Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Μοναδική προσφορά: δες τώρα Apple TV+ με €4,99 το μήνα!

NEWS
  • 23 λεπτά πριν

Η Nintendo λέει πως το καλώδιο HDMI του πρώτου Nintendo Switch δε θα είναι συμβατό με το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 1 ώρα πριν

«Συνεχίζεται η υποστήριξη του original Nintendo Switch», δηλώνει ο Doug Bowser

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Αξιολογήθηκαν ηλικιακά νέες εκδόσεις των original Call of Duty: Modern Warfare 2 & 3

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Πανικός στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές σπεύδουν να αγοράσουν iPhone πριν τις αυξήσεις

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Άρχισαν οι προ-παραγγελίες Nintendo Switch 2 στην Ελλάδα, αυξημένη η τιμή στη χώρα μας

NEWS
  • 5 ώρες πριν
  • 1

Nintendo Switch 2 και GTA 6 εκτινάσσουν την βιομηχανία gaming σε ρεκόρ ανάπτυξης το 2027

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Μεγάλη διαρροή: έτσι θα είναι το iOS 19 (video)

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Commandos: Origins Review

REVIEWS
  • 7 ώρες πριν

Astro Bot: Ο τίτλος του PlayStation σάρωσε και τα BAFTA Game Awards 2025

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Ημερομηνία πρεμιέρας απέκτησε η ταινία Predator: Killer of Killers (trailer)

VIDEO NEWS
  • 9 ώρες πριν

H Lexar παρουσίασε τη δική της κάρτα microSD Express 1TB για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Ανανεώθηκαν δημοφιλείς σειρές του ABC για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Καθυστερούν οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 και στον Καναδά

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Ο CEO της Epic Games αρνείται πως το Fortnite θα αποκτήσει δική του ταινία

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Νέα πατέντα της Sony θα φοριέται σαν γάντι και θα προσομοιώνει την αίσθηση διαφόρων αντικειμένων ή θερμοκρασίας, μέσω απτικής ανάδρασης

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Το Hollow Knight: Silksong θα κυκλοφορήσει και στο original Nintendo Switch

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Η Nintendo αποτρέπει τους χρήστες από το να… γλείφουν και να τρώνε τα Nintendo Switch 2 cartridges

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Οι δασμοί φέρνουν ξανά στο προσκήνιο τη σκέψη για απόκτηση iPhone με συνδρομή

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Η Sony προχωράει σε ακυρώσεις και αλλαγές για το PlayStation The Concert

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Εταιρεία αναλύσεων αναθεωρεί τις προβλέψεις πωλήσεων λόγω των δασμών των Η.Π.Α.

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Hades 2: Console exclusive των Nintendo Switch 2 και Nintendo Switch κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Πλήκτρο του Nintendo Switch 2 θα λειτουργεί μόνο με συνδρομή Nintendo Switch Online!

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Φήμη: Κανένας publisher δεν ενδιαφέρεται να στηρίξει την επιστροφή του Deus Ex

NEWS
  • 08/04

Το eShop του Nintendo Switch 2 δεν θα έχει μουσική υπόκρουση, ούτε θα αποκτήσει στο μέλλον

VIDEO NEWS
  • 08/04

Χωρίς Hall Effects τα Joy-Cons του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 08/04
  • 2

Nintendo Switch 2: YouTuber θα στηθεί έξω από κατάστημα της Nintendo δύο μήνες νωρίτερα!

NEWS
  • 08/04

To νέο patch του Assassin's Creed Shadows βελτιώνει τα γραφικά στο PS5 Pro

NEWS
  • 08/04

Nintendo Switch 2: Θα αναβαθμίζει τα γραφικά όχι μόνο με το Nvidia DLSS

NEWS
  • 08/04

Η ASUS παρουσιάζει τη σειρά Zenbook Signature Edition με ένα μοναδικό σχέδιο που καταπλήσσει

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 08/04

Στην Πορτογαλία για τα νέα Philips και AOC monitors

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 08/04
  • 1

Nintendo Switch 2: Θα μπορείτε να δανείζετε και να πουλάτε τις Game-Key Cards σας, έτσι θα δουλεύουν οι κάρτες

NEWS
  • 08/04

Nintendo: Νέα διαρροή αποκαλύπτει ένα ακυκλοφόρητο παιχνίδι της Retro Studios και ένα μη ανακοινωμένο Ridge Racer game (video)

VIDEO NEWS
  • 08/04

Tαινία Death Stranding: Αυτός είναι ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της!

NEWS
  • 08/04

Αυτό θα κάνει η Apple για να αποφύγει την αύξηση τιμής των iPhone λόγω των δασμών του Τραμπ

NEWS
  • 08/04

«Η FromSoftware δεν απομακρύνεται από τα single player games με το The Duskbloods», δηλώνει ο Hidetaka Miyazaki

NEWS
  • 08/04

Νέα πλάνα από Donkey Kong Bonanza, Kirby, Mario Kart World και άλλα games του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 08/04

Μοναδική προσφορά της Cosmote: Απεριόριστα GB με μόλις €13!

NEWS
  • 08/04

Μια ανάρτηση της Square Enix ίσως είναι teaser για remake του Final Fantasy IX

NEWS
  • 08/04

Φήμη: Η Ubisoft δουλεύει σε ένα turn-based tactics Rainbow Six Siege στο στιλ του XCOM

NEWS
  • 07/04

Το site της Nintendo μαρτύρησε δύο σημαντικά μυστικά για τα Donkey Kong Bananza και Mario Kart World

NEWS
  • 07/04

Δεν θα έχει Achievements το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 07/04

H Nintendo υποστηρίζει την απόφασή της να πουλάει video games στα €90

NEWS
  • 07/04

Εμφανίστηκε και στο eBay το Nintendo Switch 2, με πολύ υψηλό "καπέλο"

NEWS
  • 07/04

Η Microsoft παρουσίασε ειδική έκδοση του Quake II που φτιάχτηκε με ΑΙ, οι fans αντιδρούν αρνητικά

NEWS
  • 07/04

Mission: Impossible - The Final Reckoning: Νέο trailer με τον Tom Cruise σε εναέριο stunt

VIDEO NEWS
  • 07/04

Στην Ιαπωνία, μπορούν ήδη κάποιοι να δουν από κοντά το Nintendo Switch 2 (εικόνα)

NEWS
  • 07/04

O Liam Neeson γίνεται ο αστυνόμος της καρδιάς μας στο The Naked Gun 4+1⁄4: Law of Toughness (trailer)

VIDEO NEWS
  • 07/04

Τα Nintendo Switch 2 Edition games θα είναι cartridges του original Switch με download code

NEWS
  • 07/04

Ταινία Minecraft: Άνοιγμα ρεκόρ για videogame adaptation στις ΗΠΑ

NEWS
  • 07/04

Πάσχα με προσφορές και προτάσεις σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 07/04

Η Sony ρωτάει τους fans του PlayStation την άποψή τους για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 07/04

Αλλαγή σχεδίων: Η σειρά Horizon Zero Dawn γίνεται… ταινία

NEWS
  • 07/04

Το Nintendo Switch 2 φέρεται να πιάνει τις επιδόσεις ενός mid range PC

NEWS
  • 07/04

Poco F7 Pro Review

REVIEWS
  • 07/04

Επίσημο: στις 12 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια του gameplay για το Marathon της Bungie (video)

NEWS
  • 07/04

Voice actor κάνει tease το remake του original Resident Evil

NEWS
  • 07/04

Δραματική μείωση των αποκλειστικών τίτλων του PS5 σε σχέση με προηγούμενες γενιές

NEWS
  • 07/04

Χιλιάδες συνταγές μαγειρικής στην οθόνη του κινητού σας, εύκολα και απλά

NEWS
  • 07/04

Helldivers 2: Ο CEO της Arrowhead μιλάει για την χειρότερη περίοδο του παιχνιδιού και πώς την αντιμετώπισαν

NEWS
  • 06/04

Η Nintendo δυσκολεύτηκε πολύ σε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό μετά το Wii U

NEWS
  • 06/04

Με το Verdansk, το Call of Duty Warzone επέστρεψε στην κορυφή των streaming charts

FREE GAMES
  • 06/04

Τι είναι τελικά αυτές οι ρίγες που βλέπουμε σε όλες τις πετσέτες;

NEWS
  • 06/04

Starlink: Battle For Atlas Hands-on Preview

*
Είχαμε Skylanders, είχαμε Disney Infinity, είχα και LEGO Dimensions. Όλα έσβησαν. Το τελευταίο δεν περπάτησε ποτέ, το δεύτερο έπαψε να ενδιαφέρει την Disney αφού το έκαψε δυο φορές και φάνηκε να βρίσκει δρόμο της προκοπής με την τρίτη και το πρώτο πέτυχε για χρόνια πριν καταρρεύσει μονομιάς. Μετά από όλα αυτά εμφανίζεται η Ubisoft με το Starlink: Battle For Atlas. Επόμενο είναι να αντιμετωπίζεται με δυσπιστία καθώς μιλά για συνδυασμό παιχνιδιού και φιγούρων/μοντέλων. Η πρώτη σκέψη που κάνει κάποιος είναι ότι θα πρέπει να γεμίσει πάλι μπιχλιμπίδια για να πιάσει τόπο το παιχνίδι. Μόνο που φαίνεται ότι δεν θα είναι έτσι. Όχι ακριβώς δηλαδή.



Σε κάθε σύστημα υπάρχει Starter Pack, βασικό μέρος του οποίου είναι η ειδική βάση που εφαρμόζει στο χειριστήριο της όποια κονσόλας. Εκεί προσαρμόζουμε το σκάφος που διαλέγουμε, αφού «παρκάρουμε» τον πιλότο που διαλέξαμε στο κόκπιτ και μένει ύστερα να διαλέξουμε όπλα και να τους δώσουμε χαρακτήρα στα φτερά του σκάφους. Ούτε η συμμετρία δεν είναι απαραίτητη ενώ υπάρχει δυνατότητα εφαρμογής ακόμη και τρίτου φτερού. Το σύστημα αυτό λειτουργεί αγόγγυστα όπως είδαμε στην πράξη. Κάθε αλλαγή μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς διακοπή στο παιχνίδι και με το που κουμπώνει ένα κομμάτι στο σκάφος εμφανίζεται το ψηφιακό του ανάλογο επί της οθόνης. Διαφορετικά όπλα και σκάφη έχουν άλλες ιδιότητες. Στα όπλα δε προκύπτουν και μερικοί ενδιαφέροντες συνδυασμοί. Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα σφαιρικό κυκλώνα που περικυκλώνει τον αντίπαλο για παράδειγμα, αν ρίξουμε ακριβώς εκεί μια πύρινη μπάλα όμως, τότε ο κυκλώνας «αρπάζει» και ο εχθρός περνάει ακόμη χειρότερα. Ειδικά οι πιλότοι έχουν από μια μοναδική ιδιότητα, οπότε δεν μετράει μόνο το ποιος κάθεται καλά στο μάτι. Κάθε πιθανός συνδυασμός πάντως αλλάζει το βάρος και την αίσθηση του σκάφους. Άρα δεν αλλαγές δεν καθορίζουν απλά δυνατότητα αλλά και συμπεριφορά/χειρισμό.



Τα διάφορα διαθέσιμα εξαρτήματα κοστίζουν. Ναι. Θα ισχύει το εξής όμως: δεν είναι ανάγκη η αγορά της απτής εκδοχής του πιλότου, του σκάφους κ.λπ. Το Starter Pack θα έχει ένα σκάφος, έναν πιλότο και τρία όπλα (η έκδοση για Switch θα έχει όμως τον Fox McCloud, το δικό του σκάφος και δύο όπλα). Πέραν του Starter Pack όμως, όλα θα διατίθενται και ψηφιακά. Οι άνθρωποι της Ubisoft φροντίζουν μεν να υπονοήσουν πως οι ψηφιακές εκδοχές θα κοστίζουν λιγότερο, χωρίς όμως να ξεκαθαρίζουν ακόμη τι σημαίνει αυτό. Ταυτόχρονα, όμως, επισημαίνουν πως δεν είναι αναγκαία η αγορά οποιουδήποτε επιπλέον εξαρτήματος, πέραν όσων περιλαμβάνονται στο Starter Pack, για να τερματίσει κάποιος το παιχνίδι. Είναι μια παρηγοριά κι αυτή, βέβαια η τελική ισορροπία όλων αυτών των παραγόντων θα καθορίσει τη γεύση που θα αφήσει στον καταναλωτή το επιχειρηματικό πλάνο του παιχνιδιού και στον παίκτη ειδικά η τελική εμπειρία. Χωρά πάντως μια ειδική σημείωση για την περίπτωση των πιλότων που θα βρίσκει κανείς στο πραγματικό ράφι. Όπως συνηθιζόταν σε παιχνίδια της κατηγορίας αυτής, ο παίκτης μπορεί βεβαίως να πάρει τον πιλότο του και ό,τι άλλο θέλει και να πάει να παίξει αλλού, σε σύστημα φίλου. Όταν πάει το δικό του πιλότο στο φίλο του όμως, τότε ενεργοποιείται σε εκείνο το σύστημα εβδομαδιαία δοκιμαστική περίοδος για το συγκεκριμένο πιλότο σε ψηφιακή μορφή. Έτσι ο φίλος έχει το περιθώριο να τον δοκιμάσει με την ησυχία του και να σχηματίσει άποψη, χωρίς να χρειαστεί να κρατήσει «όμηρο» τη φιγούρα.
Με τι μοιάζει όμως αυτή η εμπειρία; Το Starlink μοιάζει με προσπάθεια της Ubisoft να φέρει τη λογική open-world που εφαρμόζει σχεδόν παντού σε παιχνίδι που απευθύνεται κυρίως σε παιδιά. Αυτό καθίσταται σαφές από το ύφος των διαλόγων και των cut-scenes (θα προσαρμόζονται ανάλογα με τους συμμετέχοντες πιλότους και υποτίθεται ότι αυτή η προσαρμογή δεν μεταφράζεται σε απλή αλλαγή ονομάτων και στατικών πλάνων) που, σε αυτιά κάποιας πιο προχωρημένης ηλικίας, είναι θέμα χρόνου να καταλήξουν μαρτύριο, όπως και τόσα άλλα παιδικά προγράμματα. Δεν έχουν σημασία αυτά τα αυτιά βέβαια, οπότε θα δούμε όταν έρθει η ώρα τι εντύπωση μένει σε αυτά που μετρούν. Ο κόσμος του παιχνιδιού περιλαμβάνει 7 πλανήτες με έντονα χρώματα, τη δική τους χλωρίδα και πανίδα, τους δικούς τους χαρακτήρες και κυμαινόμενη ισορροπία δυνάμεων. Το πρώτο πράγμα που ρωτήσαμε είναι αν οι κόσμοι αυτοί συντίθενται τυχαία -μιας και η παλέτα μας θύμισε φευγαλέα το No Man’s Sky εκείνη την ώρα-, αλλά η απάντηση ήταν αρνητική. Επιπλέον όλα έχουν τη ρουτίνα τους. Για παράδειγμα, αν αφήσουμε μια ομάδα εχθρών ανενόχλητη καθώς πλησιάζει κάποιο outpost, δεν αποκλείεται να γυρίσουμε σε αυτό το outpost αργότερα και να το βρούμε καταλυμένο από αυτούς. Αν προλάβουμε τη διαδικασία στη μέση, μπορούμε να βάλουμε ένα χεράκι για να πάρουν τα πράγματα πιο ευνοϊκή τροπή. Πέραν τη ρουτίνας, υπάρχουν εγκαταστάσεις με ειδικό ρόλο και αποστολές που, φυσικά, δημιουργούν τη λούπα της αναβάθμισης. Το σκάφος και τα όπλα του αναβαθμίζονται λοιπόν, κάτι όχι αυτονόητο όταν το πλάνο βασίζεται σε πώληση απτών ή ψηφιακών εξαρτημάτων. Κάτι είναι κι αυτό υποθέτουμε.



Βέβαια, ασχέτως των λεπτομερειών, μια ματιά να ρίξει κανείς στα πιθανώς τερατώδη και σίγουρα ευμεγέθη σκαφάκια που καταλήγουν τελικά πάνω στο χειριστήριο που κρατά ο παίκτης, θα αναρωτηθεί πώς θεώρησε άνθρωπος λογικό να προστεθεί τέτοιο βάρος σε κάτι που πρέπει να κρατάμε στα χέρια. Συζητήσαμε επιτοπίως για αυτό το θέμα και ο developer που είχαμε για παρέα εξήγησε πως ύστερα από έρευνα για το πώς τείνουν να κρατούν χειριστήρια μικρά παιδιά, διαπίστωσαν πως το συχνότερο φαινόμενο είναι να να μην τα έχουν στον αέρα αλλά να ακουμπούν κάπου. Οπότε η ομάδα σκέφτηκε πως έχει το περιθώριο να παίξει με τέτοια μεγέθη και βάρη, χωρίς να προσθέσει πονοκέφαλο στους νεαρούς παίκτες.



Γενικότερα πάντως η Ubisoft δεν έχει σπρώξει αρκετά το παιχνίδι. Το είδαμε σε δυο E3 και σε μια Gamescom, αλλά η προώθηση ήταν αναιμική από εκεί και πέρα. Θα λέγαμε ότι δεν το πιστεύει κι η ίδια το παιχνίδι. Από την άλλη, διακρίναμε σίγουρα άγχος για την εντύπωση που έχει η αγορά, λογικά κιόλας βάσει προηγουμένου, πως θα πρέπει κάποιος να πνιγεί στη φιγούρα για να πιάσει τόπο το παιχνίδι, κάτι που, κατά τα λεγόμενα, είτε δεν ισχύει είτε δεν ισχύει στο βαθμό που υποθέτει η αγορά. Αυτό το άγχος, πάντως, δεν ταιριάζει με την πρώτη σκέψη πως η Ubisoft δεν έχει πίστη στο ίδιο της το παιχνίδι. Μπέρδεμα. Πάλι καλά που υπάρχει ο Fox και κάνει μερικά βαρελάκια επί της οθόνης για να ξεχνιόμαστε. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Toronto

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...