Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Αγνώριστος ο Τζόνι Ντεπ στη νέα του ταινία Day Drinker

NEWS
  • 38 λεπτά πριν

Ίσως απέχουμε μια εβδομάδα από το remake του The Elder Scrolls IV: Oblivion (εικόνες)

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Δώρο Πάσχα με απεριόριστα data από την COSMOTE για Whats’ Up, Cosmokarta και Frog

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Eli Roth: "O Covid και το Zoom φταίνε για την αποτυχία της ταινίας Borderlands"

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Δεκαετές το πλάνο υποστήριξης του Diablo 4

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Το The Minecraft Movie είναι πλέον η δεύτερη εμπορικά πιο επιτυχημένη ταινία που βασίζεται σε videogame

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Xiaomi Buds 5 Pro WiFi Review

REVIEWS
  • 7 ώρες πριν

Προσοχή αν σας καλέσουν από αυτόν τον αριθμό!

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Η Nintendo προειδοποιήθηκε για σοκαριστικά επίπεδα δασμών στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 9 ώρες πριν

H Nike τιμά ένα θρυλικό παιχνίδι του Nintendo 64 στα νέα της sneakers (που είναι ήδη sold out)

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Fans της σειράς The Last of Us του HBO εντόπισαν ένα πολύ γλυκό Easter egg του παιχνιδιού στην πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Η Bungie αποφεύγει να αποκαλύψει την τιμή του Marathon

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Age of Empires II: Definitive Edition στο PS5

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Η τιμή του Nintendo Switch 2 αναμένεται να επηρεαστεί από τους δασμούς των Η.Π.Α.

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Indiana Jones and the Great Circle: Τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις στο PS5 Pro υπόσχεται η Machine Games

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Ανακοινώθηκε το single-player turn-based tactics game Star Wars Zero Company

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Δωρεάν για τις επόμενες 48 ώρες θα είναι το Metro 2033 Redux (video)

VIDEO NEWS
  • 21 ώρες πριν

Φήμη: H Sony θα κυκλοφορήσει και φορητό PS6, με επιδόσεις κατώτερες του PS5

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Νέο μηχανισμό για τα boss fights θα εισάγει το Death Stranding 2: On the Beach

NEWS
  • 23 ώρες πριν

To Amazon μετατρέπει τη θρυλική ταινία «Τίγρης και Δράκος» σε σειρά!

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Νέο trailer για τη δεύτερη σεζόν του The Last of Us στο HBO μας προετοιμάζει για τη συνέχεια

VIDEO NEWS
  • 14/04

Η Limited Run Games παρουσίασε συλλεκτική έκδοση των DOOM και το κουτί της μπορεί να «τρέξει» το πρώτο game!

NEWS
  • 14/04

Παρουσιάστηκε το Anbernic RG 557 με οθόνη AMOLED 5.5 ιντσών (video)

NEWS
  • 14/04

The Last of Us S02E01: Future Days Review

REVIEWS
  • 14/04

Η PS5 retail έκδοση του Indiana Jones and the Great Circle έρχεται σχεδόν με άδειο Blu-ray!

NEWS
  • 14/04
  • 1

Πάνω από 1000 κλασικά PC games σε τιμή «χώμα», το Deus Ex GOTY Edition κάτω από €1!

NEWS
  • 14/04

South of Midnight Review

REVIEWS
  • 14/04

Έτσι θα είναι το Nintendo Switch Online app στο Nintendo Switch 2 (εικόνες)

NEWS
  • 14/04

Με αυτήν την αλλαγή του Netflix θα μπορείς πάντα να βρίσκεις κάτι να δεις

NEWS
  • 14/04

H Sony ανακοίνωσε αύξηση τιμής του PS5 σε Ευρώπη, Αγγλία και Αυστραλία!

NEWS
  • 14/04

Ο Robert Pattinson βρίσκεται σε συζητήσεις για κεντρικό ρόλο στο Dune 3

NEWS
  • 14/04

Ανανεώθηκε για τρίτη σεζόν το Mayfair Witches μεταφέροντας τη μαγική έδρα του!

NEWS
  • 14/04

Η Viola Davis είναι πρόεδρος- κομάντο εναντίων τρομοκρατών στο G20 της Amazon-MGM (trailer)

VIDEO NEWS
  • 14/04

Σημαντική διαρροή για το φετινό Call of Duty: Black Ops 7 και το multiplayer του

NEWS
  • 13/04

Shawn Layden: Αύξηση στις τιμές των video games σε κάθε γενιά για να αντιμετωπιστεί ο πληθωρισμός (video)

VIDEO NEWS
  • 13/04

Νέα φήμη για GTA 6 trailer 2 και GTA 6 κυκλοφορία

NEWS
  • 13/04

Επιτέλους νέα για την ταινία The Matrix 5

NEWS
  • 13/04

Ο Christopher Meloni τα βάζει με διεθνή κυκλώματα στην 5η σεζόν του Law and Order: Organized Crime (trailer)

VIDEO NEWS
  • 13/04

Ένα πολύ συγκεκριμένο Pokémon ετοιμάζεται να αποκτήσει την πρώτη του επίσημη κάρτα Pokémon TCG μετά από 15 χρόνια

NEWS
  • 13/04

Η 4η σεζόν του Love, Death and Robots καταφτάνει σύντομα στο Netflix (trailer)

VIDEO NEWS
  • 13/04

Στις 8 Μαΐου η κυκλοφορία του Sonic Rumble (trailer)

VIDEO NEWS
  • 12/04

Marathon: Επίσημα αποκαλυπτήρια και ημερομηνία κυκλοφορίας για το νέο extraction shooter της Bungie (trailer)

VIDEO NEWS
  • 12/04

Έρευνα: To 58% των εσόδων του PC gaming για το 2024 προέρχεται από microtransactions

NEWS
  • 12/04

Mario + Rabbids Kingdom Battle Hands On Preview

*
Mario και Rabbids στον ίδιο χωροχρόνο λοιπόν. Από αυτήν την άποψη δεν ήταν και τόσο περίεργο που ο τίτλος αναπτύσσεται μεν από την Ubisoft στο Μιλάνο, αλλά η εκδήλωση στην οποία είχαμε την ευκαιρία να τον δοκιμάσουμε έλαβε χώρα στο Παρίσι. Άλλα βασίλεια, στο ίδιο καζάνι όμως. Ένα είναι σίγουρο πάντως: όποιος δει και δοκιμάσει το παιχνίδι, το τελευταίο πράγμα που υποθέτει είναι πως έχει μπροστά του τίτλο που δεν ανέπτυξε η ίδια η Nintendo. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Nintendo συνεργάζεται σε τέτοιο βαθμό με τρίτους ώστε να ξεχωρίζει με την πρώτη γεύση το δικό της DNA, ωστόσο στην Ubisoft έχουμε μια κάπως ειδική περίπτωση, διότι ο Creative Director, Davide Soliani, έχει προϊστορία στις πλατφόρμες τις ιαπωνικής εταιρείες και σε τίτλους, σημαντικούς και ασήμαντους, που εντάσσονται προφανώς στη λογική παλαιότερης εποχής. Στην προκειμένη το λέμε για καλό.



Στο Mario+Rabbids: Kingdom Battle οι δύο κόσμοι, εκείνος του Mario και εκείνος των Rabbids, συγκρούονται με τα τελευταία να είναι περίπου σίγουρα ότι μπορούν να είναι χαρακτήρες του Mushroom Kingdom στη θέση των πρωτότυπων όταν απλά δεν διαλέγουν την αντίπαλη ομάδα που θέλει να το καταστρέψει. Όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις, όλα είναι αφορμή για τους μηχανισμούς. Ο τίτλος είναι τύπου tactics με πολλές παρομοιώσεις να έχουν ήδη γίνει με τη σειρά XCOM. Λογικό αλλά η Nintendo έχει και προϊστορία με Fire Emblem, Advance Wars κ.λπ., οπότε η όλη ιδέα δεν είναι ακριβώς ξένη για την εταιρεία. Και το είδος σίγουρα δεν είναι άγνωστο στον Davide Soliani. Τα πρώτα δείγματα από τον τίτλο κατά την E3 που μας πέρασε, οπότε και ανακοινώθηκε επισήμως, έστω και αν κυκλοφορεί μέσα στον Αύγουστο, άφησαν την εντύπωση ότι πρόκειται για πολύ εύκολο παιχνίδι. Στο Παρίσι όμως είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια ιδέα από την αρχή του, πιο γερή γεύση από σημείο λίγο πέρα από τη μέση του campaign αλλά και από τα co-op challenges που ξεκλειδώνονται ανάλογα με την πρόοδο στο campaign. Ας πούμε ότι εκείνη η εντύπωση περί δυσκολίας ήταν…βεβιασμένη. Σε προχωρημένο στάδιο οι χάρτες είναι σημαντικά μεγαλύτεροι, γεγονός που δίνει το πλεονέκτημα στο σενάριο χρήσης του Switch σε docked mode, και η τεχνητή νοημοσύνη δείχνει να μη χαρίζεται. Χώρια που μέχρι τότε προκύπτει πρόοδος στο skill tree κάθε χαρακτήρα και εξασφαλίζονται πολλά, πολλά όμως όπλα. Πριν σταθούμε σε μηχανισμούς, χωρούν δυο διευκρινίσεις για τα της δυσκολίας στο τμήμα που δοκιμάσαμε.



Με άλμα από την αρχή σε τόσο προχωρημένο στάδιο, ακόμη και απολύτως αντιπροσωπευτικό να είναι το δείγμα, δεν μας δίνει την ευκαιρία να εξοικειωθούμε σταδιακά και ομαλά με όλους τους μηχανισμούς ή τη γνώση να προσεγγίσουμε κάποιες προκλήσεις με τακτικές που δεν έχουμε προλάβει να επινοήσουμε. Επίσης, είδαμε ότι υπάρχει και το Easy Mode. Όπως μας ενημέρωσε παραγωγός του παιχνιδιού, αυτό ενεργοποιείται ανά πάσα στιγμή με αντίστοιχη επιλογή στο μενού, δεν αλλάζει όμως τίποτα πέρα από το health των χαρακτήρων που ελέγχει ο παίκτης και της ζημιάς που κάνουν οι αντίπαλοι. Στο διά ταύτα όμως. Όλα κινούνται γύρω από την τριπλέτα MAT (Move, Attack, Technique) που καθορίζει και τη λούπα κάθε σειράς. Ο παίκτης ελέγχει ομάδα τριών χαρακτήρων, ο Mario όμως είναι πάντα σε αυτήν στο ρόλο του επικεφαλής. Άλλοι γνωστοί χαρακτήρες του Mushroom Kingdom ή τα Rabbids-μίμοι τους βρίσκονται μεταξύ των επιλογών και κάθε χαρακτήρας έχει διαφορετικές ιδιότητες, το δικό του skill tree και, κυρίως, τις δικές του μοναδικές τεχνικές.
Πρώτα η κίνηση λοιπόν. Σε αντίθεση με παραδείγματα όπως το Fire Emblem, η κίνηση του χαρακτήρα στο grid μπορεί να γίνει στην αρχή της σειρά, στο τέλος μετά από επίθεση. Το πόσο μακριά μπορεί να κινηθεί ένας χαρακτήρας εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά του και την πρόοδο στο skill tree. Ακόμη και στα της κίνησης φαίνεται να υπάρχει βάθος πάντως. Υπάρχει η απλή μετακίνηση. Υπάρχει η χρήση σωλήνων που δίνουν το περιθώριο για μετακίνηση σε ακόμη περισσότερα τετράγωνα αφού ο χαρακτήρας βγει στην άλλη τους άκρη, πάντα χωρίς να αλλάζει η σειρά. Και υπάρχει και συνέχεια. Μετακινήστε ένα χαρακτήρα σε έναν άλλον από το πάρτι και ο τελευταίος βοηθά τον πρώτο να κάνει μεγάλο άλμα και να φτάσει πιο μακριά, σε κάλυψη (που διαλύεται από πυρά), πίσω από αντίπαλο κ.λπ. Διαφορετικά, αν περάσει από τετράγωνο εχθρού, τον χτυπά. Αυτό μπορεί να γίνει ακόμη και για πολλαπλούς αντιπάλους, ανάλογα με τις βασικές ιδιότητες του χαρακτήρα και την πρόοδο στο skill tree. Στη δοκιμή το καταφέραμε και τέσσερις συνεχόμενες φορές, εντός της ίδιας σειράς, και, επειδή δεν λογίζεται καν κανονική επίθεση κάτι τέτοιο, πάλι είχαμε το περιθώριο να επιτεθούμε κανονικά.



Οι επιθέσεις, από την αποτελεσματικότητά τους ως το είδος τους, εξαρτώνται από το όπλο που χρησιμοποιεί ο χαρακτήρας (αγοράζουμε νέα, ισχυρότερα με Coins που μαζεύουμε παίζοντας), το οποίο έχει primary και secondary fire. Τον κύκλο κλείνουν τα Techniques, καθένα εκ των οποίων έχει και το δικό του cooldown timer που μετριέται σε σειρές. Τα Techniques είναι σημαντική υπόθεση στην πράξη. Για παράδειγμα ο Mario μπορεί να επιτίθεται αυτόματα σε οποιονδήποτε εχθρό κινείται εντός εμβέλειας, χωρίς να περιμένει να έρθει πάλι η σειρά του. Άλλες τεχνικές λειτουργούν ως buffs, ασπίδες με συγκεκριμένη εμβέλεια και πολλά ακόμη. Από την αναφορά και μόνο όλων αυτών των γραναζιών προκύπτει εύκολα ότι υπάρχει μεγάλη ευελιξία, πολύς χώρος για διαφορετικές τακτικές και πειράματα. Και είναι ακόμη περισσότερος ο χώρος αυτός μόλις συνειδητοποιήσετε ότι από ένα σημείο κι έπειτα οι διαθέσιμοι χαρακτήρες είναι αρκετοί και μπορείτε πάντα να πειράζετε τη σύνθεση της ομάδας. Κι αν συνειδητοποιήσετε ότι κάτι δεν πάει καλά με τις επιλογές σας στο skill tree, τίποτα δεν σας εμποδίζει να το αδειάσετε και να κάνετε τις επιλογές σας από την αρχή.



Ο πειραματισμός επιβάλλεται όχι μόνο όποτε διευρύνεται το ρόστερ και το οπλοστάσιο αλλά και ανάλογα με το ποιόν της αποστολής. Γενικά μας έτυχαν δύο είδη: στο ένα πρέπει να εξαφανίσουμε κάθε εχθρό και στο άλλο τα respawns δεν τελειώνουν ποτέ, καμιά φορά δεν περιμένουν καν να μειωθεί επαρκώς πρώτα ο αριθμός των αρχικών αντιπάλων, και το θέμα είναι να φτάσουμε μια ώρα αρχύτερα σε συγκεκριμένο μέρος του χάρτη, έστω και με ένα χαρακτήρα από τους τρεις. Στο προχωρημένο επίπεδο στο οποίο σταθήκαμε, τα καταφέραμε με την τρίτη προσπάθεια, πολλές αλλαγές και με ένα μόνο χαρακτήρα να στέκεται όρθιος στο τέλος. Η μάχη είναι φυσικά το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού, με γρίφους και εξερεύνηση να μεσολαβούν για αλλαγή ρυθμού. Οι γρίφοι που μας έτυχαν ήταν περιβαλλοντικοί, ενώ η εξερεύνηση δεν ήταν παρά η μετακίνηση από το σημείο Α στο σημείο Β και η συλλογή ορισμένων νομισμάτων που βρίσκονταν στο δρόμο μας. Τελευταίο πιάτο στο μενού ήταν τα Co-op challenges, τα οποία δοκιμάσαμε με τα Joy-Cons ενός συστήματος, άρα με τον παίκτη να κρατά κι από ένα. Όλα λειτουργούν η αλήθεια είναι, μας άρεσε η λεπτομέρεια ότι ο παίκτης που παίζει τη σειρά του πρέπει να δηλώσει ξεκάθαρα ότι ολοκλήρωσε τις κινήσεις και επιλογές του για να πάρει σειρά ο άλλος παίκτης, ενώ εδώ τα party έχουν από δύο χαρακτήρες, όχι από τρεις, υποψιαζόμαστε για να μην αλλάζει σημαντικά η ισορροπία στους μηχανισμούς. Ο ρυθμός ξεκλειδώματος των challenges, η ποικιλία και ο σχεδιασμός τους δεν διαπιστώνεται με την περιορισμένη δοκιμή που καταφέραμε να κάνουμε.



Αυτό που είναι λίγο-πολύ σαφές πάντως, είναι πως με ένα Joy-Con αλλάζει αναγκαστικά η πλοήγηση σε μενού, με τρόπο που αντιτίθεται στο χειρισμό που συνηθίζει κανείς παίζοντας με κανονικό σετ ή με Pro controller. Είναι μια θυσία που φυσικά δεν θα αλλάξει μέχρι το λανσάρισμα, η μόνη επιλογή της Ubisoft όμως ήταν να δουλέψει στα όρια που θέτει ένα Joy-Con. Είμαστε περίεργοι φυσικά για τις ισορροπίες που θα επικρατούν στην τελική έκδοση, ο τίτλος πείθει πάντως πως ούτε επινοήθηκε ούτε αναπτύχθηκε ελαφρά τη καρδία. Και παρά τη γνώριμη, άκακη αισθητική, το Mario+Rabbids: Kingdom Battle έχει σίγουρα απαιτήσεις από τον παίκτη. Η κυκλοφορία είναι κοντά όμως και όλες οι απορίες θα λυθούν σύντομα.

Δείτε ένα video, στο οποίο εξηγούμε όλους τους βασικούς μηχανισμούς του παιχνιδιού:
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Milan

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*
Loading...