Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Monster Hunter Wilds Hands On Preview

*
Λίγες μόλις εβδομάδες πριν από την επίσημη κυκλοφορία του Monster Hunter Wilds, είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με το καινούργιο κεφάλαιο της σειράς, παίζοντας γύρω στη μιάμιση ώρα ένα πρόσφατο build του – ένα ομολογουμένως δραματικά πιο σταθερό build απ’ αυτό της open beta που έτρεξε πριν από μερικούς μήνες. Πρόκειται αναμφίβολα για μια απ’ τις πρώτες μεγάλες κυκλοφορίες του 2025, μια και είναι το πραγματικό sequel του Monster Hunter World, παρόλο που στο ενδιάμεσο είχαμε το Monster Hunter Rise. Το World έκανε ντεμπούτο το 2018 και ήταν αυτό που έκανε τη σειρά να εδραιωθεί στη συνείδηση του ευρύτερου κοινού, ακόμα κι αν μιλάμε για ένα σημαντικό IP της Capcom με παρουσία δεκαετιών. Έτσι, το Wilds γίνεται αυτόματα ένας από τους πιο αξιοπρόσεκτους τίτλους για το πρώτο μισό του 2025.



Όσο λοιπόν παίξαμε το επερχόμενο action RPG της ιαπωνικής εταιρείας, γνωρίσαμε ορισμένους από τους χαρακτήρες της καινούργιας ιστορίας, κυνηγήσαμε τέρατα και εξερευνήσαμε τον πανέμορφο κόσμο που μας περιμένει στην ολότητά του, στις 28 Φεβρουαρίου. Εκ πρώτης όψεως, έχουμε να κάνουμε με ένα… World 2, με προφανώς καλύτερα γραφικά και μεγαλύτερο framerate, αλλά με όλα όσα αγαπήσαμε να επιστρέφουν σχεδόν αυτούσια: την ελευθερία κινήσεων σε έναν κόσμο – ζωντανό οργανισμό, με εναλλασσόμενα κλίματα, τέρατα διάφορων μεγεθών να περιφέρονται, απεριόριστο loot και μάχες που δίνουν άπλετο χώρο για πειραματισμό. Δοκιμάσαμε δύο διαφορετικά presets χαρακτήρων με όπλα (σχεδόν) όλων των ειδών να είναι διαθέσιμα - απ’ τα οποία προτιμήσαμε dual swords κι ένα long sword - και τη δυνατότητα να κυνηγήσουμε τέρατα με βοήθεια. Εδώ υπάρχει μια πολύ ενδιαφέρουσα και σίγουρα αναγκαία προσθήκη: παίκτες που χρειάζονται βοήθεια, αλλά προτιμούν μια αποκλειστικά single-player εμπειρία, δεν είναι πια απαραίτητο να αναζητήσουν άλλους παίκτες online για να φέρουν σε πέρας την αποστολή τους. Το Wilds προσφέρει NPCs για co-op με το AI του, κι η αλήθεια είναι πως στη δική μας περίπτωση βοήθησαν και μάλιστα σημαντικά, ενόσω μιλούσαν με τον χαρακτήρα μας καθ’ όλη τη διάρκεια της περιπέτειας.



Στη μάχη βρεθήκαμε σε γνώριμα για τη σειρά μονοπάτια, αλλά παρατηρήσαμε και νέα χαρακτηριστικά που ανυπομονούμε να εκμεταλλευτούμε στην πλήρη έκδοση του παιχνιδιού. Ένα απ’ αυτά που ξεχωρίσαμε ήταν το Focus Mode: με το πάτημα ενός πλήκτρου (στην περίπτωση του PS5, το L2 του DualSense), ο χαρακτήρας μας εστιάζει σε συγκεκριμένα σημεία των τεράτων για επίθεση. Ειδικά σε περιπτώσεις όπου τέρατα φέρουν εμφανείς πληγές από τη μάχη, με την εστίαση των επόμενων επιθέσεών μας σε αυτά ακριβώς τα σημεία, η ζημιά που κάνουμε είναι αισθητά μεγαλύτερη και, με το πάτημα ενός ακόμα πλήκτρου (του R1) μπορούμε να εκτελέσουμε έξτρα δυνατές επιθέσεις στα σημεία αυτά, με τα animations να δείχνουν άκρως εντυπωσιακά και επιβλητικά. Επίσης, ο χαρακτήρας μας διαθέτει ένα είδους grappling hook που ονομάζεται slinger, με το οποίο μπορεί να πιάσει αντικείμενα από μακρινές αποστάσεις, και στη συνέχεια να τα πετάξει πάνω στα τέρατα που τον περικυκλώνουν. Όπως πάντα, οι μάχες με τα “μεγάλα” τέρατα μιας αποστολής διαρκούν αρκετά (γύρω στο τέταρτο της ώρας), με τα τέρατα να προσπαθούν κάθε μερικά λεπτά να μας αποφύγουν, κατευθυνόμενα σε άλλα σημεία της εκάστοτε πίστας για να ξεκουραστούν και να μαζέψουν δυνάμεις.



Το Seikret είναι ακόμα μια προσθήκη, ένα δικό μας “τερατάκι” που καβαλάμε για γρηγορότερη περιήγηση στους διάφορους κόσμους του Wilds. Κάθε φορά που επιλέγουμε να ανέβουμε πάνω του, αυτό ξεκινά αυτόματα να οδεύει προς το εκάστοτε σημείο ενδιαφέροντος, εκτός κι αν επιλέξουμε εμείς να το οδηγήσουμε κάπου αλλού, με τη χρήση του joystick. Μαζί του παλέψαμε τέρατα (και αναπολήσαμε το Torrent του Elden Ring) και κάναμε βόλτες σε μια από τις πίστες – ανοιχτούς κόσμους του τίτλου. Η συγκεκριμένη πίστα που δοκιμάσαμε ήταν γεμάτη αμμόλοφους, οι οποίοι άλλαζαν όψη ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και την ώρα της ημέρας. Το βράδυ, τα πάντα γίνονταν ένα πανέμορφο μωβ, ενώ την ημέρα μεταμορφώνονταν σε εκτυφλωτικά χρυσά. Λίγο πριν τις ανεμοθύελλες, το τοπίο άλλαζε σε σκούρο κόκκινο, εξαιτίας των σωματιδίων της άμμου που αιωρούνταν κι επηρέαζαν τις ακτίνες του ήλιου. Φαίνεται πως οι περιοχές που θα συναντήσουμε στο Wilds θα είναι από τις πιο “ζωντανές” που έχουμε συναντήσει ποτέ στο franchise και ανυπομονούμε να τις χαρτογραφήσουμε με λεπτομέρεια μόλις πιάσουμε στα χέρια μας το τελικό προϊόν.



Ομολογουμένως δεν επρόκειτο για build που είναι έτοιμο για κυκλοφορία στο ευρύ κοινό, μια και υπήρχαν framedrops, δυσκολίες στον χειρισμό της κάμερας (κυρίως στο Focus Mode) και εντολές που έπρεπε να δοθούν τρεις ή και περισσότερες φορές για να υπάρξει αντίκρισμα. Για παράδειγμα, το πλήκτρο που κατεβάζει τον χαρακτήρα μας από το Seikret δε λειτουργούσε ποτέ με την πρώτη. Για την ώρα, όλα είναι απολύτως φυσιολογικά και περιμένουμε πως δε θα αποτελούν πρόβλημα όταν έρθει η ώρα της κυκλοφορίας του Wilds. Μέχρι τότε, περιμένουμε για την επόμενη open beta του multiplayer κομματιού μέσα στις πρώτες ημέρες του Φεβρουαρίου.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*