Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

“Το sequel το Okami δεν σημαίνει ότι στο μέλλον δεν θα ασχοληθούμε με νέα IPs”, ξεκαθαρίζει ο Hideki Kamiya

*
Ο επικεφαλής της Clovers Studio, Hideki Kamiya, ξεκαθαρίζει πως το γεγονός ότι το νέο του studio ετοιμάζει ένα sequel του Okami δεν σημαίνει ότι στο μέλλον θα επικεντρωθεί αποκλειστικά σε υπάρχοντα IPs. Ο Kamiya τονίζει ότι δεν θέλει να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το νεοσύστατο studio θα επικεντρωθεί σε sequels και πνευματικούς διαδόχους.

Σε μια νέα συνέντευξη που παραχώρησαν στην ιαπωνική έκδοση το GameSpark, οι Kamiya και ο Kento Koyama ρωτήθηκαν πώς αισθάνονται για τη σχέση του studio με υπάρχοντα IPs.


Ο Koyama απάντησε ότι η βασική θέση της Clovers είναι ότι «δεν θα αποκλείσει καμία πιθανότητα όταν πρόκειται να δημιουργήσει παιχνίδια» και ότι όταν πρόκειται να σκεφτεί πάνω σε τι θα δουλέψει στη συνέχεια, το studio μπορεί να σκεφτεί ότι θα ήταν ενδιαφέρον να δημιουργήσει το sequel ενός υπάρχοντος IP, ή έναν πνευματικό διάδοχο, ή ένα εντελώς νέο IP.

«Βασικά, δεν νομίζω ότι περιορίσαμε τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε στην προσέγγισή μας στην πολιτική μας να δημιουργούμε ενδιαφέροντα παιχνίδια», δήλωσε ο Koyama.

Συμφωνώντας, ο Kamiya τόνισε ότι το πιο σημαντικό πράγμα είναι το παιχνίδι να έχει ενδιαφέρον. «Αν μας ζητούσαν να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι που βασίζεται σε υπάρχον IP, και αν φαινόταν ότι θα ήταν ενδιαφέρον να το «Κλοβερίσουμε» με τον δικό μας τρόπο, τότε θα το κάναμε», είπε.

«Αλλά φυσικά, αν μας γίνει μια πρόταση για ένα project στο οποίο θέλουμε πραγματικά να δουλέψουμε και η επιθυμία να το κάνουμε μεγαλώνει, τότε θα κάνουμε και μια πρωτότυπη δουλειά. Οπότε νομίζω ότι είναι σωστό να πούμε ότι δεν θα αποκλείσουμε καμία πιθανότητα - στο τέλος, όλα εξαρτώνται από το αν θα έχουμε ή όχι το αίσθημα του «ενθουσιασμού» από αυτό».

Ο Kamiya κατέληξε λέγοντας ότι καταλαβαίνει πως δημιουργώντας ένα studio που ξεκινάει αμέσως τις εργασίες για τη συνέχεια ενός από τα προηγούμενα παιχνίδια του, κάποιοι θα έχουν την εντύπωση ότι αυτός είναι ο στόχος της Clovers Studio για όλα τα μελλοντικά παιχνίδια της, αλλά αυτό δεν ισχύει.

«Δουλεύουμε μόνο σε ένα πράγμα αυτή τη στιγμή, και τυχαίνει να είναι ένα IP με το οποίο είχα ασχοληθεί στο παρελθόν, οπότε νομίζω ότι είναι αναπόφευκτο να είναι έντονη αυτή η εντύπωση», εξήγησε. «Το γεγονός ότι προσελκύουμε την προσοχή λόγω αυτής της προσδοκίας είναι κάτι για το οποίο είμαστε ευγνώμονες, αλλά θέλω να επαναλάβω ότι επειδή αυτή είναι το πρώτο μας εγχείρημα, δεν σημαίνει ότι αυτό είναι το μόνο που έχουμε να προσφέρουμε». 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*