Μετά την τυχαία δημιουργία του παίκτη μας (αναμένουμε φυσικά λεπτομερή editor στη τελική έκδοση, διότι...Ubisoft), μεταφερόμαστε στην Washington D.C. με στόχο να προσεγγίσουμε τον Λευκό Οίκο, ο οποίος δέχεται επίθεση από το απέναντι στρατόπεδο στον εμφύλιο που επικρατεί, επτά μήνες μετά τα γεγονότα του πρώτου The Division. Σε περίπτωση που δεν έχετε επαφή με τον πρώτο τίτλο, επιγραμματικά αξίζει να αναφέρουμε ότι είχε ξεσπάσει ένας ιός ο οποίος μεταφερόταν μέσω χαρτονομισμάτων στη Νέα Υόρκη, σπέρνοντας τον πανικό, αναγκάζοντας τη κυβέρνηση να «ενεργοποιήσει» τους Division Agents που βρίσκονταν διάσπαρτοι εντός του πληθυσμού. Στο νέο τίτλο, πάντα με βάση των σεναριακών αποστολών που δοκιμάσαμε στην private beta, θα ασχοληθούμε περισσότερο με τον αντίκτυπο που είχε το συγκεκριμένο συμβάν στον κόσμο και τον τρόπο με τον οποίο έχει διχάσει τον πληθυσμό του παιχνιδιού. Το The Division 2 εξ αρχής μας δίνει την εντύπωση ότι έχει δουλευτεί, σε επίπεδο μηχανισμών, σχεδόν από το μηδέν. Ναι, χρησιμοποιεί και αυτό την Snowdrop engine, ακόμα και αν το χιόνι δεν είναι πλέον το κυρίαρχο στοιχείο του περιβάλλοντος, όμως η κίνηση των χαρακτήρων αμέσως παρατηρούμε ότι είναι πιο ελαφριά, πιο γρήγορη και εστιάζει περισσότερο στη γρήγορη δράση. Μιλώντας για το περιβάλλον, παρατηρήσαμε επιπλέον ότι ο κόσμος είναι πιο γεμάτος (κάτι που δικαιολογείται σεναριακά) με NPCs, οι οποίοι προσπαθούν να ορθοποδήσουν σε αυτήν τη νέα τάξη πραγμάτων, ζητώντας περιστασιακά τη βοήθεια μας, παραδείγματος χάριν για τη μεταφορά πρώτων υλών σε ασφαλή -για αυτούς- σημεία.
Κατά τη διάρκεια της περιήγησής μας στην Washington D.C., αναβαθμίζουμε τη βάση μας αλλά και τα ίδια μας τα skills σε αυτήν, από τα οποία μόλις τρία ήταν διαθέσιμα στην private beta αλλά μας αφήνουν την εντύπωση ότι αυτά θα είναι που, σε συνδυασμό φυσικά με τον εξοπλισμό μας, θα καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τη κατεύθυνση που θα παίρνει ο χαρακτήρας μας. Ας μην ξεχνάμε ότι το The Division 2 θα είναι ένα loot-based third-person tactical shooter οπότε είναι σημαντικό να υπάρχουν διαφοροποιημένοι χαρακτήρες σε ένα party προκειμένου να εξασφαλίζονται καλύτερες πιθανότητες για επιβίωση. Τόσο από άποψη ιδιοτήτων όσο και εξοπλισμού. Μιλώντας για επιβίωση, η αλήθεια είναι ότι στο τμήμα PvE του The Division 2 δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα, είτε μόνοι μας, είτε σε party. Γεγονός που αλλάζει εντελώς στο Dark Zone. Εκεί είναι που βρίσκεται το σπανιότερο και ισχυρότερο loot, η ατμόσφαιρα βαραίνει και οι παίκτες συγκρούονται μεταξύ τους για την συγκομιδή εξοπλισμού. Εκεί είναι που έπασχε τον πρώτο καιρό της κυκλοφορίας του και το πρώτο παιχνίδι της σειράς, αυτό είναι και το σημείο όπου θα κριθεί η επιτυχία του The Division 2 όταν διατεθεί στο κοινό. Όπως και στον προηγούμενο τίτλο, είναι ένα θέμα η εύρεση ισχυρότερου εξοπλισμού και τελείως διαφορετικό η επιβίωσή μας ώστε να κατορθώσουμε να το εξασφαλίσουμε. Κατά την εξαγωγή του εξοπλισμού ειδοποιούνται οι υπόλοιποι παίκτες εντός του Dark Zone και, αν θέλουν, μπορούν να σας επιτεθούν χωρίς ποινή προκειμένου να πάρουν τα αγαθά που με κόπο έχετε συγκεντρώσει.
Οι διαφορές είναι αρκετές σε σχέση με τον πρώτο τίτλο, μιας και αυτήν τη φορά υπάρχει περίπτωση να συγκεντρώσουμε και εξοπλισμό που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άμεσα και που φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να χάσουμε σε περίπτωση θανάτου. Επιπλέον, μας δίνεται η δυνατότητα να κλέψουμε loot άλλων παικτών ακόμα και πριν το extraction, ενώ αν καταφέρουμε να επιβιώσουμε και να κλέψουμε αρκετούς παίκτες η ανταμοιβή μας είναι ο «καθαρισμός» του status μας αλλά και φυσικά ο ίδιος ο εξοπλισμός που αποκτήσαμε. Στην τελική έκδοση θα υπάρχουν δε και άλλου τύπου Dark Zones, στα οποία δεν θα εφαρμόζεται εξισορρόπηση μεταξύ του levelling των παικτών, αλλά ούτε και Rogue Status σε περίπτωση που χτυπήσουμε άλλους agents οπότε θα λειτουργούν περισσότερο ως free-for-all modes. Μένει να δούμε αν οι ανταμοιβές για την επίσκεψή μας σε αυτές θα αξίζουν τον επιπλέον κόπο και την προτίμηση μας σε κάτι που μοιάζει ξεκάθαρα πιο χαοτικό.
Στοιχείο που μας άρεσε ήταν η προσθήκη του Skirmish, το οποίο επιτρέπει σε ομάδες των τεσσάρων παικτών να αναμετρηθούν μεταξύ τους σε team deathmatch χωρίς dark zone στο ντεκόρ. Αν και δεν φαίνεται στη μεγάλη εικόνα ότι θα επηρεάσει την άποψή μας για το The Division 2, όταν με το καλό αυτό κυκλοφορήσει, είναι καλό που η Massive Entertainment θα προσφέρει ακόμα μια επιλογή για όποιον θέλει να γεμίσει περισσότερες ώρες με τον τίτλο της.
Αυτό που γίνεται ξεκάθαρο από την ενασχόλησή μας με την private beta είναι ότι πάνω από όλα ο τίτλος της Massive Entertainment διατηρεί την ταυτότητά του. Πατάει πάνω στους ίδιους μηχανισμούς και προσπαθεί να τους αναπτύξει, όμως είμαστε υποχρεωμένοι να μην σχηματίσουμε άποψη για το αν τα καταφέρνει από μια beta λίγων ωρών. Σε τέτοιου είδους κυκλοφορίες η επιτυχία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Από το περιεχόμενο που θα παρέχεται μετά το endgame, από την τήρηση της υπόσχεσης που έχει δώσει η Ubisoft για συχνά, δωρεάν updates και φυσικά από το ίδιο το gameplay που καλείται να ισορροπήσει μεταξύ shooting και looting. Για τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμα.
Την έλιωσα την beta και περιμένω και την open beta για ένα τελικό συγκριτικό του υπολογιστή μου και της PS4 Pro έκδοσης. Όπως και να έχει επιτρέψτε με να πω πως δεν είναι τόσο διαφορετικό από το πρώτο, γεγονός ΠΟΛΥ θετικό. Επίσης φαίνεται να έχει απίστευτο όγκο αποστολων/collectibles γεγονός ομοίως θετικό. Τέλος από την beta σε PS4 Pro μου φάνηκε τελείως unoptimised. Ιδωμεν