Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Xenoblade Chronicles X Preview

*
Μπήκαμε, όπως κάθε χρόνο, στον όχι και τόσο εντυπωσιακό χώρο που κρατά η Nintendo Γερμανίας για την επίδειξη τίτλων σε εμπόρους και δημοσιογράφους. Πάντως δεν μπορούμε να πούμε ότι το στήσιμο στερείται φιλικότητας. Μπορεί να μην κλείνουμε ραντεβού για κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, αλλά η ροή του κόσμου είναι εσκεμμένα τέτοια ώστε να μη χρειάζεται να περιμένουμε και πολύ για να δοκιμάσουμε αυτό που μας κεντρίζει περισσότερο το ενδιαφέρον και την περιέργεια. Ήπιαμε έναν καφέ παραπάνω, τα είπαμε λίγο με άνθρωπο της Nintendo και τελικά ήρθε η ώρα να πιάσουμε χειριστήριο για χάρη του Xenoblade Chronicles X.



Ως γνωστόν ο τίτλος δεν σχετίζεται ουσιαστικά με τη σχεδόν συνώνυμη κυκλοφορία για Wii και New 3DS, εντάσσεται δηλαδή σε διαφορετικό κόσμο, επικεντρώνεται σε διαφορετικούς χαρακτήρες και καταστάσεις. Βέβαια ο διαθέσιμος κώδικας είχε ξεκάθαρο σκοπό: να αποτελέσει ευκαιρία για να πάρουμε μια καλή γεύση για το σύστημα μάχης. Ξεκινώντας σε Level 7 δεν είμαστε ούτε μηχανές του πολέμου, ούτε και πρωτάρηδες όμως. Μας αφήνουν στον τεράστιο χάρτη που μπορούμε να εξερευνήσουμε αδιάκοπα, χωρίς παύσεις για φόρτωση, όπως άλλωστε ίσχυε και στο Wii, οπότε θα ήταν παράξενο να συναντήσουμε το αντίθετο στο Wii U. Στο χάρτη λοιπόν όλοι οι εχθροί είναι φανεροί, είναι προφανής η σήμανση για το πού πρέπει να φτάσουμε εφόσον μας ενδιαφέρει το τρέχον quest, ενώ, όπως αποκαλύφθηκε πριν μερικούς μήνες, ο παίκτης μπορεί να επιλέξει την εγγύτητα της κάμερας, ακόμη και να κάνει πολύ zoom out για την καλύτερη δυνατή εποπτεία του χώρου. Κάθε εχθρός έχει σημειωμένο το επίπεδό του αλλά και το κατά πόσο καιροφυλαχτεί για κάποιον αντίπαλο. Στην τελευταία περίπτωση, όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι η διαφορά στο level μεταξύ εχθρού και παίκτη, θα ξεκινήσει καταδίωξη. Αν ο παίκτης δεν τρέξει πανικόβλητος για να ξεφύγει, θα πρέπει να περάσει από ένα ακόμη βάπτισμα πυρός. Οι λοιποί εχθροί πάλι δεν επιτίθενται αν δεν προκληθούν. Και πρόκληση λογίζεται το να κάνουμε lock και να ξεκινήσουμε τη μάχη με δική μας επίθεση.



Όταν τελικά ξεκινά η μάχη, όλες οι διαθέσιμες εντολές εμφανίζονται ως μια σειρά κύκλων στο κάτω μέρος της οθόνης. Η οποία σειρά χρειάζεται μια κάποια εξήγηση. Στο κέντρο βρίσκεται η απλούστερη επίθεση. Άπαξ και την επιλέξει ο παίκτης η εκτέλεσή της συνεχίζεται αυτόματα. Οι παραδιπλανές όμως θέλουν πιο ειδική μεταχείριση. Για αρχή ο κανόνας είναι ότι απαιτείται cooldown μετά από κάθε χρήση της μιας ή της άλλης ιδιότητας.  Σιγά, θα πει κάποιος, και τι έγινε; Πέραν του cooldown υπάρχει συχνά και ένα πράσινος δακτύλιος. Αυτός γεμίζει ανεξάρτητα του cooldown timer. Όταν λοιπόν η κίνηση είναι έτοιμη για την επόμενη χρήση, ο πράσινος δακτύλιος μπορεί κάλλιστα να μην έχει γεμίσει. Τι σημαίνει αυτό; Ουσιαστικά η πληρότητα του δακτυλίου επηρεάζει την αποτελεσματικότητα του ability. Αν ο παίκτης κάνει υπομονή, θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει λιγότερες φορές σε μια μάχη τα διάφορα abilities, αλλά να αποκομίσει σημαντικά οφέλη από critical strikes κ.λπ., λόγω ακριβώς αυτής της υπομονής. Το ζύγισμα αυτών των στιγμών ενδέχεται να οδηγήσει σε εξαιρετικά ενδιαφέρουσες καταστάσεις κατά τη διάρκεια της μάχης. Θα θέλαμε πολύ να κάνουμε και μια δοκιμή ύστερα από μεγαλύτερη εξοικείωση και ειδικά ενάντια σε κάποιο boss fight της προκοπής για να δούμε και τι μπορεί να αποφέρει το σύστημα αυτό, αλλά και σε τι βαθμό απαιτείται η κατανόησή του από τον παίκτη, βάσει του design των κομβικών ειδικά σημείων του παιχνιδιού.



Πέραν αυτού, στο σύντομο χρονικό διάστημα που είχαμε τη δυνατότητα να αφιερώσουμε, ήταν σαφές ότι, όπως και στον προκάτοχό του, έτσι και στο Xenoblade Chronicles X η εξερεύνηση είναι βασικό στοιχεία της εμπειρίας. Η Monolith φροντίζει ώστε η μετάβαση στο επόμενο quest να οδηγεί προσεκτικά μέσα από πολύπλοκες διαδρομές, με μεγάλες παρακάμψεις, σε μεγάλες αποστάσεις. Βέβαια, το θέμα με τις παραγωγές της Monolith, είναι πως, παρότι αποκλειστικά single player, απαιτούν πάρα πολύ χρόνο για να αποκαλύψουν τη φύση τους όλα τα αλληλένδετα συστήματα. Χρόνο που είμαστε ψυχολογικά προετοιμασμένοι να αφιερώσουμε τον ερχόμενο Δεκέμβριο.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Monolith Soft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Tim of Heavens
    • Είπα κι εγώ δεν θα παίξουμε κανά αποκλειστικό τίτλο στο Wii U; Όλο third party παιχνίδια μας ταϊζει αυτή η Nintendo με την κονσόλα της.Trollolo.

    • alex4444
    • Ακούγεται πολύ ενδιαφερον. Μην εχοντας παιξει το πρωτο Xenoblade, εχω μεγαλη περιεργεια να ασχοληθώ με τη σειρα. Το X είναι πολύ σημαντικη κυκλοφορια και είναι κριμα που επισκιάζεται από την τραγικη πορεια του WiiU.

    • zenev
    • @alex4444
      Το xenoblade chronicles είναι must αν είσαι φαν των rpg και θεωρώ ότι ήταν το καλύτερο rpg της προηγούμενης γενιάς, αλλά το x είναι spiritual successor και σχεδόν καμία σχέση δεν έχει με τον προκάτοχο του.
      Δεν λέω το παιχνίδι φαίνεται πολύ καλό, μόνο που το xenoblade chronicles ήταν αριστούργημα. Αφού προφανώς έχεις wii u, θα σου πρότεινα να κατεβάσεις και να παίξεις το xenoblade chronicles πρώτα :)

*