Κάποια πράγματα στη ζωή είναι απρόβλεπτα και κάποια άλλα συμβαίνουν με μια προκαθορισμένη τακτικότητα. Κάποιος στη ζωή του μπορεί να κερδίσει το λαχείο, μπορεί να χιονίζει μέσα στο κατακαλόκαιρο, ενώ σίγουρα ο ήλιος ανατέλλει από την Ανατολή και δύει στη Δύση, μετά την Κυριακή έρχεται πάντα η Δευτέρα – και το Call of Duty θα κυκλοφορεί κάθε χρόνο, κάπου κοντά στις γιορτές. Δεν υπάρχει λόγος φέτος να είναι εξαίρεση, και η Treyarch αναλαμβάνει τα ηνία της σειράς με το Black Ops 6. Η σειρά Black Ops ανέκαθεν είχε μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές του κοινού, με φανατικούς υποστηρικτές και μεγάλη μερίδα που δυσανασχετεί με την αντικειμενικά διαφορετική προσέγγιση που έχει στην φόρμουλα. Το Enternirty.gr είχε τη δυνατότητα να πάρει μια πρώτη γεύση από το multiplayer του BO6 και να δούμε από πρώτο χέρι τι μπορούμε να περιμένουμε τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Από την πρώτη κιόλας οθόνη ο τίτλος φροντίζει να κάνει σαφές στους παίκτες ότι θα ήταν φρόνιμο να ασχοληθούν πρώτα με το tutorial, αφού έτσι θα έχουν μια πολύ καλή ευκαιρία να εξοικειωθούν με το νέο “omnidirectional” σύστημα κίνησης, που πρακτικά επιτρέπει τους παίκτες να κάνουν sprint και dives σε κάθε κατεύθυνση (όχι φυσικά με την ίδια ταχύτητα). Αυτό πράγματι αλλάζει αρκετά τον χαρακτήρα της δράσης όσον αφορά αυτό το κομμάτι, αφού πράγματι η νέα ελευθερία στην κίνηση προσφέρει μια πραγματικά πρωτόγνωρη εμπειρία τόσο για τα δεδομένα της σειράς, όσο και γενικότερα. Η νέα αυτή πραγματικότητα κάνει την πλοήγηση μέσα στους χάρτες πραγματικά ρευστή και πιο άμεση από ποτέ, ταυτόχρονα όμως υπαγορεύει νέες τεχνικές και τακτικές στα gunfights, αφού πλέον οι κανόνες αλλάζουν για όλους.
Ενώ είναι σίγουρο πως πολύ γρήγορα θα δημιουργηθεί το “meta” γύρω από αυτές τις νέες ικανότητες, τα όπλα με τη σειρά τους θα παίξουν και αυτά τον ρόλο τους. Σε αυτόν τον τομέα το BO6 φαίνεται να τα καταφέρνει πολύ καλά όσον αφορά την αίσθηση, το «βάρος» και τον ήχο τους – κάτι είναι λίγο πολύ αναμενόμενο από τη σειρά, αν και υπάρχουν εξαιρέσεις. Έχοντας μια πρώτη εικόνα του gameplay από τις πρώτες ώρες ενασχόλησης στους διαθέσιμους χάρτες και με τα διαθέσιμα όπλα, πολλά κουτάκια φαίνεται να «τικάρονται» από αυτά που θα περίμενε κανείς, όπως ισχυρά SMG, χάρτες μικρότεροι σε μέγεθος που ακολουθούν το “3 lane design”, επιστροφή στο «κλασσικό» perk system με wildcards, και οικεία αισθητική στους χάρτες.
Η κατάσταση στα γνωστά και δημοφιλή modes όπως Team Deathmatch, Hardpoint και Domination είναι λίγο πολύ γνωστή και οι περισσότεροι fans δε θα έχουν μεγάλη δυσκολία να μπουν απευθείας στο κλίμα, ενώ μια ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι η δυνατότητα να πιάσει κανείς οποιονδήποτε αντίπαλο αιχμάλωτο και να τον χρησιμοποιήσει σαν ανθρώπινη ασπίδα. Τώρα, αυτό από μόνο του είναι μια σχεδιαστική επιλογή που θα διχάσει, αλλά σίγουρα είναι ενδιαφέρουσα – και θα προκαλέσει κάποιες αν μη τι άλλο αστείες στιγμές. Θα πρέπει να σημειωθεί βέβαια ότι για να συμβεί κάτι τέτοιο, ο επίδοξος «απαγωγέας» θα πρέπει να είναι στην κατάλληλη θέση και πίσω από τη πλάτη του «θύματος», με τον ίδιο τρόπο που γίνονται τα executions. Κατά τα άλλα, οι περισσότερες αλλαγές/τροποποιήσεις στην γνωστή φόρμουλα είναι λίγο πολύ γνωστές ή αναμενόμενες και όσοι ακολουθούν την σειρά εδώ και χρόνια δε θα έχουν πρόβλημα να προσαρμοστούν αναλόγως. Φυσικά, όταν έχουμε τη δυνατότητα να ασχοληθούμε με τον τίτλο στην πλήρη κυκλοφορία του, χωρίς περιορισμούς χρονικούς ή περιεχομένου, θα μπορούμε να αναλύσουμε σε βάθος τις λεπτομέρειες που έχουν αλλάξει και το αντίκτυπο αυτών στο gameplay. Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το ΤΤΚ είναι αδιαμφισβήτητα γρήγορο, αν και ελαφρώς πιο αργό από το MW3.
Ο οπτικός τομέας φαίνεται εξαιρετικά φρέσκος και ανανεωμένος, αν και το άλμα δεν είναι το ίδιο με αυτό το MW remake, παρ’ όλα αυτά η εικόνα είναι εντυπωσιακή για multiplayer τίτλο, πόσο μάλλον για beta έκδοση. Τα bugs και crashes δίνουν το παρόν με πολλές και διαφορετικές εκδοχές αλλά κάτι τέτοιο είναι μάλλον αναμενόμενο, αλλά σε γενικές γραμμές η εμπειρία online δεν είναι κακή, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι ο αριθμός των παικτών είναι πολύ μεγάλος (η πρόσβαση στην early access της beta ήταν διαθέσιμη και μέσω του Game Pass). Για τις ανάγκες αυτού του κειμένου χρησιμοποιήθηκε η έκδοση της beta για PlayStation 5, και οι επιδόσεις ήταν αναμενόμενα καλές και ικανοποιητικές, δεδομένου ότι μιλάμε για ένα Call of Duty.
Το τι ακριβώς θα μας περιμένει στις 25 Οκτωβρίου δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να το ξέρουμε ακριβώς, αλλά σίγουρα οι πρώτες εντυπώσεις από την beta του Call of Duty Black Ops 6 είναι πέρα για πέρα θετικές. Οι νέοι μηχανισμοί κίνησης δίνουν μια νέα διάσταση που κανείς δεν περίμενε και σίγουρα θα επηρεάσουν ουσιαστικά τη δράση, ενώ εκείνη η γνωστή αίσθηση του Call of Duty είναι πάντα παρούσα. Σε κάθε περίπτωση το Black Ops 6 αναμένεται να είναι μια θριαμβευτική επιστροφή για τη σειρά – και εμείς θα είμαστε εδώ για να καταγράψουμε τα πάντα. Μέχρι τότε… υπομονή. Και αν παίξουμε και κανένα objective δε θα χαλάσει ο κόσμος, ε;
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity