Η αλλαγή αμφίεσης παραμένει μια αγαπημένη τεχνική.
Ο ίδιος ο τίτλος υποδεικνύει ένα είδος reboot, και οι αποστολές της beta ενισχύουν αυτήν ακριβώς την εντύπωση. Για την ιστορία (την όποια ιστορία αποκαλύπτεται τέλος πάντων), το ρολόι γυρίζει 20 χρόνια πίσω και πιο συγκεκριμένα στην πρώτη επαφή του Agent 47 με την Diana Burnwood. Στον πρόλογο, λοιπόν, μας δίνεται η δυνατότητα να γίνουμε μάρτυρες του πώς ο πρωταγωνιστής γνωρίζεται με την ICA και τον κόσμο της επί πληρωμής…εκτέλεσης. Μέσα από τις δοκιμασίες που τίθενται μπροστά του και τις συζητήσεις ανάμεσα στο ζευγάρι hitman - handler, αποκαλύπτονται και οι απαρχές ορισμένων εκ των μεθόδων που θεωρούνται “σήμα-κατατεθέν” του Hitman. Μια από αυτές είναι φυσικά και η αλλαγή αμφίεσης, η οποία παραμένει αγαπημένη τεχνική (και ταυτόχρονα πονοκέφαλος για όσους θέλουν να φέρουν σε πέρας τα συμβόλαια χωρίς να βγάλουν ποτέ από πάνω τους το εμβληματικό κοστούμι), όχι όμως και χωρίς προβλήματα. Ένα από αυτά ήταν το ότι (σχεδόν) κανείς δεν έδειχνε έκπληκτος όταν από το πουθενά εμφανιζόταν ένας σερβιτόρος/σεκιουριτάς/τεχνικός/οτιδήποτε χωρίς μαλλιά και με τατουάζ στο πίσω μέρος του κρανίου του. Κάποια βήματα έγιναν για να διορθωθεί αυτή η κατάσταση στο Absolution, και εδώ η ομάδα ανάπτυξης προχωράει ακόμα περισσότερο. Ένας σεκιουριτάς, για παράδειγμα, θα παρατηρήσει έναν συνάδελφό του που εμφανίζεται από το πουθενά και δεν τον έχει ξαναδεί, ενώ δε θα δώσει σημασία σε ένα σερβιτόρο - και το αντίστροφο.
Τα πάντα είναι στη διάθεση των παικτών, ούτως ώστε να φέρουν σε πέρας την αποστολή τους με οποιονδήποτε τρόπο αυτοί επιλέξουν.
Αν τολμούσε κανείς να εξάγει αποτελέσματα από το -ομολογουμένως περιορισμένο- περιεχόμενο της beta, τότε θα διέκρινε πως η io Interactive φαίνεται να άκουσε το κοινό και επιστρέφει -και πάλι σε έναν βαθμό- σε ένα στιλ προσέγγισης που θυμίζει περισσότερο τους παλιότερους τίτλους της σειράς. Τι σημαίνει όμως αυτό; Το Hitman: Absolution διέθετε πράγματι, όπως και εν προκειμένω, πολλούς και διαφορετικούς τρόπους εξόντωσης του κάθε στόχου, η εστίαση όμως στο σενάριο πολλές φορές οδηγούσε τον πρωταγωνιστή σε απόλυτα γραμμικά επίπεδα (ή κομμάτια αυτών), κάτι που συνέβαινε πολύ απλά γιατί έπρεπε να «κυλήσει» η ιστορία. Κάτι τέτοιο φαίνεται να μην ισχύει εδώ, αφού τα πράγματα επιστρέφουν στην κλασική συνταγή του sandbox, όπου τα πάντα είναι στη διάθεση των παικτών, ώστε να φέρουν εις πέρας την αποστολή τους με οποιονδήποτε τρόπο αυτοί επιλέξουν. Για όσους κάτι τέτοιο φαίνεται βουνό, η io δίνει τη λύση, αφενός με την «διαίσθηση» του Agent 47, η οποία του επιτρέπει να εκτιμά τη θέση των στόχων του, αλλά και με τις «ευκαιρίες» που παρουσιάζονται και ουσιαστικά φανερώνουν διαφορετικούς τρόπους εκτέλεσης του στόχου. Το τελευταίο αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο για όσους θέλουν να έχουν έναν μπούσουλα ή να ανακαλύψουν νέους τρόπους ολοκλήρωσης της εκάστοτε αποστολή, ενώ το πρώτο θυμίζει έντονα…Absolution. Αξίζει να αναφερθεί, βέβαια, πως και τα δύο μπορούν να απενεργοποιηθούν, για όσους αναζητούν την «αυθεντική» εμπειρία Hitman.
Κατά τη διάρκεια των αποστολών παρουσιάζονται «ευκαιρίες», οι οποίες ουσιαστικά φανερώνουν διαφορετικούς τρόπους εκτέλεσης του στόχου.
Η επιστροφή στις ρίζες γίνεται και σε άλλους τομείς, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι ο Agent 47 δεν μπορεί πλέον να μπαίνει a la commando σε ένα δωμάτιο και να καθαρίζει ό,τι βρεθεί μπροστά του, ή να κάνει αποδράσεις τύπου…John Rambo όταν κάτι δεν πάει καλά. 2-3 hits είναι αρκετά για να φέρουν ένα άδοξο τέλος στην καριέρα του πολυαγαπημένου εκτελεστή. Από την άλλη, βέβαια, το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί και για τον τεχνικό τομέα, για τον οποίο η σειρά ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής στο παρελθόν. Δυστυχώς, εδώ η Glacier Engine θα μπορούσε να τα πάει αρκετά καλύτερα. Δεν είναι ότι έχουμε να κάνουμε με έναν άσχημο τίτλο, αλλά κανείς δεν μπορεί παρά να αισθάνεται ότι η io Interactive θα μπορούσε να κάνει κάτι περισσότερο στα συστήματα της τρέχουσας γενιάς. Το πώς θα μεταφραστούν όλα τα παραπάνω στην πλήρη κυκλοφορία του Hitman αναμένεται να εξακριβωθεί στις 11 Μαρτίου. Με ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον αναμένουμε να δούμε τον τρόπο με τον οποίο η IO Interactive θα υποστηρίξει την κυκλοφορία του τίτλου σε επεισόδια, αφού θα πρέπει να κρατήσει το ενδιαφέρον του κοινού σε υψηλό επίπεδο, προκειμένου να μπορέσει να δικαιολογήσει την αναμονή - και να βοηθήσει στην εστίαση που έχει δοθεί στο σενάριο και τη δημιουργία μιας ξεχωριστής ιστορίας που εκτυλίσσεται γύρω από τον Agent 47.
Φαίνεται ότι και ο καινούριος τίτλος Hitman πρέπει να είναι αντάξιος της ποιότητας που έχει η σειρά Hitman.