Υπάρχει campaign λοιπόν σχεδιασμένο για έναν έως τέσσερις παίκτες με τη δυσκολία να προσαρμόζεται ανάλογα με το πλήθος των παικτών. Υποτίθεται ότι η πρόοδος φέρνει χρυσό και ο χρυσός αναβαθμίσεις στα ήδη λίγο «πειραγμένα» αλλά κατά βάση πιστά στη νοοτροπία της εποχής όπλα. Δεν είδαμε καμία αναβάθμιση βέβαια, δεν υπήρχε η δυνατότητα στην έκδοση της δοκιμής, οπότε το τι προσφέρουν αυτά και πώς επηρεάζουν την πρόοδο στο παιχνίδι και την προσέγγιση του παίκτη γενικότερα παραμένει μυστήριο. Το ίδιο μυστήριο παραμένουν και τα διάφορα άλλα modes που ετοιμάζονται μεν, δεν αποκαλύφθηκαν ακόμη δε, αν και είναι σίγουρο ότι θα ρίξει κάπου εκεί το βάρος η Rebellion αφού μετά το campaign εκεί θα στραφούν και οι περισσότεροι παίκτες που θα συνεχίσουν να επενδύουν χρόνο στο παιχνίδι. 4 χαρακτήρες αντιστοιχούν σε τέσσερα διαφορετικά classes και θέλοντας να νιώσουμε λίγο πεζικάριοι, διαλέξαμε τον στρατιώτη που, κατά τις συμβάσεις του gaming, είναι συχνά καλοδουλεμένο class και ενίοτε πολυεργαλείο. Καταλήξαμε λοιπόν με πιστόλι και τουφέκι, σε ανατολίτικο, ή μάλλον, βορειοαφρικανικό περιβάλλον, με πέτρινους σχηματισμούς, σπηλιές και μούμιες. Πολλές μούμιες. Όντας μόνοι, δεν έμενε χρόνος για πολλά πολλά αφού τα κύματα των εχθρών είναι πραγματικά ανελέητα. Όχι ότι αυτό θα αλλάζει αν κλιμακώνονται αναλόγως τα πράγματα με περισσότερους παίκτες.
Το επίπεδο της δοκιμής είχε μεν αρχή μέση και τέλος, είχε όμως και ανοίγματα. Διότι χρειάζεται χώρος για περιβαλλοντικούς γρίφους, όπως εύρεση ιερογλυφικών χωρίς τα οποία δεν πρόκειται να ανοίξει ποτέ ο δρόμος για το επόμενο στάδιο, όσες μούμιες κι αν διαλύσουμε. Εννοείται ότι πρέπει να σπάμε ό,τι μοιάζει με δοχείο για πυρομαχικά και χρυσό, ενώ παντού και πάντα υπάρχουν βαρέλια, καύσιμα για τις αναπόφευκτες εκρήξεις που μας βοηθούν στον έλεγχο του πλήθους. Κι αυτά τελειώνουν κάποτε βέβαια, οπότε σειρά παίρνουν μετά διάφορες παγίδες που ενεργοποιούνται ξανά και ξανά, με βολές όπως φάνηκε, κατά τη διάρκεια της μάχης. Θέλετε περιστρεφόμενες στήλες με χατζάρες; Έχουμε. Θέλετε μήπως δόρατα που πετάγονται από το έδαφος για μούμια-σουβλάκι; Κι από αυτά έχουμε. Θέλετε φλόγες για τραγανές μούμιες. Κανένα πρόβλημα. Για όλους έχει το επίπεδο που δοκιμάσαμε. Για την ακρίβεια οι παγίδες αυτές είναι απαραίτητες καθώς κάθε άλλη εύφλεκτη ύλη και προφανής λύση εκλείπει όσο παλεύουμε με τις ορδές.
Στην πράξη η δράση παραμένει γρήγορη, πράγμα όχι τυχαίο, αφού με τη ζημιά που προκαλούμε γεμίζει μετρητής για ειδική επίθεση, με βάση το όπλο που χρησιμοποιούμε. Ο χαμός είναι τέτοιος που η μπάρα γεμίζει σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και έτσι είναι εφικτό να διατηρείται ρυθμός στον πολλαπλασιαστή του σκορ που εξαρτάται από τις συνεχόμενες επιθέσεις και kills. Οι δοκιμές έτρεχαν είτε σε PC είτε σε PS4 και η τύχη μας έφερε στη δεύτερη περίπτωση. Το καλό, παρά το πρώιμο της όλης υπόθεσης, είναι πως η απόδοση αποδείχθηκε γενικά σταθερή, παρά το χαμό. Τρομακτικοί ήταν οι χρόνοι φόρτωσης πάντως, οι οποίοι προφανώς και δεν είναι βελτιστοποιημένοι από τόσο νωρίς. Επειδή όμως σε τέτοιους τίτλους φορτώνεται συνήθως όλο το επίπεδο ή, έστω, σχεδόν όλο, πριν ξεκινήσει η δράση, υποψιαζόμαστε ότι και στην τελική έκδοση οι χρόνοι δεν θα είναι τέτοιοι, δεν θα είναι ούτε αδιάφοροι όμως. Στην παρούσα, σημασία έχει ότι το στιλ λειτουργεί, το ύφος κερδίζει και το gun play είναι σε καλό δρόμο. Μένουν πολλά να ξεκαθαριστούν ακόμη, αλλά εδώ είμαστε.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity