Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

«H Nintendo ίσως αποχαιρετήσει στην εποχή του Nintendo Switch 2 όλη την παλιά φρουρά της»

NEWS
  • 10 λεπτά πριν

20 χρόνια μετά την… πτώση του, το N-Gage υποδέχεται νέο videogame σε physical μορφή! (video)

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Οι... σπεσιαλίστες των remasters στοχεύουν στην εποχή των Xbox 360 και PS3

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Όλες οι ανακοινώσεις από το Nintendo Switch 2 Direct

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Αυτοί οι τίτλοι θα λάβουν δωρεάν αναβάθμιση στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Άλλες τιμές οι φυσικές και άλλες οι ψηφικακές εκδόσεις games

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Συνδρομή Nintendo Switch Online: Παιχνίδια GameCube, δωρεάν αναβαθμίσεις και άλλα νέα οφέλη στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Και στο Nintendo Switch 2 το Story of Seasons: Grand Bazaar (trailer)

VIDEO NEWS
  • 4 ώρες πριν

Η Nintendo θα κυκλοφορήσει μια φθηνότερη έκδοση του Nintendo Switch 2 αποκλειστικά για την Ιαπωνία

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Επί πληρωμή αναβαθμίσεις συγκεκριμένων τίτλων για καλύτερα γραφικά και ρυθμό ανανέωσης (video)

VIDEO NEWS
  • 5 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας για το Daemon X Machina: Titanic Scion (trailer)

VIDEO NEWS
  • 6 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Bravely Default: Flying Fairy HD Remaster (trailer)

VIDEO NEWS
  • 6 ώρες πριν

Προπαραγγελίες Nintendo Switch 2: Προτεραιότητα στους «αφοσιωμένους» fans

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Και στο Nintendo Switch 2 το James Bond game της IO Interactive

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Στα $80 η τιμή του Mario Kart World για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Οι τιμές για τα περιφερειακά που είδαμε στην παρουσίαση

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Μέσα στο 2025 το Hollow Knight: Silksong

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Και το Cyberpunk 2077 στο Switch 2

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Έρχεται και το Final Fantasy 7 Remake Intergrade για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Έρχεται το Borderlands 4 για Nintendo Switch 2

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Τα παιχνίδια του GameCube έρχονται στο Nintendo Classics του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε και το Split Fiction, που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με την κονσόλα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Έρχεται το Hyrule Warriors Age of Imprisonment στο Nintendo Switch 2 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Υπό ανάπτυξη το Kirby Air Riders με director τον Masahiro Sakurai, φέτος η κυκλοφορία του (trailer)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ο Donkey Kong καταστρέφει τα πάντα στο νέο 3D platformer Donkey Kong Bonanza (trailer)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Έρχεται το The Duskbloods της FromSoftware αποκλειστικά στο Nintendo Switch 2

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Παρουσιάστηκε η εξελιγμένη δυνατότητα GameShare για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε έκδοση του Street Fighter 6 με υποστήριξη για Amiibos και αποκλειστικά game modes

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Τα Metroid Prime 4 Beyond, Zelda και Pokémon αποκτούν Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Elden Ring για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Παρουσιάστηκε το νέο Pro Controller με νέα πλήκτρα και χαρακτηριστικά

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 ενεργοποιεί το GameChat, παρουσιάστηκε και η Nintendo Switch 2 Camera

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Ανακοινώθηκε επίσημα το Mario Kart World, αποκλειστικά για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Φάτσα φόρα έβγαλαν στο διαδίκτυο hackers στοιχεία από 200 εκατομμύρια χρήστες του X/Twitter

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Το iOS 18.4 έφερε ένα χαρακτηριστικό που θα σας χαλαρώσει!

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Αποκαλύφθηκε ο νέος χαρακτήρας του Elden Ring Nightreign (trailer)

VIDEO NEWS
  • 11 ώρες πριν

Θέμα χρόνου η προσθήκη του GameCube στο Nintendo Switch Online

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Επιτέλους υποστήριξη για τις Cellular λειτουργίες του Apple Watch στην Ελλάδα με το MultiSIM

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Το Pro Controller του ίσως έρθει με ένα χαρακτηριστικό που ζητούσαν οι fans

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Επίσημο: Ο Keanu Reeves επιστρέφει στο John Wick 5!

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Πέθανε σε ηλικία 65 ετών ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ, o Μπρους Γουέιν του Batman Forever

NEWS
  • 16 ώρες πριν

WWE 2K25 Review

REVIEWS
  • 16 ώρες πριν

Η 7η σεζόν του Black Mirror φέρνει το δεύτερο μέρος σε άλλη μια ανατριχιαστική ιστορία (trailer)

VIDEO NEWS
  • 16 ώρες πριν

Τέλος τα PS4 και PS4 Pro στα καταστήματα της Ιαπωνίας

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Monster Hunter Wilds: Οι πωλήσεις του τον πρώτο μήνα προδιαγράφουν ιστορικό ρεκόρ

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Ανακοινώθηκαν Nintendo Treehouse streams για το Switch 2

NEWS
  • 01/04

Φήμη: Εντός του 2025 θα κυκλοφορήσει το Assassin's Creed Invictus

NEWS
  • 01/04

Ομάδα «ειδικών αποστολών» του PlayStation σκανάρει την αγορά για “άγνωστα διαμάντια”

NEWS
  • 01/04

Επιτέλους, λεπτομέρειες για τη νέα ταινία Resident Evil

NEWS
  • 01/04

Απολύσεις στην Eidos Montreal που εργάζεται -μεταξύ άλλων- και στο νέο Fable

NEWS
  • 01/04

Karate Kid: Legends – O Ralph Macchio και ο Jackie Chan επιστρέφουν στη δράση (trailer)

VIDEO NEWS
  • 01/04

Επετειακό website για το Final Fantasy 9 επαναφέρει τις συζητήσεις για ένα remake

NEWS
  • 01/04

Το gameplay του Doom: The Dark Ages είναι το καλύτερο της σειράς, σύμφωνα με τα πρόσφατα previews (video)

NEWS
  • 01/04

Πόση ώρα θα είναι η διάρκεια του Nintendo Direct για το Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 01/04

NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 01/04

Starlink στην Ελλάδα από €29 το μήνα!

NEWS
  • 01/04

Προσοχή: Επείγουσα ενημέρωση για δεδομένα Ελλήνων χρηστών στο Dark Web, τι πρέπει να κάνετε

NEWS
  • 01/04

Ακούστε για πρώτη φορά πως είναι η «φωνή» του καρχαρία! (video)

NEWS
  • 01/04

Νέα πατέντα της Sony αποκαλύπτει controllers με μαγνητικά πλήκτρα για μεγαλύτερη αντοχή

NEWS
  • 01/04
  • 1

Gaming κυκλοφορίες: Απρίλιος 2025

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 01/04

Όλο και πιο πιθανή η ύπαρξη mouse controls στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Νέες σημαντικές πληροφορίες για το Ghost of Yotei του PS5

NEWS
  • 01/04

Μάλλον αποκαλύφθηκε τι κάνει το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 και έχει αρκετό ενδιαφέρον

NEWS
  • 01/04

Διέρρευσαν εικόνες από Star Wars strategy game των Respawn και Bit Reactor

NEWS
  • 01/04

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 01/04

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 31/03

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 31/03

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 31/03

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 31/03

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 31/03

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 31/03

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 31/03

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 31/03

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 31/03

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 31/03

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 31/03

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 31/03

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 31/03
  • 4

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 31/03

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 31/03

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 31/03

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 31/03

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 31/03

Ratchet & Clank: Rift Apart Special Preview

*
To Enternity.gr βρέθηκε καλεσμένο της Sony σε ένα online preview event για το επερχόμενο Ratchet & Clank: Rift Apart. Είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε καινούριο περιεχόμενο για τον νέο τίτλο της σειράς αλλά και να ακούσουμε συγκεκριμένους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από την ανάπτυξη του Rift Apart και του θεότρελου franchise των Ratchet & Clank γενικότερα. Και όχι μόνο.



Στο ψηφιακό event μας υποδέχθηκε ο Marcus Smith, Creative Director του Rift Apart αλλά και προηγουμένων επιτυχιών της Insomniac Games, όπως τα Sunset Overdrive και Resistance 3. Χωρίς πολλές φανφάρες και ανούσιες κουβέντες, σημάδι ανθρώπου που εστιάζει στην ουσία και λιγότερο στο κομμάτι του Marketing, ο Smith μας αφού μας καλωσόρισε μας εισήγαγε στο νέο gameplay του Rift Apart.



Το gameplay video ξεκινά με μια εισαγωγική σεκάνς που θα μπορούσε να λειτουργήσει και ως πρώτο επίπεδο για το παιχνίδι, στην οποία ο Ratchet χρησιμοποιεί μια μίξη μηχανισμών από παλαιότερους τίτλους. Ακόμα και μέσω streaming, μας είναι δύσκολο να μην εντυπωσιαστούμε από την γραφική απεικόνιση του Rift Apart. Σαφώς θεωρούμε δεδομένο πως με την κυκλοφορία του να απέχει λιγότερο από μήνα, το build που είδαμε δεν θα διαφέρει και πολύ από το τελικό. Οι μεταβάσεις από video σε gameplay γίνονται χωρίς καμία διακοπή με την ποιότητα να προσεγγίζει κινηματογραφική παραγωγή τρισδιάστατου animation. Για την ιστορία, μπορείτε και εσείς να ρίξετε μια ματιά στο -αποσπασματικό προς αποφυγή spoilers- video που συνοδεύει το άρθρο.

Ακόμα κι αν μιλάμε για διαφορετικές διαστάσεις, η χαρακτηριστική φαντασία που διακατέχει τον σχεδιασμό των όπλων υπάρχει παντού στο Rift Apart. Φυσικά θα πρέπει να περιμένουμε το τελικό παιχνίδι για να απολαύσουμε οι ίδιοι τα νέα όπλα, όμως απολαύσαμε χαρακτηριστικά ένα κομμάτι του demo που ήταν περισσότερο εστιασμένο στη μάχη και φυσικά στους ποικίλους εχθρούς που αντιμετωπίζει η Rivet. Εδώ είδαμε και την πρώτη χρήση των rifts, τα οποία από ότι φαίνεται θα λειτουργούν τόσο για μεταφορά σε διαφορετικές τοποθεσίες εντός του ίδιου επιπέδου, μα και για την άμεση - δεν μπορούμε να τονίσουμε αρκετά το πόσο άμεση- μεταφορά του παίκτη σε διαφορετικά επίπεδα.



Μετά το gameplay video, ακολούθησαν τα Breakout Sessions. Αυτά χωρίστηκαν σε τρία μέρη στα οποία επιλεγμένοι developers μας ανέλυσαν διαφορετικές πτυχές του νέου Ratchet & Clank.

Την αρχή έκαναν ο Marcus Smith, η Lauren Mee και η Lindsay Thompson που μας μίλησαν για το σενάριο και τους χαρακτήρες του Rift Apart. Η ιστορία διαδραματίζεται πολλά χρόνια μετά το Into The Nexus, με τον Clank να χαρίζει στον Ratchet τον επιδιορθωμένο Dimensionator, προκειμένου να μεταβεί σε άλλες διαστάσεις και να εντοπίσει κι άλλους Lombax, αφού αποτελεί τον τελευταίο επιζήσαντα του είδους του στη διάστασή του παιχνιδιού. Το Rift Apart θα εστιάζει ακόμα περισσότερο στη σχέση μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών, πως εξελίσσονται μέσα από τις περιπέτειες τους αλλά και πως έχουν διαμορφωθεί οι προσωπικότητες τους. Σύμφωνα με την Lauren Mee, Senior Writer του Rift Apart, το παιχνίδι αναπτύχθηκε με γνώμονα να το κατανοήσουν εξίσου οι παλιοί φανς της σειράς μα και όσοι έχουν μόνο το προηγούμενο παιχνίδι στο ενεργητικό τους. Χρησιμοποιεί lore από τους προηγούμενους τίτλους, όμως εστιάζει στο να πει μια ιστορία διαχρονική, που θα μπορέσουν να απολαύσουν όλοι. Η Lauren Mee μας έκανε και μια αναλυτική παρουσίαση των χαρακτήρων που θα συναντήσουμε στο Rift Apart, όμως θα προτιμήσουμε να μην επεκταθούμε, για να μην δώσουμε πολλά spoilers για την ιστορία του καθενός στην διαφορετική διάσταση που θα επισκεφθούμε. Αξίζει όμως να σταθούμε στην Rivet, η οποία αποτελεί εντελώς ξεχωριστό χαρακτήρα, δημιουργημένο από το μηδέν για τις ανάγκες του Rift Apart. Δεν αποτελεί δηλαδή σε καμία περίπτωση έναν θηλυκό αντικατοπτρισμό του Ratchet. Η Lindsay Thompson, Senior Animator της Insomniac Games, εξήγησε πως η ιστορία της Rivet θα είναι αρκετά σκοτεινή, μιας και προέρχεται από το εναλλακτικό σύμπαν όπου ο Dr. Nefarious είναι ο απόλυτος μονάρχης και ο κόσμος που έχει γνωρίσει, πολύ πιο καταπιεστικός.


 
Ο Marcus Smith μας επιβεβαίωσε στη συνέχεια πως το Rift Apart θα κάνει πλήρη χρήση των χαρακτηριστικών του Dual Sense, με τα adaptive triggers να δίνουν διαφορετικές λειτουργίες στα όπλα και το haptic feedback να δίνει διαρκώς στους παίκτες διαφορετική αίσθηση, αναλόγως τον τύπο του όπλου. Φυσικά θα πρέπει να δοκιμάσουμε τον τίτλο για να επιβεβαιώσουμε ή όχι τα λεγόμενά του. Το επόμενο group στα breakout sessions ήταν σαφέστατα πιο τεχνικό. Για αυτό φρόντισαν οι Adam Noonchester που έχει θέση Lead Gameplay Programmer, Mike Daly που εκτελεί χρέη Game Director, και ο Core technology director Mike Fitzgerald, οπότε πήραμε μια γερή γεύση από την ανάπτυξη του νέου τίτλου Ratchet & Clank αποκλειστικά για την καινούργια κονσόλα της Sony, το PlayStation 5.

Την αρχή έκανε ο Adam Noonchester, ο οποίος μας ανέλυσε πως σκέφτεται η ομάδα ανάπτυξης των Ratchet & Clank όταν δουλεύει πάνω στα όπλα των παιχνιδιών. Και  σημειώνει πως κινούνται γύρω από τρεις διαφορετικούς παράγοντες. Το πόσο θεαματικά είναι κατά τη λειτουργία τους, το πόση στρατηγική προσθέτουν στο gameplay του τίτλου, αλλά και κατά πόσο είναι μοναδικά και ευφάνταστα στο σχεδιασμό τους. Επιβεβαίωσε και τα λεγόμενα του Marcus Smith προηγουμένως, τονίζοντας πόσο πολύτιμη βοήθεια ήταν οι αυξημένες αναδράσεις του Dual Sense. Κατάφεραν για παράδειγμα, χαρακτηριστικά σε συγκεκριμένο όπλο να έχουν δύο λειτουργίες με την ίδια σκανδάλη, χρησιμοποιώντας την μεταβαλλόμενη αντίσταση των triggers του Dual Sense.



Ο Mike Daly αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο οι developers ενσωμάτωσαν τα Rifts στα διάφορα επίπεδα του Ratchet & Clank: Rift Apart. Από τον χαρακτηριστικό ήχο που έχουν (κάνοντας χρήση και του 3D spatial audio του PlayStation 5), μέχρι την ξεχωριστή ανάδραση στο DualSense. Η ωμή δύναμη του PlayStation 5, δήλωσε, επιτρέπει τον ταυτόχρονο σχεδιασμό ενός επιπέδου από διαφορετικά σημεία, κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. Προφανώς στην δύναμη που αναφέρεται ο Daly περιλαμβάνεται και η απίστευτη ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων του SSD.

Ο Mike Fitzgerald, αναφέρθηκε ακόμα πιο συγκεκριμένα στις δυνατότητες του PlayStation 5. Πέραν των σύντομων χρόνων φόρτωσης που προσφέρει ο SSD, η δυνατότητα του να κάνει streaming περιεχομένου επέτρεψε στους δημιουργούς να μεταφέρουν μεταξύ των επιπέδων αντικείμενα από ολόκληρο το παιχνίδι και να φορτώνουν ταυτόχρονα με το ίδιο το επίπεδο, με τον ίδιο τρόπο που θα φόρτωνε ένας τίτλος open world σαν το Spider-Man. Επιβεβαίωσε πως το Ratchet & Clank (πιθανότατα και άλλοι τίτλοι όπως το αντιλαμβανόμαστε εμείς) χρησιμοποιεί τον SSD για να φορτώνει ακριβώς ό,τι βλέπει η προοπτική του παίκτη, και τίποτα παραπάνω. Αναφερόμενος στην ωμή επεξεργαστική ισχύ του PlayStation 5, σημείωσε πως ο νέος επεξεργαστής και το μέγεθος της μνήμης τους έδωσε τη δυνατότητα να γεμίσουν όλους τους κόσμους με περισσότερο περιεχόμενο από ποτέ άλλοτε.



Την τιμητική του στα breakout sessions είχε και ο ήχος. Συγκεκριμένα πως η διαφορετική τεχνολογία του PlayStation 5 μπορεί σε σχέση με το παρελθόν να αποδώσει μια σωστή “κινηματογραφική” εμπειρία. Ο Daniel Birczynski, Audio Lead στην Insomniac Games, έχοντας πάνω από δέκα χρόνια προϋπηρεσία στην βιομηχανία των video games, μας ανέλυσε πως πλέον οι developers μπορούν να δώσουν όγκο στον ήχο αλλά και διαφορετικές αποχρώσεις στα ηχητικά εφέ, αναλόγως του υλικού. Διαφορετική κρούση θα έχει μια μεταλλική βόμβα όταν χτυπάει έναν εχθρό, σε σχέση με μια ακτίνα laser ή μια ριπή ηλεκτρισμού. Και εντελώς διαφορετική όταν η ίδια βόμβα χτυπάει το έδαφος. Ο ήχος στο Rift Apart θα χρησιμοποιείται επιπλέον για να κατευθύνει τους παίκτες προς συγκεκριμένες πορείες, ή collectibles.



Όσον αφορά το soundtrack, αυτό το έχει αναλάβει ο βετεράνος Mark Mothersbaugh, που έχει δουλέψει σε τεράστιες παραγωγές του Hollywood όπως τα 21 Jump Street, Thor: Ragnarok, ή ακόμα και στο πρόσφατο The Mitchells vs. The Machines του Netflix. Ο Mothersbaugh μας ανέλυσε τις διαφορές μεταξύ μιας κινηματογραφικής παραγωγής και ενός videogame, και πιο συγκεκριμένα πόσο πιο “ελεύθερος” δημιουργικά ένιωσε όταν έφτιαχνε μουσική για ένα παιχνίδι με τόσο ποικίλο περιεχόμενο όσο το Ratchet & Clank. Πόσο το κάθε επίπεδο, κάθε διαφορετικός πλανήτης του έβγαλε κάτι διαφορετικό σε ήχο, για παράδειγμα ένας πλανήτης που του ταιριάζει πολύ περισσότερο “ηλεκτρονικός” ήχος, σε σχέση με έναν άλλον που μπορεί να σηκώνει κάτι πιο “ορχηστρικό”.

Το Ratchet & Clank: Rift Apart είναι προγραμματισμένο για κυκλοφορία στις 11 Ιουνίου αποκλειστικά για το PlayStation 5. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Insomniac Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...