωράει σε ακυρώσεις και αλλαγές για το PlayStation The Concert

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Εταιρεία αναλύσεων αναθεωρεί τις προβλέψεις πωλήσεων λόγω των δασμών των Η.Π.Α.

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Hades 2: Console exclusive των Nintendo Switch 2 και Nintendo Switch κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Πλήκτρο του Nintendo Switch 2 θα λειτουργεί μόνο με συνδρομή Nintendo Switch Online!

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Φήμη: Κανένας publisher δεν ενδιαφέρεται να στηρίξει την επιστροφή του Deus Ex

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Το eShop του Nintendo Switch 2 δεν θα έχει μουσική υπόκρουση, ούτε θα αποκτήσει στο μέλλον

VIDEO NEWS
  • 23 ώρες πριν

Χωρίς Hall Effects τα Joy-Cons του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 24 ώρες πριν
  • 2

Nintendo Switch 2: YouTuber θα στηθεί έξω από κατάστημα της Nintendo δύο μήνες νωρίτερα!

NEWS
  • 08/04

To νέο patch του Assassin's Creed Shadows βελτιώνει τα γραφικά στο PS5 Pro

NEWS
  • 08/04

Nintendo Switch 2: Θα αναβαθμίζει τα γραφικά όχι μόνο με το Nvidia DLSS

NEWS
  • 08/04

Η ASUS παρουσιάζει τη σειρά Zenbook Signature Edition με ένα μοναδικό σχέδιο που καταπλήσσει

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 08/04

Στην Πορτογαλία για τα νέα Philips και AOC monitors

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 08/04
  • 1

Nintendo Switch 2: Θα μπορείτε να δανείζετε και να πουλάτε τις Game-Key Cards σας, έτσι θα δουλεύουν οι κάρτες

NEWS
  • 08/04

Nintendo: Νέα διαρροή αποκαλύπτει ένα ακυκλοφόρητο παιχνίδι της Retro Studios και ένα μη ανακοινωμένο Ridge Racer game (video)

VIDEO NEWS
  • 08/04

Tαινία Death Stranding: Αυτός είναι ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της!

NEWS
  • 08/04

Αυτό θα κάνει η Apple για να αποφύγει την αύξηση τιμής των iPhone λόγω των δασμών του Τραμπ

NEWS
  • 08/04

«Η FromSoftware δεν απομακρύνεται από τα single player games με το The Duskbloods», δηλώνει ο Hidetaka Miyazaki

NEWS
  • 08/04

Νέα πλάνα από Donkey Kong Bonanza, Kirby, Mario Kart World και άλλα games του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 08/04

Μοναδική προσφορά της Cosmote: Απεριόριστα GB με μόλις €13!

NEWS
  • 08/04

Μια ανάρτηση της Square Enix ίσως είναι teaser για remake του Final Fantasy IX

NEWS
  • 08/04

Φήμη: Η Ubisoft δουλεύει σε ένα turn-based tactics Rainbow Six Siege στο στιλ του XCOM

NEWS
  • 07/04

Το site της Nintendo μαρτύρησε δύο σημαντικά μυστικά για τα Donkey Kong Bananza και Mario Kart World

NEWS
  • 07/04

Δεν θα έχει Achievements το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 07/04

H Nintendo υποστηρίζει την απόφασή της να πουλάει video games στα €90

NEWS
  • 07/04

Εμφανίστηκε και στο eBay το Nintendo Switch 2, με πολύ υψηλό "καπέλο"

NEWS
  • 07/04

Η Microsoft παρουσίασε ειδική έκδοση του Quake II που φτιάχτηκε με ΑΙ, οι fans αντιδρούν αρνητικά

NEWS
  • 07/04

Mission: Impossible - The Final Reckoning: Νέο trailer με τον Tom Cruise σε εναέριο stunt

VIDEO NEWS
  • 07/04

Στην Ιαπωνία, μπορούν ήδη κάποιοι να δουν από κοντά το Nintendo Switch 2 (εικόνα)

NEWS
  • 07/04

O Liam Neeson γίνεται ο αστυνόμος της καρδιάς μας στο The Naked Gun 4+1⁄4: Law of Toughness (trailer)

VIDEO NEWS
  • 07/04

Τα Nintendo Switch 2 Edition games θα είναι cartridges του original Switch με download code

NEWS
  • 07/04

Ταινία Minecraft: Άνοιγμα ρεκόρ για videogame adaptation στις ΗΠΑ

NEWS
  • 07/04

Πάσχα με προσφορές και προτάσεις σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 07/04

Η Sony ρωτάει τους fans του PlayStation την άποψή τους για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 07/04

Αλλαγή σχεδίων: Η σειρά Horizon Zero Dawn γίνεται… ταινία

NEWS
  • 07/04

Το Nintendo Switch 2 φέρεται να πιάνει τις επιδόσεις ενός mid range PC

NEWS
  • 07/04

Poco F7 Pro Review

REVIEWS
  • 07/04

Επίσημο: στις 12 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια του gameplay για το Marathon της Bungie (video)

NEWS
  • 07/04

Voice actor κάνει tease το remake του original Resident Evil

NEWS
  • 07/04

Δραματική μείωση των αποκλειστικών τίτλων του PS5 σε σχέση με προηγούμενες γενιές

NEWS
  • 07/04

Χιλιάδες συνταγές μαγειρικής στην οθόνη του κινητού σας, εύκολα και απλά

NEWS
  • 07/04

Helldivers 2: Ο CEO της Arrowhead μιλάει για την χειρότερη περίοδο του παιχνιδιού και πώς την αντιμετώπισαν

NEWS
  • 06/04

Η Nintendo δυσκολεύτηκε πολύ σε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό μετά το Wii U

NEWS
  • 06/04

Με το Verdansk, το Call of Duty Warzone επέστρεψε στην κορυφή των streaming charts

FREE GAMES
  • 06/04

Τι είναι τελικά αυτές οι ρίγες που βλέπουμε σε όλες τις πετσέτες;

NEWS
  • 06/04

Λουκέτο στη Ubisoft Leamington

NEWS
  • 06/04

Παίκτης κρασάρει το Super Mario Bros 2 και πετυχαίνει το ταχύτερο 2D Mario speedrun! (video)

NEWS
  • 06/04

Assassin's Creed Chronicles: China Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Climax Group

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Την Shao Jun την ξέρουμε από τα τέλη του 2011, οπότε και εμφανίστηκε στο animated short “Assassin’s Creed Embers” ζητώντας τη συμβουλή του θρυλικού Master Assassin Ezio Auditore da Firenze. Στο νέο, ιδιόμορφο, μέλος της όχι και τόσο ολιγομελούς σειράς της Ubisoft, η Κινέζα ασασίνα επιστρέφει στην πατρίδα της για να δει όλα σχεδόν τα μέλη της αδελφότητας σφαγμένα από…ευνούχους Templars. «Πόσο πιο χαμηλά;» σκέφτεται και, τυφλωμένη από την επιθυμία για εκδίκηση, θέτει ως σκοπό ζωής να αφανίσει όλους τους υπεύθυνους για θηριωδία, σώζοντας παράλληλα την Κίνα από την αναμενόμενα ύπουλη ανάμειξη των Ναϊτών στην εξουσία.

Assassin’s Creed Chronicles: China Image 01
Η αισθητική του παιχνιδιού θυμίζει κινεζικό πίνακα του 16ου αιώνα
Η αισθητική του παιχνιδιού θυμίζει κινεζικό πίνακα του 16ου αιώνα

Η Shao Jun είναι τόσο ικανή που δεν χρειάζεται τρεις διαστάσεις για να πάρει την εκδίκησή της. Το Assassin’s Creed Chronicles: China διαδραματίζεται σε 2,5 διαστάσεις, με τις δύο από αυτές να χρησιμοποιούνται για την κίνηση και τη μάχη και την υπόλοιπη μισή για σκαρφάλωμα γύρω από κτίρια και πλατφόρμες, αλλά και για μετάβαση από το foreground στο background και τούμπαλιν. Το επιπλέον βάθος χρησιμοποιείται επαρκώς, αφού πολλές φορές θα βρείτε τον εαυτό σας να κρέμεται από μία πλατφόρμα και να κινείται γύρω από τον εχθρό που στέκεται εκεί, με σκοπό να βρεθεί η κατάλληλη, μακριά από το οπτικό πεδίο του, γωνία για το χτύπημα. Από εκεί και πέρα, πρόκειται στην ουσία για μία προσαρμογή του template του Mark of the Ninja στον κόσμο του Assassin’s Creed. Το οπτικό πεδίο των εχθρών αναπαρίσταται από κώνους, οι οποίοι αλλάζουν χρώμα ανάλογα με το επίπεδο επαγρύπνησής τους. Όταν δεν μπορείτε να κινηθείτε γύρω τους με τον τρόπο που προαναφέρθηκε, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε εγκαίρως τις κρυψώνες που είναι διάσπαρτες στα επίπεδα. Αν θέλετε να καθαρίσετε το επίπεδο από εχθρούς, μπορείτε να χτυπήσετε από την κρυψώνα την κατάλληλη στιγμή. Αν προτιμήσετε να περάσετε απαρατήρητοι, απλώς περιμένετε να αδειάσει από «κώνους» ο χώρος στον οποίο πρόκειται να κινηθείτε και προχωράτε στην επόμενη κρυψώνα.

Assassin’s Creed Chronicles: China Image 02

Υπάρχει και η επιλογή να κάνετε τον Κινέζο Rambo (Ram Bo? -ed.: λίγο Κορεάτης ακούγεται ο θεωρητικός αυτός Κινέζος-), όμως οι δύο διαστάσεις και το σύστημα μάχης του παιχνιδιού -αν και σίγουρα πιο μελετημένο από όσο περιμέναμε- δεν ευνοούν τις αναμετρήσεις με πολλούς εχθρούς. Αυτό συμβαίνει κυρίως επειδή η άμυνα επιτυγχάνεται με ταυτόχρονο πάτημα της κατεύθυνσης μαζί με το ανάλογο πλήκτρο, αλλά και λόγω της συχνής χρήσης projectiles από τους εχθρούς. Η Shao Jun μπορεί να εκτελέσει γρήγορα ή ισχυρά χτυπήματα με το σπαθί της, ενώ μπορεί να «ρολάρει» επάνω σε έναν εχθρό αμέσως μετά από μία επιτυχημένη απόκρουση για να τον χτυπήσει από πίσω.
Το Assassin’s Creed Chronicles: China διαδραματίζεται σε 2,5 διαστάσεις, με τις δύο από αυτές να χρησιμοποιούνται για την κίνηση και τη μάχη και την υπόλοιπη μισή για σκαρφάλωμα γύρω από κτίρια και πλατφόρμες
Από ένα σημείο και μετά μπορεί και να αντεπιτεθεί αμέσως μετά την απόκρουση, σπρώχνοντας τον εχθρό προς τα πίσω, με προοπτική να επανέλθει με μία γρήγορη επίθεση. Αυτό που έχει πετύχει η Climax με το σύστημα μάχης του Chronicles είναι να αποθαρρύνει το button mashing, μέσω της μειωμένης ανθεκτικότητας της Shao Jun, της έμφασης στην άμυνα και της ανάγκης σωστής χρήσης των γρήγορων και των ισχυρών συστημάτων. Από την άλλη, η δικαιολογημένη προσπάθεια αποποίησης του χαρακτηρισμού “hack and slash” έχει εμποτίσει το animation κατά τη μάχη και την κίνηση γενικότερα με μία αίσθηση ελαφράς ακαμψίας, που δεν φτάνει σε σημείο να ενοχλεί, αλλά οδηγεί σε λιγότερο άμεση αίσθηση σε σχέση με το Mark of the Ninja και πολλούς άλλους 2D τίτλους, το animation των οποίων διαθέτει μεγαλύτερη ομαλότητα και πλαστικότητα.

Assassin’s Creed Chronicles: China Image 03
Assassin's Creed χωρίς leap of faith δε γίνεται...
Assassin's Creed χωρίς leap of faith δε γίνεται...

Πάντως, τα μεμονωμένα animations της Shao Jun παραμένουν εξαιρετικά και υπάρχει σωστή μετάβαση της κίνησης του σπαθιού κατά την αλλαγή κατεύθυνσης. Το καλύτερο δείγμα του ρεπερτορίου της είναι το slide assassination, το χτύπημα δηλαδή που μπορεί να επιφέρει γλιστρώντας με μεγάλη ταχύτητα στο έδαφος δίπλα από έναν εχθρό που δεν την έχει εντοπίσει. Με τον τρόπο αυτό διατηρεί την ταχύτητά της και μπορεί να πετύχει πολλαπλά slide kills, κάτι απαραίτητο στα επίπεδα όπου ο ρυθμός αλλάζει απαιτώντας τη φρενήρη απόδραση από φλεγόμενες περιοχές. Εξίσου απολαυστικό είναι και το rope dart σε πιο στατικά σενάρια, όπως τα ledge kills, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για αναρρίχηση σε ειδικά διαμορφωμένα ταβάνια, αυξάνοντας το εύρος δυνατοτήτων κίνησης στο χώρο.
Η προαναφερθείσα μειωμένη ανθεκτικότητα της Shao Jun έχει τις ρίζες της στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι αναβαθμίσεις στο παιχνίδι. Οι ενέργειές σας εντάσσονται στις κατηγορίες Shadow, Assassin και Brawler, όπως δηλαδή συνέβαινε περίπου και στο Splinter Cell: Blacklist. Οι πόντοι κατανέμονται ανάλογα με τις επιδόσεις σας σε κάθε περίσταση: αν είστε «φάντασμα» στην πρώτη, αν σκοτώνετε αθόρυβα στην δεύτερη και αν σκοτώνετε πολλούς στην τρίτη. Σε γενικές γραμμές όμως το μεγαλύτερο ρόλο στη βαθμολογία παίζει το αν γίνεστε αντιληπτοί και το αν ολοκληρώνετε τις δευτερεύουσες αποστολές που σας ανατίθενται από την αρχή σε κάθε ένα από τα 12 επίπεδα του παιχνιδιού, με το καθένα να χρειάζεται περίπου ένα μισάωρο και κάτι ψιλά για να ολοκληρωθεί και να περιλαμβάνει objectives του τύπου «Σώστε τις τρεις παλλακίδες».

Assassin’s Creed Chronicles: China Image 04
Το λευκό περίγραμμα γύρω από την Shao Jun σημαίνει ότι η απόκρυψη είναι επιτυχής
Το λευκό περίγραμμα γύρω από την Shao Jun σημαίνει ότι η απόκρυψη είναι επιτυχής

Οι αναβαθμίσεις της Shao Jun δεν επιτυγχάνονται με κάποιου είδους game currency, αλλά μέσω της βαθμολογίας στο τέλος του κάθε επιπέδου. Αν έχετε πιάσει τους πόντους που απαιτούνται για την εκάστοτε αναβάθμιση έχει καλώς. Αν όχι, το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι είτε να ξαναπαίξετε το επίπεδο ή να περιμένετε το New Game Plus, στο οποίο ξεκινάτε με τις αναβαθμίσεις που έχετε ήδη μαζέψει. Το αποτέλεσμα του συγκεκριμένου συστήματος είναι ότι το πρώτο σας playthrough, αν αυτό είναι βιαστικό και πρόχειρο, θα καταστεί πιο δύσκολο από όσο ίσως να φαντάζεστε για έναν τίτλο Assassin’s Creed. Ειδικά οι αναβαθμίσεις στην μπάρα ενέργειας απαιτούν αρκετούς πόντους, οπότε δεν αποκλείεται να βρεθείτε να τερματίζετε το παιχνίδι με για αντοχή σε δύο μόνο χτυπήματα. Πρόκειται για ξεκάθαρη απόπειρα δημιουργίας τεχνητών κινήτρων για δεύτερο playthrough, όμως, από την άλλη, η αυξημένη δυσκολία που προκύπτει με αυτό τον τρόπο επηρεάζει θετικά τη ροή του gameplay, δημιουργώντας την ανάγκη για προσεκτική προσέγγιση κάθε κατάστασης. Παρά το γεγονός πάντως ότι οι εχθροί θα πρέπει να αντιμετωπιστούν με προσοχή, η τεχνητή τους νοημοσύνη κινείται χαμηλότερα και από τα ήδη χαμηλά στάνταρ της σειράς. Αν και δεν είχαμε ιδιαίτερες απαιτήσεις από ένα side-scroller, το γεγονός ότι οι φρουροί δεν εγκαταλείπουν το σημείο περιπολίας τους ακόμη κι αν βρίσκονται σε πλήρη συναγερμό απογοητεύει και διασώζεται μόνο από την περιστασιακή τους τάση να ελέγχουν το χώρο πάνω και κάτω από αυτούς, εκτός από δεξιά ή αριστερά. Πάντως υπάρχουν αρκετοί τύποι εχθρών που απαιτούν διαφορετική προσέγγιση από τον παίκτη, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το φρουρό με τη σιδερένια ασπίδα, που δεν μπορεί να χτυπηθεί αν δεν βρεθείτε πίσω του με ρολάρισμα μετά από απόκρουση.

Assassin’s Creed Chronicles: China Image 05

Από αισθητικής άποψης, το αποτέλεσμα είναι όσο όμορφο θα περίμενε κανείς από μία απόπειρα εξομοίωσης της τεχνοτροπίας της κινεζικής ζωγραφικής του 16ου αιώνα. Για τη δημιουργία του αποτελέσματος αυτού έχουν χρησιμοποιηθεί πολύγωνα με εσκεμμένα χαμηλής ανάλυσης textures, που προσομοιάζουν την όψη ενός πίνακα ζωγραφισμένου με νερομπογιές, ενώ από χρωματικής άποψης κυριαρχεί το μαύρο, το κόκκινο και η αντίθεσή τους με ανοιχτές παστέλ αποχρώσεις.
Οι ενέργειές σας εντάσσονται στις κατηγορίες Shadow, Assassin και Brawler, όπως δηλαδή συνέβαινε περίπου και στο Splinter Cell: Blacklist.
Δεν πρόκειται για το νέο Okami, αλλά η όψη του Assassin’s Creed Chronicles: China σίγουρα ικανοποιεί, ενώ αναμένουμε με ενδιαφέρον και τα δύο επόμενα επεισόδια που διαδραματίζονται σε Ινδία και Ρωσία αντίστοιχα και θα βασίζονται στις αντίστοιχες τεχνοτροπίες. Παρά την ομορφιά των backgrounds πάντως και της γενικότερης καλαισθησίας, υπάρχει μία αίσθηση επανάληψης, ιδίως στα οχυρά του παιχνιδιού, όπου επαναλαμβάνονται συχνά τα ίδια textures. Επιπλέον τα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο στα οποία δείχνει να κινείται το παιχνίδι είναι αρκετά σταθερά ώστε να μη δημιουργείται πρόβλημα, όμως δεν έχουμε παρά να αναρωτηθούμε γιατί δεν είναι διπλάσια.

Assassin’s Creed Chronicles: China Image 06
Από τη μία διάσταση στην άλλη
Από τη μία διάσταση στην άλλη

Στα «μεγάλα» Assassin’s Creed ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά είναι η ενσωμάτωση στο εκάστοτε ιστορικό πλαίσιο, μέσω της ακριβούς αποτύπωσης της σχετικής περιοχής και της πλήρους προσαρμογής του σεναριακού υποβάθρου. Εξ ορισμού, το Assassin’s Creed Chronicles: China μειώνει την έμφαση στους συγκεκριμένους τομείς για να εστιάσει στο gameplay, οπότε μην περιμένετε εδώ την πλήρη εμπειρία απορρόφησης σε μια ιστορική περίοδο που προσφέρουν τα τρισδιάστατα open world δείγματα της σειράς. Τα γεγονότα εξιστορούνται με σύντομες και καλαίσθητες animated σκηνές, στις οποίες κυριαρχεί η παραδοσιακή κινεζική μουσική και τα διεκπεραιωτικά voice-overs, ενώ αν θέλετε να εμβαθύνετε λίγο στα τεκταινόμενα θα πρέπει να μαζέψετε τα σχετικά scrolls που βρίσκονται διάσπαρτα στα επίπεδα. Πρόκειται για συνειδητή, σεβαστή και δικαιολογημένη απόφαση, που όντως επιτρέπει την εστίαση στο gameplay, όμως, από την άλλη, η αναζήτηση της Shao Jun καθίσταται έτσι σχετικά αδιάφορη. Επιπλέον, η απτή πλέον πιθανότητα να μη δούμε στο μέλλον κάποιο “κανονικό” Assassin’s Creed σε ένα τόσο ενδιαφέρον από ιστορικής άποψης χωροχρονικό πλαίσιο δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστη.



Το Assassin’s Creed Chronicles: China, σε αντίθεση με προηγούμενες απόπειρες της σειράς να «χωρέσει» στις δύο διαστάσεις μέσω εκδόσεων σε κινητά και φορητές κονσόλες, πετυχαίνει το στόχο του και προσφέρει λειτουργική και διασκεδαστική εμπειρία stealth στις 2,5 διαστάσεις. Αν κάθε επί μέρους χαρακτηριστικό του εξεταστεί ξεχωριστά είναι εύκολο να βρει κανείς καλύτερες υλοποιήσεις, όμως το σύνολο είναι δεμένο με επαρκή αρμονία και έχει γίνει σωστή προσαρμογή του gameplay της σειράς σε ένα πλαίσιο στο οποίο δίνεται έμφαση στις πιο βασικές ενέργειες που την χαρακτηρίζουν: στο stealth και στη μάχη. Επόμενη στάση: Ινδία.


 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Αισθητική
  • Slide assassinations
  • Rope dart
  • Εκμετάλλευση των 2,5 διαστάσεων
  • Δεν βασίζεται στο button mashing
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Τεχνητή νοημοσύνη
  • Επιφανειακή προσέγγιση του σεναρίου και της εποχής γενικότερα
  • Λιγότερο άμεσος έλεγχος σε σχέση με άλλα δείγματα του είδους
  • Επαναλαμβανόμενα textures σε κάποια σημεία
  • Υπερβολική προώθηση του New Game Plus
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Geovra
    • Περιλαμβάνει objectives του τύπου «Σώστε τις τρεις παλλακίδες»...και μενουμε εδω :) Παντως φαινεται ενδιαφερον παιχνιδακι ισως καποια στιγμη να το δουμε σε κανα Plus

*
Loading...