Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Elden Ring Nightreign – Network Test, οι εντυπώσεις μας

*
Παίξαμε στο Network Test του Elden Ring Nightreign και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας.

Τα Souls/Bloodborne/Sekiro μπορεί να χαίρουν αναγνώρισης από το ευρύ κοινό, αλλά η αλήθεια είναι ότι το Elden Ring έκανε μεγαλύτερη αίσθηση από όλα τα παραπάνω μαζί, κάτι που αντανακλάται και στους αριθμούς, προς μεγάλη έκπληξη πολλών (και του γράφοντος, συμπεριλαμβανομένου). Η συνέχεια λίγο πολύ γνωστή, με τον τίτλο να παρασέρνει τα πάντα στο πέρασμά του, και το πακέτο επέκτασης Shadow of the Erdtree να μαζεύει αυτά που κατάφεραν να ξεφύγουν από τον αρχικό τίτλο. Το κοινό φυσικά και απαιτεί περισσότερο Elden Ring, και παρά τις διαβεβαιώσεις του Miyazaki ότι δεν υπάρχει τίποτα στα σκαριά, το Elden Ring Nightreign όχι μόνο ανακοινώθηκε σχετικά πρόσφατα, αλλά ήδη έχει στα χαρτιά ένα Network Test. Μέσα από αυτή την ανεπίσημη beta είχαμε και τη δυνατότητα να πάρουμε μια πρώτη γεύση από την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία και να τις μοιραστούμε τις εντυπώσεις μας.




Το Nightreign είναι κάτι σαν το Elden Ring σε αναβολικά, την ώρα που τρέχει έναν αγώνα ταχύτητας. Σε πρώτη φάση κάθε session χρειάζεται μια ομάδα 3 παικτών που θα παίξουν συνεργατικά, χωρίς τη δυνατότητα solo play (τουλάχιστον στο test). Μόλις το matchmaking ολοκληρωθεί, οι παίκτες καλούνται να διαλέξουν ανάμεσα σε ένα από τα προκαθορισμένα builds, και να ξεκινήσουν το run τους που θα τους πάρει 3 μέρες, με ένα boss fight στο τέλος κάθε μιας από αυτής (και όχι μόνο). Οι χρήστες πέφτουν κατευθείαν στα βαθιά και ξεκινούν από ένα σημείο της εκάστοτε περιοχής, σκοτώνοντας οτιδήποτε βρεθεί στον δρόμο τους και προσπαθώντας να κάνουν level up με τον ταχύτερο δυνατό τρόπο. Οι πρώτες συγκρίσεις με το ER δεν αργούν να γίνουν και πέραν του όπως φαίνεται βελτιωμένου οπτικού τομέα, η κίνηση είναι κάτι περισσότερο από ταχύτερη, δεν υπάρχει fall damage, ενώ και το σύστημα μάχης είναι ελαφρώς παραλλαγμένο με μεγαλύτερη έμφαση στην ταχύτητα. Ακόμα και το leveling γίνεται διαφορετικά, με αυξανόμενο κόστος σε souls αλλά προκαθορισμένα upgrades σε hp/stamina/mana σε κάθε level, αλλά και καλύτερα στατιστικά με διαφορετικούς τύπους όπλων.



Το διαθέσιμο κομμάτι του χάρτη είναι ένας κύκλος που διαρκώς κλείνει (a la PUBG) και μέχρι το τέλος της ημέρας φέρνει την ομάδα στην τοποθεσία του boss fight. Να σημειωθεί πως αυτό δεν είναι αναγκαστικά το μοναδικό, αφού το διαθέσιμα επίπεδα έχουν περισσότερα από αρκετά boss fights, κρυφά και φανερά, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις που ένα boss εμφανίζεται από το πουθενά… χωρίς κανέναν ιδιαίτερο λόγο. Κάτι σαν invasion, με λίγα λόγια, αλλά από bosses. Γενικότερα, στο Nightreign τα πάντα ακολουθούν έναν φρενήρη ρυθμό, κάτι που το κάνει εξαιρετικά εύκολο για κάποιον να αποσυντονιστεί, ενώ με τον τρόπο του επιβάλλει καλή επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των παικτών. Οι lone wolves δεν περνάνε πολύ ευχάριστα, ενώ όσοι αποφασίζουν να αφήσουν την αποστολή στη μέση και να φύγουν, θα πρέπει να δεχθούν και τις ανάλογες ποινές την επόμενη φορά. Τα περισσότερα αντικείμενα χάνονται στο τέλος της αποστολής με ελάχιστα που βοηθούν στο μόνιμο progression, δίνοντας μια rogue-lite/like νότα στο όλο σύνολο.



Γενικότερα, πάντως, η αλήθεια είναι πως το Elden Ring Nightreign είναι κάτι πραγματικά απρόσμενο, τουλάχιστον με αυτή τη μορφή και αυτό το όνομα. Σίγουρα, η From σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως ομάδα που ακολουθεί αλλά ομάδα που χαράσσει τη δική της πορεία, αλλά οι επιρροές από διαφορετικούς τίτλους και concepts των τελευταίων ετών είναι κάτι παραπάνω από προφανείς. Το μεγαλύτερο ερώτημα που αφήνει πίσω του το Nightreign σε αυτή τη φάση είναι το πως ακριβώς θα επιτευχθεί το replayability. Σίγουρα κάποιους άσσους θα κρύβει στο μανίκι της η From, αλλά μέχρι στιγμής είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί παρά να αναρωτηθεί. Όπως επίσης και το όλο co-op κομμάτι της εμπειρίας σαν υποχρεωτικό, αφού όπως έδειξε πολύ γρήγορα το test (και πολλά χρόνια εμπειρίας), τα sessions με τυχαίους συμπαίκτες είναι στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων απογοητευτικά. Είναι σίγουρα ενδιαφέρον όμως να δούμε που θα καταλήξει όλο αυτό και ποια θα είναι η τελική του μορφή.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*