Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Just Cause 4 Gamescom 2018 Preview

*
Το ότι το Just Cause 3 είχε προβλήματα δεν είναι μυστικό για κανέναν. Το Just Cause 4 έχει πράγματα να αποδείξει λοιπόν και δεν πρόκειται να του τα χαρίσει κανείς πριν τα αποδείξει στην πράξη. Άγνωστο αν το συνειδητοποιεί αυτό η ομάδα ανάπτυξης και αφήνει το αποτέλεσμα να μιλήσει στην ώρα του ή αν εξακολουθεί και είναι στον πλανήτη happy. Σίγουρα η χαρά είναι μεγάλη σε αυτόν τον πλανήτη πάντως, μιας και η Avalanche Studios δεν σταματά να μιλάει για τις βελτιώσεις στη μηχανή της και τις διεύρυνση τρέλας και επιλογών στα οποία θα έχει πρόσβαση ο παίκτης.



Είδαμε λοιπόν τον Game Director να ξεκινά live gameplay demo, προειδοποιώντας μας, φυσικά, πως εφόσον είναι live όλο και κάτι που δεν είναι στο πρόγραμμα θα χωρέσει ενδεχομένως. Δεν εννοούσε τεχνικά προβλήματα, όπως σιγουρευτήκαμε στην πράξη. Η έκδοση που έτρεχε, όπου κι αν έτρεχε, δεν καταλάβαινε τίποτα. Κι αυτό με δεδομένο πως η τοποθεσία Solis είναι η μεγαλύτερη και πιο ποικιλόμορφη που έχουμε δει μέχρι σήμερα σε τίτλο Just Cause. Ως συνήθως η έμπνευση για τον κόσμο του παιχνιδιού είναι μέρη του κόσμου με ηλιοφάνεια της προκοπής και, δη, η Νότιος Αμερική στην προκειμένη. Με το αλεξίπτωτο και το wing suit να επιστρέφουν, με βελτιώσεις στη συμπεριφορά τους και τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν για γρήγορη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων χωρίς πολλά πολλά κατέστησε αναγκαίο, όπως είπε ο Game Director, να μεγαλώσει και ο κόσμος του παιχνιδιού. Με την ταχύτητα που μπορεί να κινηθεί ο Rico, καλό είναι να έχει και περιθώριο να καλύψει αποστάσεις.



Έχουμε που έχουμε στρέμματα λοιπόν, αλλά πρέπει να μην τα βαριόμαστε κιόλας. Για αυτό και έγινε συνειδητή προσπάθεια για να τη συμπερίληψη διαφορετικών ειδών τερέν και φυσικών τοπίων, με τα δικά τους φαινόμενα, χαρακτηριστική βλάστηση κ.λπ. Προέκταση όλων αυτών είναι διαφορετικοί παράγοντες, τυχαίοι συχνά, που μπορούν να επηρεάσουν το gameplay. Για παράδειγμα, στην έρημο της χώρας είναι θέμα χρόνου να έρθει κανείς αντιμέτωπος με αμμοθύελλα. Αν υποθέσουμε ότι πετά πάνω από την περιοχή αυτή, δεν πρόκειται να περάσει καλά διότι η αμμοθύελλα θα κάνει προβληματική την πτήση και όχι μόνο επειδή θα περιορίζει την ορατότητα. Κάθε φυσικό φαινόμενο αποδίδεται όσο πιο φυσικά γίνεται, στο μέτρο του δυνατού, από την ομάδα. Ενδεικτικά έγινε ειδική αναφορά στο γεγονός ότι υπόγεια ρεύματα σε υδάτινους όγκους αποδίδονται βάσει φυσικής, ακόμη και καθετί που επιπλέει βασίζεται στους ίδιους νόμους, όχι σε απλούστερη αναπαράστασή τους. Κι αν είναι να πέσει κεραυνός, δεν θα πέσει τυχαία, θα χτυπήσει εκεί που είναι λογικό να χτυπήσει. Άρα αν ο Rico είναι ψηλά, με το λάθος εξοπλισμό κιόλας, μάλλον θα καταλήξει κεμπάπ στιγμής. Και αν είναι ψηλά με αεροπλάνο, μαντέψτε πόσο λαχταριστός στόχος είναι οι λαμαρίνες του αεροσκάφους και πόσο μπορούν να επηρεάσουν τη ροή μιας ήδη τρέχουσας μάχης.



Φυσικά η τρέλα πάει σύννεφο και ο μεγαλύτερος «καμβάς» χωρά, μεταξύ άλλων και περισσότερα «εργαλεία». Ναι. Όπλα δηλαδή. Ευτυχώς όμως, όχι μόνο όπλα. Ρίξαμε μια ματιά στην ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία που μπορεί να περιμένει κανείς σε supply drops, καθώς και μια νέα κατηγορία αντικειμένων σε αυτήν, τα λεγόμενα Toys. Η εμφάνιση του ατελείωτου καταλόγου επιλογών σήμανε την έναρξη των δοκιμών. Ένα jumbo jet μάς έριξε στο κεφάλι ένα μαχητικό αεροσκάφος το οποίο και χρησιμοποιήθηκε για να φτάσουμε σε άλλη περιοχή σε χρόνο μηδέν. Πριν πέσουμε στα βαριά είδαμε το γνώριμο grappling hook να μπήγει το άκρα του σε διάφορα αντικείμενα, με τη δυνατότητα πια να μπορούμε να αλλάζουμε αξεσουάρ στα άκρα του για κουφούς συνδυασμούς και πειράματα. Ακόμη και τα αξεσουάρ αυτά θα μπορούν να τροποποιηθούν όπως ακούσαμε. Και μετά είδαμε. Είδαμε το γάντζο να χώνεται σε μια φιάλη προπανίου, η οποία φιάλη συνδέθηκε με αλεξίπτωτο. Η φιάλη πυροβολήθηκε (ε, τι;) και αρχίσαμε το ταξίδι στον αέρα. Και ο αέρας συνέχισε να μας απασχολεί, χάρη στο Air Lifter. Ουσιαστικά μιλάμε για μπαλόνια με ήλιο. Η άνωση που μπορούν να προσφέρουν μπορεί να καθοριστεί από τον παίκτη ανάλογα με την ιδέα που θέλει να κάνει πράξη. Είδαμε μπροστά μας να μπαίνει από ένα Air Lifter σε κάθε ένα από τα πάρα πολλά διαθέσιμα βαρέλια με καύσιμα. Έτσι καταλήξαμε με ένα πετούμενο «νέφος» από εκρηκτικά βαρέλια τα οποία στείλαμε προς μια πλευρά. Πυροβολώντας άρπαξαν όλα και όντως είδαμε μια περιοχή να λούζεται με φωτιά. Υπάρχει τρόπος μάλιστα να κάνουμε οτιδήποτε με Air Lifter να ακολουθεί τον Rico. Αντιλαμβάνεστε. Θέλετε να καθορίσετε ακριβώς μέχρι ποιο ύψος θα φτάνουν τα Air Lifters άρα και ό,τι κουβαλούν; Γίνεται. Θέλετε να βάλετε κάμποσα σε τανκ, να το κάνετε ιπτάμενο, να το καβαλήσετε και να το οδηγήσετε κανονικά; Γίνεται κι αυτό. Ποια απειλή είναι πιο σαρκαστική από ένα «μπαλονάτο» τανκ που προσγειώνεται νωχελικά στο κεφάλι ενός εχθρού καθώς ρίχνει μια με το κανόνι στον απέναντι;



Τρέλα χωρά και σε φαινομενικά πιο αδιάφορα σημεία. Όπως σε ραντάρ που, επειδή κάποιος στην ομάδα είπε ότι του θυμίζουν καταπέλτες, η ομάδα φρόντισε να τα κάνει καταπέλτες. Ο παίκτης, με μερικές βολές που «ξεκλειδώνουν» τμήματα του ραντάρ, μπορούν να του δώσουν μορφή καταπέλτη αλλά και τη δυνατότητα να λειτουργήσει ένας τέτοιος. Το τι θα εκτοξεύσει κάποιος, εαυτόν ή οτιδήποτε άλλο, είναι…προσωπική υπόθεση. Στην κατηγορία Toys άλλωστε υπάρχει και φορτηγό με conveyor belt που μπορεί να πάρει κλίση για να πετάξουμε με έναν ακόμη τρόπο. Στο κέφι βρίσκεται και air gun που με δυνατή ριπή αέρα εκτοξεύει ό,τι υπάρχει μπροστά του. Αν σκεφτείτε ότι μπορεί να συνδυαστεί με όλα τα παραπάνω και τόσα άλλα, δύσκολο ακόμη και να υποθέσει κανείς πού οδηγεί αυτός ο δρόμος. Το θέμα βέβαια είναι να υπάρχει κίνητρο για να βάλει ο παίκτης τη φαντασία του να δουλέψει και να αξιοποιήσει, όσο πιο εντυπωσιακά μπορεί, τα πάμπολλα εργαλεία που θα έχει στη διάθεσή του όταν κυκλοφορήσει τελικά το Just Cause 4. Για να υπάρχει ελπίδα για κάτι τέτοιο, η ομάδα ανάπτυξης συνέδεσε τη συγκέντρωση υποστηρικτών με το βαθμό του χάους που προκαλείται. Ο Rico πρέπει να κερδίσει την υποστήριξη ικανού αριθμού ανθρώπων προτού γίνουν μέρος της στρατιάς που θα του επιτρέψει να σταθεί στο endgame. Και στο ενδιάμεσο υπάρχουν κέρδη βέβαια, με την απελευθέρωση περιοχών να φέρνει διάφορες ευκολίες.



Βέβαια οι μηχανισμοί-κίνητρο για πειραματισμό μπορεί να υφίστανται ήδη, στο τέλος όμως θα φανεί αν στηρίζουν τη βασική λούπα του παιχνιδιού από την αρχή μέχρι το πέρας της περιπέτειας του Rico και πόσο καλά το κάνουν. Με τον τίτλο να κυκλοφορεί λίγες εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα, στη χειρότερη, μερικά «εορταστικά» ακροβατικά θα τα καταφέρουμε. Για το καλό. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Avalanche Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Ratchetios
    • Δε κατάλαβα ποτέ περι τίνος πρόκειται με αυτή τη σειρά , πάντα νόμιζα ότι είναι σα free roam κλπ .. Έχει κάποιο στορυ σαν σειρά ;

      • yaponvezos
      • 'Έχει πάντα story. Και πάντα σχετίζεται με κάποιο δικτάτορα που πρέπει να τον φάει το χώμα και κάποια επανάσταση που πρέπει να πάρει φόρα. Η αφήγηση, προφανώς, δεν είναι προτεραιότητα. Ο χαβαλές είναι προτεραιότητα.

*